Baba Döner in Dordrecht

Baba Döner laten bezorgen?

1. Baba Döner is al jaar en dag gevestigd in Dordrecht.

Ik zal maar aftrappen met een positieve recensie. Mijn ervaring heb ik opgebouwd uit jarenlange klantervaring. Zo ga ik meerdere keren per week langs en later weer een paar maanden niet.
    De kwaliteit van het voedsel is goed en vers. Dit is te proeven aan komkommer, sla en bijvoorbeeld de tomaten in de gerechten. Het eten zoals dürüm en pizza's (turks) wordt ook direct bereid. Het is een familierestaurant waar moeder, vader en dochter werken. Stuk voor stuk vriendelijke mensen die goede service verlenen. Zij doen nu ook aan thuisbezorgen en ook dan is de kwaliteit constant. Ze maken graag een praatje en gaan niet gehaast te werk, maar gecontroleerd.
    Zeer zelden is iets tegen gevallen. Dat zou anders wat minder lekkere patat zijn (maar deze maken ze niet zelf).
    Qua gerechten is er genoeg keuze en wil je net iets anders, dan doen zij ook niet moeilijk.
    Een paar jaar geleden hebben zij de boel verbouwd en kan je lekker binnen zitten. Het oogt zeer eenvoudig en goed voor een snelle en lekkere hap.

Kortom: Voor mij een hele fijne plek om te bezoeken en lekker te genieten van het eten en de goede service.