Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Dordrecht verdeeld zijn.

1. Coffeelicious heeft veel lekkers te bieden, veel zoetigheid voornamelijk. Je kan hier ook een heerlijk kopje koffie (to go) krijgen. Zij maken de taarten zelf. Ze zien er heerlijk uit en het smaakt ook lekker. Mij betreft kan er nog steeds de helft minder suiker in.
    Bediening is goed en personeel vriendelijk. Het is er hard werken. In een mum van tijd zit de zaak vol. In de ochtend heb je meer kans op een plekje.

2. Bij Vishandel Heijeplein Dordrecht hebben wij heerlijk gegeten.
    500 gram kibbeling voor 10 euro is aan de hoge kant (te duur). De lekkerbekjes zijn groot en de prijs 4 voor 10 euro is heel netjes. De vis smaakt goed, vers en het was goed van temperatuur. Het kruiden van de vis doen zij flink, waardoor het veel te zoutig is. Dit ervoer ik als heftig. De compensatie van kibbeling op een broodje scheelt wel. Feit blijft dat de kibbeling even zoutig is. Dit moet echt minder.
    Broodje krabsalade voor 3.50 is het minst positief te beoordelen als je kijkt naar prijs verhouding. Er zat 1 messtreek salade op. De kwaliteit van de salade zelf was wél erg goed, rijk van smaak. Volgende keer minstens 2 messtreken misschien?
    Gebakken schol was ook ontzettend zoutig.
    Broodje zalm was heerlijk!
    Voor de rest niks op aan te merken.

Bezorging duurde veel langer dan vooraf was aangegeven en dit werd door het bedrijf gecompenseerd door drinken bij de bestelling te doen. De bezorger verscheen met een glimlach voor de deur wat altijd een positief punt is.

Vishandel Heijeplein is een uitstekende plek om kwalitatief goede vis te halen. Er is een groot verbeterpunt en dat is veel minder zout gebruiken. Ook mag er meer salade op de broodjes.

3. We hebben met 3 vriendinnen bij de Remise het zgn. "proeverijtje" besteld, wat erg gezellig, leuk en lekker was, omdat je van diverse lekkere stukjes gebak en cake een stukje kunt snoepen en uitproberen, zeker een aanrader om gezellig met vriendinnen dit te doen als je met elkaar wat wilt gaan drinken.

4. willy groen

Met 35 mensen voor een verjaardag van oma van 93. Arrangement is koffie/thee met taartbuffet. Onbeperkt drinken. Warme hapjes en koude hapjes. Besteld 4 x vegetarisch erbij. Kosten per persoon 27,50 en kinderen 50%. Was dramatisch. De oudere man die bediende was bijzonder sacherijnig. Bij vraag naar koffie werd geantwoord; er komt straks wel weer iemand langs. Dat ging ongeveer met tussenposen van 30 minuten. Taart aanbod was van weinig klasse. De koffie smaakte naar Senseo, niet te drinken. Er is eenmaal een dame langsgekomen met een blaadje met koude hapjes. Die waren na een tafel bijna op. Aan het eind kwam er een blaadje met frituur. Geen servetje of gelegenheid om een sausje te gebruiken. De vegetariërs konden uit de frituur een Vietnamees loempiaatje zoeken of een kaassoufflee. Duidelijk alles uit dezelfde olie. Ik schat dat er op deze manier 70% winst is gemaakt. Voor de kinderen was er niets aparts geserveerd. Geen schaaltje chips of noten op de tafels. Echt armoe en de bediening was op de vrouw na onprettig.

1,8
  5. Erg lang moeten wachten op het eten.
    Vies bestek.
    Ging veel tassen met eten al na buiten en andere kregen hele grote gerechten al op tafel geschoven.

5,3
  6. Gwendolyna

7. Wijnie Jongenotter

De lunch op 2 nov. was heerlijk. De verrassing van de chef is een aanrader. Personeel heel vriendelijk.

8. Mijn dag word gelijk beter als ik dat lekkere broodje bal heb gegeten van Piggy's.

9. Prima high tea: lekkere broodjes, zoetigheden, thee, van alles ruim voldoende.
    Vriendelijke bediening en behaaglijk warm op stormachtige dag.

10. Robert Jansen

Heerlijk gegeten in een leuke ambiance met heel vriendelijk personeel. Leuk het reserveringsbordje op tafel met onze naam erop.

