Ruime parkeerplaats voor de deur.
    Gratis parkeren bij inlevering van kwitantie bon.
    (zie website voor meer info)

Bezorgrestaurants in de buurt van Wok Phoenix

De gastvrijheid, sympathieke service, en de culinaire kwaliteiten staan garant voor een onvergetelijke culinaire belevenis! Ook voor uw bruiloft, personeels-en familiefeest voor kleine en grote gezelschappen is ons restaurant de perfecte lokatie. Met plezier zullen wij u informeren over de diverse mogelijkheden en arrangementen.

Wok restaurant Phoenix bevindt zich in het centrum van Drachten. Er is volop parkeergelegenheid voor de deur. U bent van hartelijk welkom van dinsdag t/m zondag vanaf 16:30. Het restaurant is geschikt voor alle gelegenheden en beschikt over een ruime kinderspeelhoek, een rokersruimte en een lounge. Wij willen u graag kennis laten maken met onze bijzondere keuken die Oosterse gerechten, Wok en Japans Teppanyaki biedt.

• All-inclusive

• Rookruimte
  5. Betalen American Express Master Card Visa pin

1320589671 83
1378201275 85
1506719469 78

1. We hebben afgelopen week de verjaardag van mijn zoon bij Phoenix gevierd. We gaan vaak wokken en hebben er al heel veel gehad maar dit is toch wel het allerbeste wok restaurant. Vriendelijk personeel en de keuze van eten was ruim genoeg. We vonden vooral de teppanyaki hier erg goed, het was zorgvuldig naar je wens klaar gemaakt, was erg lekker. Mijn zoontje vond de speklapjes erg lekker. We hadden ook nog een verrassing voor mijn zoon besteld met vuurwerk! Dus een volmaakt avondje bij Phoenix!!

2. Aan het eten bij deze wok zit weinig tot geen smaak. Vis laten wokken, maar dit zag er uit als een bult kots. Het was veel te lang gegaard en vervolgens te lang gewokt. En nee er zaten geen andere ingrediënten bij die ervoor zorgden dat er een langere garingstijd nodig was. Op het drinken zat totaal geen koolzuur en was vrij smaakloos.
    Verder is het arrangement zeer beperkt.

Sinds een tijdje moet je zelf je drinken halen, wat ik op zichzelf een pluspunt vind, want nu kun je zelf bepalen wanneer je drinken pakt. Het is echter wel zeer jammer dat de bediening hierdoor wegvalt en dat de meisjes ook niet meer de moeite nemen om de klant te vragen of het eten smaakt.

Het enige pluspunt aan de hele avond was het heerlijke schepijs en de toetjes/vers fruit.

3. Nynke Hogeveen

COELIAKIE? Niet hier bestellen/eten!

Op eet.nu staat aangegeven dat dit restaurant glutenvrij eten aanbiedt. Ik besloot daarom afhaal te bestellen met glutenvrije nasi en babi pangang. Aan de telefoon werd mij verzekerd dat ze dit konden maken. Eenmaal bij het restaurant aangekomen bleek dat ze alleen mihoen, witte rijst, patatjes en tjap tjoi (zónder kip) glutenvrij konden serveren. Dikke tegenvaller voor mensen met glutenallergie dus. En later thuis aangekomen bleken we ook nog 4 bakjes vlees te missen. Dit hebben ze opgelost door het alsnog te komen brengen (het minste wat ze ook konden doen), maar al met al niet een goede ervaring.

4. We worden goed ontvangen en het eten is heerlijk. Personeel was prima, alleen beetje raar dat voor je tijd al werd aangegeven dat je tijd er bijna om was, alsof we dat zelf niet in de gaten houden. Beetje raar want onze tijd was nog niet over.

5. Wij vonden het heerlijk. Alles was vers en voldoende aanwezig. Ook was er volop keus, zeker bij het dessert. Het personeel was vriendelijk en de bediening vlot. Kortom; dik tevreden!

