Nieuwste foto's in Dreumel

Er zijn geen foto's gevonden.

Laatste updates in Dreumel

1. Somme's profielfoto
    Somme heeft een recensie geschreven voor 't Centrum | Aan Tafel bij Jan

Afspraken met betrekking diner klopte perfect. Vriendelijke medewerkers geen "gedruk" extra bestellen drankjes. Eten was uitstekend en prina verzorgd.

2. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor 't Centrum | Aan Tafel bij Jan

We hebben HÉÉRLIJK gegeten in een hele prettige sfeer.

3. willem's profielfoto
    willem heeft een recensie geschreven voor 't Centrum | Aan Tafel bij Jan

Zaterdagavond gezellig met zijn vieren wezen eten in dreumel, eten bij Jan in 't Centrum, verrassend leuke zaak in het kleine gezellige dorp Dreumel, voorgerechten tussen de 10 en 14 euro. Zelf had ik salami van een speciaal varken voor rond de 11, maar goed dat het raam niet open stond anders was het weggewaaid.
    Mijn vrouw had drie coquille voor dertien euro, tja erg aan de prijs voor hetgeen je krijgt, hoofdgerecht biefstuk van de haas 26 euro, perfect maar 200 gram, pittig aan de prijs, mijn vrouw surf en turf, twee kleine garnaaltjes met een klein biefstukje. Tja helaas, tja kort en krachtig. Het voedsel was niet vies, maar erg klein en simpel en tegen een zeer hoge prijs. Niet voor herhaling vatbaar.

4. Harrie G.'s profielfoto
    Harrie G. heeft een recensie geschreven voor Snackbar De Kuypertjes

Harrie G.

Heerlijk gegeten in deze kleine maar kwalititief goede snackbar in kruisstraat, sinds de nieuwe eigenaar is eten bijzonder smaakvol en zeker de moeite waard om daar te bestellen!

5. Gerard Betsie's profielfoto
    Gerard Betsie heeft een recensie geschreven voor 't Centrum | Aan Tafel bij Jan

Catering BBQ op locatie in Beneden Leeuwen zaterdag 10 augustus 2013. Enkele uitspraken van de aanwezige: Verwennerij op culinair front. Wonderbaarlijke explosie van de smaakpapillen. Tongstrelend. Kortom het was weer tot in de puntjes geregeld! Jan en medewerkers, dank. Onze hartelijke groet, B.