• Bezorgen

1462319825 52
1526420154 73
1590520483 69
1654620813 68

1. We hebben met z’n zessen een supergezellige avond gehad. En heel erg lekker gegeten. Vriendelijke bediening. Top!

2. Ivan & Boris

Wat een gezellig etentje had moeten worden. Is uitgelopen op een chaos.

Trage bediening, slechte service. Eten wat niet geserveerd werd.

Na een uurtje zijn we maar vertrokken.

3. Heel vriendelijke eigenaar en erg lekker eten. Echt een aanrader.

4. Piet en Griet

We kregen een hartelijke ontvangst bij het restaurant. Een vriendelijke eigenaar die ons vrolijk heel de avond heeft bediend. Een uitstekend menu voor een redelijke prijs. Een aanrader om naar toe te gaan!

5. Hebben mijn vrouw 450€ af laten tikken voor koud eten voor 4 personen!
    Helaas heeft zij mij dit pas veel later verteld anders had ik meteen verhaal gehaald.
    Ons zijn ze in ieder geval kwijt als klant.

6. Vrijdag 15-3-2019. Je kan hier echt heerlijke griekse gerechten eten. Wij hebben met z’n vieren in ieder geval lekker gegeten, en veel.
    De Grote Griek heeft sinds een jaar nieuwe eigenaars. Hierdoor is het nog erg rustig, want mensen denken onterecht dat ze niet meer bestaan. Erg jammer voor het restaurant, het was er te rustig voor een vrijdagavond.
    De grote open ruimte heeft griekse beelden en taferelen, en komt rustig en neutraal over. Misschien zouden wat dikke overdadige gordijnen voor wat meer warmte en demping van geluid kunnen zorgen, maar het gaat om het eten en dat was goed en lekker.
    Je wordt o.a. bediend door de attente en aardige eigenaar Boulie Pertsinidis, en je komt hier echt niks tekort.
    Bedankt voor de gezellige avond.

7. B.E van Schouwen

Het was vanavond erg gezellig in de"grote griek "Heerlijk gegeten. Vooraf de bladerdeeg met feta. Daarna lekkere kip met groente en kaas en ook de grote vleesschotel is aan te bevelen. Het personeel was erg vriendelijk we komen zeker nog eens terug.

8. Zaradoukas

Vandaag heerlijke avond gehad bij de vernieuwde Grote Griek. Lekker gegeten, fijne bediening, gezellige sfeer! Wij komen zeker terug!

9. Nieuwe kok, andere formule. Heerlijk eten, Grieks anno 2018. Kleine veranderingen zichtbaar. Goed voor romantisch diner voor twee, kinderen kunnen zich vermaken in de speelkamer. Groot restaurant goed voor grote groepen

10. De Grote Griek was erg goed!
    Heerlijke traditionele griekse gerechten gegeten en de bediening was zeer vriendelijk! Wij komen zeker terug. Succes gewenst voor het hele team.

11. Raymond

Niet doen. Gisteravond geweest en wat een teleurstelling. Geen sfeer. Slechte bediening. Grieken gooien met borden, maar hier met glazen drank, zelfs tegen de muur tijdens het uitserveren. Weinig personeel en ook nog onbekwaam. Vieze glazen. Grieks bier was op. Lang, zeer lang moeten wachten op ons eten wat lauw en koud was, zelfs te koud voor Griekse begrippen. Smaak was wel goed, dat dan weer wel. Klein pluspuntje. Niet de warme hartelijkheid wat gewend is van de Grieken.
    Advies: beter en meer personeel en zorgen voor een sturende aanwezige leiding, anders deze zaak snel sluiten.

4,7
  12. Heerlijk gegeten bij de Grote Griek! We waren met 3 personen en hadden elk een andere schotel. De ingrediënten waren vers en vakkundig en lekker toebereid. De droge witte wijn was okay, de desserts waren zalig. De bediening had misschien ietsje vlotter gekund, maar de mensen waren vriendelijk en behulpzaam. En omdat de opbrengst van het karafje water naar een goed doel gaat, hebben we er eentje extra besteld. Ik vind de zaak wat groot, maar niet ongezellig. Kortom, we komen nog eens terug.

13. Afgelopen zaterdagavond bij de Grote Griek gegeten. Erg lekker gegeten en maar dan genoeg, aardige bediening met extra aandacht voor onze kleinzoon die we hadden meegenomen. die zich overigens ook prima vermaakte in de kinderhoek. Al die slechte recensies hebben wij niets van gemerkt, alleen maar 1 grote positieve ervaring. We komen hier zeker terug.

