1 positieve stem1 negatieve stem

Wok & Snacks laten bezorgen?

1 positieve stem1 negatieve stem

1. Heerlijk eten en heel goede en vriendelijke service!
    Over de sfeer kan ik niets zeggen, we hebben laten bezorgen. Ik was de saus bij de spek babi pangang vergeten. Na 1 telefoontje werd het snel nabezorgd, top!

2. Een bedrijfje met pluspunten en minpunten.
    Hun specialiteit is tjauw siew.
    Vlees is niet lekker en broodje is een 10 cent goedkoop zacht wit pumtbroodje waar je 3 a 4 euro voor betaalt.

Bami kwaliteit verschilt. Laatste keer smaakloos terwijl het daarvoor heerlijk was.

Je kan niet aan can constant kwaliteit.

Broodje hamburger 3 euro en is een flinke gevulde burger.

Satevlees lekker. Saus pittig.
    Babi pangang. Pittig. Dit haal ik niet meer. Je kan smaakvol eten bereiden zonder het pittig te maken.
    Gebakken banaan as daarentegen heerlijk. 4 Voor 3 euro.

Foe yong Hai zeer goed. Die grote stukken kip mogen zij weglaten.

Gigantisch minpunt in deze zaak is dat je 1 gerecht met bijgerecht kan kiezen. Bijv Bami met sate of Bami met babi pangang. Je mag niet meer bij gerechten kiezen.
    Wil je wat extra's? Dan MOET je nasi of Bami bijkopen.
    Op deze manier halen ze minder geld binnen want velen met mij laten de extra's..
    Ze hebben een aantal zelf samengestelde menu's.
    Hier kan je niks bij kiezen dan Bami of nasi enz.
    Altijd standaard babi pangang wat dus pittig is.

Bedrijf is rigide om klant keuzes te laten maken en je niet kan keizen wat je wilt. Een bakje hoe Yong Hai of babi pangang kan je niet los bijbestellen.

Men vroeg wil je kroepoek en rekent meteen 2 a 3 euro bij.
    Ze proberen gelijk meer dingen aan te smeren zonder duidelijk te maken of je deze moet kopen of je het krijgt.

Mijn oorspronkelijke Chinese afhaal geeft kroepoek bij vaste klanten en bij groter bestellingen.

Een tip is als je wat meer wilt verkopen vraag de klant.
    Wilt u misschien kroepoek bij voor 2 a 3 euro? Of garnalen voor 5 euro? Dan ben je meteen duidelijk.
    Ze bijgerechten ook los op de kaart zodat klanten keus hebben ipv dan meteen een combonatiemenu met nasi of Bami erbij te moeten kopen.

Sommige prijzen zijn ook behoorlijk hoog.
    Probeer kwaliteit constant te houden en smaak niet te maskeren met peper. De babi pangang heeft grotendeels de prullenbak gezien.