6. Lenka Holcroft

7. E.Agema

Eigenlijk was het allemaal prima, alleen wij kozen voor mihoen en die was niet warm. Verder was het gezellig en de bediening was ook super. Kortom we komen een keer terug!

8. Service is zeer slecht. Als je drinken wil zou je het bijna zelf moeten halen, zolang zijn ze onderweg. Als je bij de bakplaat staat te wachten, zit je met je billen zowat in het vlees daar. Te vies voor woorden!
    Het eten smaakt redelijk, maar nogmaals een slechte service. Mensen kijk om je heen, er zijn veel betere woks te vinden in de buurt. Beter dan dit en deze is vrij duur als je naar de rest kijkt.

9. bennie huizing

Te lange wachttijden bij het buffet, traag met het brengen van drinken, rijen te dicht op elkaar

10. De afgelopen twee jaar diverse malen gegeten met vier of vijf personen. Iedereen was steeds positief over de kwaliteit, kwantiteit en de sfeer in dit restaurant. Schoon en netjes wokrestaurant. Komen hier zeker weer terug. Niets negatiefs te melden. Personeel doet zijn uiterste best om alles op tijd te brengen. Als het druk is moet je soms even geduld hebben maar dat is logisch.

11. Alida Westra

Lekker gegeten bij Phoenix, veel keus en lekker vers. Drinken wordt aan tafel gebracht, dat duurde vrij lang. Het was ook vrij druk en vol.

12. rene schenkhuizen

Gisterenavond daar heerlijk gegeten, bediening was top en de mensen waren aardig; bestellingen aan drank werden rap bezorgd. Een goede avond gehad.
    We waren eerder op de dag op bezoek bij mijn moeder die in het revalidatiecentrum Bertilla lag. Na de maaltijd moesten we nog 2 1/2 uur rijden naar Spijkenisse en dat deed me na zo'n heerlijke avond erg goed. De volgende keer komen we daar weer en ik zou anderen dit restaurant ook aanraden.
    Nogmaals: het is duur en het eten was fantastisch.

13. Op alle punten een 9 gegeven, omdat een 10 niet geloofwaardig zou zijn. (Al zou ik dat zo kunnen geven.) Wij hebben ontzettend genoten, soms alleen, soms met mijn vrouw, soms met de familie. Geen enkele keer is het ons tegen gevallen. Producten zijn vers, er wordt goed aan de kinderen gedacht en het personeel is vriendelijk. Een aanrader!

14. Zeer goed gegeten met 5 personen. Zeer ruime keuze en heel erg lekker.
    Leuk ook als je jarig bent die eet namelijk gratis. Er wordt elke keer ook snel weer bijgevuld. Het was echt toppie.

16. marioduursma

Net gereserveerd voor vanavond, de 9e keer alweer. Genoeg keus en prima kwaliteit. En als je even moet wachten als het druk is wat zou dat dan nog, hebben we haast of zo.. nee als je op vakantie gaat naar bv Italia frankrijk daar kunnen ze nog wel wat leren van
    de wok in drachten.

17. Karin Kerkhog

Toch al weer een paar keer in de Wok Drachten geweest, maar deze avond was niet echt top !

Het was vrijdagavond en erg druk, we kwamen binnen en er was totaal geen plaats om een jas op te kunnen hangen, het was druk in de aanlooproute naar de tafels ivm wachtende groepen welke het pad versperden. Na +/- 5-8 minuten wachten werden we naar onze tafel gebracht, tot zo ver goed.

Onze keus werd gemaakt en drinken besteld, dit duurde maar en duurde maar, maar eindelijk na bijna 15 minuten en 1 kop soep werd het drinken uitgeserveerd. "Kan gebeuren" zeiden we tegen elkaar. Volgende ronde drinken besteld, weer gelijk, zelfs niets gekregen, opnieuw besteld en het werd inderdaad gebracht, maar weer pas na 15 minuten. "Druk" werd er als argument aangedragen door de serveerster. Kan zijn, maar dan moet de Wok in Drachten niet al deze reserveringen aannemen of meer personeel inzetten !!

