Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Dordrecht verdeeld zijn.

1. Nederlands Dordrecht

Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer. Gastvrouw super vriendelijk, niet opdringerig en je kunt gewoon een glas water "uit de kraan" bestellen. Gratis dus. We komen zeker terug.

J.landzaat

Wij hebben er met 12 dames gegeten op donderdag avond. De ontvangst was geweldig, niets werd nagelaten om het ons naar de zin te maken. Geweldige bediening en het was heerlijk. Top avond gehad!

3. Internationaal Dordrecht

Tijdens onze borrel met daaropvolgend een hoofdgerecht wilden wij water. Dat is niet eenvoudig bij Art & Dining, zoniet onmogelijk. Tijdens het wachten op ons hoofdgerecht inclusief ons vierde en vijfde glas wijn, werd ons diverse keren water geweigerd. Het op het toilet halen werd door de serveerster gezien als een goede tussenoplossing... Voor 75 euro weggegooid, want de 'rood' bestelde diamanthaas bleek ook nog op z'n minst medium. Wij waren op dat moment al moegestreden en hebben hier niks meer van gezegd. Op onze klacht is teleurstellend gereageerd: "Deze regels hebben wij helaas moeten stellen, omdat er stelselmatig misbruik van werd gemaakt". Oftewel: de goede voor de 'kwade' straffen.

4. Internationaal Dordrecht

Marijke Hofstede

Prijs/kwaliteit ver onder de maat. Voorgerecht coquille met paling ging verloren in allerlei mousse achtige substanties. Hoofdgerecht diamant haas was zo taai dat de serveerster een ander mes wilde aanbieden. Volgens de chefkok lag het aan ons omdat dit gerecht vaak in tranches wordt aangeboden. Ook op dit bord weer onduidelijke zalfachtige substanties. We hebben de helft laten staan. Bij het weggaan wenste de serveerster ons “nog een prettige avond ondanks dat het eten tegen viel”Jammer van de locatie maar eten doen we hier nooit meer!

5. Internationaal Dordrecht

Uitstekende eetgelegenheid. Wij maakten gebruik van het driegangen keuzemenu. Uitstekende gerechten. Toetje is een topper!! Met echte slagroom

Enige opmerking. 1 Schaaltje groenten/salade is karig ondanks mogelijkheid om bij te bestellen. In vervolg groter schaaltje.

Ella vennink

Dit hebben we nog nooit meegemaakt, niemand in het restaurant, slecht sprekende bediening 1 man liep er rond. Alleen 2 tapas hapjes op en wat drinken. Dit kwam uit de diepvries en was echt slecht. Betaald en ergens anders gaan eten, dit ook gemeld maar deze beste meneer verstond er niks van. Ons zie je er niet meer.

A.W. van der Ham

Gewoon heerlijk gegeten.

Lunchen, het was nog niet druk. We waren ook te vroeg. Gaan pas om 12 uur open en dat wisten we niet. Achter de gesloten hekken was wat personeel bezig met hun werkzaamheden. Op de vraag hoe laat open werd er medegedeeld `12 uur` Ook goedemorgen dus. Even wat rond gelopen door het prachtige gebouw. Om 10 seconden voor 12 ging de zaak open en toen ik goedemiddag zij werd er geantwoord met `goedemorgen` want het is nog net geen 12 uur`. Nou vooruit dan maar. De lunch smaakte redelijk goed maar aan een kroket, spiegeleitje, broodje en een kopje soep kan ook niet veel mis gaan. Ik kan me de ervaringen wat betreft de service van de vorige recensies wel voorstellen.

10. Afhaal en bezorg Dordrecht

Halen hier regelmatig broodjes voor op het werk. Elke keer weer fantastisch!

Voor ons perfect!

11. Chinees-Indisch Dordrecht

Haal hier al 5 jaar mijn wekelijkse zondagsmaaltijd op. Je eten wordt snel bereid, ruime porties en smaakt gewoon goed.

Het was supervies! Alles bedorven. Echt shit

13. Internationaal Dordrecht

Coby rijsdijk

Gisteravond geweest, nieuwe eigenaars, we waren met een jongen in grote rolstoel, ze waren heel behulpzaam om een goede plek voor ons te zoeken. Eten was divers voor iedereen. Wat jammer was dat ze niet echt meer gluten vrij eten hadden. Kok was wel bereid om gluten vrije broodjes te bakken maar geen pizza of zo. Afgesproken dat we de volgende keer bij het reserveren te melden dat we gluten vrij eten wilden maar we komen zeker terug en raden het andere mensen aan.

14. Internationaal Dordrecht

Ontevreden klant

Wat een aanfluiting… kleine opsomming: ambiance, niet aanwezig. Daarin tegen krijg je er een plakkerige vloer en tafels, lauw uren lang sudderend eten in warmhoud bakken, een hard laagje pindasaus op de kipsate, geen tot slechte service, amateuristisch tepanyaki achtig gehannes waardoor je een stukje zalm niet kan onderscheiden van biefstuk, bevroren roomsoesjes voor terug.

