Villa Augustus in Dordrecht

1440201977 60
1481996006 50
1487220260 51

1. P meijer

Geen fantasie bij de gerechten, dorade heel met kop is niet van deze tijd, alleen de wijn was lekker. Hoop geitenwollen sokken figuren, dus kan gewoon gaan in je trainingsbroek.

2. Gisteren ons favoriete restaurant weer bezocht, ons laatste bezoek ca. half jaar geleden.
    Prima gegeten, ambiance en kwaliteit nog immer van een goed niveau!

Opvallend was dat in de ruimte meer het aantal tafels is toegenomen.
    De ruimte tussen de tafels is nu krap geworden en dit geeft een andere beleving.
    Het lijkt er op dat kwantiteit de drijfveer is, jammer, echter de kwaliteit is van een consequent niveau.

Aandachtspunt voor de outfit van het personeel lijkt mij op zijn plaats. De schorten die worden gedragen zien er smerig uit!

En jammer dat de fel begeerde caramel slice niet meer in het assortiment zit.

3. Vanuit het restaurant van Villa Augustus heb je een leuk uitzicht over de moestuin en het hotel annex de watertoren. Wij zijn vegetariërs en omdat er maar één vegetarisch hoofdgerecht was, wees de bediening ons vriendelijk op mogelijke andere combinaties. We kregen gelijk een karaf water, zodat we in alle rust onze drankjes en de gerechten konden kiezen. De salades waren knapperig vers en de frieten met o.a. rozemarijn smaakten uitstekend. Ook het nagerecht met vers gemaakte rabarber voldeed ruimschoots aan de verwachtingen. Wij kijken met plezier op ons bezoek aan dit restaurant terug!

4. Margriet

Personeel begroet je niet bij binnenkomst. Geen enkele! Ook niet bij het voorbij lopen. Erg onattent.
    Duurde ook even voordat we oogcontact hadden, zodat we konden bestellen. Eten heerlijk. Wijn minder.
    Maar opvallend voor ons was het stugge personeel, die onderling wel lol hadden.

5. Het heeft helaas niet aan onze hoge verwachtingen voldaan. De sfeer en opzet is leuk, al mag het licht wel wat gedimder. Het personeel was vriendelijk, maar niet echt gastgericht en kundig. De kwaliteit en kwantiteit van het eten viel heel erg tegen en is zeker niet in verhouding met de prijzen. Wij zijn zeker geen moeilijke eters, maar het was echt gewoon zwaar teleurstellend. Vooraf de dungesneden ossenhaas en de rauwe tonijn. De portionering en opmaak was veel te mager. De carpaccio was niet hoogstaand en de tonijn waren wat blokken op een bed van een te aanwezige salade. Als hoofdgerecht hadden we de steak en herten biefstukjes. De steak was wel oké, beetje taai maar goed van smaak, snapte alleen de combinatie met rode bieten niet. De bijgeserveerde rozemarijn frites waren lekker. De herten biefstukjes waren gewoon vies, een afrader als je niet van een leversmaak houdt. Helaas waren de aardappels ook niet goed doorgebakken. Dit hebben wij ook gemeld en dit gerecht is daarom ook niet in rekening gebracht en terecht ook, want waren maar twee happen van gegeten. Als dessert hadden we de appeltaart en cheesecake. De appeltaart was droog, had ook geen lekkere structuur. De cheesecake was heerlijk, echter deed het plastic omhulsel afbreuk aan de versheidsperceptie.

Samenvattend was het bezoek dus echt een grote teleurstelling en de prijs-kwaliteit verhouding van het eten was echt gewoon slecht! De ambiance was leuk, misschien komen we er ooit nog terug om te lunchen, maar zeker niet om te dineren!

6. Leuke retrosfeer, prachtige plek.
    Was heerlijk rustig binnen in het restaurant.
    Bediening diep treurig. Meisje van de hoofdbediening staat liever te praten en rond te lopen dan op te letten.
    Uiteindelijk zelf maar naar haar toe gegaan.
    Deed niets met de tip om misschien wat meer rond te kijken naar de klanten.
    Voor de bediening en je bloeddruk kan je beter doorrijden.

7. Het gaat hier niet alleen om het eten. Het gaat om de totaalervaring. De ambiance, het eten, de tuin... Hele leuke plek om met je vrienden, gezin of collega's te zijn en te genieten.

8. maria besemer

Slechte bediening, chagrijnig, veel te duur voor wat je krijgt.

