0 positieve stemmen1 negatieve stem

0 positieve stemmen1 negatieve stem

1. Van Grondelle

Voor de lunch naar Coffeelicious gegaan i.v.m goede recensies. Direct bij binnenkomst al chaotische indruk, druk en niemand leek er de leiding te hebben. Na een tijdje wachten kwam er iemand die vroeg wat ze voor ons te drinken kon noteren, en dat terwijl we nog niets eens de kaart hadden gekregen! Vervolgens besteld (kreeg maar 1 kaart) en gewacht. Bestelde koffie kwam redelijk snel maar daarna niks meer. Vijf kwartier na binnenkomst nog maar eens gevraagd waar de door ons bestelde sandwiches bleven. Bleek dat ze ons compleet vergeten waren omdat we van tafel gewisseld waren (hadden we duidelijk aan de serveerster laten weten). Men maakte nog wel excuses en bood aan om de bestelling alsnog te regelen maar van ons hoefde het al niet meer. Onze leuke dag was al verpest. We kregen de genoten koffie geschonken maar daar ging het ons niet om, we verwachten als klant een stukje service en die was er niet. Coffeelicious moet duidelijk eens orde op zaken gaan stellen anders zullen ze niet lang bestaan.

Nog 1 ding: de manier waarop een andere medewerkster (ik vermoed mede eigenaresse) uiteindelijk de fout van haar collega probeerde te herstellen verdient lof. Zij ging het direct uitzoeken, koppelde snel terug en erkende meteen dat men een fout had gemaakt. Bood ook aan om binnen 10 minuten alsnog de missende sandwiches te laten maken. Toen het van ons echter niet meer hoefde (mede omdat parkeertijd inmiddels ook verlopen was) en ik de koffie wilde betalen zei ze direct dat de koffie op het huis was vanwege de gemaakte fout. We hadden liever de koffie betaald en hebben dat ook gezegd maar goed, het is te waarderen dat zij in ieder geval wel op de enig juiste manier reageerde en niet fout op fout stapelde.