15. Internationaal Dordrecht

Met recht een vreetschuur! Slechte service, slechte kwaliteit eten, bevroren roomsoesjes als toetje… nooit meer dus!

Als niet (meer) regelmatige bezoekers van Dordt wilden wij naar Kreta maar kwamen bij Ammos terecht en daar hebben wij geen spijt van. Alles smaakte even heerlijk en ook de bediening was perfect. Hier gaan wij zeker nog eens naar terug!

17. Chinees-Indisch Dordrecht

Vers bereid in een open keuken waar je dat kan zien. Zeer grote porties met vriendelijke personeel met de lekkerste babi pangang van dordt.

Vriendelijke bediening. We kozen voor de Mexicaanse kaart. Het eten was echt heel erg zout.

Heerlijk eten en (bijna) alles vers gemaakt.
    Dat het daardoor wat langer duurt, geen probleem!

20. Nederlands Dordrecht

Heerlijk gegeten, echt een aanrader. Mooie locatie in een prachtige omgeving, uitkijkend op de haven en de grote kerk.

21. Nederlands Dordrecht

Peter van Holst

Eten en service top. Prijs meevaller. Zeker een aanrader.

22. Internationaal Dordrecht

Wij zijn vanaf t begin bij Lizz geweest, nu wilde oma ons trakteren, nieuwe eigenaren hadden we al begrepen. We kwamen binnen vloer plakte/vettig.
    Eten vliegen vlogen in t rond, kinderbuffet moeten zoeken…
    tafelkleed plakte.

Maar toen om de haverklap brandalarm af… kids in de speelruimte en die kwamen meteen… verschillende kinderen telkens overstuur, mijn kinderen durfden dus niet meer in het speelparadijs, mijn dochter die een vorm van autisme heeft hield zich in het begin nog groot, maar kon niet meer begon te trillen en te huilen…

Gevraagd wat er was.
    Management sprak elkaar tegen de een zei t komt door de kartbaan de volgende storing… de echte oude Lizz medewerkers van voor deze eigenaren zeiden al dat dit heel vaak voorkomt.

Wij zijn totaal not amused naar de eigenaar gegaan.
    In eerste instantie gingen zij er tegen in soort je moet niet zeuren… je eet toch na veel moeite kinderen gratis, niet mee akkoord gegaan ze hadden amper iets op… na veel woorden de helft terug gekregen meteen weg gegaan…
    2 kinderen die overstuur waren van het brandalarm… dit har een leuke avond moeten zijn een uitje met oma… dat is nu goed verziekt…

Oude medewerkers beaamden onze bevindingen… baalden ook…

Ons zien ze niet meer terug.

Net een gezellige avond gehad bij kothinsky. Maar jeetje wat een slechte service. Zou bijna een reden zijn om hier niet meer te komen. Jammer dat het personeel niet tot nauwelijks kan reageren wanneer wij ons ongenoegen uiten.

Edo de jong

Vandaag bestelde ik een chinese maaltijd via de telefoon na besteld te hebben en bijna een uur hebben moeten wachten kwam de thuisbezorgd koerier aan. Ik ging er vanuit dat ik kon pinnen bij de koerier aangezien tegenwoordig iedere koerier meestal een pinautomaatje bij zich draagt.
    Op de site stond niks aangegeven dus we konden het niet weten.
    De bezorger belde met zn baas die vervolgens erg boos reageerde toen ik hem vertelde dat ik een spierverlamming heb en dus niet zomaar even naar de pinautomaat kon lopen

Echter word je niet blij van een intimiderende restaurantbaas en wilde ik een klacht indienen
    Daar had meneer geen tijd voor en ik moest maar even langs te zaak komen om de boel maar even op te komen lossen

Ik raad iedereen ten sterkste af een bestelling te doen bij dit onprofessionele bedrijf
    Je wordt bedreigd
    Geïntimideerd
    Respectloos behandeld

Pablo kan maar niet beslissen of hij nou Mexicaans, Argentijns of Spaans is. Dan alles maar heeft Pablo waarschijnlijk gedacht. Meer dan honderd verschillende gerechten waar je maar geen idee hebt waar te beginnen.
    Vraag het niet aan de bediening, die weet niet het verschil tussen gerechten of überhaupt wat zij aan het serveren zijn.
    De porties zijn rijkelijk maar de toetjes stelden teleur, een verkeerde toetje naar tafel gebracht, de crema catalana en de flan niet genoeg gestold.
    Gelukkig na de tweede keer het toetje terug naar de keuken gestuurd te hebben kwam Pablo zelf een redelijke chocolade taart met ijs aan tafel brengen.
    Met een beetje meer beleid en focus denken wij een redelijke keus.