9. Cees Bekker

10. Jessica Buitink

Echt jammer dat het eten hier zo belabberd is. De sfeer is goed, de setting prachtig, maar de kwaliteit van het eten was niet best, mijn kinderen hebben hun borden maar half leeggegeten en lieten zelfs hun desserts staan. Delen van het eten waren niet warm of weer koud geworden en de groenten waren in een soort drap op het bord gekwakt. Het dessert zou lekker perenwijs met warme chocoladesaus en peer was niet meer dan een bakje met peerschijfjes, een bolletje ijs met chocoladesaus die al een tijd geleden over het ijs was gedaan en allang afgekoeld. Dat werd dan wel weer vriendelijk van de rekening gehaald, maar hier komen we voor het diner niet meer terug.

11. jorgen schouten

Twee keer vragen voor de bestelling maar helaas geen enkele follow up. Dan maar weg gegaan.

12. Afgelopen dinsdag heerlijk gegeten met vrienden bij Villa Augustus.

Vriendelijk personeel. De ribeye en de maiskip smaakten verrukkelijk, evenals de chocoladetaart en de limoen-citroentaart.

De gerechten zijn naar mijn mening ietwat aan de dure kant voor de hoeveelheid die we op het bord kregen. De smaak maakte het wel goed.

We komen zeker wel eens terug.

13. Heerlijk taart gegeten, bediening op het terras keurig. Helaas kan ik niet hetzelfde zeggen over het personeel in de winkel. Ik had nog wat lekkers mee willen nemen voor thuis maar dat heb ik uiteindelijk maar geladen. Personeel was te druk (3 man sterk) om achtergebleven sieraden te verdelen. Schandalig!

14. 1e zonnige zomerdag 2015 op geweldige locatie gegeten in Villa Augustus. Ambiance: topper. Bediening ok, mag meer attent, wel vriendelijk. Eten...! Tjsa....zal het voorzichtig uitleggen: Zonde van locatie, verdient echte kok met mooie en kwaliteits gerechten.
    Overigens tegenvallende hoofdgerecht vervangen door alternatief, jammer dat anderen aan tafel al klaar met eten waren. Uiteindelijk koffie gratis van rekening als compensatie. Niet voor herhaling, hooguit voor biertje 'savonds om daar de zon onder te zien gaan vanaf terras of in de middag om van de zon te genieten.
    Kan beter.

15. Corinne

Op vrijdag 22 mei met een vriendin genoten van een heerlijk lunch. We hadden niet gereserveerd, maar konden toch snel plaats nemen aan een tafel, ondanks alle drukte die mooie zomerse dag. Het eten was, net als alle vorige keren dat ik Villa Augustus bezocht, heerlijk. De bediening zeer vriendelijk en aardig, ook al was het erg druk. In één woord: Villa Augustus is top en ik herken mij niet in de eerdere "zure" kritieken.

16. Ashley Isabella

Hier met een groepje wezen lunchen, eens en nooit meer! Erg weinig keuze qua lunchgeechten. Prijs/kwaliteit slecht.. Mijn kip zaten vetranden en een stuk bot in, dan het personeel; was ook zeker niet klantvriendelijk, alles leek teveel gevraagd!

1,7
  17. Leuke ambiance, maar ronduit vies gegeten. Alles smaakte naar (oud) vet. Groentes (ook al is het biologisch, het is maar wat de kok er mee doet) waren slap, smakeloos en saai. Verwachtingen van de site werden niet waargemaakt.

18. Fantastische locatie, dat is altijd genieten. Gelukkig zit het niveau van de service ook weer in de lift nadat we enkele keren toch wat teleurgesteld waren. We komen nog steeds graag bij de villa, dat wel. De kaart mag wel nog wat spannender.

19. Gisteren hier gegeten en ik vond het erg lekker allemaal. Lekkere groenten, lekker vlees en een heerlijk toetje. De bediening was vlot en vriendelijk. Niets mis mee.
    Ik vind zo'n hoge grote ruimte niet echt gezellig, maar dat schijnt modern te zijn. Het is wat lawaaiierig. Maar het eten maakte alles goed.
    Ik zag dat er ook een glutenvrije kaart is, dus we komen zeker nog een keer terug met onze dochter, die kan door haar dieet niet zomaar overal terecht.

