Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Drachten verdeeld zijn.

1. Lekker gegeten, prima service, vriendelijk personeel.
    Het geluid van de muziek stond erg hard aan. Wij zaten ook vlakbij de box. Dan kun je elkaar bijna niet meer verstaan. Dat was jammer want het was erg gezellig en er hangt verder een goede sfeer.

2. Prima sfeer, eten, drankjes en dito bediening.
    Mooie locatie met ruime parkeergelegenheden op loopafstand.

3. Heerlijk gegeten en super bediening... Een voorbeeld voor velen, komen zeker keer weer Pozdrav Radovan

4. Chinees-Indisch Drachten

We waren met vier personen en hebben genoten van een heerlijke Chinese rijsttafel.
    Het aanbod aan gerechtjes was enorm, maar liefst 11 verschillende soorten met nasi en bami.
    Het smaakte heerlijk, zeker voor herhaling vatbaar!!. De bediening was erg vriendelijk en attent.
    Peking, een echte aanrader!!!

5. Patatjes zijn de beste! Hoef ze niet van een ander.
    En lekker eieren en kaas te koop voor een leuke prijs.
    Personeel erg aardig.

6. Het eten was heel lekker/goedkoop.

7. Midden-Oosters Drachten

Vers, veel en goede smaken. Wel mag de menukaart nu eens veranderen, anders eet je altijd hetzelfde. De muhmarra is favoriet.

8. Alida Wiersma

Het eten was voortreffelijk, bediening was goed, ook goed op elkaar afgestemd.
    Een gezellige sfeer. We komen zeker nog een keer terug.

9. Het eten is daar fantastisch en drinken ook.
    En vriendelijke bediening. Het is echt een aanrader om daar te gaan eten.

10. Er zijn kleine gerechtjes om te delen. Jammer dat het aantal (5) niet te delen is. En de bediening was niet erg snel. 20 minuten wachten op drinken is best lang. De gerechtjes waren qua prijs/hoeveelheid erg duur. Ook komen met eten van iemand anders getuigt niet echt van goede bediening. Jammer.

11. Het viel ons tegen, het was er koud, dat zit heel ongezellig. De tafel en stoelen waren niet schoon. De bediening was niet al te vriendelijk, op 1 dame na. De vooraf gerechten werden niet tegelijk geserveerd, onze soep was eigenlijk lauw. Voor saus en groente moet je bijbetalen, ook voor extra friet. De porties zijn aan de kleine kant. Er werd tussendoor niet gevraagd of we nog wat wouden drinken. Het eten was op zich van goede smaak. Ook bij het afrekenen totaal niet vriendelijk te woord gestaan, wij komen niet terug.

12. Internationaal Drachten

Annemiek van der Weide

Het eten en drinken was erg goed. Ook aan kleine kinderen is goed gedacht.
    Minpunt, het is erg groot. Voor mensen die slecht ter been zijn, zijn de afstanden te groot. Dat betekende dat mijn man en ik druk aan het heen en weer aan het lopen waren met eten en drinken. Dan is 2 uur krap. Dan is het misschien een tip om dienbladen neer te zetten.
    Nog een tip, er is een garderobe, waar bijna niemand gebruik van maakt. Veel bezoekers doen de jas over de stoel. Je zou her en der kapstokken kunnen plaatsen. Mensen willen zicht op hun spullen.

13. Ej vd Zaag

Eten viel ons tegen, ook de locatie was voorheen netter. Beetje vergane glorie.

14. Bestelling 80(!!!) minuten later dan aangegeven. Hier bellen ze zelf niet over en echt niet dat ze zelf met het idee komen om hier in het kader van klantvriendelijkheid iets tegenover te zetten. Er was zogenaamd niemand waarmee de betreffende medewerker hierover kon overleggen. Na aandringen kan er dan toch ineens gebeld worden met een leidinggevende. Mochten ze 2 blikjes drinken er bij doen maar de jongeman kon mij niet bereiken dus hebben ze er maar niks bij gedaan.
    Bestelling uiteindelijk ook nog incompleet.
    Waardeloze zaak en waardeloze houding van medewerkers.

15. De bediening was wel vriendelijk, maar kwam erg zakelijk over. De enige bediende die vriendelijk was, was waarschijnlijk de eigenaar. Hij legde het eten goed uit. Helaas ging de bestelling niet vlekkenloos. Iemand had een mix grill besteld en kreeg kip met ham. Ook zaten we met de tafel vlak bij een lekkage en vlak bij een deur waar regelmatig spullen gehaald moesten worden. Verder hebben ze de rekening goed afgehandeld. Voor de verkeerde levering van de bestelling is de kip niet berekend, is een dessert gratis gegeven en hebben ze de menu's samen gedaan in 2 en 3 gangen menu zodat de prijs gunstiger werd. Eten was redelijk, maar ik ga hier niet meer eten.

