Op dit adres zit nu: Restaurant Ammos

Het eindcijfer is 8. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1181720486 95
1412193093 74
1419875513 74
1512064556 78
1519746976 78

1. Chagrijnige bediening, weinig voorgerecht voor veel geld, weinig sfeer.

2. Heel goed restaurant. Er is veel keus op de kaart, de bediening is snel. De smaak is uitstekend, de wachttijd tussen gerechten prima. Het is hier goed betaalbaar, een aanrader in Dordrecht

3. Woensdagavond zijn wij als gezin voor de eerste keer hier gaan eten. Het voorgerecht was vrij teleurstellend al, zo hadden de gehaktballen geen smaak, het smaakte echt naar gehak en kaas. Het stokbrood was droog en hard, niet vers en naar mijn idee afbakbroodjes. Tweede gerecht , was de mix van vis. Het was zo gefrituurd, droog en hard. Totaal geen smaak. De groente was niet vers, aardappelen smaakte naar niks, de rijst ook niet. Andere slechte punt vond ik het feit dat toen we vertelde dat het teleurstellend was de ober niks voor ons heeft gedaan om ons tevreden te maken. Jammer want je wilt je klanten tevreden houden. Je proeft geen liefde in het eten.

4. Groenten uit blik , vis uit frituur, zalm gebakken en heel droog, rijst plakkerig , vlees was wel ok. Presentatie matig, bediening zeer vriendelijk

5. We hebben vrijdagavond gegeten bij Kreta. Ondanks dat het erg rustig was, hebben we een gezellige avond gehad. De eigenaar Labros heette ons welkom en samen met Admond, de kellner maakte hij er een vrolijke boel van. De eendenborst en lamsbout in deeg waren uitstekend en we rondden af met een lekker ijsje. Mooi gelegen en een goede prijs/kwaliteitsverhouding, we komen zeker terug|

6. Ik kom met mijn familie al jaren bij restaurant Kreta. De sfeer doet echt denken aan een grieks restaurantje en de mensen die er werken zijn erg vriendelijk en gezellig. Zelf gaan we elk jaar op vakantie naar Griekenland dus weten we wat Grieks eten is en hoe het smaakt, en petje af dat ze het hier in Nederland bijna even lekker kunnen maken! Ik raad het echt aan, ook de prijs en bereikbaarheid is prima.

7. Gewoon een goed restaurant.
    Het eten is lekker, veel keuze en meer dan genoeg.
    De mensen zijn vriendelijk,
    en zelfs mijn hond wordt er goed ontvangen.
    Dus ik zou zeggen; gewoon een keer gaan,
    het is zeker de moeite waard.

8. Wij eten hier al jaren graag , kwaliteit is uitstekend, de prijs ook.
    Vriendelijke bediening in een authentiek grieks sfeertje.
    De eigenaar doet altijd zijn best om het iedereen naar de zin te maken, kinderen zijn van harte welkom .
    Als je in Dordrecht lekker wilt eten voor een prima prijs dan is dit restaurant echt een aanrader.

9. Hebben hier met 8 personen (2 gezinnen) gegeten. De smaak was voortreffelijk en de bediening super goed. Dit is zeker met recht een goed Grieks restaurant. De moeite waard om speciaal terug te komen.

10. Wij komen hier redelijk vaak. Het personeel is erg vriendelijk en het eten erg lekker. en de wijn ook!
    vooraf krijg je een glaasje ouzo.

De ruimte is ook erg gezellig en er hangt een goede sfeer. Al is het interieur wel eens aan een opknapbeurt toe.

11. Tijdens ons bezoek aan de kerstmarkt zijn we bij Restaurant Kreta terecht gekomen.

We bestelden een Gyrosschotel die super snel werd geserveerd. De smaak was echter zeer betreurenswaardig.
    Elders zijn wij veel beter gewend.

De vriendelijke ober zou onze ervaring melden bij de kok, maar kwam terug met de boodschap: "Volgende keer beter".

Helaas voor Restaurant Kreta, komt er voor ONS geen volgende keer.;)

1,7
  12. Julian van der Veer

We komen hier vaak terug, vooral omdat je naast het lekkere eten gewoon goed bediend wordt, er een informele en gezellige sfeer heerst en ook onze zoon (2 jaar) prima zich kan vermaken!

13. Wij hebben vele malen heerlijk gegeten bij Kreta.

En het fijne is dat een maaltijd altijd aangepast kan worden aan jouw wensen.

Zeer vriendelijke bediening.

En alles goed in verhouding.

Prijs /kwaliteit/bereikbaarheid.

14. Een aanrader voor ieder die van echt goed Grieks eten houdt.

Heel vriendelijk personeel, gezellig, knus restaurant. Vlotte bediening, bij binnenkomst als welkom een glaasje ouzo v/d zaak. Eten word netjes opgediend, je gaat er met voldaan gevoel weg. Kortom, voor een ieder die betaalbaar/gezellig wilt eten ga naar restaurant Kreta.

