Restaurant Adriano in Doorwerth

1330819547 68
1467205072 71
1480194169 70
1519161462 69

1. Woensdag 23 december in dit restaurant gegeten met z'n tweetjes, omdat wij op die dag 8 jaar bij elkaar waren. We kozen voor een 5 gangen verrassingsmenu en mijn vriend met een wijn arrangement erbij, ik was de bob.

Ik moet eerlijk toegeven dat we in principe prima gegeten hebben hier en de bediening was ook goed. Alleen vond ik een haar van 15 cm. in mijn hoofdgerecht en daar was ik wat minder blij mee. Ze vonden het erg vervelend dat dit gebeurd was en ze doen dat natuurlijk niet expres. Diner ook gewoon afgemaakt en afgewacht wat ze hier mee zouden doen. Na een kopje koffie en thee naderhand de rekening gevraagd en die was niet mis. We moesten €156,95 afrekenen. Nu vinden we dat niet erg, want als iets goed is dan betalen we daar graag voor. Vanwege het incident (de haar in mijn eten) kregen we het kopje koffie en thee van het huis.

Nu heb ik lang getwijfeld of ik een recensie zou schrijven. Ik kon nl. duidelijk zien dat ze het erg vervelend vonden dat er een haar in mijn eten zat. Maar hoe langer ik er over nadenk, hoe meer ik zoiets heb van... Gratis kopje koffie en thee op zo'n rekening vind ik wel een beetje karig. We hebben er prima gegeten, maar gaan hierdoor niet meer terug.

2. bos 5 punten

In 1 woord super op elk gebied. En de prachtige wijn die wij dronken konden wij in het restaurant kopen om thuis na te genieten. Kortom klasse.

3. Wij hebben hier meerdere malen heerlijk gegeten. Rustige ambiance, smaken kloppen, ik voelde me de eerste keer echt welkom bij binnenkomst terwijl ik door omstandigheden zeker niet gepast gekleed was :-). Een feestje om naar toe te gaan.

4. Tom 182 punten

Inmiddels 3 keer geweest voor speciale gelegenheden. Hierbij mijn recensie omdat onderstaand gevraagd wordt direct te reageren bij of na het diner als iets niet zint. Dat heb ik dus gedaan omdanks dat ik vind dat dit niet moet omdat dan je avond voor velen verpest is omdat je moppert en dus blijkbaar geen leuke avond hebt gehad (dat weet je als gastheer) voor de ander die mee is. Maargoed, mijn erg stevig in prijs steak was koud en taai? En mijn vrouw had haar eten nog niet op tafel, de eigenaresse was er niet, de ober was echter wel keurig en nam direct mijn steak mee terug. Komt hij na 5 min terug met hetzelfde meer opgewarmde stuk vlees (mijn hapje was er nog uit). Dan ga je daarna niet nog een keer klagen en eet je je bord leeg. Bij afrekenen werd er gevraagd of alles naar wens was. Nee. Ik hoefde vervolgens de steak niet te betalen, echter terugkomen durf je dan niet meer. Wel heel jammer...

5. Gisteren als genodigde gasten in een groot gezelschap lunch gebruikt bij Adriano's, een feest!! Heerlijke gerechten, idem wijn, de gastvrouw is bijzonder attent, doet alles om het iedereen naar de zin te maken. Je gaat bij Adriano's niet "even wat eten", dat bewaar je voor bijzondere gelegenheden!
    Het was geweldig, tot ziens, Ellen en Will, Oosterbeek

6. G. Timmermans

Het is een fijn restaurant waarbij de eigenaren garant staan voor heerlijke lunch of diner met de mooiste producten! Ook de wijnen zijn van bijzondere kwaliteit uit Italië.

7. Afgelopen weekend eens gegeten hier ter ere van verjaardag. Aankleding (= eerste indruk) was verzorgd, toch viel allemaal beetje tegen. Sfeer was een beetje gemaakt. Lang gewacht op het eten. Eten was goed, niet bijzonder. Voor de prijs echt meer verwacht.

8. Het eten was heel lekker maar de prijzen aan de hoge kant. Hopelijk zakken de prijzen vanwege de crisis die de meeste horeca gelegenheden treft maar dat is helaas niet te checken op de website omdat daar geen prijzen zijn vermeld.

Mochten ze de prijzen goedkoper maken, zal ik zeker daar vaker gaan eten.