14. We moesten een dik uur wachten op voorgerecht. Daarna ook erg lang wachten op gerecht. Waren op zaterdagavond weinig mensen in de zaak. Excuses voor het late eten. Eten was wel erg lekker over het algemeen, en ook genoeg. Jammer van dat wachten.

15. Zeer slecht, al een paar keer besteld, elke keer moet ik ze weer afbellen, na 2 uurtjes is er nog geen eten, of het is koud, of de helft mist.

Geen aanrader, om te bestellen.

16. Ozgur Karabulut

17. Ondanks reservering 2x moeten herhalen dat we gereserveerd hadden. Lang van tevoren gereserveerd i.v.m. mijn verjaardag en 2 kleintjes er bij. Na een uur konden we bestellen. De helft van het bestelde was er niet bij, zoals frites, salade, kan water en olijven. Uiteindelijk zijn we na lauw vlees maar vertrokken. Bedankt voor het verkloten van mijn verjaardag!

2,7
  18. Het voorgerecht was spinazie in bladerdeeg, dit was plat oud en taai opgewarmde troep. Hoofdgerecht zwarte lamskoteletjes, koude giro's, zwarte kipfilet. Toen ik een klacht erover maakte viel het wel mee volgens hem. Kreeg een nieuw stukje vlees. Varkens lapje, dit was wel gelukt. De kok moest zich schamen, slecht en duur.

19. Op het moment dat ik binnenkwam zag het er netjes en verzorgd uit. Eerst wilde ik een kindermenu bestellen, omdat mijn vriendin niet zoveel eet. Dit bleek niet mogelijk te zijn, waarom niet zou je zeggen. Een gyros schotel besteld voor 14,95 die koud was en ook nog eens veel te weinig. Brood en knoflook saus waren vergeten. Het kleine beetje knoflook saus wat je kreeg kostte 2,50 euro. Dit bedrijf snapt er niks van dit is de eerste en laatste keer dat ik in dit restaurant ben geweest. Een absolute afrader.

1,8
  20. Gisteren dachten we gezellig uit eten te gaan voor valentijnsdag, 4 personen. We hadden al 2 weken van te voren gereserveerd, om zeker te zijn van een plaats op deze drukke dag. Om 19u zaten we aan tafel en kregen al vrij snel ons eerste drankje, Maar de bestelling van ons gerecht was na ruim een uur nog niet bij ons opgenomen! Ondertussen zagen we dat al veel mensen aan het klagen waren bij de bediening en er liepen zelfs al mensen de zaak uit voordat het eten op tafel stond. Wat een Chaos! Mensen gingen zelfs met een leeg glas naar de toilet om daar water te halen, omdat het allemaal veel te lang duurde voordat ze nog iets te drinken kregen. Ook waren er mensen die met hun bord terug liepen naar de keuken, omdat er iets mis mee was. Na ongeveer twee uur, zonder überhaupt een mandje stokbrood op tafel te hebben en niks meer te drinken besloten we te gaan. Op dat moment probeerde de gastvrouw snel wat op tafel te zetten, omdat ze zag dat we weg wilde gaan. Ook had de bediening en vooral de gastvrouw overal een excuus voor, maar een sorry voor het ongemak, ho maar. Mensen die wel wat hadden gegeten daar zeiden dat het eten lauw of koud was en dus niet lekker. Nog nooit zoiets meegemaakt, en ik ga regelmatig uit eten! De Grote Griek, nooit meer!

21. Geen sfeer in het restaurant en de eigenaresse was ook niet te genieten. Chagrijnig liep ze door de zaak. Ik had op een leuk avondje gehoopt bij de Griek. Maar deze eerste keer is gelijk de laatste keer, heel de avond word het personeel afgebrand vanuit de keuken. En het eten daar wachten we wel een uur op en toen het er was, was het ook nog eens koud.

22. Heel lekker eten, hele lieve mensen. Het is echt vooruit gegaan, de bediening is ook goed. We hebben echt goed en lekker gegeten met de muziek avond. Ik kom zeker weer terug!

23. We komen al bij de Grote Griek vanaf de vorige locatie en het kwalitatieve eten staat voor ons altijd centraal voor de keuze om bij de Grote Griek te eten. Nu zijn we aangenaam verrast, vanwege het nieuwe concept Mezedes, de Griekse Tapas. We kennen dit van de sushi bars, maar nog niet met Grieks eten. We konden in meerdere rondes Griekse tapas voor een relatief laag bedrag samenstellen en gaf ons een geheel nieuwe ervaring. En zoals gebruikelijk van goede kwaliteit. Zeker een aanrader!

