Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Dordrecht verdeeld zijn.

1. Internationaal Dordrecht

Een keer en nooit weer.
    Als je om mix grill vraagt, verwacht je ook gegrild vlees. Ik had nu drie grijzebonken onherkenbaar vlees, die warm worden gemaakt in de oven en de grill niet gezien hadden. En toen ik er naar vroeg, krijg je als antwoord dat dat zo hoort. Nou, beetje dom antwoord. Ik heb namelijk zelf 30 jaar horeca ervaring.
    Kortom 1x en nooit weer.

1,1
  2. Norse ontvangst door ober wiens Nederlands beperkt blijft tot "drinken?". Zet de drankjes op tafel met de vingers aan de drinkrand. Brood bij gerecht besteld; was er niet bij. Nog tweemaal moeten vragen. Bediening/keuken "communiceert" met elkaar middels gebrul door de zaak. Hadden mooi zicht van bovenaf op de keuken. Wordt onhygiënisch en nonchalant gewerkt, met blote handen worden reepjes vlees op pizza gegooid. Kok stond heerlijk in zijn oor te peuteren! Van enige organisatie is geen sprake, men doet maar wat. Kleine portie lasagna voor 13,50 euro. Kwam penna regata op tafel i.p.v. bestelde macaroni. Matige witte wijn. Lang geleden hier wel eens goed gegeten en bediend, maar dat is kennelijk voorbij.

3,1
  3. Chinees-Indisch Dordrecht

francois van hulst

Deze chinees staat al jaren zeer dubieus bekend. Afgelopen 2e paasdag heb ik me laten verleiden om hier toch weer eens wat af te halen.
    Ko low yuk met bami. Heb er 's avonds een klein hapje van op. De ko low yuk was niet om te eten! Vette hap met veel vlees en niet knapperig en walgelijke smaak. Heb de rest in de kliko gedonderd.
    Is een typische buurtchinees die niets met china te maken heeft. Onbegrijpelijk dat de buurtbewoners hier nog eten gaan scoren.

4. Heerlijke spare ribs gegeten! Keuze uit Franse of Vlaamse friet of twisters. Standaard 3 sausjes bij het hoofdgerecht. Bediening vlot en vriendelijk.
    Komen zeker nog eens terug.

5. Zeer gezellig restaurant, goed kwaliteit eten, mooi en rustgevend uitzicht over de tuin.

6. Top restaurant. Pas een paar maanden open. Al een keer of acht hier gegeten en steeds naar volle tevredenheid. Een voordeel; gratis en voor de deur parkeren. Sushi is van top kwaliteit, maar ook alle vis-en vleesgerechten zijn super. Een echte aanrader

7. Inmiddels sinds begin januari al meerdere keren hier gegeten. In de maand januari waren er wat opstart problemen maar deze zijn volledig opgelost. Soms op drukke dagen moet er iets langer gewacht worden, maar daar krijg je dan ook voor terug dat alles volledig vers bereid wordt. Zelfs de nasi en de noodles worden niet vooraf bereid. Sushi is echt voortreffelijk. Nooit ergens betere sushi gegeten. En er wordt ook niet moeilijk gedaan als je een half uurtje langer blijft zitten dan de 2,5 uur

8. West-Europees Dordrecht

Lekker eten, maar de rest.

De eerste keer was het eten op zich prima, maar ik had nog honger na het hoofdgerecht, dus dan toch maar een toetje besteld. Niet zo heel erg, maar je gaat eigenlijk daar eten omdat je een koopje hebt in combinatie met je filmkaartje. Maar goed, eten prima.

De tweede keer konden ze het aantal klanten niet aan. We hebben een uur gewacht op ons eten, en toen we het eindelijk kregen moesten we alles snel naar binnen werken, want de film wil je toch ook graag zien.

De manager of baas (denk ik) was door de stress ook niet meer klantvriendelijk te krijgen, deed wat echt foute uitspraken naar klanten, die daarop nogal vurig reageerden.

Dus ja. Eten prima, maar toch ga ik er niet meer eten.

