Grote parkeerplaats voor de deur.

• Buffet: € 25,50

1472919400 54
1484196061 50
1501916528 54

1. Coby rijsdijk

Gisteravond geweest, nieuwe eigenaars, we waren met een jongen in grote rolstoel, ze waren heel behulpzaam om een goede plek voor ons te zoeken. Eten was divers voor iedereen. Wat jammer was dat ze niet echt meer gluten vrij eten hadden. Kok was wel bereid om gluten vrije broodjes te bakken maar geen pizza of zo. Afgesproken dat we de volgende keer bij het reserveren te melden dat we gluten vrij eten wilden maar we komen zeker terug en raden het andere mensen aan.

2. Ontevreden klant

Wat een aanfluiting… kleine opsomming: ambiance, niet aanwezig. Daarin tegen krijg je er een plakkerige vloer en tafels, lauw uren lang sudderend eten in warmhoud bakken, een hard laagje pindasaus op de kipsate, geen tot slechte service, amateuristisch tepanyaki achtig gehannes waardoor je een stukje zalm niet kan onderscheiden van biefstuk, bevroren roomsoesjes voor terug.

3. Met recht een vreetschuur! Slechte service, slechte kwaliteit eten, bevroren roomsoesjes als toetje… nooit meer dus!

4. Wij zijn vanaf t begin bij Lizz geweest, nu wilde oma ons trakteren, nieuwe eigenaren hadden we al begrepen. We kwamen binnen vloer plakte/vettig.
    Eten vliegen vlogen in t rond, kinderbuffet moeten zoeken…
    tafelkleed plakte.

Maar toen om de haverklap brandalarm af… kids in de speelruimte en die kwamen meteen… verschillende kinderen telkens overstuur, mijn kinderen durfden dus niet meer in het speelparadijs, mijn dochter die een vorm van autisme heeft hield zich in het begin nog groot, maar kon niet meer begon te trillen en te huilen…

Gevraagd wat er was.
    Management sprak elkaar tegen de een zei t komt door de kartbaan de volgende storing… de echte oude Lizz medewerkers van voor deze eigenaren zeiden al dat dit heel vaak voorkomt.

Wij zijn totaal not amused naar de eigenaar gegaan.
    In eerste instantie gingen zij er tegen in soort je moet niet zeuren… je eet toch na veel moeite kinderen gratis, niet mee akkoord gegaan ze hadden amper iets op… na veel woorden de helft terug gekregen meteen weg gegaan…
    2 kinderen die overstuur waren van het brandalarm… dit har een leuke avond moeten zijn een uitje met oma… dat is nu goed verziekt…

Oude medewerkers beaamden onze bevindingen… baalden ook…

Ons zien ze niet meer terug.

5. Wij gingen vroeger erg graag eten bij Lizz, met 2 kids was er altijd veel voor hun te eten, en konden we altijd bij de speelhoek zitten waardoor we op ons gemak konden eten en de kids lekker spelen, en wij ze ook in de gaten konden houden. Het eten was altijd erg lekker, vers, en veel keus.
    Nu is er een nieuwe eigenaar, op zich prima, maar het is absoluut niet wat het is geweest. Bij binnenkomst werd al verteld dat het gedeelte bij de speelhoek niet open ging, maar de kids wel konden spelen. Dus hadden we totaal geen zicht op hun. Ik denk dat er een Aziatische eigenaar in zit, want er liepen veel Aziatische mensen aan het werk, plus er was ontzettend veel keus aan Aziatisch eten. Is verder geen probleem. Alleen bij Mexicaans, Italiaans en Frans was er zo goed als geen keus (heeeel weinig), kinderbuffet hebben we naar moeten zoeken, pizza's kun je niet meer zelf samenstellen, de Hollandse kost is volledig verdwenen, het dessert is bijna niets van over (bv geen chocoladefontein maar een pannetje met chocolade waar al een laagje harde chocolade op lag), en het eten was totaal niet vers. De carpaccio zag eruit alsof het al 3u in de koeling lag te drogen, het eten was lauw, de vloer plakte overal, er valt niet veel goeds over te zeggen.

