Pablo's Cantina in Dordrecht

1543209451 61
1576619583 59

1. Bestaat niet meer!

2. De Groot

Het eten was vreselijk en de bediening ook. De eigenaar vond dat we niet moesten zeuren omdat het eten koud was, volgens hem hoorde dat zo. We werden eigenlijk gewoon leugenaars genoemd. We kregen niet de gerechten die wij hadden besteld en toen daar een discussie over ontstond, zei hij gewoon… ik ben de baas en ik weet dat beter dan jullie. 1 Keer gegeten en meteen ook de laatste keer. Nogmaals vreselijk!

1,6
  3. Erg slecht, het duurde erg lang voordat we wat te eten kregen.
    We waren met een groep van 9 man.
    Eten werd niet tegelijk geserveerd en sommige gerechten hadden we niet besteld.
    Onbeperkt spare-ribs eten komt niets van terecht maar 1 portie gehad in ruim twee uur tijd. Bediening was vriendelijk maar traag (te weinig personeel op de vloer).
    Hebben zelf ons bestek moeten pakken.
    Komen hier zeker niet terug! #

4. Zoals altijd heerlijk gegeten.
    Nachos met kip ⭐
    Burrito met Kip en Gehakt ⭐
    Wij persoonlijk vinden het, het beste restaurant van Dordrecht.

Zoals altijd was het zeer de moeite waard.
    Onze 5 ⭐⭐⭐⭐⭐ zijn dik verdient.

5. Het eten was prima, vooral het vlees. Minpunt… het duurde ontzettend lang voor we ons drankje kregen (een uur en uiteindelijk zelf gaan halen). Ook het voorgerecht duurde heel lang, meneer stond alleen en kon het niet bijbenen. Werd soort van goed gemaakt met gratis drankjes voor 2. Wel vriendelijke meneer.

5,3
  6. Eten was erg lekker! Geeft eventueel tips als je het nog even niet weten, leuke sfeer!

7. Danny Pichel

Heerlijk gegeten, leuke sfeer, en leuke bediening!
    Aanrader.

8. Op 16 december 2018 hier wezen eten, volgens iens is dit een goed restaurant. Voorgerecht bevroren carpaccio. Het voorgerecht was nog niet weg of het hoofdgerecht werd uitgeserveert. Hoofdgerecht was smakeloos en het vlees was helemaal droog gebakken. Wij hebben het hoofdgerecht maar niet opgegeten omdat het echt smerig was. Ik begreep ook direct waarom er niet veel gasten in het restaurant waren.

9. Ruud Berbers

Werd gelukkig nog op tijd gebeld dat restaurant gesloten was.

10. Slecht we stonden voor gesloten zaak ben ernaast gaan eten bij een concurrent.

11. K. Cockram

Hebben we een reservering gemaakt, via de site van Pablo's.
    Een bevestiging ontvangen van eet.nu.
    Komen we daar is alles dicht.
    NOT HAPPY.

12. Erg lekker gegeten. Grote porties, goede bereiding van de gerechten en een uitgebreide menukaart, ook geschikt voor vegetariërs. De bediening was supersnel. We komen hier zeker terug.

13. Lekker eten, goede bediening, maar erg jammer dat de zaak op vrijdagavond vrijwel helemaal leeg is.

14. Zondagavond blijkt een zeer stille avond te zijn bij Pablo's Cantina. Slechts 4 tafels bezet. Ondanks dat werd toch een verkeerd voorgerecht geserveerd, dus gelijktijdig daarvan genieten gaat dan niet lukken.
    Een van de hoofdgerechten was zo afgekoeld dat die terug kon naar de keuken. Opnieuw niet gelijktijdig met elkaar eten.
    Natuurlijk worden excuses aangeboden en de fouten hersteld, maar een consumptie van de zaak als tegemoetkoming kon er blijkbaar niet af.
    Al met al een teleurstellende ervaring.

5,9
  15. Met oud-collega's bepraten onder genot drankje en hapje. Keus viel op Pablo. Goed advies van prima bedienend personeel, t.a.v. voor- en hoofdgerecht en daardoor heerlijk gegeten. Ook complimenten voor de kok. Aanrader. Komen zeker weer terug.

16. Buitengewoon lekker gegeten bij Pablos Cantina in Dordrecht! Bijzonder vriendelijke bediening en heerlijke wijnen! Is een feestje! Komen zeker weer terug! Janine, Juliia en Tanya

17. Christie van Rijsbergen

We kwamen voor de tapas, maar helaas klopt de website niet. Taps zijn er beperkt, en die zijn echt niet de moeite. Diepvries en frituur. Een flop. De zaak was ook leeg op zondagavond… bediening wel heel vriendelijk.