9. Prijs kwaliteit verhouding is schandalig, bij de beesten af. Het duurt veel te lang, personeel werkt traag en het eten is gewoon niet lekker. Laatste keer dat ik hier ben geweest!

10. Gisteren met z'n vieren bij deze vestiging van Shabu Shabu gegeten. Heel wat van de kaart geproefd. Alles was heerlijk. Van zalm, gamba's, rundvleesspiesjes, sushi etc. Bediening is vlot, we komen hier zeker weer terug.

11. Afhaal en bezorg Dordrecht

Wij hebben heerlijk gegeten van Milan en eigenlijk bestellen we hier iedere week.
    Soms duurt het wel wat lang maar goed, dat nemen we dan maar voor lief.

12. Spammetje

13. Internationaal Dordrecht

Helaas een slechte ervaring. Wij kwamen (vooraangekondigd) met een groep voor koffie rond 11.00 uur en lunch rond 13.00 uur.

Wij hebben meer dan een half uur op de koffie met koningstaartje moeten wachten. Tenslotte ben ik de koffie maar zelf gaan halen. De koningstaart bleek een appeltaart. Na herhaaldelijk verzoek werd dit geruild voor een soort creme gebakje met 4 chocolade puntjes als kroon. De bediening was continu in de war wat voor wie was.

Bij de lunch ging het sneller, maar de salade had geen dressing en er was geen peper of zout. Ook geen koffiemelk of suiker. Alles moest gevraagd. Uiteindelijk kwam er iemand met een plastic flesje dressing langs. Niet bepaald aantrekkelijk.

Kortom, veel te weinig personeel en slechte service.

14. Geen sfeer in het restaurant en de eigenaresse was ook niet te genieten. Chagrijnig liep ze door de zaak. Ik had op een leuk avondje gehoopt bij de Griek. Maar deze eerste keer is gelijk de laatste keer, heel de avond word het personeel afgebrand vanuit de keuken. En het eten daar wachten we wel een uur op en toen het er was, was het ook nog eens koud.

15. Toen ik de eerste keer daar mn voeten over de drempel zette, was ik meteen helemaal verliefd op de decoratie van het kleine knusse zaakje, en toen ik daar mn eerste poffertje proefde, voelde het alsof er een engeltje over mn tong pieste, het was voor mij duidelijk: dit zijn de beste en de lekkerste poffertjes van Nederland! Heb ze op verschillende plekken in Nederland geproefd, laren, baarn, rotterdam blaak, maar bij Pim in Dordt smaken ze het allerlekkerst. De randjes zijn altijd lekker knapperig, de binnenkant is zacht maar absoluut niet klef, ze zijn flink aan de maat, en ik heb me laten vertellen door een serveerster, dat de grote baas van het kleine zaakje iedere dag opnieuw zijn producten haalt, en dat hij ze altijd eerst proeft voordat hij het koopt. Op die manier hebben ze altijd dagverse producten. Kan je niet van veel tenten zeggen in Nederland! De aankleding is superknus, er rijd een modeltrijntje constant heen en weer boven je hoofd, en als je naar de wc gaat, rijd ook daar een trijntje heen en weer. Er hangen oude muziekinstrumenten aan de muur en aan het plafond, en met kerst is het nog gezelliger, alles heeft dan kleine lichtjes. Voor een heuse poffertjesliefhebber is dit gewoon een must om er te gaan eten. Pannenkoeken zijn ook super lekker, en ze maken zelf hun ijs en hun milkshakes. Allemaal dagvers.

Aanrader voor iedereen!

16. Aan de Leeuwstraat 4a naast het BP benzine station is snackbar "MORENO" gevestigd de beste cafetaria van Sterrenburg een aanrader voor een ieder. De Nederlands sprekende dame achter de toonbank is klantvriendelijk, de snacks en verse frites zijn van optimale kwaliteit en op de juiste wijze klaargemaakt!!

17. BAS

18. m.Huijgen

Heerlijk gegeten. Gezellig druk vooral bij goed weer. De cheescake echt een aanrader!

