Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Dordrecht verdeeld zijn.

Patrick Steden

Lekker eten, goeie locatie en vooral knappe meid in de bediening, helaas was ze al bezet :(

2. Nederlands Dordrecht

Karel-Jan Matthijs

Gezellige informele lokatie die een erg lekker gerecht voorschotelt. Daar kom ik graag.

Prima Grieks restaurant. Alleen jammer dat we erg lang moesten wachten tussen het hoofd, -en nagerecht.

4. Nederlands Dordrecht

Lekker gegeten op de maandagavond in een gezellig eetcafé.

Wat een teleurstelling. Mijn vader heeft hier jaren met zijn klanten gegeten.
    En ik met mijn ouders. Het eten was altijd super lekker. En mooie prijzen, maar nu er mogen zelfs honden naar binnen! 2 uur wachten op een hoofdgerecht.
    Personeel onvriendelijk. Als je extra bestek wil ook zeer onvriendelijk. En met allergieen geen succes. Mijn vriend is al 3 keer ziek geweest en een zeer beperkte kaart.

Erg lekker gegeten. Grote porties, goede bereiding van de gerechten en een uitgebreide menukaart, ook geschikt voor vegetariërs. De bediening was supersnel. We komen hier zeker terug.

7. Nederlands Dordrecht

Sandra Baan

Heerlijk gegeten bij de Passant. Het eetcafé is niet heel groot en dat geeft een gezellige intieme sfeer. De bediening is netjes en aardig.

We gaan er zeker nog een keer naar toe terug.

cheyonnee

Lekker eten, goede bediening, maar erg jammer dat de zaak op vrijdagavond vrijwel helemaal leeg is.

B.E van Schouwen

Het was vanavond erg gezellig in de"grote griek "Heerlijk gegeten. Vooraf de bladerdeeg met feta. Daarna lekkere kip met groente en kaas en ook de grote vleesschotel is aan te bevelen. Het personeel was erg vriendelijk we komen zeker nog eens terug.

We hebben super genoten. Helaas was de reservering verkeerd doorgekomen (verkeerd tijdstip 17 uur ipv 19 uur) ik werd gebeld maar gelukkig was het geen probleem om op t afgesproken tijdstip te komen. Nette bediening. Snelle service. Heerlijk eten. Zeker een aanrader!

Alleen al voor de lieve eigenaren zou je eens een bezoek moeten brengen aan de Kleine Griek. Gelukkig helpt het ook mee dat de Pita Giros heerlijk en vers is (zegt ook een niet zo vleesliefhebber). Ook de Vega is een aanrader, vol groenten en sla.
    Ons zoontje van 4 geniet elke keer weer. Als hij de "Broodje Pita meneer" tegenkomt, wordt er meteen weer een bezoekje ingepland.

13. Nederlands Dordrecht

Ernst Vlasblom

Heerlijk gegeten voor een prima prijs, de bediening was heel gastvrij en vriendelijk, en we werden (heel attent) verrast met wat vuurwerk bij de overheerlijke Passant Koffie. Het vuurwerk was ter gelegenheid van onze 40-jarig huwelijkspaar die dag.

Lieda Postma

Zaterdag voor het eerst via telefonische reservering bij Ammos gegeten. Toen we binnenkwamen bleek dat er al 4tafels met AH korting bezet waren… dáárom deed de app het niet! Toch mochten we mét de AH korting plaatsnemen aan een prachtige tafel voor het raam, wat een mooi interieur en wat een lieve bediening! We voelden ons erg verwend met het eten, het zag er prachtig uit en was overheerlijk! De cappuccino was een mooie afsluiter en de bediening maakte het een onvergetelijk etentje… echt voor herhaling vatbaar! Wij gaan volgende x voor de drie “planken” als voor-hoofd-en nagerecht!

Ik ben net weer broodjes gyros wezen halen op de brug echt zoooo super lekker ik zal zeggen ik kom er niet elke dag maar wel regelmatig echt heerlijk 👍👍👍👍en dan zulke lieve vriendelijke mensen ik zeg dank je wel dat jullie weer super lekker hebben gekookt voor ons het was heerlijk dikke 10! Tot gauw maar weer 😉😉

Ik kom hier al jaren en de kwaliteit is constant, gewoon lekker en snel. Bovendien niet duur, voor een lekkere puntzak friet zit je hier goed!

Een gezellig en sfeervolle plek, waar je, welkom voelt. Bediening is erg aangenaam en klantvriendelijk. Je kunt er prima eten of wat drinken. En de ligging is erg mooi! Zeker een aanrader!

