Subway in Drachten

Bezorgrestaurants in de buurt van Subway

1. Eten is lekker maar personeel makkelijk. Ook niet goed voorbereid op veel mensen, al het brood was bijna op. Prima sfeer maar duur. Komen nog wel eens langs om het eten.

2. We eten niet zo vaak een broodje in Drachten bij de Subway, we bellen ze meestal even onderweg.

We zijn er over 10 min, geen probleem meneer, dan is het klaar. De Subways zit in / naast een leenbakker en het is er rond de spits meestal wel gezellig druk. Uitverkocht? Nee, dat heb ik nog niet eerder meegemaakt, altijd alles op voorraad. Ook hier is een warm broodje ook een warm lekker broodje, hier is ook weer de vlotte bediening en je krijgt genoeg beleg op je broodje. Een keer bestelde ik 3 x kaas, triple cheese, de dame was zeker in de war en ik dacht wat ben jij aan het doen. Nieuwsgierig als ik ben bleef ik kijken en tellen. 36 plakjes kaas, ik loop niet te dollen, 36 plakjes kaas, ze was in de war, of het er op mocht blijven? Ja zeker, hoefde ik niet voor te betalen. Ohhh wat gaaf, noem me gek maar 36 plakjes is best wel eens lekker. Het vult wel aardig.

Op de vraag wilt u pepers en uitjes heb ik ja geknikt.
    Doet u maar, dan gaan we daar de kaas smaak mee te lijf. Die middag en avond heb ik ook niks meer gehad, ik was goed vol.