De Hoff'nar in Dordrecht

• do 17:00 - 22:00
  • vr 17:00 - 22:00
  • za 17:00 - 22:00
  • zo Gesloten

Smul nu extra voordelig bij De Hoff'nar. Een heerlijk 3-gangenmenu, nu voor maar 25,-!

Bij De Hoff'nar komen passie voor gezelligheid én de Griekse keuken heerlijk samen!

Wij, Henk en Soula Snijders werken met een jong en enthousiast team dat nog volop in leerproces is. Perfectie bestaat niet en we willen ons ook niet meten met top restaurants. Wat we serveren zijn eerlijke gerechten. Gerechten die wijzelf ook graag eten, dat is onze basisregel en daar staan wij helemaal achter. Lekker eten zonder al teveel poespas en dat met door Soula geselecteerde, begeleidende wijnen. In een aangename ambiance met halfopen keuken, ziet u Henk en zijn medewerkers, met passie alle gerechten voor u bereiden.

Reserveer nu extra voordelig bij De Hoff'nar. Een heerlijk 3-gangenmenu kost nu slechts 25,- per persoon!

36,50 25,00 -31%
Meer informatie Beschikbaar tot 01-12-2017

De naam van ons restaurant verwijst naar de nar, die in vroegere tijden de edelen moest vermaken op het hof (kasteel). Ons restaurant is gevestigd in het voormalig koetshuis van Kasteel Crabbehoff.

Ook hebben wij onze eigen olijfolie en wijnen van het Griekse eiland Corfu. Het eiland waar Soula vandaan komt en haar vader zorgdraagt voor de olijven. Wat verklaart dat wij meer Griekse invloeden hebben, zoals wijnen (NEE, GEEN RETSINA)
en likeuren van het vaste land, soms ook gerechten, altijd verfijnd en doordacht.

Wij vinden het een eer u te mogen ontvangen.

Diëten Biologisch
Bekijk onze menukaarten
Foto van De Hoff'nar in DordrechtFoto van De Hoff'nar in DordrechtFoto van De Hoff'nar in DordrechtFoto van De Hoff'nar in DordrechtFoto van De Hoff'nar in DordrechtFoto van De Hoff'nar in DordrechtFoto van De Hoff'nar in DordrechtFoto van De Hoff'nar in Dordrecht

Overnachten
Hotels in de buurt »