Nieuwste foto's in Driebergen-Rijsenburg

Laatste updates in Driebergen-Rijsenburg

1. Marco vurens's profielfoto
    Marco vurens heeft een recensie geschreven voor La Provence

Marco vurens

In een woord fantastisch, onderscheid zich van andere sterrenrestaurants, een heel eigen stijl

2. Johan en Marga's profielfoto
    Johan en Marga heeft een recensie geschreven voor De Sluis Gaarde

Johan en Marga

Hele gastvrije eigenares en personeel. En het eten is ook heerlijk, de kok is geweldig

3. Henk's profielfoto
    Henk heeft een recensie geschreven voor HappyFood

Wij hadden online besteld, alleen werd dit na 70 minuten pas bezorgd op het verkeerde adres. Wij moesten het dus ook nog daar ophalen, en toen wij begonnen met eten was het helemaal koud en van slechte kwaliteit. Wij wouden bellen met HappyFood maar er werd niet opgenomen.

4. A. Muskens's profielfoto
    A. Muskens heeft een recensie geschreven voor O-Solomio Driebergen

A. Muskens

Eten zou om 18u bezorgd worden. Krijgen we een telefoontje dat het wat later wordt omdat het druk is en de bezorger een ongeluk gehad heeft. Prima. Drie kwartier later nog een telefoontje, kan het adres niet vinden. Telefonisch de bezorger moeten begeleiden. Pizza's koud, niet te eten. Weer gebeld. Onvriendelijke man aan de telefoon die ons de schuld geeft en vloekend de telefoon ophangt. Hier bestellen wij nooit meer.

5. Nanna Bootsma's profielfoto
    Nanna Bootsma heeft een recensie geschreven voor Het Wapen van Rijsenburg

Op woensdag 2 mei een heerlijk aspergemenu op het terras gegeten. De enige aanmerking die ik zou kunnen hebben, is dat het bijna te veel was! Veel asperges, veel saus, veel krieltjes en ham. Maar wel erg lekker! Het voorgerecht was roerei, gerookte zalm ( had wel door elkaar gemogen), een asperge, aspergebouillon en heerlijk aangemaakte sla. Als dessert een bolletjes vanille ijs, aardbeien overgoten door een fluweelzachte sabayon. Ik vind de ambiance altijd heel erg fijn.

6. Jan's profielfoto
    Jan heeft een recensie geschreven voor Chalet Klein Zwitserland

Met 4 kinderen gingen opa en oma om zes uur eten. De drankjes zijn gelijk opgenomen. De menukaart zou bezorgd worden. We zijn twee uren later na een pannenkoek veroverd te hebben vertrokken. De desserts? Vergeten? t Zou zomaar kunnen. Na de vraag "Kunt u de tafel afruimen?" Was het antwoord:"t Is niet mijn taak, maar ik zal het meenemen." Wacht op een mooie dag en een rustig moment, waarschijnlijk gaat u dan met een ander gevoel weg. Jammer, zo'n ervaring.

7. Trudi's profielfoto
    Trudi heeft een recensie geschreven voor Chalet Klein Zwitserland

De eerste lentedag van het jaar. Terrasweer! Een wijntje en een biertje bij klein Zwitserland met aansluitend heerlijk asperges gegeten. Aandacht voor iedereen, Het was weer top!

8. coen's profielfoto
    coen heeft een recensie geschreven voor Chalet Klein Zwitserland

Kleinere porties.

Bediening matig.

9. Ernst van der Vliert's profielfoto
    Ernst van der Vliert heeft een recensie geschreven voor Ellia

Ernst van der Vliert

Ik heb hier een week geleden gegeten. Ik kwam binnen en werd meteen 'onthaald' de gastheer gaf een hand en nam mijn jas aan. De gastheren en -vrouwen komen met oprechte suggesties en zat daarom ook aan een heerlijk winterbiertje! Eten was top en een goede en vriendelijke service! Mij zie je hier vaker terug.

10. J.w.scholze's profielfoto
    J.w.scholze heeft een recensie geschreven voor Bistro de Vagebond

J.w.scholze

Gezellige zaak met leuk personeel.
    Heerlijk gegeten van carpaccio, tong, steaktartaar tot en met tiramisu en tartatin.
    Het was allemaal heerlijk en met zorg bereid en smaakte allemaal even heerlijk.