3,2
  18. Hopeloos. Het bestelde tapas-hoofdgerecht bestond uit 2 schaaltjes nacho's met een beetje vlees en kaas uit de magnetron, kant-en-klare spareribs, een vaag pasteitje en 2 spiesjes met compleet overgaar en taai vlees. Bij tapas stel ik me heel wat anders voor. Zaak was zo goed als leeg ook. Weet nu waarom.

1,6
  19. Leuke vlotte bediening, eten was erg lekker, vooral het voorafje: warm brood met tomaat, knoflook en olijfolie!

20. Robert van Gurp

Onwijs lekker eten, hele goede kwaliteit doordat het op houtskool bereid is. Echt proberen!

21. Website klopt niet met kaart. Er zijn immers geen onbeperkte tapas. Verder is eten niet echt om enthousiast voor te worden. Uitgezonderd de verschillende 'pan' vooraf. Heerlijk brood.

22. Jennifer Huijts

Ik vond het eten slecht het was het net niet maar ja heel veel laten staan zonde ik kom er ook niet meer terug.

2,6
  23. Het restaurant is gesloten!!!!!
    Helaas staat het nog wel op deze site en krijg je een automatische bevestiging van je reservering, maar er is geen restaurant meer!!!!!

24. Ik had voor 16-08-2018 gereserveerd en op de dag zelf nog een bevestiging gekregen. Na 30 min rijden met de auto er achterkomend dat ze gesloten zijn en nog 3 weken aan het verbouwen zijn. En dan ook de telefoon niet meer opnemen. 🙄
    Bijzondere manier van communicatie.
    Ben wel eens eerder geweest en goed eten en personeel ook top.

25. Wij komen al heel lang bij Pablo's en het eten is er altijd goed wij nemen dan de Tapas.
    Nu was het een hele fijne ervaring het was rustig en daarom bediende de chef-kok ons.
    Garnalen vinden we heerlijk dus gaf hij ons aan het eind een soort proeverij.
    Het was voorteffelijk.
    Bedankt voor het heerlijke eten en tot snel weer.
    Hetty en Rob.

26. Haaksema

Geen aanrader. De bediening was ronduit chaotisch, het duurde erg lang tussen de tapas gerechten. De serveerster bleef wel aardig.

5,1
  27. Math Notermans

Ondanks dat het relatief rustig was, duurde het een eeuwigheid voordat ons 1e gerecht kwam. Tafel naast ons werd van alles verkeerd bezorgd, dus toen hadden we zoiets van...dit gaat niet goed. Een aantal jaren geleden hier ook geweest, toen was het perfect. Geen idee wat er misgegaan is, maar nu is het geen aanrader meer...

28. Lekker eten en een prima bediening door chef kok zelf ivm zieken.

29. We hebben heerlijk gegeten van het onbeperkt tapas menu. Maar ook al meerdere keren geweest om Mexicaans te eten. Ook altijd heerlijk.

30. Slechte ervaring.
    We kozen voor onbeperkt tapas eten. Personeel legde niet uit hoe het te werk ging, dus we hadden alle 5 de gangen al ingevuld. Er zijn 5 gangen waarin je 2 hapjes mag kiezen. Er was te weinig keuze voor vegetarisch eten om de 5 gangen vol te maken. Ook waren er dingen uitverkocht of niet aanwezig. Zonder iets te zeggen kregen we daarom een garnalenkroket voorgeschoteld in plaats van een geitenkaaskroket. Terwijl we duidelijk aangegeven hadden vegetarisch te zijn. De seizoensgroeten leken uit een zak macronigroenten te komen, de paprika uit een pot. Alles was enorm vet en smaakloos.

Personeel liep een beetje wezeloos rond. Niet gemotiveerd om er voor de klanten echt een fijne avond van te maken. Spraken slecht nederlands.

Het was stilletjes in het restaurant. Dat zegt genoeg.
    Zeker geen aanrader. Je kan je geld beter ergens anders besteden.

31. Dortenaar M

Ik heb nog nooit zo vreselijk slecht gegeten als bij Pablo’s Cantina. Vroeger was het een fantastisch restaurant maar nu nog minder dan vergane glorie. Bediening was slecht. Geen idee wat ze serveerden. I.p.v. van Manchego kaas kreeg ik een bord vol met blokjes jonge kaas. De bediening had geen idee wat ik bedoelde na navraag bleek het bestelde op te zijn en hadden ze besloten dit te geven I.p.v. het gewoon te zeggen. Veel was niet voorradig. Gehaktballetjes waren klef en zompig. Ik bestelde geitenkaas met tomaten saus zonder pest. Wat kreeg ik?? Precies datgene wat ik niet wilde. Bord tortilla chips waarschijnlijk de budget zakken van AH. Niet lekker, wat met kaas lekker warm had moeten zijn moesten we het doen met cocktailsaus, ketchup, een kwak aiolie en iets wat door moest gaan voor guacamole. Wat was er wel goed? De cola light.