20. Inmiddels twee keer een high tea genuttigd, overheerlijk gewoon, iedere hap is een feestje, zeer divers aanbod. Lunch in mei was ook prima, heerlijke soep, verder heb ik daar verschillende keren een pizza op of een ander hoofdgerecht en als laatste: proef de perentaart een keer.

De prijzen vind ik wat aan de hoge kant maar je hebt er wel een geweldig mooie locatie voor terug, maakt niet uit met wie ik daar kom, iedereen vindt het fantastisch in Villa Augustus, de winkeltjes inclusief.

21. A.den Hertog

Reserveren per telefoon is snel. Ontvangst is hartelijk. Bediening en uitleg menu is correct en vriendelijk.
    De aankleding restaurant is gezellig en informeel. Het eten is goed bereid en opgediend.
    Helaas is er steeds maar 1 of 2 visgerechten op de kaart. Hopelijk komt er nog eens zeetong of forel op de kaart. Wij komen zeker nog eens terug om gerechten uit te proberen.

22. Zeer gezellig restaurant, goed kwaliteit eten, mooi en rustgevend uitzicht over de tuin.

23. Drie nachten verbleven in het nabijgelegen hotel en frequent het restaurant bezocht voor zowel ontbijt als lunch. Het is een prachtige plek met een creatieve aankleding. Mijn verwachtingen van het eten waren niet al te hoog gespannen gezien alle voorgaande negatieve recensies maar daar klopt in mijn ogen niet zoveel van. Eten was goed en lekker en de bediening was ook uitstekend. Wellicht dat met de klachten wel iets gedaan wordt. En dat koekje bij de koffie... dat is dan misschien een verbeterpuntje! Voor 50 cent is deze overigens wel los verkrijgbaar. En dan krijg je wel een koek, geen koekje.

24. Mary van Rheenen

2e kerstdag ontbijt bij villa augustes. Mooie tafel met van alles wat. Helaas kon je geen gebakken eieren krijgen, pannenkoeken waren om 9 uur al koud. Ook de roerei die op de tafel stond steenkoud, natte koude drap. Tweede kopje koffie moest extra bij betaald worden. Al met al nergens een warmhouder plaatje onder, dus alle warme gerechten waren koud. Voor dit slechte ontbijt voor 3 personen en twee kinderen 112,00 €. Voor deze prijs en geleverde producten is het geen reden om hier nog terug te keren. Teleurstellend.

25. Meerdere malen ben ik daar geweest. Eén van de belangrijkste graadmeters vind ik dat je een koekje bij de koffie of thee krijgt. Overal waar je komt is dat het geval en hier stoorde ik mij daar altijd zeer over. Het komt namelijk zeer ongastvrij over als je eerst langs de bakker loopt en dat je dan apart nog een koekje moet gaan kopen. Bovendien ook niet erg professioneel, laat staan commercieel. Je moet de gast juist met de kwaliteit van de bakker kennis laten maken. Tevens ben ik daar verschillende malen wezen gaan eten. De rode wijn (2 soorten) vond ik doorgaans van slechte kwaliteit. De laatste keer ben ik mede onder invloed van de familie en het mooie weer en fraaie tuinen wezen eten t.g.v. ons 40-jarig huwelijksjubileum. Reserveren buiten bleek achteraf toch niet mogelijk te zijn ondanks het feit van het speciale karakter van ons bezoek.. Met wat trek -en vliegwerk is het uiteindelijk bij toeval wel gelukt. De bediening was uitermate lomp en we kregen zelfs het idee uitgelachen te worden door onbeholpen bediensters. Mijn dochter was inmiddels al aan het bellen voor een ander restaurant. Je krijgt daar sterk de indruk, dat men denkt de mensen blijven toch wel komen en dat heeft wellicht met de tuinen te maken.

26. hans 372 punten

Hier vanavond gegeten, maar eens en nooit weer! De locatie is prachtig, zowel binnen als buiten maar wat een gemiste kansen. Vreselijke kleine tafeltjes, een wel zeer fantasieloze kaart en het kost aardig wat moeite om een bestelling geplaatst te krijgen. De zalm als voorgerecht was super droog, de steak slecht, de fruit de mer acceptabel. Wijn kwam pas na herhaaldelijk aandringen en bij de koffie moest ik zelf naar binnen om de melk te gaan halen, daar werd niets bij geserveerd! Uiteindelijk 288 moeten betalen voor een zeer matige maaltijd van 3 gangen met 4 personen met wijn en koffie. Dat was het niet waard. Het is alleen een leuke locatie voor een borrel of koffie. Bestek was niet schoon en leek zo van de rommelmarkt te komen , theedoek als servet wel aardig maar kan het gemis verder echt niet opvangen. Op 1 jonge jongen na die plezier heeft in zijn vak kan het hele personeel nog wel een bijscholing ontvangen, inclusief de koks!