19. De goris was niet te eten, leek wel of het 10 keer was opgewarmd. Vet, en vooral harde stukken vlees (als je het vlees kan noemen).

20. taco borger

Pizza Vulcano. 14 euro voor de slechtste pizza die ik ooit gegeten heb. Zelfs de wijn was niet zo slecht als deze pizza. Bewonderenswaardig was de bediening. Die was geweldig.
    Morgen alleen nog even m'n kleding wassen en dan zijn er van dit debacle gelukkig geen sporen meer. Waardeloos.

2,7
  21. Wat een geweldige zaak is dit. De heerlijkste patat van Dordrecht. Vriendelijk personeel en een goede prijs.

22. Waar wij ook eten, voor ons kan hier aan deze kant niemand op tegen Klander Meulen. Moet je hun saté eens proberen, echt heerlijk.
    Als wij in Dordrecht zijn gaan we hier altijd een hapje eten! En ze zijn er altijd super aardig en het is gezellig! Een dikke vette 10.

23. Beste broodje Giros. Maar echt alles op het menu is de moeite waard, wat ongelofelijk is gezien hoe klein het zaakje is. Alles is vers, met kunde bereid en naar eigen recept.

Na al mijn omzwervingen door Nederland en de wereld ben ik zelfs niet in Griekenland zo'n goed broodje Giros tegengekomen. Als je in de buurt bent zou je jezelf tekort doen om niet een broodje te proberen.

Ik zou normaal niet een hoog cijfer geven voor sfeer voor een zaakje waar je alleen buiten (onder afdakje) op je broodje moet wachten, echter de vriendelijkheid van het personeel is zo uitzonderlijk dat ik voor de kleine Griek een uitzondering maak. 10'en alom, omdat er echt geen verbeterpunten zijn. Nouja, het enige minpunt is misschien dat de koolsalade en het vlees soms op zijn, maar dat geeft natuurlijk ook aan hoe gewild het allemaal is. Een Dordts begrip!

24. Ute

25. 4 vrienden

Het is al weer 2 weken geleden dat we hier een diner en de dag daarna, een lunch hebben gegeten. De soep en het hoofdgerecht waren heet, en smaakte heerlijk. Zowel het diner als de lunch kwamen keurig verzorgd en ruim voldoende op tafel. Wij vonden het een aanrader!!

26. Eten is van zeer goede kwaliteit en heerlijk. Je moet wel geduld hebben, want de tijd tussen de gangen is echt te lang. Tussen de gangen in mag je van het buffet gebruik maken, maar dat viel enorm tegen. Het werd slecht aangevuld dus je greep steeds mis, ook de schalen bij het dessert buffet waren allemaal leeg. Sorry maar dat kan echt niet. Na klagen van verschillende klanten werd er nog niet bijgevuld. Mensen gingen boos naar huis en liepen gewoon weg.

Wij kregen te horen dat er twee zieken waren, maar dan nog. Buffetten moeten gewoon altijd aangevuld zijn en dat je dan wat langer tussen de gang door moet wachten oké.

We gaan er vanuit dat jullie hier van leren en dat het in de toekomst beter zal gaan, want nogmaals aan de kwaliteit van het eten ligt het niet, die is prima.

27. Wat een slechte ervaring vandaag! Laat je klanten gewoon 15 min voor de deur staan hoewel ze ons alle drie hebben gezien! Je gaat twaalf uur open, toch? Nou voor ons nooit meer, toch klanten van twee a drie keer per maand. Schandalig!!

28. Afhaal en bezorg Dordrecht

Onbeschoft personeel. Eten kwam taai en koud aan. Duurde ontzettend lang. Ja extra personeel is te duur. Op drukke avonden zet je extra om, toch weigert men te investeren en blijft de kwaliteit en service slecht.

29. Marc Kooijman

Wij komen hier regelmatig en zijn van plan dat nog vaak te doen. De bediening is vriendelijk en snel. Als het druk is, kan het soms even duren, maar dat is begrijpelijk. Het is goed toeven in een gezellige, typisch Italiaanse sfeer met prima eten en drinken.