9. Gisteravond echt heerlijk buiten op het terras gegeten. Leuk om te zien dat de nieuwe wijnman zijn draai al goed heeft gevonden. Fijn! Mooi wijnarrangement bij heerlijke gerechten.

Pure Italiaanse smaken, fantastische gastvrouw, goede wijn op een beschut, prachtig terras!
    Bedankt voor de gastvrijheid en zeker tot ziens!

10. Gea Frassi

Er kunnen allerlei redenen zijn waarom iemand een recensie schrijft over ons restaurant.
    Je hebt een superavond gehad, of juist niet, jaloezie van collega’s en vele andere redenen.
    Toch even een tip voor diegenen die, volgens hen, een teleurstellende ervaring in ons restaurant hebben opgedaan, dat van zich af willen schrijven en delen met vele anderen:
    Geef het op de avond zelf aan, aan ons persoonlijk.....wel zo eerlijk en zo weten wij precies waarover en om wie het gaat en kunnen er eventueel iets aan doen.

11. lydia van de Pol

Prijs kwaliteit verhouding is hier geheel zoek. Bediening is slecht met het plaatsten van flessen op de tafel nadat er een maal ingeschonken is. Wijn laten proeven hoort er kennelijk ook niet bij. Glazen worden ook weggenomen, zonder te vragen of men nog iets wil drinken. Kortom alles precies verkeerd
    Wij waren met 8 personen, op een vroeg tijdstip, het restaurant was bijna leeg, maar we werden toch verzocht allemaal het zelfde menu te nemen, want a la carte was heel moeilijk! Ik denk dat de gastvrouw zelf ook in zag, dat dit niet helemaal kon, want even later konden we toch wel apart bestellen, maar dan zou alles langer duren. Porties klein, niet speciaal en het Italiaanse aspect was slechts het prego, en de wijn. Een restaurant om vlug te vergeten.

12. Een werkelijk fantastisch restaurant. We hebben hier heerlijk gegeten. Formidabele wijnen en de bediening is TOP. Alles in dit restaurant ademt Italiaanse passie uit.
    Een absolute aanrader. We moesten er 40 km voor rijden maar meer dan de moeite waard.

13. Afgelopen Vrijdag voor de 2e keer gegeten bij restaurant Adriano in Heveadorp. Één woord, geweldig !
    Gekozen voor het 5-gangen verassing menu. Het leuke hiervan is, dat je iets eet, wat je niet snel bestelt. Meestal kies je voor het bekende, zoals een carpaccio vooraf, en een lekkere spaghetti of iets soortgelijks. Nu een lekker bitterballetje van tonijn als voorafje, gevolgd door een heerlijke halve kreeft uit de oven. Kwalitatief hoog niveau en dat geld ook voor de uitgebreide wijnkaart.
    Voor echt lekkere Italiaanse gerechten, met Italiaanse bediening in een Italiaanse ambiance, ga je hier naar Adriano!
    Adriano, grazie per tutto e a presto ! Ciao

14. Eerste keer, op advies van vrienden gegaan. Wij zijn echte fijnproevers.

Begin was super, soep heerlijk, carpaccio goed, bier swinckels lekker. Prosecco 6.75 goed betaald. Desertwijn slecht, kaas goed maar niet op sterkte geserveerd! Frutti rossi heerlijk.

Ribeye, heel jammer, ansjovisboter verpestte het mooie stukje vlees, dit gaven wij de ober aan, het was bremzout.

Advies veel minder op doen of apart serveren of minder sterk maken. Nadien keek de ober alleen nog mw. aan, negeerde dhr. Kreeftgerecht was prima van mw.

Totaal beeld jammer.

15. Ik heb hier uitstekend gegeten. Ik heb gekozen voor het verrassingsmenu en alle gangen waren zeer smaakvol! Jammer dat ik hier 150 km voor moet rijden, anders zou ik hier vaker eten.

16. Bij deze een reactie op onderstaande recensie van Teun.

Ik vindt het vervelend dat het via deze site moet maar ik weet niet wie u bent dus, dan maar even zo....

Allereerst bedankt voor de complimenten over wijn en menukaart, maar ik wil even iets rechtzetten over de prijs van de spaghetti aglio olio.

Er is vast iets mis gegaan bij het opmaken van de rekening.

De prijs is n.l. 14.50 en niet ruim 20 euro. Neemt u nog even contact met ons op.

17. Geweldige wijnkaart, uiteenlopend van heel erg goed en duur maar zeker ook goede en goedkopere wijnen zijn verkijgbaar.

