Sushi Guo in Dordrecht

Sushi Guo laten bezorgen?

1. Sushi Guo is een prettig familiebedrijf.
    Mevrouw is uitzonderlijk vriendelijk, wat de meeste Aziatische vrouwen zijn. Haar oudste zoon is een volwassen jongeman met goede normen en waarden, veel respect en spreekt klanten ook netjes aan zoals het betaamt. De jongste is wat stilletjes. Vader heb ik nooit ontmoet omdat ik nooit in de zaak zelf ben geweest.
    Het bestellen heb ik altijd online gedaan en dit gaat altijd gemakkelijk. Van alle bestellingen is het 1 keer voorgekomen dat ik een uur moest wachten. Het snelst waren ze hier binnen 15 minuten en in het algemeen kost het ze 20-25 minuten om mijn huis te bereiken. Dit vind ik erg knap gezien het om voedsel gaat wat nog bereid dient te worden. Niet alleen zijn ze vlot, het eten is ook altijd goed. Kwaliteit is constant en het eten is lekker vers. Gyoza is mijn favoriet, hier kan ik zoveel van eten, heerlijk!
    De opmerkingen/notities wat ik eventueel bij een bestelling plaats wordt ook goed gelezen en bij twijfel bellen ze om het te overleggen. Ook het vervangen of weglaten van een ingrediënt is geen probleem. Bij twijfel van een allergie (dit was nog een twijfelgeval) namen ze contact op dat bij andere bestelde producten ook dit ingrediënt bevatte. Supergoed en meedenkend van hen. Hier ben ik heel blij en dankbaar om.
    Ik zou wel graag de kaart uitgebreider willen zien zoals bento (rijst hebben ze toch, vlees, groenten) of pokedon/pokebowl. Wat grotere gerechten, echte maaltijden.
    Dan zal ik toch wat vaker bestellen. Lekker gezond en veel eten.

Een dikke voldoende krijgen zij van mij (maar ik mis toch de grote gezonde maaltijden)

2. Vandaag voor het eerst hier besteld, helemaal top! Binnen 20 minuten was de bezorger al bij m'n huis. Bij de opmerkingen/notities op thuisbezorgd.nl had ik gezet dat ik liever geen krab wilde en dit hadden ze ook netjes vervangen voor zalm en ei. De bezorger was ook heel vriendelijk, echt een aanrader!