25 parkeerplaatsen op eigen terrein en nog eens 30 in de nabije omgeving, gratis.

Bushalte voor de deur, streekbus van Breda naar Tilburg. Lijnbus 131, halte Kapelerf.

Bezorgrestaurants in de buurt van Honger & Dorst

1433852032 75
1444190965 77
1475207762 83
1499331938 84

1. Ik ben hier nu 3x in korte tijd geweest en het eten was elke keer heerlijk! Voor mij zijn 3 gangen best veel, dus ik denk ook voor grote eters ruim voldoende! De bediening is super vriendelijk!

2. Colinda van Meersbergen

13 gangen diner op vrijdag de 13e en het was heerlijk.
    Top bediening en gezellige ambiance

3. Het 13 gangen diner op vrijdag de 13e is echt fantastisch. De liefde en het plezier voor eten van de keukencrew spat eraf!

Heerlijk gegeten + super bediening = Top avond!

4. Gezellig restaurant, 2e keer dat we hier waren. Eten is erg goed voor een prima prijs. Het was wel benauwd binnen, dat is het enige minpuntje. Airco?

5. Het was super goed verzorgd en lekker.
    Gaan we zeker nog eens doen.

6. In één woord: uitstekend.
    In meer woorden: Ook wij hebben gebruik gemaakt van de kortingsactie van Albert Heijn. Dat was aan de kwaliteit van de maaltijd niet te merken. We hebben heerlijk gegeten.
    Het personeel is attent en vriendelijk.

7. Carla van Zunderd

Heerlijk gegeten; culinair menu van AH restaurant actie.
    Ik ga zeker voor een herhaling.

8. Heerlijk gegeten! Heel aardig personeel.

9. M. Boot

Onze lunch was prima, alleen de dressing over de salade was niet zo prettig van smaak.
    Ook de bediening was uiterst goed en vriendelijk.

10. Het eten was heerlijk, alleen dienden ze friet die al een kleine 5 minuten klaar stond om geserveerd te worden, terwijl het hoofdgerecht niet klaar was, hier hebben ze wel gelijk een nieuwe portie voor gemaakt.
    Ze zijn tussendoor ook niet om nieuwe drankjes komen vragen terwijl de glazen leeg waren.

11. Jean-Paul

Vriendelijk personeel, service-gericht. Het eten smaakte uitstekend.

12. Verrassend lekker.
    Hele vriendelijke bediening.

13. Heerlijk gegeten met vrouw, dochter en kleinzoon. Bediening was als vanouds weer voortreffelijk.

14. Wij hebben heerlijk gegeten. De porties waren precies goed: niet te groot en niet te klein. Mooi opgemaakte borden. De bediening was zeer vriendelijk.

15. Anoniem

We zijn verwend...

16. Mieke Muller

Zoals alle keren dat wij bij Honger en Dorst hebben gegeten was het weer heel goed. Het vergetarisch gerecht dat ik had was weer erg verrassend en smaakvol. Het visgerecht van mijn man ook. De bediening erg vriendelijk. We hopen weer snel terug te komen.

17. Eten was redelijk. Te weinig smaak. Sfeer goed, voorgerecht top, bediening super.

18. Lekker gegeten! Heerlijke mac&cheese met truffel op. Op het bord lagen ook nog verschillende groente en met 4 personen kregen we 2 puntzakken friet. Aan het eind van de avond had iedereen zijn buikje goed gevuld.

19. Remco Veens

Verrassende combinaties die in je herinneringen blijven. Er zijn gelukkig restaurants die creatieve combinaties gebruiken en een geweldig menu van de chef kunnen presenteren.

20. Toine Klazen

Leuke sfeer en bediening, uitstekend gegeten, lekker vers.
    Voor herhaling vatbaar.

21. Het was er vrij rumoerig. Geen plaats om in alle rust te eten. Maar het eten was grandioos.

22. M. van Helvert

Mooie zaak, heerlijk eten en gezellige en goede service!

23. Goed eten voor een prima prijs. Vriendelijk personeel. Rundersteak was erg lekker!

24. Weer eens heerlijk gegeten, dit keer aangeschoven bij het winemaker diner. Prima sfeer, bediening top, gerechten uitstekend met heerlijke bijpassende wijnen.
    Tot een volgende keer!

