Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Drachten verdeeld zijn.

1. Internationaal Drachten

Zeer goed, de beste van Drachten. De highwine, en chefs choice, maar ook gewoon borrelen. Echte aanrader is de sonnemaburger.

2. Hendrik

De vulling op de pizza was goed, maar het deeg was in het midden zo slap. En de buitenrand was net rubber. Kreeg het bijna niet weg. Is wel eens beter geweest.

3. Anne Lammers

4. Anne Lammers

5. We waren met zijn vieren en bestelden 2x spare ribs, 1x kipsaté en 1x biefstuk. We kregen 1 klein schaaltje friet voor ons vieren, dat gelijk was voor 1 persoon. En een tapas schaaltje met sla, een portie voor 1 persoon, voor 4 personen. We bestelden al gauw patat bij en moesten hier 2.50 voor betalen. Echt belachelijk, zo weinig friet voor 4 menu's en dan ook nog 2,50 laten betalen voor een extra schaaltje. 2x een drankje pp plus deze maaltijden €103,= Smaak van het vlees was ook matig. Wij vinden, dat je bij deze menu prijzen friet en geb. aardappel krijgt en 2 soorten groenten. De hoeveelheid friet en groenten is echt veel te weinig!! Op de foto staat een kruisje op het eerste schaaltje friet, voor 4 pers. het andere schaaltje betaalden we voor. Het schaaltje vd sla staat ook op de foto, dit was voor 4 personen.

6. Maaike

7. Kimberly Ploegstra

De serveerster die we hadden pakte bestek en servetten van een andere tafel af waar ookal mensen hadden gezeten maar 2 personen en er lagen 4 bestekken + servetten, het servet wat we kregen zag er gebruikt uit dus gevraagd om nieuwe daar werd moeilijk over gedaan. Niet hygiënisch dus.

8. Duurde lang en bij het vlees was droog en stukken zeen eraan. Ben beter gewend in Leeuwarden.

9. Kooistra

Super restaurant, veel keus, ook altijd 3 soorten vegetarisch evt. Eten en drinken voor vaste prijs en het personeel is helemaal top, alemaal supervriendelijk en gastvrij!! Een aanrader!!

10. De Boer

Hier in het verleden best vaak gegeten en dat was altijd prima. Nu was de biefstuk erg taai en geen groente keuze maar alleen een bakje met salade zonder enige smaak of dressing.
    Geklaagd bij de bediening het zou aan de slager liggen.
    Wel een flesje wijn gekregen als goed maker wat dan wel weer netjes is.

11. Bouwmeester

Zaterdag avond wezen eten met zijn tweeën. Dit was voor ons de derde keer. De eerste keer dat we hier hebben gegeten was erg goed, het eten, de bediening, prima. De tweede keer was het slechter, het eten was niet lekker en het was weinig. Nu toch maar weer geprobeerd maar het viel erg tegen.
    Van de mixed grill was 1 soort vlees lekker. De biefstuk was vreselijk taai en de spareribs waren echt niet te eten, verschrikkelijk vet. (Ligt m aan de slager aldus de bediening). Valt wat aan te doen lijkt mij. Rabarber was erg zuur.
    Bij de vraag… heeft het gesmaakt? Netjes en eerlijk geantwoord dat het niet heeft gesmaakt. Werd in mijn ogen niet professioneel opgepakt (zelfs overdreven opgepakt). Dit was voor ons de laatste keer helaas.

2,7
  12. Mooi plekje gekregen op verzoek. Lekker gegeten. Wel was er weinig groente keuze. Salade op. Alleen rabarber en na overleg appelmoes. Personeel vriendelijk en flexibel.

13. Midden-Oosters Drachten

Aantal keer afgehaald in corona tijd, altijd correct en hoefde nooit te wachten. Heerlijk verrassende gerechten, mooi opgemaakt, vriendelijk verpakt en altijd vriendelijk en blije personeel, dikke duim. Wij komen gauw in het mooie restaurant te genieten.