Op naar de bakplaat en gril.. Druk, druk, druk, lange rij. Voor het gemak maar een zalm filet besteld voor de gril. Ziet er goed uit, add-on op het bord bijgeplaatst maar bij de tafel eetlust weer snel weg, zalm was niet gaar en glazig van binnen, toch maar terug gebracht. De kok nam het aan en gaf aan dat het inderdaad niet juist was en bood me een andere aan met de vermelding "Moest snel denk ik, sorry!" Dit laatste kan natuurlijk niet, je gaat eten in een restaurant en je verwacht wel kwaliteit, en niet iets wat niet goed is omdat het druk is?

Leer hiervan Wok Drachten!

18. Kom in verschillende wokrestaurants maar dit is veruit de beste. Prima kwaliteit. Maakt een zeer verzorgde indruk en vriendelijk personeel. Wij komen zeker terug.

19. We zijn hier een aantal keren geweest dus ik baseer mijn mening op 3-4 bezoeken.

- Mooi ingericht restaurant, beetje moderne uitstraling. Klein kinderhoekje met tv, etc.
    - Het belangrijkste: prima eten, buffet ziet er verzorgd uit, ik zie regelmatig personeel wat eten aan het controleren/bijvullen is. Genoeg keuze, ook sushi, salades, alles lekker vers.
    - Uitgebreide deserts, met diverse toetjes, softijs, diepvries ijs etc.

Beste Wok van Friesland, zeker een aanrader.

20. Met vier personen gegeten. Uitstekend. Geen negatieve punten kunnen ontdekken.

21. Heerlijk eten! Veel keus en vers! We hebben hier zelfs gegeten op onze huwelijksdag met familie en vrienden. Iedereen was erg enthousiast en heeft genoten. Voor ieder wat wils.

22. Als een Chinees naar een Chinees gaat, dan betekend dit al goed.
    Bij restaurant Phoenix, is dit perfect!

Ruime parkeergelegenheid, vriendelijke bediening, goede prijs en kwaliteit verhouding. Met name het laatste, het buffet ziet er altijd prima en verzorgt uit.
    Het standaard babi pangang, foe yong hai (wat er erg lekker uit ziet) sla ik altijd over en ga ik gelijk voor de wok en grill.

Anders bij andere wok restaurants hebben zij een scala aan heerlijke producten.
    kip, vlees, ossenhaas, garnalen, verschillende vissoorten. Dit zie je niet vaak!!
    De sauzen zijn overheerlijk!!

Verder is het dessert ook uitstekend! ruime keus uit verschillende nagerechten zoals vanille chocolade pudding, verschillende soorten schepijs, een soft-ijs machine(!!), pannenkoek machine en vers fruit!

Kortom, een zeer goede restaurant in omgeving van Drachten waar ik nog jaren met veel plezier kom!
    Ga zo door!

23. Wij zijn op een woensdag 7 augustus wezen eten bij Wok Phoenix en echt alles was fantastisch. Het enige min puntje wat ik kan verzinnen is dat we even moesten zoeken naar de ingang. Als je zoals ons de navigatie volgt dan sta je aan de verkeerde kant van het pand. Wel vonden we het een extra punt dat er gratis wifi beschikbaar is. Dus al met al een prima restaurant om nog eens naar terug te gaan.

24. Vaste Klant

De kwaliteit van het eten is super, het personeel is zeer klant vriendelijk en de zaak is super schoon.
    Wij komen hier regelmatig, ook met familie vrienden en kennissen, ze komen allemaal hier weer terug.
    Wie mij een beter wok restaurant in Friesland aan kan wijzen mag op mijn kosten bij Phoenix in Drachten eten.