25. Bert huijbregts

Voor de eerste keer,prima personeel,heel vriendelijk en behulpzaam,eten was prima en de prijs was ook heel goed om nog eens terug te gaan

26. Samen met partner, dochter en schoonzoon gegeten. Heerlijk in de serre gezten, fijn plekje. De borden worden fantastisch opgemaakt en alles is goed warm. Via a&h actie hier al meer geweest. Wij komen zeker terug

27. Fam. Prenen - Breda

Gegeten met gezin met 2 kinderen (13 en 11 jaar).
    Nette ontvangst. Vriendelijke bediening doch niet alert. Lege borden werden, naar ons oordeel, pas na te lange tijd na klaar zijn met hoofdgerecht opgehaald. Moesten zelf om dessertkaart vragen. Bij lege glazen is niet gevraagd of er nog iets te drinken gewenst was. Mixed-grill gerecht was slordig (op een hoop gestapelde (rest?)stukjes vlees). Prijs-kwaliteit niet in verhouding. Zelfs extra betalen voor sausje bij het toch al niet goedkope gerecht. Jammer. Te hoge prijs, te lage kwaliteit.
    Was voor ons een éénmalig bezoek aan Honger & Dorst.

28. Annemarieke Mens

Zoals altijd was het eten weer prima bij Honger & Dorst, maar wat het meeste indruk maakte is dat er een prachtig bord kwam met een glutenvrije lunch, inclusief vlaggetje. Mijn college ging helemaal stralen, dit is helaas niet overal het geval.

29. We hebben met 10 personen gedineerd en werden zeer vriendelijk door het personeel geholpen.

Jammer dat er tussen de gangen erg veel tijd zat en ook het opnemen van de drank duurde af en toe erg lang.

Ook de schaaltjes salade en de porties friet die standaard op tafel werden gezet waren erg weinig voor 10 personen.

30. Karlijn Keetbaas

We hebben met zijn tweeën gedineerd, we werden vriendelijk geholpen.
    Beide vegetarische pasta, was origineel en lekker. Mojito toetje was verrukkelijk!

31. We hebben met vier personen heerlijk geluncht. De gerechten van de kaart zijn bekend (salades, clubsandwich, uitsmijter) maar creatief bereid en lekker. De tip van de dag (wrap met kip) was ook top. Fijne ontspannen sfeer en aardige bediening. Jammer genoeg was het geen terras weer. Echt een aanrader.

32. Super geluncht. De service en gastvrijheid van Honger&Dorst hebben wij heel positief ervaren. Ik ben lactose intolerant, tot aan het koekje bij de koffie werd daar rekening mee gehouden. Super! Kwaliteit en prijs zijn ook perfect in balans. Zeker een aanrader voor een lunch.

33. Susanne Hamelink

Erg vriendelijk personeel. Het eten was heerlijk alleen het hoofdgerecht wat karig voor de prijs. Het was meer een reepje zalm dan een stuk zalm.

34. Wouter van Hengel

Heerlijk gegeten, top quisine, vriendelijke bediening, gezellig interieur. Dit is zoals een restaurant hoort te zijn. Kan niet wachten om hier weer te gaan eten, echt helemaal top!

35. Wij hadden gekozen voor het culinair arrangement prima. zowel de drank als de gerechten vlees en vis wijn en bier super.

36. Stefhan

37. ruud en joke

Op 22 januari genoten van een heerlijk driegangen krijtbord menu met een bijpassend (bob)wijnarrangement waarbij men beslist niet flauw deed met het vullen van het glas. Bediening vriendelijk en attent. Leuke sfeer en goede prijs-kwaliteit verhouding.

38. Tineke van der Heide

we hebben er heel lekker gegeten en de service is top. Goede bediening en prima sfeer. Kortom een aanrader om er een keer te gaan eten. We hadden spareribs en we hebben ze zelden zo lekker gegeten, helemaal top!

39. Ger Bloemers

Op 21 januari 2016 hebben wij met vrienden een zeer geslaagde avond gehad bij Honger en Dorst. Het eten was origineel, gevarieerd en bijzonder smaakvol. Dit alles met een prettige bediening in een sfeervolle omgeving.
    Een aanrader.

40. We werden op een uiterst originele manier voor ons kerstdiner ontvangen met een glaasje Glühwein. Het was er lekker warm en druk. Het eten was wisselend van kwaliteit, witte wijn was niet koud genoeg en de eend was nog rauw. Bij een gerecht werd ons verzocht om hetzelfde bestek te gebruiken wat een beetje vreemd overkwam. Misschien kwam het door de drukte maar we hebben er wel eens beter gegeten.