We hebben het laten staan, hebben afgerekend en zijn gegaan.

Nooi nooit meer!

32. Christiaan Krijger

Gekozen voor onbeperkt tapas eten en dat is ons perfect bevallen.
    Van lamskoteletjes tot zalm… van carpaccio tot inktvis… alles was te kiezen.
    Het was allemaal veel te lekker en dat merkten we dus ook toen we weg gingen… de komende dagen eten we niets meer dachten we :o)
    zeker een plek om nog eens te eten.

33. Na reservering aangekomen bij het restaurant hing er een brief aan de deur dat men op vakantie is van die dag, nu getracht te mailen tot tweemaal geen reactie.

Kunt u als nog reageren?

34. Eten was ok helaas waren de frietjes uit de diepvries en niet vers.
    De vlees en vis was perfect.

35. Heerlijk gegeten, goede prijs, grote porties wel een beetje zout, verder gezellige zaak. Top, en zeker een aanrader.

36. Heerlijk gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar.

37. Ella vennink

Dit hebben we nog nooit meegemaakt, niemand in het restaurant, slecht sprekende bediening 1 man liep er rond. Alleen 2 tapas hapjes op en wat drinken. Dit kwam uit de diepvries en was echt slecht. Betaald en ergens anders gaan eten, dit ook gemeld maar deze beste meneer verstond er niks van. Ons zie je er niet meer.

38. Het was supervies! Alles bedorven. Echt shit

39. Vriendelijke bediening. We kozen voor de Mexicaanse kaart. Het eten was echt heel erg zout.

40. Pablo kan maar niet beslissen of hij nou Mexicaans, Argentijns of Spaans is. Dan alles maar heeft Pablo waarschijnlijk gedacht. Meer dan honderd verschillende gerechten waar je maar geen idee hebt waar te beginnen.
    Vraag het niet aan de bediening, die weet niet het verschil tussen gerechten of überhaupt wat zij aan het serveren zijn.
    De porties zijn rijkelijk maar de toetjes stelden teleur, een verkeerde toetje naar tafel gebracht, de crema catalana en de flan niet genoeg gestold.
    Gelukkig na de tweede keer het toetje terug naar de keuken gestuurd te hebben kwam Pablo zelf een redelijke chocolade taart met ijs aan tafel brengen.
    Met een beetje meer beleid en focus denken wij een redelijke keus.

3,9
  41. Prima restaurant, de tapas was uitstekend en keuze uit 72 varianten.

42. Maria Mayer

Gisteren zondag 24 sept met mijn man naar Pablos Cantina in Dordrecht geweest en wat een teleurstelling.
    Het was niet te vreten echt heel vies.
    Het begon met de 1e gang, carpaccio met zalm, zalm was nog bevroren. Excuses van de bediening en of we wat anders wilden. Hadden we niet gedaan, want we dachten dat het eenmalig was.
    Toen kregen we garnalen in een saus piri piri, Garnalen smaakte nergens naar het was alleen saus meer niet.
    De inkvis was niet gestoofd maar even gebakken, was taai en kregen hem niet voorgekauwd, hetzelfde met wat stoofvlees zou moeten zijn, was even gekookt blijkbaar en na 1 hap maar laten staan.
    De zogenaamde Mexicaanse chorizo was gewoon een braadworst. En ik weet hoe chorizo smaakt.
    Inktvistringen waren voorgebakken en in de frituur warm gemaakt, het was net een spons met olie.
    Nou weet ik toevallig hoe alles hoort te smaken want ik ben Spaans en dit was zeker niet goed.
    Ik heb melding gedaan bij de bediening omdat we niks meer wilden bestellen (5e gang)niet meer besteld en ze gaven ons helemaal gelijk en ze vonden het verschrikkelijke ik was zeker niet de eerste.
    Ik heb helemaal niks ter compensatie gehad terwijl we echt niet goed gegeten hebben.
    Wij gaan hier echt nooit meer heen.