25. S 26 punten

Lage cijfers door de volgende redenen;
    Personeel dat je drinken roekeloos op tafel zet en dan ook nog geen excuus. Service van de eigenaar (waarschijnlijk) was goed maar hoe wij werden ontvangen was geen gezicht. Eten was goed helemaal top, maar mijn oog valt alleen op het punt dat ze moeten verbeteren in de bediening. Om een lang verhaal kort te maken wil ik zeggen dat de bediening wat meer aandacht aan besteed mag worden. Maar het eten was top!

26. Hooyenga

Zeer goed heerlijk eten en een goede bediening en vriendelijke mensen. Een aanrader.

27. Met Pasen heb ik hier gegeten met mijn schoonfamilie. Persoonlijk houd ik niet echt van wokken maar naast de wokgerechten was er volop keus andere gerechten zoals spareribs, kipvleugeltjes, nasi en sushi.. Ondanks de drukte vanwege de feestdagen had het personeel alles onder controle. Als de friet op was, duurde het nog geen twee minuten voordat er verse in de bank lag. Het buffet werd ook regelmatig schoongemaakt en netjes gehouden, iets wat ik zelf heel belangrijk vind. Ik heb hier heerlijk gegeten!

28. Onvoorstelbaar breed assortiment, vers en superlekker! Degene die dit restaurant afkeurt hebben echt totaal geen idee! Er is werkelijk voor iedereen zoveel keus!
    Fantastisch!

29. Ik ben niet iemand van de wokrestaurants of een vleeseter, maar hier kom ik zeker nog eens terug! Ook een aanrader met een groepje of een feestje! Helemaal top! Ook leuk voor de kids!

30. Caroline

Wok phoenix vind ik de beste, we zijn bij verscheidene geweest, het eten is goed service ook.
    Goed eten en vriendelijk personeel.
    En hun tja sieuw the best hmmmm.
    Zo doorgaan

31. Recent weer heerlijk gegeten.
    Eten goed, verse producten, smaakvol, bereiding vlot en prima.
    Ook een goed teken dat het er vrijwel altijd bomvol zit, al maakt dat het geheel wel druk. Door een goede personele inzet maakt dat overigens niet dat je lang moet wachten. Bediening en koks zijn zeer vlot.

Nadeel aan het bomvol zitten is dat het er snel druk is, en je vrij dicht op elkaar zit. Logisch natuurlijk, maar wil je "rustig" uit eten, zul je dat hier niet vinden. Maar ja, wat wil je, als het eten top is?!

32. Kom hier regelmatig eten! Altijd top voor elkaar!
    Bediening is erg vriendelijk en komt regelmatig langs voor drankjes. Eten wordt steeds uitgebreider en is van prima kwaliteit!

33. Reinie Verburgh

Het is er een heel erg fijn om te eten goede sfeer eten is erg goed en lekker betaalbaar voor iedereen.Echt een aanrader voor een avondje lekker uit.

34. Jildau 985 punten

Lekker gegeten en goeie service. Zaak ziet er hygiënisch uit. Ook geschikt voor kinderen. Wel een paar keer gehad dat het vlees nog wat rauw van binnen was.

35. Heerlijk wokken voor een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.
    Een aanwinst voor drachten!

36. Keurig verzorgd wokrestaurant. Zeker geen vreetschuur, wat bij sommige wokrestaurants wel het geval is. Goede uitleg van het systeem, nette service.

Veel keuze uit verschillende verse producten en ook de sushi en loempia's e.d. zijn van goede kwaliteit en echt heerlijk!

Doordat het wokgedeelte door een halfhoog muurtje gescheiden is van het restaurantgedeelte heb je niet het gevoel dat je erg "op de kijk" staat.

Ruime parkeergelegenheid. Al met al een goed wokrestaurant!

37. Helemaal top! Een gastvrij restaurant met goede bediening. Het eten is heerlijk. Nooit weer een ander Wok restaurant voor ons!

38. Beter dan dit kun je niet krijgen!

We halen vaak wat op hier, altijd super en niet duur.
    Afgelopen week toch maar eens besloten om ook eens lekker in het restaurant te gaan zitten.