41. Prima, heerlijk gegeten met de kerst.

42. Maureen Janssens

Leuke ontvangst gehad 1e kerstdag met een lekker glaasje glühwein bij restaurant Honger & Dorst. Vervolgens een heerlijk kerstmenu met een bijpassend wijnarrangement.

Een aanrader om eens lekker te gaan dineren bij H&D...

43. Prima buffet met heel veel lekkers en regelmatige aanvulling. Te veel om te eten, maar echt weer heel goed. Pluim voor H&D!

44. Johan van Engelen

De gerechten waren echt heerlijk. De bediening bijzonder vriendelijk/uitstekend, zoals wij gewend zijn☺️.

45. Arie Boonstoppel

De afgelopen 4 maanden reeds 4 x gegeten bij Honger en Dorst.
    Het was heerlijk en een goede service.

46. Prima eten en drinken. Er zat wat tijd tussen de diverse deserts aan dezefde tafel. Hadden het idee dat men het vergeten was. Desalniettemin een aanrader.

47. Het eten was heerlijk en de wijnen ook en de bediening zeer vriendelijk en het was er gezellig druk.

48. We hebben heerlijk gegeten. Het was van een prima kwaliteit! Wij komen terug.

49. We zijn hier al enkele keren geweest en ook deze keer was het weer erg lekker en gezellig. Vriendelijke bediening. Het restaurant is niet goedkoop, maar het geld zeker waard.

50. We hebben zeer goed en gezellig gegeten, hoeveelheden waren ruim voldoende, een aanrader!

51. Wij komen al heel lang bij Honger en Dorst en altijd is het een feestje. Of je nu met z'n tweeën komt of met een groot gezelschap, de ontvangst is iedere keer weer allerhartelijkst.

52. Walther Hoosemans

Heerlijk gegeten. Het krijtmenu is een echte aanrader.

53. A. Kooijman

Een lunch voor 3 personen is goed bevallen. Goede en vriendelijke bediening, prima eten en het was lekker weer waardoor we buiten hebben gezeten. Prijs voor de lunch was € 34,00 incl drankjes, wat naar mijn mening een goede prijs/kwaliteit verhouding is.

54. Ger Bleijenberg

Mooie zaak die de verwachting schept met een goed restaurant te maken te hebben, maar dat viel zwaar tegen. Ik nam zelf een paar kroketten met friet, kreeg kroketten die je zelfs vandaag de dag niet eens meer in een Snackbar krijg en de patat was te doorbakken en vet, wel weer een beetje sla. Mijn maat had een plat soort van broodje met hele flauwe kip, toen hij maar om een sausje vroeg kreeg hij een klein kommetje?? Ook weer met sla. Al met al viel het zwaar tegen.

55. Een zeer goed restaurant waarbij vooral de service uitblinkt. Er hangt een erg fijne sfeer. De specialiteit was zeker een aanrader maar je moet dan wel flink honger hebben. Het is een restaurant waar zowel koppeltjes als groepen welkom zijn.

56. Wilma Stokx

Sfeervolle locatie. Grote menu keuze en wisselende kaart. Vriendelijk personeel.

De moeite waard om daar regelmatig te gaan eten.

57. Gegeten met collega's, situatie uitgelegd dat we snel moesten eten, geen enkel probleem! Zeer vriendelijke gastdames en gastheer, kok en keukenpersoneel. In voor een geintje op niveau en uitstekende service met een perfecte glimlach! Staan voor je klaar en hebben oog voor de klanten! Genoten van een heerlijke budgetmaaltijd die rijk was aan groente, vlees en bijgerechten (4x gegeten). Sfeer is perfect, alles ziet er schoon, netjes en strak georganiseerd uit! We hebben hier genoten!

58. van uijthoven

Het is een echte aanrader, heerlijk gegeten, super service en dat voor een normale prijs. Wat ons betreft zou het zo een Michelin ster krijgen.

60. Mark en Petra

Vandaag voor het eerst bij Honger & Dorst gegeten. Fijne ambiance, vriendelijke bediening.

Verwacht geen low budgetprijzen want de kwaliteit is ook niet low budget. Prima prijs/kwaliteit verhoudingen, dus
    ik ga hier zeker nog eens naar toe.

Een aanrader.

61. Anny Gijsbrechts

8 november 2014 vierde ik mijn 80ste verjaardag met een receptie bij Honger en Dorst in Dorst. De verhouding service, prijs/kwaliteit waren voor ons perfect. Voor ons een reden om in de toekomst eens te gaan eten!

