Op dit adres zit nu: Sondrio

Sondrio Da Emilio in Drachten

1196737532 81
1207727805 97
1328620806 77
1669319264 76

1. Annoniem

Dan denk je even lekker een pizza te halen bij je oude adres waar het altijd top is.. blijkt er een nieuwe eigenaar in te zitten.. bij thuiskomst is het ei nog rauw.. kan gebeuren dus even in de oven... wanneer je denk een eerste lekkere hap te kunnen nemen proeft alles bedorven!

2,2
  2. Fam van vier

Lekker gegeten, goede service, voor herhaling vatbaar.

3. T. de Vries

Heerlijke pizza's gegeten. De bediening was heel vriendelijk!

4. Gryt Sybesma

Prima service.

5. P Zijlstra

Heerlijk gegeten. De bediening was top, Wij komen zeker nog een keer terug!!

6. Anne marie

Zoals altijd lekker gegeten, prima bediening, hartelijk personeel geen klagen. Wij komen hier zeker weer

7. Heerlijk gegeten gisteravond! Verse ingrediënten en dat proef je!

Ik had een heerlijke pasta met broccoli en had veel te veel (i.v.m. maagverkleining). Ik kreeg zonder problemen meteen een bakje om het overgebleven maal mee naar huis te nemen. Die 8 voor de sfeer is een 8 geworden omdat we het boven wel heel erg warm hadden. Verder was het top!

8. Veel te duur voor deze kwaliteit. Geen bijzondere gerechten. Geen klantvriendelijke personeel. Wij komen hier nooit meer heen!

9. Familie Lucas

In 1999 zijn wij naar het westen verhuist. Wij missen nog steeds deze pizzeria. Als we in drachten zijn, gaan we er altijd naar toe. Ook al gaan er soms wat jaartjes overheen, maar Emilio herkent je altijd. Mijn man neemt altijd de verrassing van de kok. Nergens een betere pizzeria dan Emilio.

Groetjes Fam Lucas

10. Phoque

11. Treesje en Bert

Wat een super restaurant en wat een geweldige enthousiaste bediening door Trienke! We hadden recensies gelezen en zijn maar een nachtje in Drachten. Blij dat we hier naar binnen zijn gegaan. Echt zoveel beter dan een Italiaan in het dure Maastricht. Daar nooit meer, maar als we nog een keer naar Friesland komen, en dat doen we vaak alleen dan naar Sneek, dan moeten we hier weer eten! Echt geweldig en Friezen stug?? Wij kennen ze niet! Super vriendelijk, hartelijk en leuke mensen! Aanrader!!

12. De lekkerste pizza's eet je hier. Al jaren lang de beste pizzeria in Drachten en wijde omgeving!
    Leuk personeel en leuke vlotte bediening.
    Helaas voor Emilio, maak ik ze (dankzij de pizzaschep die ik van hem een paar jaar geleden heb gekregen) bijna net zo lekker!

13. Gezellig, maar ook wel wat krap / klein restaurant. Brede keus, bediening is kundig en goed op de hoogte van variaties. Aardig Italiaans en Hollands personeel. Salades hebben niet veel fantasie, maar zijn wel vers en goed. Open keuken maakt het gezellig en transparant. Je ziet je Pizza gemaakt worden als je wacht voor het afhalen. Uitstekende kwaliteit, vers en smaken zijn goed in balans. Beetje aan de prijs, maar dat vergeet je meteen als je geniet van de Pizza's en andere gerechten. Kom er al jaren en elke keer is het weer goed!

14. Komen hier al jaren.
    Wij heben nog nergens een betere pizza's gegeten
    rij nu 20 km heen en 20 km terug om deze piza te kopen
    Ze zijn inderdaad wel wat duurder maar ja dan heb je ook wat een beter gevulde pizza.met veel vers gesneden groenten e.d niet uit blik enzo
    Het is wel een klein smal restaurand met een boven verdieping is wel gezelig maar wel te kein.
    die open keuken is ook mooi kun je mooi zien hoe ver ze met joun pizza's zijn
    De baas staat daar soms ook wel es te bakken
    en is dan altijd wel in voor een praatje. zeker een aanrader.

15. Vogelzang

Super lekker en gezellig! Top sfeer, service en qualiteit! Chapeau!!!

16. Top Pizzaria goede sfeer. gezellig personeel Goede bediening en de pasta's en pizza's waren heerlijk!! Voor mij geen betere pizzaria dan Sondrio.

17. Top pizzeria! Goede service, goede sfeer & heel vriendelijk personeel! Ik kom hier zeker nog een keer teurg!

18. De pizza's en ook het zalmgerecht van Sondrio zijn super van kwaliteit en daar betaal je ook voor, maar wij betalen het graag!

Voor ons geen andere pizzeria dan Sondrio in drachten!

19. Heel gezellig en de pizza's en de bediening waren goed.

20. Vet lekker. Kom hier al een paar jaar en ze blijven heerlijk. Moeten er wel een stukje voor rijden maar dat hebben we er wel voor over.

21. K.nip 19 punten

Ook wij hebben uitstekende ervaringen bij deze pizzeria. Veel variatie op de menukaart, goed gevulde pizza's, geen kartonnen bodem. Geen ervaring met lang moeten wachten op de pizza's. Als het druk is, moet je in elk restaurant even wachten.

