Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Driebergen-Rijsenburg verdeeld zijn.

1. Vertaal van English naar Nederlands

We had to wait for more than 30 minutes to get an order of two pancakes. The pancake with chocolate sauce and bananas had burnt bananas on it and barely any chocolate sauce to cover the whole pancake. Moreover, the chocolate sauce didn't even taste much like chocolate just sweet like sugar. The pancake with ham and cheese had mostly cheese and only few small pieces of ham. After that we should get a waffle with whipped cream, bananas and chocolate sauce for which we had to wait for more than 15 minutes after we finished our pancakes even though we ordered everything almost one hour earlier. The waffle had near freezing cold bananas and way too much chocolate sauce for the size of the waffle. The service wasn't much better either because it is incredibly slow for it being a pancake house.

2,4
  2. Zeer tevreden over eten en service. Zeer leuk om te zien hoe kinderen bij pannekoeken een leuk kado ontvingen. Bediening was snel en er werd meerdere malen gevraagd of het naar wens was en salade werd netjes vervangen voor nieuw en patat ertra aangevuld. Toetjes netjes verzorgd en sorbet zeer goed.

3. Het Wapen van Rijsenburg is prachtig, en centraal, gelegen in Driebergen. Ik heb daar gisteren heerlijk gegeten in het zonnetje op het ruime, gezellige terras. Bijzonder aangenaam was de onverwachte live muziek van Pierre Dunker. Het Wapen weet zo ook zijn vaste gasten nog te verrassen. De bediening bestaat uit, vooral, jonge, enthousiaste maar bovenal gastvrije mensen met oog voor detail en de gast. Je voelt je er welkom en gezien. Ze merken zelf op dat je glas leeg is en vragen of ze kunnen bijschenken. Qua eten heb ik het gisteren eenvoudig gehouden en genoten van een lekkere salade geitenkaas, heerlijk in combinatie met de friszoete watermeloen. Een aanrader dus dit Wapen!

4. Op een maandagavond hier heerlijk gegeten, een verrukkelijk bord met Indonesisch eten, helemaal top. Er na nog een heerlijk toetje, gevolgd door een goede koffie. We komen hier heel graag, zo vaak we kunnen!

5. Frits & Mary Mutsaers

Voor het eerst geluncht en dit is ons prima bevallen.

Mooie locatie en ambiance, prima prijs-kwaliteit verhouding, smaakvol opgemaakt en opgediend met mooie producten. Vriendelijke bediening en verzorgde aanblik van de open keuken en medewerkers.

6. iensuser

7. We voelden ons niet welkom met de kinderen welke werden afgesnauwd door een medewerkster. Gedateerde uitstraling waar ook niet meer in wordt geïnvesteerd. We komen er al jaren maar dit was de laatste keer.

8. JeGa

Op zaterdagavond met vrienden bij Bistro Paul gegeten. Kleine kaart met voldoende variatie. Verschillende gerechten zijn goed ontvangen, biefstuk (van de grill) was iets te droog op de huid. Bediening duurde enigszins lang, zijn wel vriendelijk ontvangen en te woord gestaan. Er zijn geen voorzieningen voor kleine kinderen.

9. Kom daar alleen in het kampeerseizoen. Kwaliteit vind ik zeer goed en ook het personeel/eigenaar is/zijn bijzonder vriendelijk. Een aanrader wat mij betreft!!

10. een ontevreden GAST

Wij dachten er eens een gezellige avond van te maken. De plek waar we heen wilden gaan was tot onze grote spijt dicht. Toen maar naar de princehof, nou hartstikke gezellig en veel gelachen. Gelukkig hadden we elkaar want voor de rest was er niks aan. 20 min op een mandje stokbrood moeten wachten. Daarna 3x spareribs besteld. Uiteindelijk 45 minuten zitten wachten komen ze met 3 sate aan. Dat hebben we niet besteld dus dat mag weer terug. 10-15 min zou het duren. Uiteindelijk toch nog een half uur moeten wachten. Bediening was niet te pruimen. Chagrijnige koppen en zeer onprofessioneel. Het eten was oke. Na het eten mochten we nog een dessert bestellen dus we dachten we delen met z'n 3e een chocoladefondue. Opeens was dit niet mogelijk. Toen hebben we maar wat anders besteld ook dit was zeer matig. Goedkope ijswafels bij de supermarkt smaken nog beter. Daarna kopje koffie en even nakletsen. Komt de chagrijnige mevrouw weer aan: hier is de rekening we gaan sluiten. Wat is deze tent ontzettend hard achteruit gegaan zeg.