11. Arwen Peters

De high tea was goed verzorgd.
    Lekker eten.
    Gezellige locatie en leuk ingericht.
    Bediening rustig en vriendelijk.

12. Aziatisch Dordrecht

Wegens de slechte ervaringen jaren geleden (2017 en 2020) nog eens proberen.. Ditmaal via de Too Good To Go. Zo'n 3 euro had ik er wel voor over van de oorspronkelijke prijs van 9 euro.
    Het is de bedoeling dat je meekrijgt wat het bedrijf anders weg zou gaan gooien ter waarde van 9 euro. Zo hoeft het bedrijf het eten niet te verspillen, verdient er wat aan en het eten wordt gewoon opgegeten.
    Nu kregen wij een zielig klein bakje me met veel rijst een een beetje groenten..
    Meer kan ik niet maken dan dit. Inmiddels zijn zij ook weer vertrokken van Too Good To Go.

Het is echt jammer dat de vaste goede wok in Dordrecht Centrum jaren geleden is vertrokken. Sindsdien is het een komen en gaan van horeca, maar geen goede wok meer te vinden, helaas.

1,5
  13. Na jaren een nieuw review. Bram Ladage, dé plek waar we vroeger patat haalden. Heden ten dage zit Bram Ladage verspreid op diverse locaties. Wat heeft de kwaliteit, service, sfeer en de prijs in die jaren gedaan?
    Bram Ladage in Dordrecht Centrum heeft het niet gemakkelijk. Aan de klandizie is het echter niet te zien. Soms wordt er veel "gruis"(harde restanten) meegegeven en is de patat wat te lang hard meegebakken. De zachte patatsmaak mist soms van binnen. De prijs van een broodje kipburger voor ruim 8 euro vond ik wel schrikken. Er zat wel ei op en bacon, echter de ei was doodgebakken en de bacon zeer krokant en vrijwel verbrand. De kip daarentegen smaakte erg goed en was lekker groot, dat is een flink positieve punt!
    Service was overigens goed. Het was bestellen, wachten en het eten ophalen. De bestelling was netjes verpakt en het personeel was ook netjes!
    Er zijn zeker wat verbeterpunten voor Bram, maar de prijs zal vrees ik niet dalen. Als er een volgende keer komt, géén ei en géén bacon erbij.. dat scheelt al bijna 2 euro..

14. De high tea was goed verzorgd. Vriendelijk personeel.

15. Dinsdag avond 17/10 rond 19.00 uur
    Met 3 personen naar Buddingh.
    Niet gereserveerd.
    Reactie serveerster.
    Heeft U gereserveerd.
    Goedenavond ontbrak.
    Zij ging informeren.
    Wij konden aan een klein rond tafeltje voor twee personen of boven in een lege zaal plaats nemen.
    De reactie dat een van onze deelnemers hier meerdere keren per maand met twee personen komt werd schouder ophalend afgedaan.
    Wij zijn vertrokken.
    Komen absoluut nooit meer bij Budding super onvriendelijk.

16. Laatst met 5 personen heerlijk gegeten. Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen en was er een ronde tafel gereserveerd wat altijd gezellig is. We hadden de koningstafel besteld en voor 1 vegetariër werd nog iets apart klaargemaakt wat zij erg lekker vond. Ook was er een jarige onder ons. Toen het dessert werd gebracht brandde voor haar een sterretje erin en werd door het aanwezige live muziek lang zal ze leven ingezet.
    Het personeel zong en klapte uitbundig mee. Kortom….dankzij het heerlijke eten, live muziek en vriendelijke personeel een top avond.

17. De eerste keer bij jullie was een groot succes.
    Lekker eten en vriendelijk personeel.
    Dus dacht ik voor herhaling vatbaar.
    Nou na vanmorgen dus niet was een flinke domper.
    We werden gelijk geholpen met drinken maar konden onze menu niet bestellen daar zou een collega voor komen.
    Na een half uur gevraagd of er nog iemand kwam en het bleek een vergissing en zou gelijk worden verzorgd.
    Na in totaal drie kwartier wachten kwam het menu maar beslist niet wat ik besteld had.
    Mijn gepofte aardappel met pesto was bezaaid met kidneybonen ipv pijnboompitten en was ijs koud.
    Gelijk voor de tweede keer drinken besteld maar dit is nooit aangekomen.
    Het was een flinke dure domper want van het menu haast niet van gegeten.
    En heel lang moeten wachten terwijl iedereen gelijk geholpen werd.