14. Midden-Oosters Drachten

Levi Veenstra

Heerlijk eten en veel keuze: perzische gerechten, italiaans maar ook gewoon de shoarma en kebab. Uitgebreide kaart. Zelf gekozen voor perzische gerechten en italiaans. Lekkere kwaliteit en malse kip. Kwaliteit is hoog voor een kleine prijsje! Drinken: €2 voor een biertje en €3,50 voor een wijntje.
    Service heel aardig en snel. Meisje die serveerde was nog timide en lerende, maar de twee andere personeelsleden leden heel hartelijk en aardig.
    Restaurant was helemaal voor ons zelf. Jammer, want ik gun deze mensen meer klanten! Misschien omdat mensen denken dat dit gewoon een shoarma kebabzaak is? Het is veeeel meer dan dat! Buiten bij het terras zit het aan de weg. Daarom wel gekozen voor een mooie plek binnen.

15. Jelle Tieneke En Norah Dijkstra

Kaart, beperkt geworden.
    Presentatie op bord laat te wensen over.
    Lange wachttijd op het dessert, was op had ik het idee.

Dit is opbouwende kritiek.
    Gr jelle.

5,3
  16. Saar

We komen hier regelmatig voor een heerlijke koffie en soms ook voor de lunch of voor een lekker taartje. De afgelopen maanden was het to-go maar gelukkig kunnen we nu ook weer heerlijk op het terras zitten. Het personeel is ontzettend vriendelijk, fijne sfeer.

17. Saar

18. Toppers die mensen van La Strada, wat is het eten lekker en wat zijn het sociale mensen. Heel vriendelijk en behulpzaam! Hou ik van!

19. Ik dacht even eten te halen om 01:00 omdat op de site stond dat ie tot 05:00 was geopend kom ik daar hele zaak dicht heel jammer eventjes vermelden voor de volgende keer

20. Patricia

Het eten is altijd lekker en de dames vriendelijk 😊

21. Anja Bekkema

Met 6 mensen heerlijk gegeten, was meer dan genoeg.
    Bezorging was prima!

22. Ik heb hier 1 keer besteld en dat is ook de laatste keer. Ik woon hier niet in de buurt dus ik heb hier niets te zoeken, ik was toevallig in deze buurt.
    Het is een mooie zaak om te zitten, maar de man achter de toonbank was een chagrijn. Toen ik vroeg of ik kon bestellen zei hij: Je staat hier nu toch al. En hij vroeg of ik geen patat wilde. Ik had toen op dit moment weg moeten lopen, wat onvriendelijk. Ik had een broodje gezond besteld, maar het eitje had een blauwe rand en de tomaat was zacht en oud. Het brood zelf was zo hard en vies, ik heb het meteen weggegooid. Het ijs is wel lekker, maar dat is het enige. Het patat was slap en niet goed gebakken. Ik heb gelezen dat de pizza wel lekker is, maar ik kom niet terug om dat uit te proberen!

23. Anouk

24. Internationaal Drachten

Annet de jong

Wat een super borrelbox!
    Heerlijk en fantastisch lekker.
    Een aanrader voor iedereen en gewoon doen.
    Als de restaurants weer open mogen, komen we zeker langs in jullie prachtige restaurant.
    Supermooi geworden. Je herkent er echt geen "onder de balken" meer in. Stukje nostalgie van de oudere garde haha.
    Nu echt onder de balken bij jullie. Topplekje!
    Een 10 waard.

25. Super gegeten, en super lekker.

26. Hilda Rosman

27. Hilda Rosman

28. Regelmatig bestellen wij bij Shaam. Vaak gaat het goed en is het lekker en zeker aan te bevelen. Echter, eerder heb ik al eens melding gemaakt dat het eten dat we besteld hadden koud was. Dit werd goed opgelost en kreeg ik iets nieuws en werd verteld dat dit niet weer zou gebeuren. Vandaag een Lamachun besteld zoals altijd en deze was wederom koud. Normaal gesproken bellen wij het bedrijf om onze klacht te melden.
    Maar omdat dit wederom voorkomt schrijf ik deze recensie. Wij zijn er klaar mee!

29. Snap er niks meer van. Staat er bezorgen tot 00.30 zijn ze rond 22.00 uur al dicht dit is al paar keer gebeurt sinds ze langere bezortijden hebben. Ze breiden de tijden uit maar sluiten dan toch maar weer waardeloos.

30. Heerlijk eten en hele goeie service. En ook niet te vergeten een hele vriendelijke leuke bezorger!

Kyoto bedankt voor de service en het lekkere eten we hebben genoten.