Afhalen Bezorgen

Afhaalmenu

Beste gasten,

De coronamaatregen worden verlengd. We begrijpen dat, maar vinden het jammer dat we elkaar zo lang niet zien. Om jullie toch van dienst te zijn, openen we een afhaalpunt. Vanaf donderdag 2 april '20 kunt u via het telefoonnummer 078 613 32 00 een bestelling bij ons plaatsen en vervolgens afhalen tussen 16:00 en 20:30 uur. In overleg kunnen we eventueel ook bezorgen.

We hopen met onze gerechten jullie leven een beetje aangenamer te maken. Tegelijkertijd is het voor ons een manier om deze lastige tijden het hoofd te bieden. Met jullie hulp hopen we dat restaurant Ammos na de crisis de deuren weer gewoon wijd kan openzetten.

Blijf vooral gezond en hopelijk tot ziens!

Voorgerechten

• Keftedakia

Gehaktballetjes in tomatensaus.

€ 7,95
  • Dolmadakia

Wijnbladeren gevuld met gehakt en rijst, frisse citroensaus.

€ 7,95
  • Midia Saganaki

Mosselen in tomatensaus uit de oven met groente en fetakaas.

€ 9,90
  • 3 soorten mouse

Aubergine, viskuit en pikante fetakaas.

€ 6,90
  • Ellies Piperies

Olijven en Pepers.

€ 5,50
  • Xoriatiki

Griekse gemengde salade.

€ 11,00
  • Tzatziki

Griekse yoghurt met knoflook.

€ 4,95

Grill gerechten

• Ammos Mix

Kippendij, sousoukia, souvlaki, lamskotelet en gyros.
    Grill gerechten worden geserveerd met vers gebakken friet, rijst of gebakken groenten.

€ 19,95
  • Souvlaki

3 spiezen van varkenshaas met gyros.

• Soussoukia

3 stuks gekruid gehakt met gyros.

€ 17,95
  • Kotopoulo

3 gemarineerde kippendijtjes met saus naar keuze (champignon - peper - gorgonzola).

• Gyros

Gekruide stukjes varkensvlees van het spit.

€ 16,95

Specialiteiten

• Ossenhaas

230 gram, met champignon-, peper- of gorgonzola saus.
    Specialiteiten worden geserveerd met vers gebakken friet, rijst of gebakken groenten.

€ 26,50
  • Bekri Meze

Ossenhaas en varkenshaas uit de pan in een somige saus.

€ 22,50
  • Mousaka

Aardappelen, aubergine, gehakt en Béchamelsaus in laagjes uit de oven.

€ 17,95
  • Stifado

Lamsschenkel met sjalotjes in rode wijnsaus.

€ 23,50
  • Papoutsaki

Aubergine gevuld met diverse groente en overgoten met Béchamelsaus (vegetarisch).

Vis

• Solomos

Zalmfilet van de grill.
    Visgerechten worden geserveerd met vers gebakken friet, rijst of gebakken groenten.

€ 21,00

Pita

• Pita Gyros

Pita gevuld met gyros.

• Pita Kipfilet

Pita gevuld met kip.

• Pita Sousouki

Pita gevuld met varkenshaas.

• Pita Souvlaki

Pita gevuld met gekruid gehakt.

Winkelwagen

Er zit nog niks in je wagentje

Opening Hours

Afhalen