De enige kritiek die we hebben is de prijs van een GLAS wijn, van € 5 t/m € 6.50.
    Dat vonden we een beetje te…

11. Wim Kombrink's profielfoto
    Wim Kombrink heeft een recensie geschreven voor Het Wapen van Rijsenburg

Het Wapen van Rijsenburg is een mooi gelegen, sfeervol en statig pand. De ontvangst is vriendelijk, de bediening is attent en vlot, al is het blijkbaar de gewoonte om je als klant na het afruimen van het hoofdgerecht te vergeten; de nagerechtenkaart laat lang op, zich wachten.
    De voorgerechten zijn zo-zo; de zalm op Japanse wijze is goed, de aardpeer-soep wat te zout. Het hoofgerecht zijn drie gebakken sliptongen met frites en salade. Ondanks de prijs is het een matig bereid hoofdgerecht; de tongetjes zijn wat te lang gebakken, de salade is een vreugdeloos plukje blaadjes, qua smaak rechtstreeks uit een zakje van de AH gehaald. Voor zo’n prijs hoop je toch wat kookkunst te zien. De Peer Wellington smaakt goed.

12. Leon's profielfoto
    Leon heeft een recensie geschreven voor Groenland

Ambiance gezellig.
    Soepje heerlijk beetje veel.
    Staartstuk vroeg om een heel scherp mes… veel matige frites maken dat niet goed.
    Jammer.

13. J.J. Boon's profielfoto
    J.J. Boon heeft een recensie geschreven voor Chalet Klein Zwitserland

J.J. Boon

Alle pannenkoeken waren goed, alleen de ananas was teleurstellend

14. Anja vdr Heijden's profielfoto
    Anja vdr Heijden heeft een recensie geschreven voor Bistro Paul

Anja vdr Heijden

Super gastheer. Mooie eenvoudige kaart met mooie verse garnituur en goede, mooie smaken!

Prijs kwaliteit verhouding is erg mooi!

15. Van den broek's profielfoto
    Van den broek heeft een recensie geschreven voor Pannenkoekenhuis Princenhof

Van den broek

Echt heerlijk gegeten, zou er zeker vaker naar toe gaan als ik er niet zo ver voor moest rijden. Goede sfeer en heel vriendelijk personeel. Echt top.

16. Laetitia's profielfoto
    Laetitia heeft een recensie geschreven voor Landgoed Kraaybeekerhof

De kokkin had een lekker mooie vegan maaltijd gemaakt. Super!

17. Erica's profielfoto
    Erica heeft een recensie geschreven voor Pannenkoekenhuis Princenhof

Zeer slechte bediening, heel onvriendelijk. We kwamen een uur voor sluitingstijd aan, maar de bediening wilden ons eigenlijk niet meer bedienen, omdat er de hele dag al weinig mensen waren geweest. We konden alleen simpele gerechten bestellen. Jammer genoeg gebleven, want de kwaliteit was zozo.

18. Hester's profielfoto
    Hester heeft een recensie geschreven voor Groenland

Heerlijk gegeten, goede bediening en alles kan! Fantastisch!

19. john's profielfoto
    john heeft een recensie geschreven voor Ellia

Zaterdagmiddag 9 september 2017 hebben wij - op basis van onze goede ervaring eerder dit voorjaar - bij dit restaurant een tafel gereserveerd voor 2 personen om 20.00 Uur die avond. Op dat tijdstip stapten wij dan ook vol verwachting het restaurant binnen. Het was er erg druk. Ondanks het chaotisch heen en weer draven van het personeel werd direct onze bestelling opgenomen. Hier gaat het gelijk mis. In plaats van een Cola kreeg ik een Cola Light. Na een medewerkster hierop aangesproken te hebben kreeg ik mijn Cola.

Aan de tafel, gelegen naast ons, zaten een aantal vriendinnen. Zij hadden eventjes daarvoor hun voorgerecht ontvangen. Wat wij toen nog niet wisten, is dat die meiden al om 18.30 Uur plaats hadden genomen aan die tafel. Met andere woorden: Zij hadden dus 90 minuten moeten wachten op hun voorgerecht. Tegen 21.00 Uur zag ik dat die meiden aan het rond kijken waren in het restaurant en zich afvroegen waarom zij nog steeds niet het hoofdgerecht hadden ontvangen. Ook wij zaten tegen 21.00 Uur nog steeds zonder eten. Het duurde erg lang. Hierop hebben wij een medewerkster bij ons aan tafel geroepen. Zij sprak dat er een groep van 25 mensen opdat moment bediend moesten worden. De medewerkster sprak dat ze vergeten waren ons te melden dat het allemaal wat langer kon duren, i.v.m. die groep van 25 mensen. Hierop gaf ik haar volkomen gelijk; dat was wel net zo netjes geweest. Ik verwees het meisje ook naar de tafel met die vriendinnen; die zaten ook allemaal te wachten en hadden er inmiddels ook al de balen van. Iets na 21.00 Uur verscheen onze bestelling bij ons op tafel.
    Het eten was super lekker. In Duitsland kun je echter net zo lekker Grieks eten, maar dan wel € 15,00 goedkoper voor 2 personen. Dus de prijs kwaliteitsverhouding is in dit Griekse restaurant een beetje zoek. Verder heb je in Duitsland veel meer voedsel op je bordje. Dit Griekse restaurant weegt klaarblijkelijk alles precies af. Zoveel gram vlees, zoveel gram friet en zoveel gram sla of groente. Hollandse zuinigheid, waardoor ik eigenlijk net iets te weinig op mijn bordje had.