11. marieke

Chagrijnige bediening, 1 uur wachten op eten wat vervolgens verkeerd is, wederom een half uur gewacht. Vervolgens dessertkaart gekregen en keus gemaakt om te horen dat dit niet kan omdat de keuken aan het schoonmaken is, terwijl wij lang hebben zitten wachten op het eten. Beetje jammer dit. Geen excuus voor het lange wachten.

12. Wat een slechte tent.. 3 spareribs besteld waar we al 45min op hebben moeten wachten, komen ze aan met 3 sate. Spareribs komen eraan. Nog een half uur moeten wachten. Daarna dachten we nog even een lekker dessert te bestellen, was volgens de ene mogelijk dus ik bestelde een chocoladefondue. Dit was opeens niet mogelijk want de keuken zat al dicht. De bediening was zeer chagrijnig.

2,3
  13. Robbert

Drukke avond en toch een goede bediening en heerlijk gegeten!

14. Heerlijk gegeten, netjes verzorgde borden, ruime porties, gevarieerde kaart, alleen werden de gangen supersnel na elkaar opgediend en stonden we na 1,5 uur weer buiten. Maar komen zeker terug voor de herkansing!

15. Robbert

Goede bediening en een heerlijke lunch genoten. Was er niet druk deze dag, maar gaan er zeker nog een keer heen voor een diner en hopen dan net zo'n ervaring te krijgen zoals nu.

16. De bediening was matig. Het begon bij de binnenkomst al goed. Reservering via Internet was niet doorgekomen. Gelukkig was het niet te druk en was er toch een tafeltje beschikbaar. Het bestellen van drinken verliep rommelig. We moesten lang wachten tot dat we eten konden bestellen en het duurde ook lang voordat het eten werd gebracht. De kaasfondue was daardoor alweer afgekoeld bij het opdienen. Wat ik jammer vind is dat er bij het dessert 50 cent extra wordt gerekend voor slagroom. Ik zou verwachten dat het bij een toetje erbij zit.

4,3
  17. Voor het eerst hier gegeten, heerlijk op het terras in de zon en een lekkere appel kaneel pannenkoek gegeten met een glaasje melk. Ik dacht mijzelf te verwennen (na een week in het ziekenhuis) met warm appelgebak, kaneelijs en slagroom. Ik kreeg zo'n afknapper! Het werd "gepresenteerd" in een glazen pul!! Onderin het stuk appelgebak "gepropt" met een bolletje kaneelijs en slagroom er bovenop met een grote lepel! Ongelooflijk hoe kun je zo'n heerlijk gerecht "verpesten" en het zo "presenteren"!!
    Ik heb het opgegeten, maar het doorgegeven aan de leiding. Doe het op een plat bordje met warm appeltaart, bolletje ijs ernaast en slagroom en een beetje poedersuiker en het is een "plaatje". Je eet toch ook met je ogen? Ik ging met een afknapper weg en kon niet begrijpen dat men zoiets doet....

18. Klantvriendelijk, goede gezellige sfeer en top eten.

19. Menu's zijn in verhouding veel te duur. Zit geen drinken bij, dus alleen frietjes met saus, de snack van keuze en een klein beetje salade. Je kan beter los bestellen. Erg raar en niet zo netjes.

3,1
  20. Failliet

21. Eerlijk is eerlijk, de pannenkoeken waren prima. Echter de bediening was waardeloos. Bijvoorbeeld de drankjes die ontbraken en voorgerechten die verspreid opgediend werden... Zo waren er ook te weinig kleurpotloden voor iedere tafel. Kinderen die er wel wat hadden waren zonder punt. Slechte zaak voor een dergelijk restaurant.

Bij de kinderpannenkoeken was weinig creativiteit te bespeuren maar de grootste verbazing was het 'spongebob' kindermenu. Hier onder een foto van het speeltje wat erbij zat. Ze zouden zich daar moeten schamen. De link met spongebob is ver te zoeken, het is om te janken.

2,8

27. Jan

28. Fam. Otten

Alles was vers bereid, heerlijk warm echt genoten! Perfecte service van de vriendelijke eigenaresse.

29. Ik vond het heerlijk, echt het beste Indonesische eten ooit.
    Overheerlijk, ik ga er vaker eten.