Het concept wereldkeuken is op dit moment ver te zoeken. Prima als je liever Aziatisch eten wil serveren, maar noem het dan geen wereldkeuken. Sorry, maar wij komen niet meer.

6. arend kroos

Gisteren hier wezen eten omdat mijn dochter vroeg of wij ook kwamen, want de kinderen konden hier zo fijn spelen. Eens maar nooit meer, eten smaakte naar niets en stond al heel de middag klaar. Bami en nasi droog en hard. Uitgedroogde bakken met een soort sate, groente en weet ik al meer. Pizza voor de kinderen is leuk.
    Er hing een muffe lucht, wat ook door een andere klant werd opgemerkt. De (kok) stond het vlees door te snijden om te kijken of het gaar was. Personeel met ongestreken kleding, tafels die plakten van de vorige gasten. Kortom in onze ogen zag het er smoezelig uit.

7. Ik zou echt iedereen afraden om hier te gaan eten. Het eten is oud, taai en smakeloos.
    Personeel doet nog wel hun best om er wat van te maken maar zonder verse producten is dit niet te doen.

8. gonnie stam

Bij U wezen eten met 5 kinderen en 6 volwassenen
    Kinderen hebben genoten en lekker gegeten vinden het leuk om hun eigen gang te kunnen gaan en zelf kunnen bepalen wat ze willen eten geweldig.
    Voor de ouderen was er voldoende keuze en je probeer wel eens iets uit wat dan net niet lekker is maar dat weet je van te voren
    Het eten was goed de ontvangst was goed de service was goed
    Wij geven een 8

9. jacco wijkhuisen

Goede prijs/kwaliteit en leuk dat de kinderen kunnen spelen tijdens het eten.

10. Gisteren avond geweest. Vriendelijk personeel. Eten had geen smaak en taai vlees en de salade zag niet zo vris uit en niet veel keus. Zal nooit meer gaan.

11. A.Hoogendoorn

Hele fijne bediening. Toilet wat uit de tijd mannen. Eten was goed. Heerlijke pizza.

Groetjes Arie

12. Marian coenen

Zyn nu al twee keer op ry op een vrydag avond geweest was heel gezellig ook het personeel is super attent ga zeker vaker gr m coenen

13. Nooit meer, eten was lauw/smakeloos/waterig, misschien kwam het doordat wij op een doordeweeks dag er waren, maar nee niks voor ons. Onze zoon vind een pizza uit de vriezer nog lekkerder dan die van Lizz.

Jammer, het concept is leuk, maar daar blijft het voor ons dan bij.

1,1
  14. E de Kok Klous

Super! Wij zijn al een paar keer geweest en vinden het eten heerlijk, ook voor onze kleinzoon die geen gluten mag was er voldoende en er werd speciaal voor hem met de kok overal langs gelopen en een speciale pizza gebakken. Dus die service verdiend een 10. In december gaan we weer om mijn verjaardag te vieren.

15. Voor de tweede keer hier gegeten. Eerste keer prima. Nu veel lege bakken, weinig keus. Voor het bedrag van 29 euro verwacht je dat er voldoende aanwezig is van alles.

16. Je moet met z'n allen wachten in de hal op de overige gasten, wat nogal chaotisch was, bang dat je eerder aan tafel gaat. Slechte onvriendelijke kok bij vlees en vis, na een vraag over een vissoort kreeg ik als antwoord "wat zeg je nou allemaal" werd nog net niet "ouwe" achteraan gezegd. Vlees en vis hard doorgebakken, die gast heeft totaal geen feeling met het eten. De ijsbar, in een klein verstopt hoekje is het dringen geblazen. Op het kindergedeelte na een ongezellige entourage.