6,5
  16. “We hebben geen RAS-patat meer. We hebben het apparaat al schoongemaakt.” FY, customer!

Je hebt het nog wel, maar je bent lui en te gemakzuchtig om nog voor de klant aan het werk te gaan. Als het niet direct vanuit de vriezer in het vet kan, kun je als klant de … krijgen.

17. In de Lachende koe heerst een gezellige sfeer, het personeel is vriendelijk maar ik vond het eten matig. De carpaccio lijkt niet op de traditionele carpaccio, nu hoeft dat niet slecht te zijn maar in dit geval was het beslist een tegenvaller. Het was vooral een hoop gemengde salade met veel ui in een dressing. De biefstuk, medium gebakken, was voor meer dan de helft droog, alleen het middelste deel was prima. En de sausjes waren zo te proeven niet zelf gemaakt. Misschien verwachtte ik teveel, het is tenslotte een eetcafé en geen restaurant, maar voor mij beslist niet voor herhaling vatbaar.

18. Internationaal Drachten

Leuke zaak en leuke sfeer. Wel vind ik de prijs/kwaliteit verhouding niet kloppen. Kleine porties en weinig extra’s bij het hoofdgerecht.

19. Het is een mooi restaurant maar helaas is dit niet de eerste keer dat het teleurstellend was. Dit keer met mijn kinderen van 10 en 3 om te lunchen. Na binnenkomst duurde het ruim 20 minuten voordat er iemand kwam om te vragen of wij iets wilden drinken. In het restaurant waren op dat moment maar 3 tafels bezet, ik snapte daarom niet waarom dit op zich liet wachten. Vervolgens drinken besteld en duurde het ruim 15 minuten tot het drinken kwam. Wij konden nu ook de lunch doorgeven: een portie friet voor de jongste, een tosti voor de oudste en breekbrood voor mij. Echter kwam mij eten binnen 5 minuten, maar van mijn kinderen duurde het erg lang. Ik heb mijn eten gedeeld met hen. Toen we ruim 35 minuten verder waren, was mijn geduld op. Ik ben naar de kassa gegaan en gaf aan te willen betalen voor het drinken en het breekbrood. Ook aangegeven dat ik het onacceptabel vond dat het zo gegaan was. Ik heb wel een sorry gehoord maar gelijk erbij op een defensieve toon dat zij ook hun best doen.
    Tja wat zal ik zeggen. Oja, helaas is dit restaurant een aantal gasten kwijt.

4,5
  20. Nu de 2e keer dat ik 'veggie' mee krijg zonder er om te hebben gevraagd. Eerste keer McKroket, tweede keer McNuggets. Helemaal klaar mee, met die veggie bende! Kom er niet meer.

21. Rieneke Kooistra

Zoals altijd erg gastvrij, je voelt je meer dan welkom, en altijd gezellig!!

22. Eten was niet goed, dit gemeld. Na half terugkomen werden wij geweigerd.
    Kritiek op het eten was niet gewenst.
    Zeer onvolwassen en kinderlijkgedrag.
    Eert liegen dat de keuken dicht was, dan zeggen we hebben niet gereserveerd hebben.
    Jammer hoor.

3,6
  23. W Slagter

Heerlijk gegeten bij Athina, de sfeer was prima personeel vriendelijk, dan bekijk je de bon naderhand en dat is ook allemaal prima, alleen een flesje water vind weet flink aan de prijs...4 euro, vind ik een aardig bedrag, ik vroeg om een glaasje water! Verder heel tevreden👌

24. B visscher

Prettige bediening, met humor, duidellijke menukaart.
    Voldoende ruimte, en voldoende privacy voor een gesprek.

25. Het eten was lekker 3gangen niet duur en vriendelijk personeel.

26. Johan Venema

Zoals altijd prima eten en goede sfeer. Lekker ongedwongen en relaxt eten en drinken met altijd mooie muziekmix op achtergrond
    Vanavond was wel heeeeeeel spontane en energieke bediening die de wederzijdse humor goed oppakte. Geweldig!!!

27. Heerlijk gegeten, gezellig personeel en leuke sfeer!

28. Het eten was heerlijk, zo veel over dat de hele groep eten mee naar huis kreeg! 👍

29. Internationaal Drachten

Vind dat je om 19.30 komt eten en dat het eten van koud buffet er niet meer is om 20.15 erg slecht. Werd niet meer bijgevuld. Wij betalen er toch voor.

30. Bauke Weistra

Paar keer gebeld en dan een verwijzing krijgen naar de website omdat het “zo druk is”.
    Als je er dan meteen naar toe rijdt blijkt er geen klant te zijn.
    Kom binnen, wordt aangekeken en compleet genegeerd!
    De klant die na mij komt en die ze kennen wordt meteen geholpen en ik wordt nog een keer aangekeken en weer compleet genegeerd, opgestaan en weg gegaan!
    Eens maar ook nooit weer!!