Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Dordrecht verdeeld zijn.

Christiaan Krijger

Gekozen voor onbeperkt tapas eten en dat is ons perfect bevallen.
    Van lamskoteletjes tot zalm… van carpaccio tot inktvis… alles was te kiezen.
    Het was allemaal veel te lekker en dat merkten we dus ook toen we weg gingen… de komende dagen eten we niets meer dachten we :o)
    zeker een plek om nog eens te eten.

We stonden voor een gesloten deur. Brande wel licht maar geen personeel te zien en ook geen tafel gedekt.
    Meerdere malen aangebeld en telefonisch contact opgenomen maar geen gehoor.

Zullen hier dan ook nooit meer gaan eten. Krijg n bevestiging voor de reservering maar je kan er niet terecht

Na reservering aangekomen bij het restaurant hing er een brief aan de deur dat men op vakantie is van die dag, nu getracht te mailen tot tweemaal geen reactie.

Kunt u als nog reageren?

Met collegas een etentje georganiseerd, vlees was prima maar kaal geserveerd. Geen salades en met een bakje friet voor 4 man moest je genoegen nemen.
    Koffie die altijd met een likeurtje wordt geserveerd kon die avond ook niet met als slap excuus dat er niet genoeg glazen zijn.
    Niet voor herhaling vatbaar.

Ruud Gras

Het 3 gangenmenu was uitstekend. Goed gepresenteerd en zeer smakelijk.
    Wij komen zeker nog een keer terug.

6. Chinees-Indisch Dordrecht

henk

Jaren geleden heerlijk gegeten in leuke entourage, maar daar was helaas niets meer van over. Ramen waren te vies om naar buiten te kijken, bij binnenkomst hing een melige rioollucht, er was veel achterstallig onderhoud, de wijnglazen waren niet echt goed gepoleerd en leken wel sherry glazen, de kreeft was overcooked en de zwaardvis was droog. Voorgerecht was redelijk en aan een pana cotta kan je gelukkig niet veel verpesten. Afijn ons bezoek was niet om naar huis te schrijven.

Peter Blok

Prima gedineerd, goed bediend en mooie gerechten. Goed advies voor de wijn. Rust in de keuken en in bediening terwijl het restaurant nagenoeg volledig bezet was.
    Sfeervol, rustige muziek op achtergrond. Zeker voor herhaling vatbaar, met vrienden.
    Aandachtspunt: het komt minder professioneel over wanneer een van de teamleden (baas?) aan de bar met een laptop in de weer is. Of meehelpen in de bediening of uit het zicht werken aan administratie, is ons advies.

9. Indonesisch Dordrecht

Cinetta

10. Indonesisch Dordrecht

Atonie

Vanavond met familie heerlijk gegeten bij China City in Dordt. Prima sfeer, voldoende uitgebreide en heerlijke buffetten, verzorgd restaurant. Puntje ter verbetering: Als er rijen ontstaan bij wok/teppan yaki zou een extra kok welkom zijn. Groot pluspunt: Standaard 3 uur all inclusive eten voor prima prijs. Je kunt dus heerlijk op je gemak eten. Al met al een prima restaurant om terug te komen!

Kerst diner bij Khotinsky Dordrecht.

We zijn met een groep van 27 volwassenen en 9 kinderen op 1e Kerstdag 2017 gaan eten in Khotinsky Dordrecht.
    We hadden vooraf via mail alle menu's doorgegeven. De voorgerechten waren over het algemeen goed.
    De verschillende hoofdgerechten waren bijna allemaal aan de kleine kant. Ook waren er onderling per hoofdgerecht qua hoeveelheid behoorlijke verschillen.

De keuze voor dit restaurant werd genomen, omdat diverse familieleden, die in de buurt wonen, eerder al een hadden gegeten en qua smaak en hoeveelheid tevreden waren.
    Meerdere familieleden, dachten toen ze het eten kregen, dat ze het verkeerde menu kregen, maar dat werd ontkend.
    Het eten was al behoorlijk koud, wat niet vreemd is, als men warm vlees op koude zurige snijbonen legt.
    Het werd verder aangevuld met 3 bolletjes Pommes Dauphine en een beetje saus.
    Omdat het voor volwassenen wat te weinig eten was, hebben we Pommes Frites besteld a Eur 2,50 per zakje.
    Dit werd geleverd in een klein friteszakje in een bekertje. Ca. 4 Patatjes en wat harde stukjes.
    Alle 4 zakjes samen zouden in een friteszaak 1 zak frites vormen. En dat voor 27 personen.
    Om ons heen kijkend, zag ik bij dat elke tafel 3 of 4 zakjes frites werden neergezet.
    We hebben hierover bij de bediening geklaagd. Toen werden de Pommes Frites van de rekening gehaald.
    Bij het afrekenen van de menu's, werd ca Eur 46 MEER in rekening gebracht, dan wij op basis van de menukaart hadden berekend.
    Nadat we naar huis zijn gegaan, hebben diverse mensen thuis nog brood gegeten, omdat het Kerstmaal niet voldoende was.
    Ons zien ze daar niet meer terug. Het was een aanfluiting.
    Dit Kerstdiner was het slechtste van de afgelopen 10 jaar, toen de groep te groot werd om het thuis te vieren.
    Nu ik op jullie site diverse reviews lees, herken ik dit ook bij diverse door andere geschreven reviews.
    Jammer, hadden we dit eerder gelezen, hadden we een hoop ergenis bespaard gebleven.