17. Willy Zijlmans

Om de dag te vieren dat hij 65 jaar werd heeft mijn broer gekozen voor "wereldkeuken Lizz". Dat was afgelopen vrijdag. Van tevoren hadden wij de leiding gevraagd om voor het gezelschap van ca 35 man een geschikt hoekje te reserveren. Tevens hadden wij het verzoek om na een toespraak met een 'verrassing' te komen.
    Beide wensen zijn met aandacht ingewilligd.

We hadden een voortreffelijke plaats en de bijdrage voor de gevraagde extra impuls was eveneens boven verwachting. Mijn dank voor deze geslaagde avond van een wel zeer attent en gemotiveerd personeel. De waardering van de genodigden was meer dan positief.(especial por mi amigo/cocinero de Curacao)

Volgend jaar ben ik aan de beurt.

18. Mooi restaurant, alleen jammer dat het eten smaakloos en oud was. Het dessert was bevroren, niet door te bijten. En het personeel was onproffesioneel. Volgende keer naar een andere wok.

19. Dit is echt het slechtste all-you-can-eat restaurant waar ik ooit heb gegeten. Al het eten wat onder warmhoud lampen staat is niet lekker/smakeloos of koud. Zelfs het vlees wat voor je neus wordt gebakken wordt door de chef kapot gesneden om te kijken of deze goed is, al het vlees gaat er tegelijk op en ook tegelijk weer af. Alle koks staan in verschillende kleding achter de keuken. Hier ga ik nooit meer heen!

20. Anton Kroes

Prima keuze, en leuk en apart concept! Allerlei smaakjes wegens de combinatie van keukens. Ook is de kwaliteit ruim voldoende. Verder is het er ondanks de hoeveelheid bezoekers niet te lawaaiig. Niet de indruk van "vreetschuur". Aanrader!

21. Gisteren met twee kinderen gegeten. Wok en tep yak. Plaat prima. Ook pizza en spare-ribs, sate en runderstofpot dikke voldoende. Toch waren er ook gerechten met een dikke onvoldoende, zo was de nasi smakeloos, foe yong hai smaakte nergens naar en zo was het eigenelijk ook met de sushi. Voor de rest een nette zaak en een leuk concept. Kom er vast nog eens, hoop dan wel dat alles lekker smaakt.

22. A. de Bruijn

Smakelijk eten. Veel variatie.

23. Helemaal top. Op donderdag 22 mei wezen eten met z'n tweetjes. Personeel is erg vriendelijk (behalve degene waar je bij moet afrekenen, misschien had ze d'r dag niet, maar ze keek en leek erg vermoeid). Toevallig was het die dag redelijk rustig, maar wel gezellig, dus we hoefden nergens lang te wachten. De ruimte is gezellig en vrolijk ingericht. Het eten is divers, veel en goed. Prijs/kwaliteit verhouding is gewoon goed. Je moet zeker geen chique restaurant verwachten, maar ook zeker geen 'eetschuur'. Mensen verwachten voor 25 euro vaak het paradijs, maar je moet wel realistisch blijven. Het eten was gewoon lekker, misschien geen gigantische porties, maar dat hoeft voor mij ook niet. Dan kun je weer eens opstaan en weer wat gaan halen. Het is een lopend buffet, als je wilt dat er bediend wordt, dan moet je ergens anders heen gaan en meer betalen. Er is voor iedereen wel wat lekkers te vinden; rijst, pasta of aardappels etc. Ik ga hier zeker naar terug!

24. Zondag 11 januari hier wezen eten en had hier heel wat van verwacht, omdat het wereldkeuken heet, helaas viel het ontzettend tegen. Omdat de meeste gerechten ontzettend flauw waren en er maar hele kleine
    hoeveelheden klaar stonden. Het personeel was wel heel vriendelijk en niet zo gemaakt. We proberen het over een paar maanden weer. Hopelijk zit er dan meer smaak aan het eten, want het zou zo zonde zijn voor het personeel, als ze failliet zouden gaan, want wij vonden het personeel zo vriendelijk.