3,5
  43. E. van Gelder

Slechte ervaring, 🙁
    Gegeten met 2 personen, oude sla, fajitas geserveerd met 2 droge stukken vlees zonder verwerking paprika, ui enz. Apart op bord wat entourage. Entrecote taai en geen smaak, dit is geen Mexicaanse keuken.
    Geen bier op tap (flesje bier in glas wat gelijk doodslaat), dit staat wel op menukaart, pretenderen met speciaal uitgekozen wijnen maar schenken deze niet. Nagenoeg alles terug naar keuken. Hier nooit meer terug. Over de bediening niets te zeggen, ik zou zeggen kies een ander restaurant!

1,5
  44. We hadden een dinercadeaubon en konden daarom geen gebruik maken van de de actie's. Dit wisten we van te voren. Mijn vrouw wilde graag spareribs en mocht toch de actie bestellen.
    Het eten was lekker. Bediening vriendelijk maar de muziek stond wat hard.

45. rijkers

Er was een beperkte menukaart omdat het big river festival was. Dat had ik van te voren wel willen weten dan had ik er een andere keer heen gegaan.
    Desondanks wat we hadden, burito, was erg lekker.

46. sleeking

We hebben er meerdere malen goed gegeten, maar het eten was slecht deze keer. Kip niet goed gebakken, eten niet warm en weinig smaak aan.

47. Eten was lekker, de bediening was vriendelijk en vlot.
    Helaas was de muziek die aanstond wel vrij hard, het leek erop dat het steeds luider werd later op de avond.

48. Onbeperkt tapas was erg lekker, vriendelijke bediening. Sfeer in het restaurantje iets minder, de muziek stond erg hard. We mochten wel van tafel wisselen zodat we niet dicht op de muziekbox zaten. Later op de avond werd de muziek steeds luider en de muziek paste ook totaal niet bij de sfeer.

49. Heerlijk tapas gegeten en vriendelijke bediening.

50. Het eten was prima. Echter heel erg lang moeten wachten en tot twee keer toe werd ons eten aan de verkeerde tafel geserveerd. Verder was het erg koud in de zaak.

51. Het was koud in het restaurant (tocht)

Wij hadden de spareribs, deze waren taai. Hadden van tevoren aangegeven dat er 1 persoon een maagverkleining had. Kreeg toch 2 hele ribben op het bord.

2,4
  52. Tapas gegeten bij Pablos Cantina. De kwaliteit van het eten is prima. De porties zijn soms wat aan de grote kant en de tafels zijn wat klein om met 4 personen aan te eten. Een aanrader is de Ossenhaas met pikante saus en de Nachos Carne.

53. Sfeervol restaurant met vriendelijke bediening. Het eten was erg lekker en de prijs heel redelijk. Een aanrader!

54. Met 6 personen, onbeperkt tapas gegeten. Keuze uit 72 gerechtjes, warme en koude. Heerlijk van smaak en per gerecht ruim voldoende. Lekker relaxed, in leuke ambiance, rustig kunnen eten. Erg vriendelijke behulpzame bediening.

55. Fam. Paans

Gezellig, heerlijk en goed eten. Vriendelijke bediening en zelfs een saus apart serveren was geen probleem.

56. Gemoedelijk, sfeervol en lekker eten.

57. Moeilijk te vinden restaurant. Aardige mensen. Bedienend personeel weet niets van het vak. Vraagt niet hoe we de entrecote gegaard willen hebben en komt daar niet uit zonder hulp. Als de 2 verschillend gegaarde entrecotes (op koude borden) worden geserveerd weet niemand het verschil aan te duiden. Entrecotes bestaan voor een groot deel uit taai zeen en zijn niet lekker. Voorgerecht kaasplankje betekent vier blokjes kaas met een beetje sla en iets onduidelijks op een schoteltje. Dat is veel te duur voor het gebodene. We waren met 2 paren en betaalden allebei de helft van de rekening. Pinnen lukte nog wel, het contante deel werd eigenlijk vergeten. Daar hebben we de serveerster nog maar even voor teruggeroepen. Bediening nogmaals prima, kwaliteit slecht.

3,6
  58. Mijn ervaring is heel slecht. Ze nemen kennelijk geen reserveringen aan want er werd niet naar onze naam gevraagd. We werden niet netjes begeleid naar onze tafel. We moesten zelf een tafel uitkiezen.

Het is niet schoon, zo viel mijn oog o.a. op het neonbord wat heel erg vies was, de tafel plakte en zo kan ik nog wel even door gaan. Schilderwerk wat er niet goed op zit, bedradingen die niet netjes waren weggewerkt. Als er geen aandacht wordt besteed aan het uiterlijk van een restaurant, hoe zit het dan in de keuken??

