Bezorgrestaurants in de buurt van New York Pizza

1. Ik heb meer dan twee uur op mijn pizza moeten wachten. Bellen had geen zin. Medewerkers (zelfs eigenaar) was ronduit onbeschoft aan de telefoon en men had geen enkel idee hoe lang het nog ging duren. Bestelling uiteindelijk geannuleerd. Normaal gesproken wel lekkere pizza's maar de service is echt ver beneden de maat.

2. Wij hadden een large pizza samengesteld en laten bezorgen. Meneer de Boei die zichzelf de eigenaar noemde was al niet klantvriendelijk bij de bestelling. De bestelling aangekomen thuis, zien we maar paar stukjes shoarma vlees op onze pizza en zonder sla! We belden normaal op, zodat hij er misschien bij de volgende bezorging op kon letten, maar nee hoor.. ik kon niet eens uitpraten. Hij begon me gelijk tegen te spreken en in de aanval, dus hij zal het wel vaker meegemaakt hebben! Hij zei "Ooh wat een drama! Wat erg!" Hij toonde helemaal geen begrip en begon me uit te lachen! Hij noemde zichzelf de eigenaar, genaamd Boei. Hij zei teveel en liet me niets eens uitpraten, 1 woord: onbeschoft!!! (New York pizza Dordrecht)

3. Vriendelijk geholpen en lekker snel bezorgd.

De pizza's waren erg snel klaar en bezorgd, ook nog goed warm!

Smakelijke pizza's en goed gevuld.

De prijs vond ik ook niet duur.