1,8
  18. De pizza's zijn wel echt verrukkelijk bij Het Pleintje.
    We kopen hier al jaren en weten inmiddels welke producten we liever laten liggen. De kipdonerproducten laten wij links liggen omdat er vaak harde stukjes/pezen in zit en dat eet niet lekker. Wij kiezen voor de kalf, dat vlees is heel erg lekker.

De pizzadeeg zelf smaakt heel erg goed, ook zeker de korstjes. Er wordt vaak vlot bezorgd, af en toe duurt het langer dan de doorsnee bezorgtijd. Helaas heeft het Pleintje ook de prijzverhoging moeten doorberekenen, waaronder bezorging in de omgeving ook niet meer gratis is. Wij bestellen wel wat minder vaak, maar genieten er niet minder om :)

19. Zelfs de jongste at de poffertjes niet....
    Ouder kind liet het ook staan..

Ik heb een hekel aan verspilling van voedsel, maar dit werd dan ook verspild meegegeven. Aantal poffertjes was verbrand, het smaakte taai (rubberachtig).. gewoon echt niet lekker.
    Echt heel erg zonde.

1,9
  20. Ekmekci zit nog niet ontzettend lang in Dordrecht, maar het lijkt wel goed te lopen. Wij hebben via Too Good To Go een pakket mogen ophalen, waarbij de oorspronkelijke prijs 10 euro was.
    Deze gözleme was gevuld met groenten. De smaak was oké, maar als wij de volledige prijs zouden betalen, was het veel te duur.

Bij de Turk die nu helaas al een paar jaar weg is uit Dordrecht konden we Gözleme voor een stuk lagere prijs kopen. Desalniettemin het was goed om een keer geprobeerd te hebben hier.

21. Domino's had weer een leuke actie in Dordrecht, Achterom.
    De krokante patatjes hebben wij meteen meebesteld voor 4 euro. Een grote portie kost 6 euro. De 4 euro portie variant is wel erg weinig patat, maar smaakt heerlijk (en daardoor is de prijs/kwaliteit zoek). Er zit wel iets van een pittig tintje omheen (voor degene die echt niet tegen kruiden kan), maar wij hadden hier ontzettend van genoten. De medium pizza's wordt af en toe nog steeds wat teveel tomatensaus op gedaan, maar als ik dat terzijde leg zijn de pizza's erg goed en de kwaliteit is constant.
    Bezorging is niets op aan te merken net als de bezorgtijd. Domino's krijgt een dikke voldoende!

22. Samen met een vriendin hebben wij genoten van een heerlijke high tea. Het was in een woord af.

23. Ben hier al jaren vaste klant.
    Heerlijke kibbeling en vriendelijke jonge dame die alle tijd voor je neemt.

24. Internationaal Dordrecht

Nu weer een aantal keren geweest, voelde weer niet fijn. Bediening kwam maar niet, liepen langs, totaal geen oogcontact of belangstelling.

Mooi groot terras, maar zeer slechte bediening.

25. Gisela van Werkhoven

Leuke tent, vriendelijk personeel. Het eten was lekker en vers. En heel fijn dat er ook meerdere opties voor veganisten zijn!

26. Heerlijk gegeten. Mensen zijn altijd vriendelijk. Komen hier al jaren.

27. bert slurink

Verrassend, wij wonen al tig jaar in Dordrecht maar echt bekend met de Hoffnar waren wij niet.
    Fantastische locatie, culinair eten in een kleine ambiance. Wij hebben genoten en zeker voor herhaling vatbaar.

28. We bestelden hier regelmatig maar vandaag zijn we weg teleurgesteld. Eten was een half uur te laat en jammer genoeg ook koud. Als je vervolgens belt, krijg je als antwoord dat dat niet kan. We moeten hier maar niet meer bestellen zeiden ze zelf. Misschien is dat maar het beste dan...

1,2
  29. prijsbewust

Over het algemeen heb ik altijd wel wat op te merken. Maar heel eerlijk heb ik dat absoluut niet over Otto o Mezzo. Wat een heerlijke pizza hebben wij gegeten en wat luisterde de bediening goed naar onze wensen. Een tip voor schrijvers met een minder goede beoordeling. Geef dit aan bij het personeel als je er bent. Dan geef je hen de kans om dit recht te zetten. Niks aangeven en slechte beoordeling schrijven schaad een restaurant enorm.

30. Goed verzorgde high tea