27. Afgelopen donderdag voor de tweede keer bij Villa Augustus gegeten..
    Het is een prachtige, bijzondere locatie en de rit er naar toe is al een uitje op zich (vanuit de Brabantse Langstraat via het pontje bij Dussen en binnendoor naar het veer van Kop van het land).
    Maar wat een gemiste kansen voor een uniek concept!

Een biologische keuken met een originele kaart en aparte inrichting, industriële uitstraling in een Berlage gebouwtje.

De uitstraling, de locatie en het concept is zo leuk, zo mooi zo goed.. Maar de uitvoering bedroevend!
    Prijs/kwaliteit slecht.
    Noordzeekrab was klein en miste ook nog twee poten.
    De salade kwam zonder dressing, de cheesecake was overheerlijk, maar voor € 4,50 een belachelijk kleine punt. Bediening matig, lange wachttijd. Het bestek, waarschijnlijk
    ludiek bedoeld, kringloop kwaliteit.
    De opstelling van de terrastafels met de orangerieplanten, nogal ongelukkig, zodat we uiteindelijk aan een klein, rond, wat viezig tafeltje gegeten hebben.
    Mijn enthousiasme om Moederdag hier door te brengen is tot het nulpunt gedaald toen ik de flyer eens goed bekeken had.
    Brunchbuffet € 28,50, echt veel te gek..

Jammer, jammer jammer

28. Een mooie locatie waarvan je in eerste instantie meer van verwacht. De inrichting is bijzonder te noemen. Je zit in een ruime hal, maar aan een krap tafeltje (voor 4 personen) op oude houten schoolstoelen. Het eten was niet slecht, maar zeer zeker ook niet bijzonder goed. Zeker als je achteraf ziet wat je er voor hebt moeten betalen. Kortweg is de prijs/kwaliteit niet realistisch. Het personeel moet je echt zelf roepen als je nog iets drinken wilt of een dessert wilt bestellen, iets wat toch vanuit het personeel zelf moet komen. Dit was mijn eerste, en laatste keer. Het zou veel beter kunnen en misschien wel moeten.

29. Laat ik alvast zeggen dat ik hier al een aantal maal heb gegeten. Laat ik alvast maar zeggen dat ik eigenlijk nooit een recensie schrijf. Ik eet overal. Van simpele grandcafe's tot ontzettende over-the-top luxe restaurants. Alle restaurants waar ik kom verdienen altijd een aantal maanden, nee zelfs jaren, om zich altijd te verbeteren mocht er iets te verbeteren zijn. Daarom schrijf ik geen recensies maar geef ik vriendelijk opbouwende kritiek na het eten. Vaak is er niets te klagen en hebben we gewoon een heel fijne avond.

Villa Augustus had zo mooi kunnen zijn. Het is een prachtige plek. Een historisch monument haast. Een prachtige enorme tuin waar zoveel ruimte is om heerlijke gerechten mee te maken.

Ik bel op een maandag aan het eind van de dag om te reserveren. Een kordate meisjesstem begroet mij vriendelijk. Ik vraag of er nog plek over is in het restaurant, en zo ja, of we dan kunnen reserveren. Het meisje vertelt mij dat dat zelfs niet nodig is, "want het is hier zo rustig". Prima denk ik. Dan verschijnen we wel gewoon in de avond zeg ik.

Dit is al, misschien van mijn kant, de eerste fout.

We komen 's avonds aan en betreden door het kleine "alternatieve" winkeltje heen het restaurant. Een bataljon aan lampen waar de politie nog U tegen zegt begroet ons. Het ziet er toch best wel druk uit opeens. Ik heb dan ook prima zicht over het gehele restaurant. Geen enkele bediende die ons ontvangt. Ik vraag maar aan een juffrouw die wat pannen aan het schoonmaken met een schuurspons is of er nog een plek vrij is.

Om maar een lang verhaal kort te houden krijgen we uiteindelijk een plek. Maar alle tafels die gedekt waren waren gereserveerd. Toch vreemd om als je drie uur geleden nog hoorde dat het helemaal leeg zou zijn.

