Op dit adres zit nu: De Zaak

Het eindcijfer is 8. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1373200000 82
1481519015 84
1492001500 82

1. We hebben super gegeten. Mosselen waren uitstekend en klassiek bereid. De saté van me vrouw was ook echt perfect op smaak. Met het vleugje gembersmaak konden we wel merken dat het wel zelf was gemarineerd. We hoefden niet lang te wachten en de prijs was ook niet onaangenaam. De groenten en aardappelen waren ook aanwezig maar met de hoeveelheid van het hoofdgerecht konden we die niet op. Hoewel die ook goed beetgaar waren en lekker van smaak. Ga zo door en jullie hebben er een vaste klant bij.

2. 👍🍴🍷

Heerlijk gegeten, vriendelijke en snelle bediening. Gezellige avond gehad.

3. Heerlijk gegeten hier. Aanrader om eens te gaan eten.

4. Top. Heerlijk gegeten. Goede bediening. Een gezellige avond gehad. Komen zeker terug.

6. Heel leuk/gezellig restaurant! Top service en heerlijk eten! Na het eten gezellig aan de bar gezeten voor een drankje. Zeker aan te raden!

7. 1e kerstdag heerlijk gegeten bij grandcafe high 5. Een gezellige avond in een volle zaak. Tot volgend jaar.

8. Mooi, oud, historisch en goed onderhouden pand! Sfeervol.

Het eten en drinken was goed te noemen, een echte aanrader voor met name de kerstdagen en de rest van het jaar!! Deze maand hebben ze zelfs een actie, voor het eten, alles te kiezen van de echt Luxe menukaart voor maar €24,50 per persoon.

Ga er zeker graag weer een keer naar toe, helemaal als ze ook VVV bonnen en dinerchecks accepteren..

9. Annie v/d Berg

Kwaliteit van het eten is niet super goed, maar je betaald er ook niet veel voor. Wij hadden een kleine bestelling maar daar hebben we erg lang op moeten wachten.

10. Heerlijk gegeten bij high five. Zeker voor herhaling vatbaar. Bediening is goed. Gezellige sfeer. Na eten gezellig op het ruime terras gezeten. Tot een volgende keer!

11. Whaaauw super gegeten bij high five. GEWELDIG jongens ga zo door!

12. Afgelopen zaterdag goed en veel gegeten. Leuke sfeer! Wij komen zeker terug als we in de buurt zijn.

13. Wij hebben er zaterdagavond 26 okt. gegeten en waren er niet van onder de indruk. Op de kaart stond inclusief warme groente maar die hebben we niet gezien,aan de bediening gevraagt maar die zei dat het onder het vlees lag ,nou wat er onder lag weet ik niet maar het leek iets van zoete uien en bij mijn man lag er niets onder,verder aardappeltjes bij gevraagd maar die kwamen pas toen we alles al zowat op hadden.Het vlees was goed.Wij gaan in ieder geval niet meer!

14. Ik ben afgelopen vrijdag met mijn vriendin wezen eten bij High Five. Allereerst valt de warme stijl van het restaurant ons op. Leuk ingericht, warme aankleding. We voelden ons direct thuis.

Vooraf hebben we gekozen voor de mosterdsoep met friese droge worst. Deze is ons prima bevallen, de smaak is volmaakt en de hoeveelheid perfect. Overigens ook een leuk detail dat deze met friese droge worst erin word geserveerd.

Als hoofdgerecht heb ik zelf gekozen voor de spareribs (zoet of pittig), mijn vriendin ging voor de mixed-grill. De spareribs (in mijn geval zoet) waren overheerlijk en niet ´te´ gekruid. Ze waren goed gebakken, waardoor je er weinig werk van hebt. Het vlees heb je zo in je mond.
    Mijn vriendin verkeek zich (in positieve zin) bij de mixed-grill nogal op de hoeveelheid aan verschillende vleessoorten, deze vulden bijzonder goed. Daarnaast ook nog aardappelen, patat en salade, en een ruime keuze aan verschillende sauzen.

