De Beren laten bezorgen?

za vanaf 11:00
zo vanaf 12:00

1305920599 53
1327198996 53

1. Vandaag bij de beren Dordrecht gegeten. Het eten was erg lekker. De jongen man bracht ons naar een gezellig tafeltje achterin. De hele avond heeft hij ons top service gegeven. We hadden een voorgerecht en hoofdgerecht en waren erg lekker. Helaas konden wij geen dessert meer nemen, omdat wij naar de film gingen. De vriendelijke jonge man heeft ons erg goed geholpen met de keuzes maken van de gerechten, omdat wij haast hadden. Wij komen hier zeker terug. We vonden het erg grappig hoe de ober met zijn collega’s omging. Hij was alleen wel iets te eidel Haha!

Mevrouw van der wielen

2. Super slechte garnalen kroketten.
    Koud en geen garnaal te bekennen.
    Een dikke onvoldoende..
    Kom er nooit meer.

3. Vandaag bij de Beren besteld en nog nooit zo smerig gegeten. De chickenwings waren veel te vettig en het korstje was totaal niet krokant. Ook allesbehalve "spicy". Er was gewoon echt iets mis mee. Patat smaakte ook naar niks. Nooit meer de Beren!

4. Helaas heb ik meerdere aanvaringen gehad met het Beren restaurant. Er zelf eten op locatie (diverse filialen) is prima. Verwacht geen hoogstandje. Gewoon eten en wegwezen.

Nu jaren geleden online bij ze besteld. Toentertijd regende het klachten over Beren Dordrecht op een thuisbezorgdwebsite via recensies. Het duurde inderdaad even eer ze er waren. Ik had netjes aangegeven dat er niet in het gedeelte bij het huis gereden mocht worden (staat aangegeven met een bordje). Hier lopen ook veel ouderen rond. Je hoeft niet eens te raden wat er gebeurde...
    Ik heb het bedrijf jaren links laten liggen.
    Na een tijdje las ik wat meer positieve berichten online. Ik probeerde het weer en altijd geef ik de regels naar het huis netjes aan. Geen rijwielvoertuigen... Ik geef de bezorgers ook altijd wat fooi mee, voor de moeite ook. De eerste keren ging het goed en ik zet altijd eerlijke recensies online dus ook de zeer lovende. Op een gegeven deed de bezorger netjes lopen en toen ik de deur dichtdeed na hem fooi te hebben gegeven scheurde hij hier het erf af. Asociale boer! Ik heb later contact per mail opgenomen omdat mijn ervaring is dat je alles beter zwart op wit kan hebben. Ik heb met mw. Koppelaar gemaild en met mevrouw Visser. Zij stuurden de klacht door naar de manager. Helaas ben ik zijn naam vergeten maar misschien is dit beter ook. Toen ik hem aan de lijn kreeg en ik vriendelijk tegen hem praatte reageerde hij erg vijandig. WAT IS HET PROBLEEM. Geen vraag. Een doordringende zin met als eindpunt. "het interesseert mij niet maar ik moet dit afwikkelen."
    Uiteindelijk zou hij er een aantekening van maken wat ik zeer zeker betwijfel. Met zo'n houding begrijp ik goed dat het personeel zich er ook niks van aantrekt. Een goed voorbeeld doet volgen zeggen ze. Voor het gemak geef ik mijn geld elders uit. Ben gekke henkie niet. Jammer is dat men klanten zo benaderen en behandelen terwijl dit helemaal niks vreemds is. Lijkt mij niet meer dan logisch om regels op te volgen. Je toont ook respect voor anderen lijkt mij en verkeersregels zijn er ook niet voor niks.

5. Bediening niet denderend. Bierviltjes moet je laten liggen anders weten ze niet dat ze met " nieuwe " gasten te maken hebben. Jammer dat het op zo'n manier moet. Eten bestellen duurde ook erg lang hier moesten we zelf naar vragen. De saté was goed maar de spare ribs hadden geen smaak. Voor het toetje moeten we ook heel lang wachten, deze hebben we dus ook maar overgeslagen. Nee het is niet meer zoals het is geweest.

6. Vanmiddag wilden wij komen eten bij jullie. We gingen aan een tafeltje zitten en bestelden wat te drinken. We kregen het drinken en gaven aan dat we ook wat wilden eten en graag de kaart wilden . Het was niet druk, binnen waren maar 6 tafels bezet. Na ruim een kwartier wachten hadden we nog geen kaart en zijn we opgestapt. Hier komen we niet meer terug.
    Geen goede klantenbinding op deze manier en zeker ook inkomstenverlies,
    Ik zal jullie restaurant dan ook niet aanbevelen bij anderen, erg jammer dit.....

7. m van der klooster

Zeer lang wachten op je eten.
    Duurt zomaar een uur.

8. Hallo,
    Met regelmaat zijn wij bezoekers van één van de Beren restaurants. Maar meestel gaan wij naar Dordrecht. Wij weten dat het daar heel goed is. Sinds enige tijd bevindt zich ook een Beren restaurant in onze woonplaats Gorinchem.
    Aldaar twee geweest, maar de manier van gastvriendelijkheid en service kan niet tippen aan Dordrecht. De spareribs waren niet gaar en behoeven toch niet van het bot af getrokken te worden. In Dordecht is het super goed. Dit wilde ik even kwijt maar.