Eerst wordt ons verteld dat het €16,95 is voor onbeperkt tapas en vervolgens wordt er door een andere medewerker medegedeeld dat het €21,95 is voor onbeperkt tapas. Zorg eerst dat jullie op 1 lijn zitten en de medewerkers goed zijn ingelicht en ingewerkt.

Hier waren wij het dus niet mee eens om vanwege een event in de stad de prijs omhoog te gooien zonder dit duidelijk te communiceren. Om te beginnen hadden ze dit op hun site moeten zetten, krijtbord in het restaurant moeten aanpassen en het personeel moeten inlichten.
    Basisregels van etiketten bediening is hier niet bekend.

Kwaliteit eten is matig. Vis had een rare flauwe smaak, sla op de borden was droog en niet op smaak aangemaakt. Al met al was alles erg tegengevallen en zullen wij niet meer komen!

1,5
  59. Heel erg lekker gegeten, onbeperkt gamba's en onbeperkt spareribs. Je krijgt echt veel. Mijn man was jarig, kreeg zijn leeftijd in korting en een leuk ijsje met vuurwerk. Mooi pandje aan de Dordtse haven. Erg aardige bediening.

60. Erg lekker gegeten! Betere tapas dan elders.

61. Cora Verbeek

Prima eten. De sfeer is heel gezellig, vooral de livemuziek.

62. Het eten was redelijk maar thuis maak ik het lekkerder. Niet echt mooi opgemaakt en ook niet supervers. Wel veel. Ze wisten niet veel van glutenvrij eten.

Wel aardige bediening. Het lijkt ons wel nodig een beetje de zaak te up-daten. Gezellige avond door het gezelschap

5,5
  63. Bediening was echt te slecht voor woorden, super traag en onprofessioneel. Het eten is prima maar ik zou deze tent niet aanraden door de slechte service.

64. Gezellige avond gehad, restaurant zag er leuk uit. Eten was niet hoogstaand en wachten tussendoor duurde best lang. Veel Mexicaans gegeten afgelopen jaren en er zijn zeker betere betreft kwaliteit eten.

6,1
  65. Met 10 mensen hier gegeten. Het was heerlijk. Veel keuze in tapas. En de service was super, erg vriendelijke mensen. Wij gaan hier zeker terug komen. Hele avond gegeten en gedronken voor 25 euro de man, geweldig.

66. Gereserveerd om met de horecacadeaukaart eens lekker tapas te gaan eten. Bij binnenkomst was er net een groep binnen gekomen van een man of 20. Schijnbaar was dat te veel in 1 keer want het personeel werd er niet erg vrolijk van. 1 meisje stond er zuchtend bij. 1 medewerker zei helemaal niets en begon tafels te verschuiven. En een andere liep chagrijnig langs. Ik vroeg nog voor de zekerheid of de horecakaart wel geldig was. En dat was zeker het geval kreeg ik uiteindelijk als antwoord. We mochten gaan zitten waar we wilden. We kregen vrij snel de vraag of we de mexicaanse kaart wilde of de tapas kaart. We wilden uiteraard de tapas kaart. Zoals ook stond op de site van de horecakaart. Helaas mocht dat niet. Want hij legde er al geld op toe. Met de horecakaart mocht je alleen mexicaans eten. Er teleurgesteld zijn we toen maar ergens anders gaan eten

67. M. Verwaal

Heel gezellige avond gehad. Het eten zag er goed uit en was erg lekker.
    Gezien de prijs/kwaliteit verhouding een aanrader.

68. Paul de Heer

Van 5 sterren terug naar drie. Nadat we enkele weken geleden een zeer smakelijke ervaring hadden gehad besloten we 12 december de 90 verjaardag van onze Suikeroom weer bij de Argentijn Pablo in Dordrecht te vieren. Ruim vooraf gereserveerd. De verwachtingen waren hoog gespannen.

Afgelopen zaterdag gingen wij (weer met zes personen) zoals afgesproken. Vanwege de kerstmarkt en de blokkades was het restaurant deze keer slecht te bereiken. Iets verlaat aangekomen werden we vriendelijk ontvangen. Het toilet was niet schoon, spoelde niet door en rook erg onfris.

Helaas was er voor de jarige geen tomatensap (vorige keer was er ook geen tomatensap, de vraag was dus inmiddels bekend). Andere drankjes waren wel oké. Een muziek verzoekje voor een Argentijnse Tango kon helaas niet ingewilligd worden. De menukaart bleek behoorlijk uitgedund, vergeleken bij de vorige keer. Feitelijk was er weinig keuze. De hoofdmaaltijd was goed verzorgd en goed van smaak, hoewel het vlees de vorige keer van betere kwaliteit was. Weinig groente, alleen ter decoratie op het bord een paar stukjes courgette en paprika. Dessert keuze zeer beperkt. De jarige kreeg een sterretje op het toetje van een andere.