De stoelen waar de gasten op zitten blijken een bij elkaar geraapt zooitje te zijn. Soms zijn het de alom bekende cafe stoelen, soms zijn het ietwat trendy uitziende stoelen. Geen enkele stoel heeft een leuning. Ik snap de bedoeling wel. Maak het nonchalant. Maar zoals het er nu uitziet is het rommelig. Dan gaan je ogen naar het bestek wat op tafel ligt. Het bestek ligt op wat lijkt een theedoek. Ik weet nog steeds niet wat nu de bedoeling is van de theedoeken op tafel. Moet ik die als schort gebruiken? Of is het de bedoeling dat ik mijn bord nog schoonmaak na het eten? Op de theedoeken ligt bestek wat lijkt alsof je het mee zou nemen naar een jeugd hostel voor een weekendje-weg met groep 8 van de basisschool.
    De menukaart is een los flapje A4 papier van 2 jaar oud, alsof we de kaart van de lokale afhaalchinees lezen. Alleen de prijzen zijn niet zoals van jouw lokale afhaalchinees. Nee, zelfs al heeft de afhaalchinees nog beter bestek, de prijzen lijken je nu al een beetje uitgeputte geest hoop te geven dat het eten toch ontzettend smakelijk zal worden.
    Een serveerster komt gelukkig prima op tijd een bestelling opnemen. We kiezen een voorgerecht en hoofdgerecht uit en zien wel wat het wordt. Ook bestellen we een fles wijn.
    Na een tijdje komt een ober er aan met de wijn en de wijnglazen. Helaas zijn de wijnglazen toch wel ontzettend klein, wat de rode wijn niet ten goede komt. Goed, het mag de pret niet drukken natuurlijk. Boeit niet. Geeft niet. Maar wel weer een minpunt.

Het brood komt op tafel. Klef brood, maar op zich goed te eten. Geen boter. Olijfolie stond er al wel. Helaas was de olijfolie over de datum.

Ik wil echt vertellen dat de voorgerechten ook wel weer door de bocht konden. Maar dan zou ik liegen. Voor rond de 10 euro krijgen we maaltijdsalades die bij de Albert Heijn nog beter uit de bus komen, of ontzettend simpele gegrilde groentes met geen enkele side dish. Mijn gerecht bestond uit een selectie van groenten. Allemaal gegrild. Het smaakte alsof ze ook allemaal even lang waren gegrild. De enorm lompe bos knoflook leek nog rauw. De artisjokhartjes waren inmiddels bitter geworden (en serieus, zwart). Dat alles zonder enige vorm van saus danwel garnituur erbij om de smaaksensatie op gang te brengen. Nee wacht, er zat gewoon een bakje mayonaise bij.

Ik wuif het incident maar weg en neem nog een slokje wijn en converseer verder met mijn gasten. Met moeite probeer ik alles op te eten, maar de bos knoflook liet ik toch echt gewoon staan. De voorgerechten worden weggehaald. De bediening was weer prima moet ik zeggen.

Dan bedenk je: de hoofdgerechten zijn rond de 20 euro. Dat moet toch wel goed gaan. Ik had een bepaald soort vlees besteld.

De hoofdgerechten waren helaas ook belabberd. De garnering was deze keer pompoen met ik geloof nog een bepaalde selectie van tuinkruiden. Ook de pompoen, de groente waarvan ik hoopte dat ik deze toch nog met smaak zou willen opeten, was bitter. BITTER! Het vlees was helaas ook niet op smaak. Het smaakte gewoon niet. Ik betreur de koe die voor Villa Augustus ten onrechte moest sterven.

De frietjes bij het hoofdgerecht waren lekker.

En dat was het enige. De frietjes. Voor ongeveer 40 euro heb je prima bediening en lekkere frietjes. De rest is de moeite niet. De gerechten zijn werkelijk waardeloos. Het had zo'n mooi restaurant kunnen zijn.

30. Eten is redelijk goed maar bediening is dramatisch slecht. Heb het nog niet eerder meegemaakt. Ons bezoek is er echt door bepaald het is het eerste restaurant waar ik ooit geweest ben, waar ik een klacht ingediend heb.....
    Plek is erg leuk, eten lekker, maar niet bijzonder.

31. Van Horssen

Vanavond met mijn echtgenote gegeten in Villa Augustus. De sfeer is anders als bij andere restaurant. Er is veel te zien en de lokatie met tuin is schitterend. voor Mensen die houden van biologisch seizoensgebonden eten is dit de perfecte locatie..Kortom hier moet je een keer gegeten hebben!!