Groeten.
    Koos van der Sluijs.

Eten was ok helaas waren de frietjes uit de diepvries en niet vers.
    De vlees en vis was perfect.

Prachtige avond gehad. Heerlijk.

Lies verhoef

Slechte ervaring! Bij binnenkomst eerst 45 min moeten wachten op ons eerste drankje. Menukaarten werden op tafel gelegd zonder iets te zeggen. Bediening zeer onvriendelijk en niet gastvrij. Rijstafel was flauw.

Na de Kerstmarkt bezocht te hebben hebben we hier heerlijk gegeten op vrijdag 15 december 2017 Een driegangenmenu voor €25 is redelijk te doen, zeker als het ook nog echt lekker is. Het was alleen wel heel erg warm en er zat ook een gezelschap dat uitermate lawaaierig was, zodat het niet echt rustig was, maar dat waren de enige minpuntjes. Goede bediening, gezellige entourage.

17. Nederlands Dordrecht

Ton SChilders

Redelijke kwaliteit eten voor redelijke prijs. Niet bijzonder, maar voor een keertje OK

18. West-Europees Dordrecht

Dorrie oosterbosch

Gezellig, leuk restaurant, lekker gegeten en een goede sfeer. Leuk personeel. Zeer vriendelijk en ook heel gezellig🌻

19. Nederlands Dordrecht

Een klein minpuntje is dat de reservering een dag later in de agenda stond. Maar we kregen wel 2 drankjes van het huis voor het wachten.

Prima gegeten heerlijke grote tbone steak en goede bediening.

21. Nederlands Dordrecht

Fam. Bezemer

Wij hebben hier samen heerlijk gegeten ter gelegenheid van onze trouwdag.
    'S Zomers is het hier heerlijk toeven op het terras met een mooi uitzicht op de Grote Kerk.
    Binnen is de ruimte vrij klein. Tijdens ons eten mochten wij 'meegenieten' van de verhalen van de andere (vaste) gasten met de serveerster. Dat was een minpuntje voor ons. Op het eten was niks aan te merken.

We waren blij verrast met een overheerlijke maaltijd. Er was een gezellige sfeer met goede uitleg over wat we op ons bord kregen. We zullen hier zeker nog een keer terugkomen.

Heerlijk gegeten, goede prijs, grote porties wel een beetje zout, verder gezellige zaak. Top, en zeker een aanrader.

R.v.schaardenburg

25. Eetcafé Dordrecht

Vandaag bij de Beren besteld en nog nooit zo smerig gegeten. De chickenwings waren veel te vettig en het korstje was totaal niet krokant. Ook allesbehalve "spicy". Er was gewoon echt iets mis mee. Patat smaakte ook naar niks. Nooit meer de Beren!

Heerlijk gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar.

Met 50 personen een verjaardagfeest gevierd. Alle gasten waren vol lof over het eten en de bediening. Ik ben blij dat we voor dit restaurant gekozen hebben om ons familiefeest hier te houden. Ik zou er zo weer voor kiezen. Prijs en kwaliteit uitstekend. Sfeer een 8 en de sevice ook een 8. Bedankt voor de goede sfeer.

28. Indonesisch Dordrecht

We hadden een lopend buffet.
    Er waren mensen die ook eten afhaalde en met jassen aan eten aan het opscheppen waardoor wij moesten wachten.
    Sommige dingen waren koud.
    En de pangsit was in oud olie gebakken en erg vet.
    En door de mensen die afhaalde waren sommige bakken steeds leeg erg jammer.

29. Nederlands Dordrecht

Voor oma's 84e verjaardag met de hele familie hier gegeten. Het was heerlijk, goed verzorgd en bediening super lief en zorgzaam. We eten hier ook weleens in klein gezelschap om rustig te praten. Het is altijd goed.

30. Snackbar Dordrecht

We moesten lang op het eten wachten.
    Smaakte niet.
    Pindasaus was slap.
    Patat was smaakloos.

Hier komen we geen tweede keer.