Onbeperkt eten, wokken, deserts en fris dranken voor 25,- p.p.
    Dat is gewoon geen geld. En wat een kwaliteit!

Het is een pracht restaurant, zeer schoon en netjes! Ook het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam!

Dit is zeker een aanrader!

39. We wokken veel, maar wok phoenix is echt uitstekend. Wij en onze gasten zijn versteld van hoe goed het hier is!
    Toen we binnen kwamen, werden we gelijk geholpen. Bij de reservering had ik al doorgegeven dat me vriendin glutenvrij moet wokken. Nadat we aan onze tafel werden begeleid, werd gevraagd voor wie glutenvrij was. Me vriendin kreeg langs de buffetten een hele duidelijke uitleg wat de mogelijkheden zijn.
    We waren nog niet aan de dessert en me vriendin gaf al aan dat ze hier weer wilt wokken.
    Personeel is erg vriendelijk. Het eten is heerlijk en vers. De kwaliteit is uitstekend en de prijs echt niet duur. Top restaurant!

40. Vriendelijke en snelle bediening, schone zaak. Buffet wordt steeds gecontroleerd en bijgehouden door de mensen. Lekker gegeten, zeer uitgebreid.

41. Heerlijk gegeten bij de wok in Drachten, super goed eten, mooi bedrijf en netjes en schoon.
    Veel keuze mogelijkheden, vriendelijke bediening, leuke sfeer.
    Kom zeker weer een keer eten!!!

42. Wij zijn hier nu ook een paar keer geweest en echt de beste wok tot nu toe! Service is top, eten is top en het ziet er gewoon goed verzorgd en hygiënisch uit. De koks zijn ook goed en hebben aandacht.

We gaan vaker wokken maar deze is echt goed! Goede prijs ook. We wonen nu ergens anders waar ook een wok is maar we hebben besloten om toch gewoon maar weer naar Drachten te gaan. Dan maar even rijden en 1 de bob want ze zijn het waard!

43. Eten is kwalitatief uitstekend. Chefkoks zijn snel en er is erg veel keuze, ook uit meer alledaagse producten als friet, drumsticks, enz.

De inrichting is verder niets bijzonders, het lijkt op een grote bedrijfskantine. In mijn ervaring was men ook helemaal niet traag met het aanbieden van nieuwe drankjes bij all-in.

44. Geweldige wok!

Mijn man en ik komen er geregeld. Er is altijd wel plek, zonder reserveren!

Heerlijk eten, veel keus. Vooral de bakplaat is verrukkelijk!

We gaan hier nog zeer vaak heen!

45. Fam. Mekke

46. We eten geregeld bij een Chinees restaurant.

Deze Chinees heeft het goed voor elkaar.

Het eten is uitstekend en als het druk is stoort ons dat niet, een goed teken toch.

Dit is het beste restaurant in de hele omgeving.

Er is keuze zat, snelle bediening.

Goede aanrader.

47. Echt een aanrader, het eten is van zeer goede kwaliteit. Er is erg veel keus. Door prijs en kwaliteit verhouding is het er erg druk, echter is en blijft het personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Wat ons betreft een verrijking voor Drachten.

48. Was hier op Valentijnsdag met mijn vrouw, zoon en dochter. Service top, eten heerlijk, erg klantvriendelijk en onze kinderen werden lekker bezig gehouden in de kinderspeelhoek.

Snel weer!

49. Verhouding prijs, kwaliteit en service ok.

50. Te druk en niet gezellig.

Niet weer.

51. Echt een vreetschuur!

Veel kwantiteit weinig kwaliteit.

Nooit meer.

52. Heel vaak al hier gegeten. Het eten is voortreffelijk. Heel uitgebreid en volop keus, snelle bediening bij de wok. Vriendelijk personeel. De omgeving is heel schoon en de sfeer fantastisch.

53. Super lekker eten!

Zeker weer heen!

54. Hele fijne avond gehad, binnenkort weer.