9. Wat een leuk eetcafé! Heerlijk met een vriending gegeten na een dagje winkelen en wandelen. Zaterdagavond, dus druk, maar er kunnen toch niet meer mensen in dan er stoelen zijn en de medewerkers zijn hier goed op ingespeeld. Soms moet je even de aandacht vragen, maar ze lopen vaak genoeg langs.

Heerlijk driegangen menu voor 19,50, waar vind je dat nog? Echt lekkere gerechten hierbij, ook proeverijtjes van voor en nagerechten zodat je veel kunt proberen. De gecombineerde gerechten zagen er ook prachtig uit. Ik had foto's doorgestuurd en mijn man dacht dat ik een hele luxe zaak zat.
    En alles was echt lekker, goed bereid, goed op temperatuur en vers. Porties waren, ook binnen het driegangenmenu zeer royaal. Wij hebben echt heerlijk gegeten. Lekkere speciaalbieren van de tap voor een vriendelijk prijsje.

Gezellig sfeertje ook, ja, oké, beetje rumoerig, maar da's logisch als er zo veel mensen zijn, het was er leuk, relaxed, lekker muziekje en ontspannen en uitrusten met een goed biertje en een heerlijk menuutje.

Wij komen terug.

10. Eten matig, harde muziek, je kunt elkaar niet verstaan tussen bestellen en toetje. Als je vraagt of muziek zachter kan, is dit niet mogelijk. Tieners kunnen goed liplezen kennelijk...

11. Heerlijke spare ribs gegeten! Keuze uit Franse of Vlaamse friet of twisters. Standaard 3 sausjes bij het hoofdgerecht. Bediening vlot en vriendelijk.
    Komen zeker nog eens terug.

12. Gekozen voor scholfiletjes. Deze 2 visjes waren zooo klein, dun en behoorlijk zout, dat ik blij was dat er geen wind stond, anders was mijn bord leeg geweest! Warme groente was lauw en smakeloos. Patatjes leken opgewarmde en te doorgebakken en nieuwe patat door elkaar heen, weinig mayo. Bediening was rommelig en niet echt betrokken. Gemeld dat eten niet warm was en heel weinig, maar daar werd niets mee gedaan.
    Zeker niet voor herhaling vatbaar.

13. Wim 79 punten

Echt een vreetschuur, niets bijzonders. Spareribs zijn echt niet lekker meer, vroeger wel. Maar ze hebben volgens mij goedkoper vlees. Bah!

14. Gewoon een prima eetcafe. Goede vlotte bediening.

15. Echt een leuk restaurant, leuke bediening ze helpen je snel en vraagt netjes of het gesmaakt is enzo, en beleefd. Je voelt daar echt op je gemak, het eten is echt heerlijk. Ik kom echt terug!
    De prijs was redelijk goed.

16. Heb hier op een rustige avond gegeten met een grote groep, vooral omdat het op de route lag en betaalbaar was voor iedereen. Echter, als vegetarier wil je hier echt absoluut niet zijn! Laat je als vegetarier dus niet door de groep sturen, omdat je niet lastig wilt zijn, door mee te gaan naar een beren-restaurant. Ik heb nog nooit zo vies gegeten (en als vegetarier ben ik heel wat slechte restaurant-gerechten gewend en verwacht ik meestal erg weinig, zeker wanneer ik ergens met een groep ga eten. Het was echt heel slecht. Ik heb 't dan ook na een paar happen laten staan (en om niet de zeikerige vergetarier te zijn, was dat omdat ik 'gewoon niet zo'n trek had') en had 't zelfs niet gegeten als ik geld toe had gekregen. De meeste vleeseters vonden hun eten "wel lekker" of in elk geval "wel ok", ondanks dat het koud werd opgediend en sommigen iets totaal anders kregen dan zij hadden besteld.

17. Een stuk beter dan de vestiging in Breda (maar dat heb je al snel).

Betaalbaar eten, en volop keus.

Je moet er niet teveel van verwachten!

Jong en vriendelijk personeel.

18. P.Schuringa

Vroeger waren de spare-ribs lekker.

Nu niet meer! Bah lijkt wel een spons.

Heb het ook verteld aan de serveerster. Die vertelde mij dat ze juist beter vlees hadden tegenwoordig.

Echt hier kom ik dus niet meer.

Jammer.

2,1
  19. Een gezellige restaurant keten met een redelijke prijs kwaliteit verhouding.

Als je budget niet heel ver strijkt is het zeker een leuke plek om te gaan eten, maar verwacht geen hoogstandjes.

Verder vind ik persoonlijk de bediening vaak iets te vrij in hun doen en laten, maar aan de andere kant past dat misschien ook wel weer bij het concept van de restaurants.

20. René 3039 punten

Heel gezellig en druk restaurant. Verwacht niveau van eetcafe, dan word je niet teleurgesteld.