Restaurant De Merwelanden in Dordrecht

• do 11:00 - 20:00
  • vr 11:00 - 20:00
  • za 10:00 - 21:00
  • zo 10:00 - 21:00

Door de ruime groene omgeving en onze centraal gelegen lokatie aan / boven het water met meerdere grote terrassen voor de zonaanbidders, is dit het unieke plekje van Dordrecht en omstreken.
Tevens zijn er in het gebied vele mogelijkheden voor de invulling van uw dag.
Ook zijn wij een officiële trouwlokatie, waar u elkaar het ja-woord kan geven.

Naast ons restaurant is een (gratis toegankelijk) grote speeltuin aanwezig, met verschillende speeltoestellen en een kabelbaan.
Via het restaurant en de terrassen heeft u direct uitzicht op een grote zwemplas met mooi aangelegde zandstranden.

wij berekenen geen zaalhuur en er is volop gratis parkeergelegenheid!!!

U kunt bij Restaurant de Merwelanden reserveren voor een heerlijke lunch, gezellig diner, spetterend feest of ongedwongen receptie.
Of wat dacht u van een koffietafel, brunch, high tea, verschillende koude- en /of warme buffetten of dessertbuffetten etc.

Op de verschillende terrassen en binnen in het restaurant (het gehele jaar) kunt u ook barbecueën.
de barbecue wordt begeleid door een kok, die voor u het grill-werk verzorgd.

Het is ook mogelijk om de binnen capaciteit (tegen betaling) te vergroten
door middel van het plaatsen van één of meerdere tenten op de terrassen.
Deze tenten worden geplaatst aan het gebouw vast.
Tevens kunnen de tenten verwarmd en verlicht worden (tot 400 personen is mogelijk).

Tevens kunnen wij ook uw (grotere) evenementen volledig verzorgen tot 2000 personen, door middel van het plaatsen van grote ingerichte tenten. Dit is op het naastgelegen evenemententerrein. Vraag hiervoor naar de mogelijkheden.

Wij doen alles om uw dag tot een succes te maken. Restaurant de Merwelanden biedt diverse arrangementen, die eventueel ingevuld kunnen worden aan de hand van uw eigen wensen.

Voor meer informatie of specifieke wensen, kunt u ons altijd bellen
of e-mailen.

Bekijk onze menukaarten
Foto van Restaurant De Merwelanden in DordrechtFoto van Restaurant De Merwelanden in DordrechtFoto van Restaurant De Merwelanden in DordrechtFoto van Restaurant De Merwelanden in Dordrecht

Overnachten
Hotels in de buurt »