Anny Gijsbrechts

Breda

62. Ik was nieuwsgierig en besloot om alleen wat te gaan eten in restaurant Honger & Dorst. De ramen waren afgeplakt dus ik kon niet goed binnen kijken. Het was een zaterdagavond dus ik dacht dat het wel goed zou zijn. Binnen gekomen was ik de enige aanwezige. De bediening had zichtbaar geen zin om mij te helpen. Ik besloot een voorgerecht te nemen en te kijken of er nog mensen binnen zouden komen. Daar ik nog steeds de enige was, en ik me niet welkom voelde door de jonge bediening, besloot ik maar af te rekenen en weg te gaan. Slechte ervaring op alle fronten!
    Ik ben zelf werkzaam in de horeca en geef dit restaurant op alle fronten een dikke onvoldoende.
    Koen.

63. Willemijn

Onlangs twee keer gereserveerd voor een diner. Vriendelijk, persoonlijk ontvangst. Voor- en hoofdgerecht waren van prima kwaliteit (beetje pittig...). Dessert: uitstekend! Tiramisu: aanrader! Over de rekening hadden wij ook niets te klagen. De nieuwe eigenaren en chefkok doen duidelijk heel hard hun best om het restaurant weer goed op de kaart te zetten. Dat gaat zeker goed komen zo! Mij zien ze zeker weer terug.

64. 2 weken geleden hebben wij hier met 3 personen gegeten en wij hadden niets te klagen! Wij hadden 2 x een mixed grill en 1 keer saté. De porties waren naar onze mening goed. Wij hebben 1 bakje patat bijbesteld en kregen deze zonder problemen. Ik houd ervan dat je vanuit het restaurant in de keuken kunt kijken. Deze zag er schoon en fris uit. Kortom: wij hebben goed gegeten in een lekker restaurant met een leuke, vriendelijke en gastvrije gastheer/bediening. Wij zullen zeker terugkomen!

65. Annabel Roos

We hebben heerlijk gegeten en een hele gezellige avond gehad!
    Dank jullie wel en we komen zeker gauw weer terug.

66. We hebben op 14 aug bij honger en dorst gegeten met 4 personen en het was erg slecht.
    We zullen er nooit meer terug gaan.
    De bediening was erg vriendelijk maar het eten slecht.
    Zeer kleine sate en dat zeker voor 15.75.
    De mixed grill was helemaal een droef geheel voor 19.75.
    De friet uit de diepvries en dan nog zeer slecht gebakken.
    Een bakje sla met bruine randjes en zeer karig voor 4 personen. Geen warme groente wat je wel mag verwachten voor de prijzen die op de kaart staan.
    Geen aanbeveling dus ga liever eten in een ander restaurant.
    Gr. Johan

67. We hebben donderdagavond 8 augustus met Opa en Oma bij Honger & Dorst gegeten. We waren erg te spreken over de kwaliteit van het eten. Het was bijzonder lekker. Ook mijn man die vegetariër is heeft er heerlijk gegeten. De bediening was goed en de huiswijn is heerlijk. Wij vinden het erg fijn dat er zo'n goed restaurant in de buurt aanwezig is. Wij gaan zeker snel nog eens!!