Het personeel is vriendelijk (keurig begroeten en duidelijk bedienen) en daarnaast ook nog zeer attent/alert.

Al met al, heerlijk eten en drinken (Hertog Jan op de tap). Ruime hoeveelheid en goed betaalbaar.

Wij zeggen: Tot snel High Five! En bedankt voor de geslaagde avond!

15. Heerlijk gegeten met een stel vriendinnen. Erg vriendelijk personeel en gezellig ingericht. Kom zeker weer langs met een stel vriendinnen.

16. bobby tedik

Een fijne avond gehad. Als voorgerecht namen we allebij carpaccio, die werd perfect geserveerd, een mooi opgemaakt bord. het was erg lekker. Daarna nam ik de biefstuk met de gamba's en mijn wederhelft nam et stoofpotje. het smaakte ons allebij erg goed en de patat en gekruide aardappeltjes waren ook goed van smaak. als we wouden konden we gerust nog bijbestellen. na het eten werd ons door het vriendelijke personeel nog de dessertkaart aangeboden en hebben we nog een creme bublee en een dame blanche gehad. het was toen 9 uur en we zouden weg, maar er hing zon goeie sfeer en het personeel zorgde goed voor ons dus uiteindelijk 1 uur weggegaan. bedankt voor de leuke avond

17. Het voorgerecht was lekker, gegratineerde champignons en mosterdsoep. Het brood met kruidenboter wat daarnaast geserveerd werd was niet geheel mijn smaak maar het brood was lekker vers. De kruidenboter leek een beetje op van die aanmaak kruidenboter, niet mijn verwachting van kruidenboter. Het hoofdgerecht, mixed grill, de rauwkorst en pommes en frites waren prima. Het vlees leek niet vers te zijn maar ontdooit, het was wat droog, de biefstuk was niet lekker mals zoals het hoort met biefstuk. De sfeer was daarentegen prima, aardige bediening.

18. Wij hebben met z'n zevenen gegeten bij High Five en waren gematigd enthousiast. Bij het voorgerecht van brood met tapenade, was dit laatste vervangen door knoflook- en andere saus. De carpaccio was niet erg mals, terwijl de dames over het voorgerecht met geitenkaas wel te spreken waren. De hoofdgerechten waren prima en ook de bediening was attent door regelmatig te vragen of er genoeg van alles was.
    Bij het toetje waren de rumrozijnen uit het Boerenjongensijs weggelaten maar hier was kennelijk op de kaart iets mis gegaan of in de keuken. De andere nagerechten kregen onze goedkeuring.
    Vooral naderhand op het terras zat het erg leuk op de loungebanken onder de terrasverwarmer.

19. Gezellige avond met smakelijk eten! Prijs kwaliteit verhouding is meer dan prima! Vriendelijke bediening en eigenaar! Veel keuze op het menu! Kortom om een lang verhaal kort te maken; top avond!

20. Jenneke

Uitstekend gegeten met zeer vriendelijk personeel. Waarom zit deze tent niet in mijn woonplaats?

21. Sietske Kurdi

Het eten was heerlijk, de sfeer prima! Volgens mij weten veel mensen High Five nog niet te waarderen, want het restaurant was nagenoeg leeg op deze zaterdagavond voor 20.00 uur.

22. Thea en Jannie

We hebben er op zaterdagavond gezellig en lekker gegeten. De varkenshaas was heerlijk en ook het hammetje smaakte goed. De aardappeltjes waren toch wel erg pittig! De crème brulee (bovenkant) was niet warm, dat is dan wel jammer!

Maar we vonden het erg gezellig, de ober die nadrukkelijk aanwezig is vonden wij gewoon grappig. De neprozen vonden wij ook erg lelijk! Haha! Een echt roosje op tafel is toch niet duur?

De tijd tussen de gangen vonden wij wel prettig, zo kun je gezellig bijprate en kan je eten even zakken.