Vanwege de verjaardag werd wel 90% korting gegeven voor de jarige (dit bleek €20,- te zijn?). Vergeleken met de vorige keer was het (ondanks de korting) toch allemaal een stuk minder. We zouden het Pablo restaurant Dordrecht niet meer zo gauw aanraden aan anderen.

Hartelijk groet, ook namens de ander gasten; Paul.

6,1
  69. Het eten was goed, netjes geserveerd. Qua variatie liet de kaart te wensen over.

70. Al vaak hier gegeten en over het algemeen heel tevreden. De Tapas was heel lekker, alleen wel erg grote porties. De service was goed, de mensen zijn aardig en komen vaak langs om te checken of alles nog naar wens is. Het is er alleen wel erg rustig, ze gaan al snel afsluiten en aan het einde van de avond zetten ze zelfs het licht in de keuken al uit, waardoor het een beetje voelt alsof je niet meer welkom bent, ook al ben je nog aan het eten. Het goede eten maakt echter een hoop goed.

71. Johan Aarnoudse

Het hoofdgerecht was een lekkere malse ossenhaas. Jammer dat de garnalen uit het voorgerecht uit de vriezer kwamen. Verder was de bediening en service goed. Interieur is wel wat verouderd en mag wel een keer opgefrist worden. De boekingsmodule is goed als je van te voren boekt en niet op dezelfde dag/avond. Om 19.00 uur willen eten en pas om 20.25 uur de bevestiging ontvangen (per email) dat je reservering akkoord is. Wellicht kan die boekingsmodule meteen aangeven of een datum en tijd nog beschikbaar is.

72. We waren de enige klanten, op een donderdagavond. Onwennige jonge bediening. Vlees niet gevraagd naar de garing. Prijs is redelijk gangbaar, maar te duur voor de kwaliteit die geleverd is. Al met al geen aanrader.

2,5
  73. Peter Kalkman

Goede en vriendelijke bediening! Eten was zeer lekker... mag alleen wat warmer bij serveren!

74. Lekker gegeten, zoals altijd. En mijn man was jarig en het personeel pakte dit leuk op zoals gevraagd. Lekker eten en een gezellige avond ervan gemaakt.

75. Wij komen hier speciaal voor de spareribs... Leuke actie wanneer je je verjaardag komt vieren. Alleen jammer dat niemand er iets aan doet en je na 2 maal melden alsnog bij de nota moet vertellen dat je jarig bent... Gemiste kans. Personeel doet erg hun best maar begrijpen het allemaal niet zo goed...

76. Al 2 keer heerlijk gegeten. Je krijgt het eten tegelijkertijd in plaats van 1 voor 1. Super!! Zou er zo weer heen gaan, zeker als straks de tapas kaart uitgebreid wordt naar 75 in plaats van 50 tapas.

77. Erg gezellig en sfeervol ingericht. Snelle service en het eten was erg lekker en teminste ook verse dingen ipv alles uit pakjes. De tapas zijn echt een aanrader!

78. Robert de Wit

Top, goed/leuk personeel, kwaliteitseten en juiste sfeer :-)

79. Richard 140 punten

ik had een beetje mixed feelings gezien de reacties op deze pagina. Zelf heb ik hier altijd voortreffelijk gegeten in het verleden en nu weer. Ik had de fajita del la casa zelden zulke stukken mals vlees gekregen. Mijn vriendin had een mix van vis, enige kritiek puntje daar was dat de zalm veel te gaar was en daardoor droog. Maar voor de rest was het echt heerlijk.

Punt van aandacht voor het restaurant zou volgens mij toch dan wel zijn de kennis over de producten op de kaart door de bediening. Maar zoals we er gegeten hebben zou ik er zeker weer terug komen.

80. Ik heb nog nooit zó lekker gegeten! Spaanse keuken voor mij altijd verrassing! En nu ben ik weer hier in PablosCantina terecht. Echt lekkere fajitas de pescado was voor mij iets bijzonder. Menu is zo groot, en moeilijk om te kiezen, maar bediening alles duidelijk verteld over zijn aanbiedingen, en ik heb die gekozen. Nien verkeerd! Bedankt. Jammer, woon in te ver en niet iedere week kaan ik daar naar toe. Met vriendelijke groet, Tatiana. Bruinisse.