15. Afgelopen zaterdag 16-07-2011 super lekker gegeten.

Van de Griekse restaurants in Dordrecht is dit voor ons de allerbeste.

We komen zeker terug.

16. Top restaurant met een uitgebreide viskaart.

Naast de "verNederlandse" gerechten staan er ook veel traditioneel Griekse gerechten op de kaart.

Alles wordt zelf klaargemaakt, zelfs de baklava (desert) wordt met de hand bereid.

Ik ga hier graag naar toe!

17. Ik vind dit restaurant altijd top!

Het is er altijd gezellig en de mensen zijn altijd wel in voor een praatje :) ik ben 15 en ik eet er altijd bijna heel mijn bord leeg terwijl ik dat nooit doe, ik ben namelijk niet zo'n eter, maar het vlees vind ik daar altijd heerlijk!

Alleen wel jammer dat het er altijd zo rustig is, ze zouden wel wat meer bekendheid mogen krijgen :)

18. Eten was heerlijk, onze zoon was jarig en de ober maakte een speciale kindercocktail voor hem klaar. Het was wel even wachten op het eten, maar dat was zeker de moeite waard. We hadden een mix van zomergerechten en alles was vers en smaakvol bereid. We zaten goed en de tafels stonden ver genoeg uit elkaar, dus je keek niet op het bord van je buurman. Al met al een aanrader voor degene die van de Griekse keuken houdt.

19. De sfeer vind ik heel erg gezellig, heel leuk ingericht en de tafeltjes staan fijn apart van elkaar en een gezellig achtergrond muziekje was aanwezig. Het eten was wel lekker, alleen was een deel wel wat lauw. Sla was een beetje verlept, maar het vlees smaakte echt heerlijk! Het was erg druk dus de bediening was wat vlotter dan gezellig, maar dat maakte op zich niet zoveel uit omdat alles gewoon vlot verliep. Prijs viel ook reuze mee!

20. Eveline N.

Afgelopen vrijdag naar aanleiding van goede recensies op deze pagina (naar nu bleek van al enige tijd geleden) bij dit restaurant gegeten. En helaas een zeer teleurstellende ervaring.

Tot en met het voorgerecht ging het nog goed, kwam vrij vlot met genoeg tijd tussen aankomst en voorgerecht, die ook lekker smaakte. Vervolgens duurde het zeer lang tot het hoofdgerecht werd geserveerd, dit terwijl het restaurant maar voor 1/3 bezet was! De geserveerde salade zag er in hoeveelheid triest en verlept uit, het vlees was lauw als dieptepunt werd bij het hoofdgerecht doperwtjes en worteltjes uit BLIK (!) geserveerd, waarbij de doperwtjes verschrompeld waren en de worteltjes bijna vloeibaar waren!

Daarbij was er van enige sfeer in het restaurant niets te bespeuren. Bij elke tafel een soort van bloem in punt van kunstzijde, die waarschijnlijk al sinds de zeventiger jaren stof staan te vergaren.

Alles wekt de indruk dat de fut eruit is bij de eigenaren/werknemers.

21. Ingmar van Boven

Gezellig reastaurant, met aardige en competente bediening. Bij bestelling van wat stokbrood met kruidenboter, kregen wij een compleet palet aan saladetjes, een hele leuke en niet verwachte verrassing. Verder was het hoofdgerecht heerlijk klaargemaakt, voor het eerst dat ik bij een Griek 4 verschillende stukken vlees heb gehad welke alle vier goed waren (doorbakken, niet zwart en lekker gekruid). Voor een ieder die een heerlijk avondje wil Grieken, doen!!

22. Eveline

Wij vinden de bediening altijd zeer vriendelijk en persoonlijk. Er hangt een gezellige Griekse sfeer. Het eten is heerlijk, en zoals hiervoor al is verteld geven ze goede adviezen.
    Het is ons favoriete Griekse restaurant!

23. De ontvangst was uiterst vriendelijk. Muziek ietsje te hard soms. De bediening was prettig, vrolijk en goed. We hebben heerlijk gegeten. Wat vooral indruk maakte was, dat we een voorgerecht voor 2 personen bestelden en er werd gezegd: gaan jullie dat niet met zijn vieren opeten? dan is het echt veel te veel! Erg attent! Kortom, voor ons een restaurant om zéker naar terug te gaan en aan te bevelen bij familie en vrienden!

24. Heerlijk gegeten in dit knusse restaurant, waar nog écht de griekse sfeer heerst:geen kapsones en rustige griekse muziek in combinatie met een voortreffelijke kaart met dito wijnen. De bediening is zeer vriendelijk en bescheiden en top qua afronding (altijd na afloop een drankje van de zaak naar keuze) Samenvattend: heb je zin in een overheerlijke griekse maaltijd in een fantastisch restaurant, ga dan snel naar "Kreta"in Dordrecht. Parkeergarage op 5 minuten lopen in de sfeervolle dordtse binnenstad.