Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Drachten verdeeld zijn.

1. Heerlijk gegeten boven verwachting. Bediening erg vriendelijk. Kortom voor iedereen een aanrader:)

2. Anneke Dijkstra

Vandaag super lekker gegeten en een goede bediening. Echt een aanrader.

3. Nederlands Drachten

Top. Heerlijk gegeten. Goede bediening. Een gezellige avond gehad. Komen zeker terug.

4. Nederlands Drachten

We hebben weer lekker gegeten bij Athina, voorgerecht pikilia was ook weer prima allemaal kleine hapjes koud en warm. En hoofdgerecht afrodite souvlaki dat zijn 3 soorten vlees op spies smaakten heerlijk. Zeker een aanrader, sfeer gezellig met vlotte bediening.

5. Vanavond hier (niet voor het eerst) gegeten met drie personen. Het is een leuke gezellig sfeervol restaurant. Het eten was heel erg lekker, vers en flinke porties. De menukaart was nieuw, gevarieerd en soms verrassend. Het personeel vriendelijk en behulpzaam. Je kan in de keuken kijken via een open uit-serveerraam. Het is er schoon en netjes. Echt een aanrader voor iemand die voor een redelijke prijs, en door de weeks is het zelfs goedkoop, lekker wil eten.

6. Zeer goed gegeten met 5 personen. Zeer ruime keuze en heel erg lekker.
    Leuk ook als je jarig bent die eet namelijk gratis. Er wordt elke keer ook snel weer bijgevuld. Het was echt toppie.

7. Kipsate gegeten en kan naar waarheid vermelden dat ik nog nooit eerder zulks heerlijk malse kipsate heb gegeten. Echt een aanrader.

8. Het eten was ontzettend lekker en de sfeer goed. Het enige minpuntje was dat we heel lang moesten wachten op onze rondes en drankjes (we dachten zelfs dat ze ons vergeten waren), terwijl het in het restaurant erg rustig was. Verder wel heel sympathiek en aardig personeel.

9. Heijmans

Net met Collega's een heerlijk patatje met snack gegeten bij Gerrit. Goede snackbar, schoon en vriendelijke bediening.

10. Ons favoriete restaurant! Keuze uit een heel uitgebreide kaart met heerlijke tapas. Vriendelijk personeel en alles ziet goed verzorgd uit. Bovendien keuze uit lekkere biertjes.

11. anita pultrum-braaksma

Wij komen hier super graag. Super bediening, heerlijke rosé en tapas...! Ga zo door!

18. Nederlands Drachten

Dirk

22. Lekker gegeten, voor een leuke prijs! Gezellige locatie met leuk personeel!

23. Heerlijk gegeten, goede en vriendelijke bediening. En vooral erg gezellig! Komen zeker weer eens terug.

24. Het was er gezellig druk, goede service. We hebben niet lang moeten wachten op het eten. En het eten was ook heerlijk. Toptent.

25. Heerlijk gegeten samen met mijn man en 2 kinderen. Heel gezellig en de bediening is zeer alert en vrolijk.

26. Andries Kuperus

Heel lekker gegeten in een sfeervol restaurant met vriendelijk en sympathiek personeel.
    Ere wie ere toekomt.

27. Snelle service en goede kwaliteit.

28. Peter van der Heide

Met collega's gegeten bij De Lachende Koe in Drachten. Voor de verandering eens niet in Leeuwarden geboekt. Dit was een goede keuze, we kregen een mooi plekje bij het raam aan de ronde tafel met 6 personen. Top eten, locatie en bediening.

29. Niet tevreden over het eten, kipsate was niet goed gaar, en de snitzel was super zout en te lang door gebakken. Ook de frites hadden te lang in de frituur pan gezeten. De sla en witlof was daarentegen wel goed.

30. huisman

Ontzettend leuk en gezellig en vooral goed gegeten. Goed mee gedacht door personeel om er een fijne avond van te maken. Gaan zeker nog een keer heen.