24. We zijn met 2 personen wezen eten. Vanuit het restaurant hadden we een uitzicht richting de keuken. Daarin concludeerde dat er koks (zowel vrouw en man) in de keuken te zaten te eten in het zicht van klanten. Ook de uitservering van eten op borden is oudbollig, de bediening viel tegen omdat ze niet op de hoogte was van produkten van de kaart en afhankelijk zijn van de mensen die in de keuken werken. Naservice; of alles naar wens was werd ook niet gevraagd. De prijzen van drank zijn aan de hoge kant. Kortom heb ik helaas geen goede ervaring na onze 1e bezoek.

5,7
  25. Heerlijk gegeten, nieuwe schotels voor de nieuwe kaart voorgeproefd. 18 augustus de nieuwe kaart, zeker de moeite waard. Vraag naar de garnalen met zalm en naar de exotica schotel (toppie).
    Goede en gezellige bediening, voor de kids een leuk hoekje om gezellig te spelen en films te kijken.

Eten is van goede kwaliteit en smaak. Lekkere voorgerechten en hoofdgerechten. Wij komen met regelmaat hier eten en gaan zeker in toelomst hier eten.

Samengevat; Top locatie en goed eten, bediening is gezellig en goed.

26. Op de oude locatie bijna kind aan huis.

Toen de nieuwe locatie open ging zijn we er meteen gaan eten.

3 kwartier wachten op mijjn 4 inktvisringetjes voor €9,50.
    1 uur later kwam mijn hoofdgerecht en die van mijn partner kwam een half uur later.
    Die van mij hebben ze toen tussentijds maar naar achter gebracht en kwam koud terug waarna het weer opgewarmt moest worden.
    Normaliter ben ik gewend lekker veel gyros bij mijn hoofdgerecht te krijgen, dit was nagenoeg niets.
    Om drinken moesten we vragen.
    Het nagerecht hebben wij niet gedaan.
    Ik ben gaan klagen bij die ouwe eigenaar wat nu precies het probleem was tov vroeger. Het blijkt dat dochterlief de touwtjes in handen heeft en dat dus niet goed kan.
    De rekening werd gelukkig gereduceerd: we hoefden alleen ons hoofdgerecht te betalen.
    Voorlopig komen wij er niet meer, misschien einde van het jaar een nieuwe kans geven.

4,7
  27. CrazydeeS

28. Dit is echt een aanrader om hier te gaan eten. Hier is nog ouderwets de klant is koning, lekker eten, gezellige sfeer goede vriendelijke bediening. Leuk dat de eigenaar ook even kwam informeren of alles naar wens is. Al al met al een topper. Bij het weggaan ook nog een flesje wijn gekregen. Bedankt

29. Met een groep van ca. 30 mensen wezen eten hier (vooraf gereserveerd), dit was geen aanrader. We zaten een uur op ons voorgerecht te wachten en vervolgens nog een uur op het hoofdgerecht zodat iedereen rammelde van de honger. Eten was wel goed, veel vlees maar alleen jammer dat de salades pas geserveerd werden nadat bijna iedereen z'n hoofdgerecht al een eind op had. Mede door de zeer trage bediening kwam het rommelig over.

De zaak is redelijk strak ingericht, niet super sfeervol maar wel netjes. Wellicht dat één en ander beter gaat als je met minder mensen komt eten, op zo'n aantal zijn ze duidelijk niet ingericht.

30. Gezellig gegeten en erg lekker, leuk de nieuwe deels open keuken.
    Ook fijn dat er speelgelegenheid en rookruimte is.
    Bediening erg goed en snel maar wel zonder haast.
    Tot nu toe onze favoriete Griek in Dordrecht.

31. Onzettende leuke sfeer, prachtige kerstboom en vele andere kerstversieringen.
    Vlees is heerlijk en mals, goede verse salades en ook voor kinderen staat er veel op de kaart, eveneens is er een kinderspeelruimte met zelfs gelegenheid tot het kijken van dvd's!
    Bediening is uiterst vriendelijk en netjes.
    Wij gaan zeker terug, zoals hier boven een regelrechte aanrader!

32. Heerlijk gegeten! Vlees is van uitstekende kwaliteit. Verse salades, goede en vooral vriendelijke bediening. Speelkamer voor de kinderen met, jawel.... een oppasmeisje. Echt goed geregeld. Aanrader.