Nadat wij gegeten hadden verscheen er weer een medewerkster bij ons tafel. Zij maakte nogmaals haar excuus. Ik vroeg haar waarom de chef niet poolshoogte was komen nemen. Maar in dit restaurant is het klaarblijkelijk gebruikelijk dat het hardwerkende personeel het slechte beleid, de slechte planning en de slechte manier van communiceren met klanten mag rechtbreien. Dit hebben ze dan ook gedaan, ook al blijf ik het jammer vinden dat de chef niet verscheen. We hebben, evenals die 5 meiden naast ons, ter compensatie per persoon 2 gratis consumpties ontvangen, waaronder 1 toetje. Het toetje ter compensatie werd ons bijna door onze strot geduwd. Ook hier ontbrak de communicatie; ik ben helemaal geen liefhebber van toetjes, dus zonder mijn ingrijpen had ik dus een toetje gekregen. Al met al is het voor mij een teleurstellende avond geworden, vooral omdat het personeel er alles aan heeft gedaan om het goed te doen, maar omdat de chef zijn gezicht niet heeft laten zien. Voor deze chef zou ik dan ook persoonlijk niet willen werken.

1,3
  20. Kevin's profielfoto
    Kevin heeft gereageerd op een recensie van Villa ZuidOost

Hallo,

Ik zag je berichtje en ben meteen even op onderzoek gegaan. Je hebt helemaal gelijk en dus heb ik de restaurantvermelding aangepast en je meteen punten op je profiel toegekend voor het verbeteren van onze database. Bedankt en een hele fijne dag nog toegewenst!

Gr. Kevin

21. Lara's profielfoto
    Lara heeft gereageerd op een recensie van Restaurant Miramar

Beste T. De Groot,

Dank voor jouw update. Ik heb het even nagekeken en ik zie inderdaad dat het restaurant is gesloten. Ik heb dit dan ook zo aangegeven op de Eet.nu-pagina van het restaurant.

De bijbehorende database-punten heb ik je reeds toegekend. Deze kun je zien als je inlogt op jouw Eet.nu-account.

Ik wens je nog een fijne avond toe en hoop je snel terug te zien op Eet.nu!

Met vriendelijke groet,
    Lara
    Redactie Eet.nu

22. T. De Groot's profielfoto
    T. De Groot heeft een recensie geschreven voor Restaurant Miramar
  23. Wil Banda's profielfoto
    Wil Banda heeft een recensie geschreven voor La Provence

Heerlijk gegeten en een hele fijne bediening

24. Verkerk's profielfoto
    Verkerk heeft een recensie geschreven voor Snackbar Traay

Prima heel breed assortiment. Zeer vriendelijke snelle bediening ondanks de drukte 😃👌🏻 Hier komen we zeker terug.

25. Marc hoeven's profielfoto
    Marc hoeven heeft een recensie geschreven voor Restaurant Miramar

Marc hoeven

Maand menu besteld met mihoen, kost ineens 6 euro extra omdat het voor 2 personen was. De portie's zijn erg klein.
    Voel me genaaid.

26. H. Wagenmakers's profielfoto
    H. Wagenmakers heeft een recensie geschreven voor Pannenkoekenhuis Princenhof

Heerlijk op het terras gegeten en gedronken, gezellige sfeer.

Jammer dat de borden erg beschadigd zijn waar het eten op wordt geserveerd!

27. Dennis van Engelen's profielfoto
    Dennis van Engelen heeft een recensie geschreven voor Alexander

Dennis van Engelen

Altijd goed en super vriendelijke eigenaar . Je ontvangt altijd een warm welkom

28. Niels's profielfoto
    Niels heeft een recensie geschreven voor O-Solomio Driebergen

Pizza en pasta's erg goed de spare ribs zijn taai en smakeloos.

29. Eric van schoonhoven's profielfoto
    Eric van schoonhoven heeft een recensie geschreven voor Pannenkoekenhuis Princenhof

Eric van schoonhoven

Pannenkoeken smaakten weer lekker.