BRUT Food & Wine Bar in Dordrecht

U kunt niet voor de deur parkeren (wel laden en lossen). Op slechts 100 meter loopafstand kunt u de auto parkeren in parkeergarage Parking Visstraat.

Vanaf treinstation Dordrecht Centraal heeft u twee opties. Het gemakkelijkste is om Arriva bus "P+R Citybus 10" (richting Citybus Energiehuis) te pakken. U stapt dan voor de deur uit bij Bushalte "Visbrug", Dordrecht.
    Optie twee is om Arriva "Stadsbus 3" (richting Crabbehof) te pakken en uit te stappen bij bushalte "Centrum". Hierna moet u nog wel 6 minuten lopen naar Groenmarkt 121.
    U kan ook vanaf Dordrecht Centraal rechtstreeks naar BRUT lopen, dit duurt 12 minuten. U loopt dan via de Johan de Wittstraat richting het centrum. Bij de rotonde dient u rechtdoor te gaan. Hierna komt een flauwe bocht naar links naar de Bagijnhof (dit is bij bushalte Centrum). Wanneer u deze weg blijft volgen wordt deze op een gegeven moment de Visstraat. Als u na de Visbrug naar rechts gaat vindt u BRUT Food & Wine Bar aan uw linkerhand.

• Buffet: € 9,00

1. Super verzorgd, vriendelijk personeel.
    Echt een aanrader.

2. wim 65 punten

Brut Food en Wine Bar,

Wat een aangename verrassing,... binnen een niet hinderlijk licht trendy interieur,... buiten een prettige tuin met lounge gedeelte, een aantal hoge krukken en een aantal "gewone" tafels.

Wij waren met 4 en hebben een "petit diner" samengesteld met een beetje hulp van de uitermate vriendelijke bediening begeleid door 2 flessen fruitige witte wijn van een zeer behoorlijke kwaliteit.
    Wij kozen heerlijk speltbrood met roomboter en zeezout, bruschetta, een uitstekende carpaccio ( hulde eindelijk een die niet oneetbaar koud was maar precies op temperatuur), een uitstekende vissalade (aanrader) en een salde met gerooktezalm en garaaltjes , de kalfsgehaktballetjes piri-piri en tot slot een idioot lekkere ossenworst met piccalilly. Alle 4 gerechten met elkaar gedeeld, daar zijn vrienden voor, nietwaar ?

Helaas was ons gekozen nagerecht uitverkocht maar dat mocht echt de pret niet drukken, ook al omdat de eigenaar persoonlijk zich hier voor kwam verontschuldigen, hij vertelde ook trots dat hij en zijn team dit alles zonder "echte"keuken dit voor elkaar krijgen.
    Wij konden het gebodene door deze informatie nog meer waarderen.

Voor ons een ABSOLUTE aanrader, een aanwinst voor Dordrecht en de horeca, dus zeker voor herhaling vatbaar, zeker omdat alles realistisch is geprijsd.

3. Wessel Korteweg