82. Vanavond de teleurstelling van de dag. Na een namiddagje kuieren door Dordt en een terrasje te hebben meegepikt dachten we aan de overkant gezellig tapas te gaan eten in Pablo's Cantina, nochtans hadden we vrijdag nog tapas gegeten in Maastricht, maar we houden er nu eenmaal van.

Eerlijk is eerlijk we mochten met onze twee hondjes binnen ondanks de stikker van dieren niet welkom op de deur. Na het bestellen van het aperitief even naar het toilet, bijzonder vies en toen had mijn kwartje al moeten vallen, maar ja de man was zo vriendelijk geweest om ons met de honden toe te laten.

De voorgerechten, pan tomato met ansjovis, waren buiten te veel oké, de carpaccio van tonijn was ronduit slecht, de balletjes in tomatensaus waren buiten niet warm genoeg, net rubberen ballen, de met gehakt gevulde paprika's waren ook niet warm genoeg, de scampi hebben we laten liggen, dus een echte domper op de avond.

De zaakvoerder wilde het probleem rechtzetten en vroeg ons wat we wel lusten, en of we wel gewend waren tapas te eten. Hij begreep blijkbaar niet dat het aan het eten lag, dat het niet warm genoeg was kwam omdat we het te lang hadden laten staan.

Één ding staat vast, hier laten we maar één keer 45€ achter, zonder onze maaltijd te kunnen voldoen en met honger naar huis te moeten.

83. Een paar jaar geleden hier regelmatig geweest. Was een goede Mexicaan. Met de nadruk op was. Mijn vriend had de tapas schotel vlees. Toen 't eten kwam was het vis. Dit terug gestuurd. Ondertussen was mijn eten ook geserveerd.
    Na een tijd wachten toch maar gaan eten omdat 't anders koud werd. Personeel stond ongeïnteresseerd te kijken naar ons, terwijl we met z'n tweeën van 1 bord aan het eten waren. Geroepen en gevraagd waar 't eten van mijn vriend bleef. Kauwgom kauwend, broek op trekkend kwam ze zuchtend aangelopen.
    Toen we mijn bord uiteindelijk samen leeg hadden gegeten, doorgegeven dat we de vlees tapas niet meer hoefden. Toen ging er pas een lampje branden. Oja, we waren natuurlijk nog aan't wachten. De rekening gekregen. Zonder excuus of gratis drankje. Nooit meer. Zonde hoor.

84. Vanavond een hapje gegeten bij Pablo's Cantina. Klonk vooraf leuk en voorin het restaurant zag het er gezellig uit. Helaas was de gezelligheid van korte duur. Voor het zoontje van mijn vriendin bestelden we een fristi. Deze zag er vreemd uit en bleek 3 maanden over datum. Helaas had hij al een paar slokken gedronken. We hebben hier direct iets van gezegd en we bestelden een nieuw drankje. Deze kregen we niet van het huis.
    We hebben vooraf brood met aioli en tapenade gegeten. De aioli was niet lekker en smaakte meer naar een goedkope knoflooksaus. Voor onszelf bestelden we burrito's en voor het kind een kindermenu met kip en frietjes. Stond niet op het menu. De frietjes waren doorweekt van het (oude) vet en de kip was niet smakelijk. Hij heeft het dan ook niet opgegeten. We hebben dit aangegeven aan de bediening. De burrito's zagen er onsmakelijk uit met een raar soort gesmolten kaas bovenop. Ze waren verder erg vet en alles behalve vers. Het bord was niet met zorg opgemaakt. De jongen in de bediening was aardig, maar niet erg ervaren denk ik. Uiteindelijk werd er een ander gerecht aangeboden, maar toen waren we al uitgegeten. De paar happen burrito vielen zwaar op de maag. De eigenaar/manager liet intussen niks van zich horen, maar keek niet erg geamuseerd richting onze tafel.
    Bij het afrekenen stonden de fristi en het kindermenu nog op de rekening. Erg vreemd dat we na alle klachten überhaupt nog moesten betalen en dan helemaal voor slechte friet en drinken dat over de datum was. Na hier een opmerking over te hebben gemaakt werden deze twee dingen van de rekening gehaald. Duidelijk zal zijn dat wij (en onze omgeving) hier nooit meer terugkomen. Slecht eten, slechte service, duur eten. Zonde van het geld. Adios.

1,3
  85. Els Huijer

Vanavond met z'n vieren bij Pablo gegeten en het was erg lekker.
    Snel klaar ook alle verschillende tapas gerechten, bediening vriendelijk en voorkomend.
    We hebben een fijne avond gehad.