18. Indonesisch Dordrecht

2 Persoons tafeltjes achter in tegen de eilanden wand staan super dicht tegen elkaar. Ongezellig en weinig pryvacy.

Zondagavond blijkt een zeer stille avond te zijn bij Pablo's Cantina. Slechts 4 tafels bezet. Ondanks dat werd toch een verkeerd voorgerecht geserveerd, dus gelijktijdig daarvan genieten gaat dan niet lukken.
    Een van de hoofdgerechten was zo afgekoeld dat die terug kon naar de keuken. Opnieuw niet gelijktijdig met elkaar eten.
    Natuurlijk worden excuses aangeboden en de fouten hersteld, maar een consumptie van de zaak als tegemoetkoming kon er blijkbaar niet af.
    Al met al een teleurstellende ervaring.

Ma´tilde

annieke noorland

Lekker eten, gezellige sfeer.

Het eten was niet geheel goed sommige stukken kip van de mix grill waren niet goed gaar bij sommige biefstukken overgaar.
    De bediening met name de eigenaar was ronduit onbeschoft en arrogant.
    Dingen die besteld waren kreeg je als weerwoord van o nu wilt u het ineens wel?
    Terwijl het gewoon besteld was.
    En als je in gezelschap bent wil je je gerechten in het gezelschap eten niet achteraf.

Absoluut niet voor herhaling vatbaar.

Met oud-collega's bepraten onder genot drankje en hapje. Keus viel op Pablo. Goed advies van prima bedienend personeel, t.a.v. voor- en hoofdgerecht en daardoor heerlijk gegeten. Ook complimenten voor de kok. Aanrader. Komen zeker weer terug.

Buitengewoon lekker gegeten bij Pablos Cantina in Dordrecht! Bijzonder vriendelijke bediening en heerlijke wijnen! Is een feestje! Komen zeker weer terug! Janine, Juliia en Tanya

25. Chinees-Indisch Dordrecht

Deze restaurant is al meer dan een maand permanent gesloten.

Gisteren hadden mijn vrouw en ik de mazzel te kunnen kiezen wat we gingen eten. Beide dochters uit eten met hun vriendjes. Dus allebei zin in Gyros van de Kleine Griek. Hup in de auto van Zuidhoven naar het centrum en 2 grote pita Gyros gescoord met extra tzatziki.
    De altijd vriendelijke mensen vonden het erg leuk dat we speciaal voor hun product een ritje maakten.
    Het was heerlijk tot de volgende keer.

Christie van Rijsbergen

We kwamen voor de tapas, maar helaas klopt de website niet. Taps zijn er beperkt, en die zijn echt niet de moeite. Diepvries en frituur. Een flop. De zaak was ook leeg op zondagavond… bediening wel heel vriendelijk.

28. Internationaal Dordrecht

Zondagavond 28 okt. '18 hebben we met een groep een 3-gangenmenu gegeten bij Dordts Genoegen. Het eten was goed. Helaas liet de service en bediening te wensen over.

Er werd alleen bij aankomst gevraagd of we wat wilden drinken, maar de rest van de avond moesten we daar zelf actief om vragen, en dan duurde het of lang voordat de drankjes kwamen, of het kwam helemaal niet.
    Omdat we met een grotere groep waren hadden we karafjes water op tafel gevraagd. Deze werden nagenoeg niet bijgevuld (ook niet als we er om vroegen).

Bij het hoofdgerecht is voor bij de vis extra partjes citroen gevraagd. Dit zouden ze komen brengen, maar ook dat kwam niet.

Na het hoofdgerecht werden alleen de borden weggehaald, de (half) lege mandjes brood met kruidenboter en de flesjes en glazen die we al hadden staan voordat het voorgerecht kwam lieten ze staan. Vier keer hebben we toen het dessert geserveerd werd gevraagd (aan 4 verschillende mensen vd bediening) of ze de mandjes en lege glazen en flesjes mee wilden nemen. Daar werd door de 4e persoon mokkend gehoor aan gegeven door ongeveer de helft mee te nemen en de rest toch weer te laten staan.

De mensen in de bediening reageerden kortaf en soms zelfs onbeschoft, en er kon geen glimlach of vriendelijk woord vanaf.
    Er is niet 1x gevraagd of alles naar wens was en of het smaakte.

Heel jammer dat de service en bediening slecht waren, omdat het eten namelijk wel gewoon goed was. Misschien dat de staf van Dordts Genoegen de bediening kan coachen en trainen in gastvrijheid en klantgerichtheid, en misschien dat 1 persoon de coördinatie op zich kan nemen bij een grotere groep en als aanspreekpunt kan fungeren.

Hopeloos. Het bestelde tapas-hoofdgerecht bestond uit 2 schaaltjes nacho's met een beetje vlees en kaas uit de magnetron, kant-en-klare spareribs, een vaag pasteitje en 2 spiesjes met compleet overgaar en taai vlees. Bij tapas stel ik me heel wat anders voor. Zaak was zo goed als leeg ook. Weet nu waarom.

30. Afhaal en bezorg Dordrecht

Net weer eten besteld, en hoe kan het ook anders, weer niet alles in de doos wat erin hoort. Bestelling voor de derde keer op rij niet goed. Hier word ik echt niet goed van. Controleer de bestellingen voor ze de deur uitgaan zeg.