23. Leuke eettent en we hebben heerlijk gegeten.

24. Leuke nieuwe tent in Drachten, waar de gastheer soms een beetje te lollig uit de hoek wil komen. Leuk als je het één keer hoort, maar dan is het ook wel leuk geweest. Kan me voorstellen dat als je met zijn twee-en romantisch wil eten, de lolligheid van de gastheer niet zo op prijs wordt gesteld.

De bediening was qua drinken wel snel, maar qua eten toch beduidelijk minder! We zaten met 11 man, en om ongeveer 19:30 hebben we besteld. Sommigen een voorgerecht, en daarna uiteraard het hoofdgerecht. Tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht zat gewoon 3 kwartier! Dat is echt te lang helaas. De lollige gastheer kwam op een gegeven moment langs en zei "dat er iets mis was gegaan in de keuken maar dat het eten er aan kwam" en we zouden een bakkie koffie van het huis krijgen (wauw).

Het eten op zich was lekker, maar had ook niet de WAUWfactor. Om ongeveer 22:00 zijn we weggegaan, en toen begonnen ze met een DJ. iedereen was ondertussen de tent al uit (het zat vol op een zaterdagavond) dus naar mijn idee ben je dan te laat met de DJ.

Ik ben dan ook benieuwd hoe het op een zaterdagavond daar is... ik ben bang niet zo druk... Jammer, want ik gun het ze wel! Het is een supermooi pand, alleen moeten ze wel wat doen aan de aankleding (neprozen op tafel?? en behoorlijk nep ook!) Veel te kleine plantjes als "versiering" en er staan zomaar ergens twee kandelaars tegen de muur op een verhoging... Ik zou Herman den Blijker eens langs laten komen, want er kan daar qua ambiance veel veranderd worden! Oh, en stuur dan meteen een servicemonteur voor de kachel, want die deed het volgens mij ons ook niet...

Kom op "High Five" het kan zo mooi zijn!

25. hoekstra

1 punt
  26. Met z'n vieren heerlijk gegeten, echt super!
    Vrolijke attente bediening, zeker een aanrader!
    Wij komen wel terug.
    Zet 'm op jongens!

27. Helaas niet lekker gegeten. Restaurant ziet er wel gezellig uit, maar aangezien we al snel maar met zijn tweeen overbleven, voel je je niet zo prettig in zo'n grote ruimte. Personeel bleef steeds vlak achter ons aan de bar staan zodat we ons niet echt meer welkom voelden en het idee hadden dat ons gesprek niet echt meer prive was.
    Broodje vooraf was minimaal, en eten was wat droog. Patatjes en aardappels waren wel lekker. Dessertkaart ook erg minimaal en werden we niet erg warm van. De warme chocomelk die we als toetje namen, was helaas niet echt heet.

28. Alberta Hiemstra

Heerlijk eten voor een goede prijs

29. Saté erg pittig, vriendelijk personeel.

30. Altijd een gezellige sfeer en lekker eten/drinken.

31. Esther Veldhuis

High five is een mooi grandcafe. Een prachtig groot pand, met een mooi en groot terras waar je zowel met een groep als met z'n tweetjes leuk kan zitten. Goed eten. 'S avonds ook erg geschikt om even te borrelen, leuke muziek. Al met al een leuke tent!

32. Heerlijk gegeten. Goede en vrolijke bediening!

33. Geweldig gegeten. Schnitzel, biefstuk en zalm waren erg lekker. Tomatensoep is de lekkerste die ik ooit gehad heb. Goede, enthousiaste bediening

34. Combinatie gamba's met biefstuk was Een beetje vreemd, maar wel erg lekker. Tomatensoep was werkelijk heerlijk. Goede, leuke bediening.

35. Untilthemoment

Het eten was uitstekend lekker vooral de spare-ribs.. Zo lekker heb ik ze nog nooit gegeten. Binnenkort er maar weer langs