Irma Dijkhuizen

Wat ben ik geschrokken van mijn bezoek aan deze zaak.
    Ik bestelde een kapsalon en een pita, en heb erg duidelijk vermeld dat ik allergisch ben voor tomaten dus dat dit eruit gehaald moest worden.
    Vervolgens hebben we ongeveer 20 minuten moeten wachten, en zag ik dat andere klanten hun eten al hadden waarop ik ben gaan vragen waar dat van ons was. Toen hadden ze opeens gelijk onze kapsalon en pita. Tot mijn schrik zag ik dat ze er tomaten op hadden gedaan en ik gaf aan dat ik hier allergisch voor was en dus of ik een nieuwe kon krijgen. Osman haalt vervolgens heel nonchalant de bovenste tomaat eraf en zegt: ' de tomaat is eraf' dit was uiteraard niet het geval want er zaten nog meer tomaten door heen als enkel deze tomaat die hij eraf had gehaald. Ik had geen zin om met zo'n man met zo'n houding in discussie te gaan en dacht ik haal ze er zelf wel uit.. Vervolgens vroeg ik dus of hij de kapsalon kon inpakken zodat wij deze mee konden nemen. Hij pakt de kapsalon probeert het in een klein patatzakje te proppen en geeft de kapsalon die half in het zakje zit aan mij waarop ik aangeef dat ik het uiteraard niet zo open mee kan nemen. Hierop scheurt Osman zwaar geïrriteerd een stuk zilverfolie af en laat het op de grond vallen, hij pakt het van de grond en geeft het aan mij zodat ik het maar zelf moet gaan inpakken met een zilverfolie van de grond! Ik vind dit echt niet kunnen en ben dan ook erg geschrokken van dit bezoek. Mij niet meer gezien hier!

Onlangs hier besteld en ruim 40 euro betaald. De bezorger heb ik wat fooi gegeven.

Later kwam ik er achter dat er 2 gerechten misten. Direct contact opgenomen met THUISBEZORGD over MAHARADJ DORDRECHT.
    Deze vriendelijke mevrouw besloot te gaan bellen.
    De eigenaar vertelde dat alles is geleverd en ik mijn geld niet terug krijg. Toevallig lijkt het op een voorgaande recensie hier. Ik kom zelf van een Surinaamse en Javaanse familie en moet zeggen dat de Saoto wat water is met een maggiblokje er in. Kip heeft duidelijk niet de tijd gehad goed in te trekken. Bouillon is zeer licht en er zit maar karig vulling bij. Ik geniet altijd wel van Saoto maar dit is geen saoto soep te noemen.
    Ik weet sowieso dat ik bij familie het lekkerste eet dan ik ooit elders zal eten en dat weet ik ook als ik elders ga eten, maar het eten hier is simpelweg ondermaats.

Thuisbezorgd Klantenservice heeft bericht doorgegeven dat het bedrijf weigert het geld van de niet geleverde gerechten terug te geven.
    Met het hart op de goede plek, maar eigenlijk niet de bedoeling, hebben zij mij een voucher aangeboden om nog wat lekkers (elders natuurlijk) te bestellen.
    Een teleurstelling van MAHARADJ en zeker niet de manier waarop je met klanten om dient te gaan.

MAKKELIJK VERDIEND, TOCH? Geniet maar lekker van het gestolen geld, want eerlijk verdiend is dit zeer zeker niet.

Uiteraard heb ik thuisbezorgd klantenservice mijn dank betuigd en zonde dat Maharadj hun verantwoordelijkheid afschuift.

28. Internationaal Dordrecht

Mwah.. Tijd geleden in december langs geweest en ik had snert. Viel echt tegen. Het was eetbaar laat mij het zo zeggen. Hangt geen fijne sfeer. Ik ben er in al die jaren slechts 2 keer geweest. Zegt wel voldoende.

29. Lunchroom Dordrecht

Noodles zijn smaakloos. Zelfs met saus en allerlei groenten weten ze het toch te verpesten. Ik begrijp werkelijk waar niet waarom mensen het wel lekker vinden. Geen kwaliteit gewend misschien? Andere wok elders in het centrum heeft pas smaak en is vaak ook nog goedkoper!
    Maarrr ik heb het toch nog een keer geprobeerd want het kan natuurlijk wel eens mis gaan. Het eten bleef bedroevend. Dan heb ik liever dat ik iets langer hoef te wachten op het eten dan wat smaakloos te ontvangen. Ik haal mijn wok elders waar kwaliteit constant is en daadwerkelijk diverse smaken aan bod komt.

30. Lunchroom Dordrecht

Wat een leuke plek om eens te wezen. Mijn ervaring is wel van enkele jaren geleden (2013) maar ik kijk er nog steeds met veel plezier naar terug.
    Met mijn zus zijn wij hier een high tea gaan doen. Zij had deze plek online gevonden en wij werden er nieuwschierig naar. Alhoewel ik niet alles at wat er aan werd geboden en het eigenlijk niet zo heel veel leek, viel het eten toch vrij zwaar op de maag en hoefden wij uiteindelijk in de avond niet meer te gaan eten. :D
    Gelukkig was het ook niet zo heel druk en konden wij gezellig babbelen. Personeel hijgt niet in de nek maar vraagt zo nu en dan of alles naar wens is of wij nog iets anders wensten (te drinken). Het eten was prima en het is fijn dat er voor ieder wat wils is. Jam was trouwens erg lekker en ik dacht dat ze deze zelf maakten maar in ieder geval zit er geen troep in!