32. We komen hier met regelmaat, personeel is altijd vriendelijk de producten erg vers en een erg gezellige sfeer.
    "helaas" vinden wel meer mensen dit, waardoor reserveren soms noodzaak is.

33. Zeer bijzondere ambiance. Zou een topper kunnen zijn. De service is beneden peil. Dat geldt ook voor de kwaliteit van het eten. De prijs/kwaliteitsverhouding is slecht.

Het winkeltje is top!

34. Het meest aparte restaurant waar we ooit hebben gegeten. De sfeer en ambiance is heel ongedwongen, misschien iets tè, ik geloof dat we 5 verschillende mensen aan tafel hebben gehad om ons te bedienen. Heel trendy uitstraling, hier moet je echt een keer geweest zijn. Je moet dan wel tegen drukte kunnen want het was gezellig vol en heel lawaaiig maar dat draagt ook weer bij aan de aparte sfeer.
    Het eten was lekker en vrij onconventioneel, ik had gezien de manier waarop VA zich presenteert op internet, een uitgebreidere kaart verwacht.
    Porties waren voor ons groot genoeg en we hebben heerlijk gegeten en een vermakelijke avond gehad, er is genoeg te bekijken!

35. Ik ben er nu 1 keer geweest en dat is meteen de laatste keer.
    Ik vind de prijzen erg hoog en de sfeer is alsof je in een fabriekshal zit, aangekleed met stoelen en tafels van de kringloop! Echt een afknapper.

36. Recencees

Ziet er leuk uit, de entree is al verrassend. Jammer dat dan de verrassing ophoudt. Eten en bediening zijn van matig niveau. Houd je van biologisch etc. dan zal je iets positiever zijn. De wijnen - ook al biologisch - zijn helaas karakterloos. O ja, de verassing komt nog bij een relatief te hoge rekening.

37. Ik houd van bloemen, maar niet op mijn bord!

Er zijn vast mensen die kunnen genieten van het eten van dit restaurant (en er flink voor willen betalen), maar ik vind het 3x nix!

38. Martijn

Uniek sfeervol en gepassioneerd restaurant waar je heerlijk kunt eten tegen schappelijke prijs. Lekkere producten uit eigen tuin soms, waar je ook nog lekker in kunt wandelen. Buiten eten kan ook en ze hebben een leuk winkeltje, maar die producten die ze daar verkopen zijn erg duur. Het is er altijd gezellig druk. De bedenker van dit alles heeft 't goed bedacht. Ik en andere familieleden van mij komen er graag!

39. We hebben er met vier mensen gegeten. Ik had keuze uit verschillende glutenvrije maaltijden, zowel voorgerechten, hoofdgerechten en nagerechten. Het eten was lekker en het was een leuke ambiance. Het is zowiezo bijzonder om glutenvrij te kunnen eten zonder daar vooraf afspraken over te maken.

40. Vond de kwaliteit prijs verhouding niet goed. Bord wat opgediend wordt zie er niet uit zoals je mag verwachten. Verkeerd gerecht gehad dit maar geaccepteerd.

41. Als je van echt heeel apart eten houdt moet je hier eten.

Ze maken hier wel heerlijke aardappeltjes met rozemarijn, maar de rest was toch iets te apart voor mij. Ik vind het wel echt een super mooi gezellig en apart restaurant (in positieve zin)!

42. René 2915 punten

Qua concept nergens mee te vergelijken en daarom een 'must see', maar de menukaart raakt kant noch wal. Elf euro voor vijf stukjes ravioli als hoofdgerecht gepresenteerd, is niet alleen duur maar ook misleidend. Daarna lopen de prijzen snel op. Bediening is ronduit chaotisch. Hier is het niet het gebrek aan personeel, maar het gebrek aan coordinatie waardoor heel wat bestellingen de mist in gaan. Kortom een gelegenheid waarvan het concept op een aantal punten sterker is dan de uitwerking ervan.

43. Een fantastisch fijn restaurant, waar ik regelmatig en graag kom. Unieke ambiance, prettige bediening, goed eten, handige locatie. Prijs en kwaliteit zijn hier echt in balans.

44. Heb hier nu een aantal maal gegeten. Het is de locatie en de ambiance die het nog enigzins acceptabel maakt. Slechte bediening. Wel vriendelijk, maar verre van attent. Eten is van matige tot redelijke kwaliteit. De prijzen zijn echter niet in verhouding. Jammer.