Wij komen hier heel graag.

22. Leuk restaurant, lekkere pizza's vooral de vis pizza's.

De bediening is spontaan en prettig in omgang, zelf als het druk is.

Wij komen er regelmatig eten en soms afhalen. Voor een goede pizza betaal je nu eenmaal gauw 15,- en dat heb ik er wel voor over.

Vanavond gaan we er gezellig weer heen!

23. De pizza's zijn erg goed. Vergeleken met andere pizzaria's is Sondrio aan de dure kant. Echt gezellig is het restaurant niet en de bediening laat te wensen over. Prima afhaal dus!

24. Het was erg lekker drinken. Eten weet ik niet zeker, maar toetje was erg duur. Ik twijfelde tussen de vanille milkshake en de Italiaanse druiventaart. De lasagne van de buurman zag er goed uit.

25. Mijn ervaring? Slecht. De bediening liet op zich wachten en hadden het overzicht niet echt. Het voorgerecht was lekker, het hoofdgerecht ging wel, maar het toetje was echt slecht.

Ga er dus ook nooit weer heen. Dan maar ff een ritje naar Meppel! Qua prijs/kwaliteitverhouding was dit veel te duur.

3,6
  26. Qua Italiaansigheid zal het vast een hele goede zijn, maar de prijs kwaliteit verhouding vergeleken met de andere pizzeria's slaat nergens op. Bij de shoarma/pizza toko's in Drachten betaal je aanzienlijk minder en die zijn naar mijn mening even goed. Wellicht is daar wat minder keus.

27. Ben er ooit 1 x geweest. Was ook meteen de laatse x. Ik had een pizza besteld die helemaal zwart was, totaal aangebrand. Heb er geen hap van gehad en een klacht ingediend. Moest hem wel betalen!

28. Wil je voor je gevoel echt Italiaans eten?

Bezoek dan dit restaurant.
    Vlotte bediening en lekker eten tegen een prima prijs.
    Wat wil je nog meer?

29. Overdadig gevulde pizza.

Heel lekker, goede bediening en goede gastheer.

Min punt : je betaalt 14 euro voor een pizza.

Dit is erg duur.

6,7
  30. S. P. 22 punten

Goed eten en een prima sfeer, wel liet de bediening lang op zich wachten en kan veel beter! Wel heel vriendelijk, maar jonge meisjes die nog geen kaas gegeten hebben van gastvrouwschap!

31. Jildau 990 punten

Volgens mij is dit de pizzeria in Drachten waar je het prettigste kunt zitten en lekkere pizza's krijgt. Het ziet er allemaal schoon en verzorgd uit.

32. Sondrio is veruit de beste pizzeria in de hele omgeving. De (meestal italiaanse) koks maken heerlijke pizza's en goede pasta's. Leuk om met kleine kinderen heen te gaan. Die mogen vaak een kijkje nemen in de open keuken.

De bediening is altijd vriendelijk en de eigenaar is een fantastische gastheer.

33. Wij zijn hier uit eten geweest, leuke sfeer als je binnenkomt, ziet er schoon en verzorgd uit. Je loopt langs de keuken, leuk ingericht.

We moesten wel erg lang wachten op de pizza's, die vervolgens wel weer heel goed smaakten. Elke keer als iemand aan een tafel heeft gegeten komt er weer een nieuw kleed, etc op, prima allemaal.

34. Frank van Zwol

Heerlijk gegeten hier.

Pizza's zijn iets duurder dan bij de andere pizzeria's in Drachten alleen hier staat dan ook iemand in de keuken die precies weet hoe je een pizza moet bakken, goed personeel en ook de ambiance is erg sfeervol.

Nr 1 pizzeria in Drachten, zonder twijfel tenminste voor mij.

35. Drie keer nu geweest, het is wel gezellig en ook lekker maar niet veel beter dan anderen in Drachten waar ik ook kom.

Bediening slecht, de prijs is veel te hoog.

Ik ga elders in Drachten... Sorry.

4,3
  36. Ik heb hier echt de meest lekkere pizza gegeten die ik ook heb gehad! Bediening goed, maar soms wat traag. Ook wat prijzig, maar je krijgt er dan ook een dik belegde verse pizza voor terug. Restaurant is ook erg sfeervol! Een echte aanrader! Alleen jammer dat ze niet bezorgen.

37. ik heb ervaren hoe in deze rijklijke omgeving (drachten) de pizza's smaken. Ik ben bij alle drie pizzarias geweest en sondrio had de lekkerste. De smaak is uitmuntend en de prijs is uistekent. Maar wat de wijn betreft is dat iets minder gelukkig hebben ze wel Chianti. Over de bediening gesproken die is perfect. En wat ik nog erbij wil zeggen dat ik me vreselijk vereerd voelde toen ze mij en mijn poedel naar binnen leide.

38. Echt het was fantastisch het eten was eerlijk de bediening erg goed er is hier geen woorden voor echt uitstekend.

39. Jon en Marijke

Heel gezellig en heel lekker. Vlotte bediening en zeer goede wijn. En het afrekenen deed geen pijn!