86. Ik had goede herinneringen aan Pablo's Cantina, maar helaas vanavond een wat teleurstellende ervaring gehad. De bediening was erg onervaren. Er werd mij verteld dat het eten op de kaart niet klopte, dat het gehakt met de kip door elkaar werd gehusseld (?!). De kaart was erg lang en onoverzichtelijk, wat het kiezen nodeloos complex maakte.. We moesten alles vragen, drinken bestellen, nagerecht bestellen, het personeel kwam geen enkele keer vragen of we nog iets wilde drinken of bestellen. De porties eten zijn erg fors. Na het voorgericht zit je eigenlijk al vol. Het eten was redelijk. De sfeer is nog steeds wel vriendelijk en laagdrempelig. Toen we uiteindelijk af wilden rekenen, en we wilden pinnen, waren ze ook nog de bon kwijt...
    Ik vond het een amateuristische bedoeling, helaas.

4,5
  87. Zeer slechte bediening, zeer slecht eten maar je betaald de hoofdprijs. 29 euro voor een "mixed grill" met alleen vetstukken, geheel zwart! Echt een no go restuarant.

88. Geprobeerd te reserveren voor een groupon menu.

Onze reservering werd door de eigenaar geannuleerd en toen wij belden hierover kregen we vage antwoorden en uiteindelijk zei hij "gasten zoals jullie wil ik niet". Zoiets heb ik nog nooit gehoord.

Wij hebben in het verleden een aantal keer gegeten bij Pablo's Cantina en het eten was toen prima.

Maar iemand die zijn gasten zo onbeschoft te woord staat gun ik helemaal niets meer. Schandalig!

89. Met een bon van groupon geweest. Spare ribs waren zeer lekker en goed. Je werd goed behandeld, alleen de sausjes misten we.

90. Lekker eten!
    Unieke Mexicaanse smaak, je moet er wel van houden.

Qua prijs vind ik ze alleen erg duur wat mij weerhoud om terug te gaan.
    Voor veel minder heb je vaak nog beter.

6,1
  91. We waren op zoek naar een spaans restaurant. Pablo's Cantina adverteert op zijn site met een mexicaans/spaanse menukaart. Bleek dus alleen mexicaans te zijn. Voor tapas kan je hier niet terecht.
    Eten was lekker, maar niet bijzonder. Veel te grote porties. Aan een voorgerecht heb je eigenlijk al een hele maaltijd. Bij het hoofdgerecht ligt het bord zo vol dat je eigenlijk niet meer ziet wat je eigenlijk besteld hebt. We hebben dan ook geen nagerecht meer genomen.

6,7
  92. Debourgondieux

Lekker eten, voor een mooie prijs en vriendelijke bediening.

93. Bestaat al sinds jaren, en blijkbaar (als ik de andere recencies lees) is het eten er prima.

Mijn smaak is het niet, maar dat is puur persoonlijk.

Wel een hele goede sfeer en goede bediening.

94. Niet bepaald bijzonder, ik zou er absoluut geen tweede keer heen gaan. Goede bediening, slecht eten.

95. Al eerder hier gegeten maar toen wij zondag met een aantal mensen naar binnen stapten, verbaasden wij ons zelf wat er allemaal veranderd was. De ambiance was veel gezelliger dan voorheen omdat er een andere verlichting was en vloer was veel gezelliger dan voorheen, met heerlijke stoelen om op te zitten.

Het eten was super lekker, vooral de gamba's (onbeperkt eten voor een prijs). Een heerlijke nieuwe betaalbare wijnkaart en een snelle service...... Super, ga zo door. Je zult ons zeker vaker zien.

96. René 3150 punten

Goede bediening, eten van behoorlijke kwaliteit. Gezellig & druk.

97. Al zeker 10 jaar komen we hier geregeld, maar veel te weinig. We zijn nog nooit teleurgesteld op welk vlak dan ook. Goede kok, vriendelijke en vakkundige bediening. Wij hopen samen met Pablo oud te worden! Chapeau!

98. goed eten daar

99. Fam. Lucas

Kleurrijk, gezellig restaurant. Fantastische bediening, zeer attent, heerlijk eten, wel veel, maar heerlijk bereid. Vlees was fantastisch. Het teveel mocht mee naar huis. Aanrader!

100. Ik eet hier altijd graag. Goed eten en snelle bediening. Jammer alleen dat de "verse vruchten" in het ijsje uit een blikje kwamen en de chocoladetaart onwijs veel drank bevat en voor mensen die nooit drinken, stijgt dit toetje gelijk naar het hoofd.

Volgende pagina