68. Woensdag 14 augustus naar Honger & dorst gegaan. We zouden via een Sweat Deal gaan eten. Omdat er sprake was van een nieuwe eigenaar werd de Sweat Deal niet geaccepteerd. Dit vonden we niet echt een probleem. We waren nu toch in Dorst en besloten gewoon van de kaart te bestellen. De kaart geeft een zeer beperkte keuze. Niets voor vegetariërs, geen vis. Er waren wel mosselen te krijgen. Met vier personen bestelden we: één mixed grill, één halve kip met keuze uit drie sauzen en twee maal saté. Alles zou met frites en salade worden geleverd. Omdat alles goed aan de prijs was hebben we geen voorgerecht gekozen. We kregen wel een glas wijn van het huis omdat we geen gebruik van de Sweet Deal konden maken. Hier hebben twee mensen gebruik van gemaakt.Voor vier personen kregen we een kleine bak salade. Er zaten bruine randjes aan de sla. De frites zaten ook in een klein schaaltje, gewoon niet genoeg voor vier personen. Bovendien kwam de (Vlaamse) frites uit een zak die iedereen in de supermarkt kan kopen. De mixed grill bestond uit drie kleine spiezen met verschillend vlees, alle vlees smaakte door de kruiden hetzelfde. De presentatie op een oogverblindend wit bord, zonder enige fatsoenlijke garnering was beneden alle peil. De saté was wel goed te eten, al had één persoon ook vet aan de kipsaté zitten. Presentatie ook hier bedroevend. Prijstechnisch, één saté voor € 16,95 voor 100 gram vlees ?? (niet nagewogen) is wel erg aan de dure kant. Voor de mixed grill werd € 19,95 gevraagd, eigenlijk ronduit schandalig. De gegrilde halve kip (€ 16,95) was in elk geval gaar. Niet gekruid. Het vel was zacht, jammer genoeg niet crispy. De knoflooksaus was vrijwel zeker van Calvé (triest). Er was bij alle gerechten een totaal gebrek aan garnering. Twee personen hebben nog ijs als nagerecht genomen. Op het menu stond sorbetijs. Op zich wel te eten maar waarschijnlijk zo uit de supermarkt gehaald. Als ik nu terug kijk naar het eten dan lijkt het net of zo ongeveer alles rechtstreeks uit de supermarkt kwam. Het restaurant was leeg, iets later kwamen er nog twee personen. De ligging langs de weg is uiteraard ook niet echt sfeervol. In totaal werd er ongeveer € 90,00 afgerekend. Met alle respect, één grote aanfluiting. (ondanks de "nieuwe" eigenaars).

69. Wous en Rita

Zondag heerlijk gegeten. Het voorgerecht was super, het hoofdgerecht goed en het dessert was zeer smakelijk. De bediening was voortreffelijk en zeer vriendelijk. Er was een wesp binnen gekomen die werd door de eigenaar direct verwijderd. We zullen hier zeker vaker komen eten.

70. Leony Kunenborg

Gisteren gegeten bij honger en dorst op de eerste avond na de heropening.
    Het was heerlijk! Lekker vers, fris opgemaakt, voldoende en aardige bediening. We zullen nu zeker weer vaker komen eten.

71. Als oud eigenaren hebben wij het afgelopen jaar de kwaliteit van Restaurant Honger & Dorst achteruit zien gaan. Dit heeft ons doen besluiten het restaurant per 1 augustus 2013 terug te kopen.

Wij hopen uw vertrouwen weer opnieuw te kunnen winnen door goede service en heerlijke gerechte te serveren.

Wij zien u graag terug

Met vriendelijke groet

Marcel Fick & Karin Wismeijer

72. Klerks Vercammen

Heerlijk gegeten. Bediening was voortreffelijk. Ik zat met mijn voet in het gips en er werd meteen een stoel aangeschoven waar ik mijn voet op kon leggen . Goede uitleg bij de gerechten. We komen zeker nog een keer terug. Bedankt!

73. Gegeten met grouponbon. Het zou een gastronomisch 4- gangendiner zijn van de chef. Dit heb ik niet kunnen ontdekken.
    De salade was zeer eenvoudig:ham,sla,uien,paprika. De aspergesoep, met geen 1 asperge, was smakeloos. Het hoofdgerecht redelijk. Dessert :1 bol vanilleijs met vruchtensoepje. Voor brood bijbetalen : €2,50. Alsook voor friet bijbetalen : €2,50 Wel gratis kraanwater. De wijn was goed.

74. Helaas... dit restaurant is een aanfluiting. Wij waren met vieren en hadden een Groupon maar dat mag in mijn ogen niet afdoen van de kwaliteit. Je verwacht bij een verrassingsmenu van 4 gangen dat je verrast wordt door lekkere gerechten maar alles was eigenlijk fantasieloos en smaakte nergens naar. Van een zeer eenvoudige salade met zalm, een soep waarvan we niet konden ontdekken wat er nu in zat tot de tilapiafilet met aardappelpuree wat nergens naar smaakte. Het toetje was nog redelijk en ook de koffie daarna was prima. Voor het eten moet je hier dus niet zijn. De bediening werd verzorgd door een jongedame die er volgens mij de eerste keer was. Ze deed haar best maar dit was verder ook niet wat je verwacht in een restaurant. Hier komen we echt nooit meer terug.

75. Afgelopen weekend gegeten met Groupon. Lekker gegeten maar de korting van Groupon werd op een slinkse manier teruggepakt. Dat gebeurde op de volgende wijze:
    - gewoon kraanwater werd niet geserveerd bij de rode wijn. Wel spa blauw.
    - mini-broodje bij de soep en voorgerecht stond voor €1,25 per stuk op de rekening
    - de frietjes bij het hoofdgerecht moesten apart betaald worden en de hoeveelheid was voor 1 i.p.v. 4 personen
    Conclusie: Door de extra kosten kun je beter geen Grouponvoucher kopen .

76. Charlotte

Afgelopen week gegeten met Groupon. "Extra's" zoals een mini-broodje bij de salade/soep en aardappeltjes bij het hoofdgerecht, worden in rekening gebracht. Het eten is lekker, porties normaal. Behalve dan het broodje en de aardappeltjes, dat is vrij weinig voor 2 personen. Al helemaal omdat je daarvoor dus gewoon moet betalen! Een koffie/thee kost 4 euro! Het wordt op het bonnetje vermeld als ''koffie compleet". Ja, je krijgt er inderdaad een snoepdoos bij met nougat etc.. maar voor dat bedrag verwacht ik eerder een vers gebakken stukje cake o.i.d.. Al met al best goed, maar jammer van de extra kosten.

77. Hier à la carte gegeten. Wat een teleurstelling. Veelal groupon-gasten. Dat zegt genoeg! Voorgerecht verse tonijn met kalfslende (14,50). Gekregen: vitello tonato (dwz: tonijn uit een blikje aangemaakt met wat groenten etc.). Op de hierover geuite klacht: de kok had het verkeerd gecommuniceerd richting het personeel dat er geen verse tonijn was! Stond wel de volledige prijs voor op de kaart. Verder waren de andere gerechten ook vrij simpel voor de à la carte prijs die ervoor wordt gevraagd. Wijnkaart: niet erg aanlokkelijk; 2 soorten geprobeerd, beiden niet echt lekker. Al met al waren we nog een hoop geld kwijt voor een slechte kwaliteit. Ga in ieder geval niet meer. Binnenkort wordt de naam gewijzigd (omdat men werd achtervolgd door de faillissementen van de vorige eigenaren). Men wordt eerder achtervolgd door de slechte prijs/kwaliteitverhouding van het eten, ljikt ons! Maar zoals al vaker is gebleken groupon en andere kortingsbonnen: het is een doodsteek voor je zaak! Mensen komen echt niet terug tenzij met wederom een aktiebon!

78. Een drie weken geleden bij dit restaurant geweest. Goede sfeer, aankleding.
    Gebruik gemaakt van een grouponbon. Prima gerechten en goede bediening.
    Toch is er wel een minpuntje. Het extra bijbetalen van bv friet wordt niet goed gecommuniceerd. De hoeveelheid van bv friet - puree voor twee en /of vier personen blijft hetzelfde. Je kunt extra bijbestellen, maar dat dit dan extra betaald moet worden, wordt niet vermeld. Jammer.
    Deze extra's en bv ook water, mayonaise moeten zonder bijbetaling geserveerd worden. Dat maakt het onderscheid. Verder prima keuken, sfeer en uitleg.

79. Zaterdag 12 januari zijn wij met 11 volwassenen gaan eten bij Honger &Dorst. De ontvangst was goed en het eten was voortreffelijk. We hadden gekozen voor het 4 gangen verrassingsmenu. Bij ieder gerecht werd er uitgelegd wat er op ons bord lag en welke ingrediënten erin verwerkt waren. Mijn zoon en schoonzoon (kijkers van de kookprogramma's en uitvoerders ervan) waren ook vol lof. Hier gaan we zeker vaker naar toe.

80. Heerlijk kerstdiner met een goede bediening, alleen had het iets sfeervoller mogen zijn. Maar het eten verdient zeker een hele dikke voldoende!

81. Wij hebben een heerlijke avond gehad. Het eten was erg
    smakelijk, fantasievol, verrassend. Leuk gepresenteerd.
    Fijne bediening, leuke mensen. Wij komen zeker terug!!

82. els 31 punten

Met z'n vieren heerlijk genoten van een avondje uit.
    van de ontvangst tot het eind alles perfect verzorgd. Leuke ontvangst, goede uitleg, heerlijke gerechten, oog- en tongstrelend, grote pluim voor de chef kok, die na afloop ook nog even aan tafel kwam.hele leuke bediening. oftewel geweldig restaurant met heerlijk eten en een goede sfeer. om gauw nog eens terug te komen.