Ook de menukaart mag er zijn, mooie Italiaanse gerechten worden er vermeld. Helaas blijkt de uitvoering weinig verrassend te hebben en is het zeker niet beter dan een Italiaanse mama het kan maken.

Daarnaast is een spaghetti aioli als tussengerecht voor ruim 20 euro natuurlijk niet goedkoop. Dan wordt de marge tussen inkoop en verkoop wel heel erg groot.

18. Het is dat ik al diverse keren bij Adriano heb gegeten, anders zou je op basis van deze recensies denken dat je aan het verkeerde adres bent. Toegegeven, je kunt het zo duur maken als je zelf wilt. Dat ligt vooral aan de wijnkeuze en aan jezelf. De sommelier kan je goed adviseren. Er zijn diverse goedkopere goede wijnen. De kwaliteit van het eten is meer dan voortreffelijk. Echte Italiaanse smaken. Adriano houdt 100% rekening met je persoonlijke smaak (als je er een paar keer bent geweest). Voor mij het beste Italiaanse restaurant van Gelderland en omstreken...

19. Pierre Kegels

20. Mooi pand, mooie plek, aardig ingericht, maar eten niet in verhouding met de prijs. Vooral de wijnen veel te duur. Personeel kwekt teveel over wijnen ect, lekker belangrijk gedoe. Kleine porties en niet erg bijzonder, je verwacht meer voor die prijs, en dan valt het tegen.

21. Mooie locatie en prima ingericht restaurant. We waren dan ook verwachtingsvol. Maar het viel tegen. Het eten was niets bijzonders maar wel erg duur. Garnituur: boontjes met een stukje spek, tomaatje met wat kaas uit de oven en gebakken aardappeltjes. Lamskoteletjes smaakte niet naar lam maar naar het overmatig gebruikte kruid. Beetje 'kouwe kak'. Ober praat eindeloos met mensen aan tafel over wijnen - wie denkt er meeste verstand van te hebben - e.d. Wat op de duur erg irritant wordt. Muziek: hard en in maart werd Noel gedraaid(?) Wijn was goed maar duur. Prijs / product verhouding slecht. Veel geld voor zeer matige kwaliteit!

22. Wij hebben er gisteren gegeten en wij komen graag in restaurants die we nog niet kennen. Vooral de Italiaanse keuken spreekt ons aan.

Wij sluiten ons aan bij de matige waardering...de ambiance is geweldig en ook de bediening is goed. Het eten was prima maar geen bijzondere, speciale dingen. De wijn was erg lekker maar vooral ook duur (70€) voor een flesje goede rode wijn.....

23. Mijn inschatting is dat veel bezoekers hier getrokken worden door het fraaie pand in een natuurlijk prachtige, welvarende omgeving. Als je er eenmaal zit kom je tot de ontdekking dat het menu in feite vrij beperkt is. Wij vonden hetgeen werd voorgeschoteld niks bijzonders. De service is voldoende/goed. Het eten is niet slecht, maar er zijn legio adressen waar je veel meer eetplezier beleeft. Dit is echt voor een heel speciaal, beetje high brow publiek (dat niet al te kritisch is op hetgeen wordt geserveerd)

24. Wij eten geregeld bij Adriano. Al sinds de opening. Het is een Italiaans restaurant dat ver boven het niveau van pizzeria uitsteekt.

Gastvrije en hartelijke bediening. Altijd authentieke, verse en bijzondere gerechten. Wij kiezen nooit iets van de kaart, maar laten ons graag verrassen. Daarbij worden geweldige passende wijnen geschonken.

Kwaliteit heeft zijn prijs, maar om Adriano nu duur te noemen.... kom nou, zeg. "Get real," zou ik zeggen. Onze ervaring is dat het een bijzonder goede prijs-kwaliteitsverhouding heeft. Maar als je voor een twee tientjes wil eten is het lastig te genieten.

25. Jaap Vettebek

Adriano is een restaurant met een verwijzing in de naam naar Italie. Eenmaal binnen, tref je een gezellige ambiance in Italiaanse sfeer. Voor zowel zakelijke als prive-gezelschappen. De prijzen zijn ongekend hoog, terwijl die zo gewaardeerde Hollandse kroket en frikandel niet op de menukaart staan. Ook kinderen willen deze immers nog wel eens nuttigen.

De wijnen zijn duur, maar wel puur Italiaans.

De menukaart vermeld diverse onbekende Italiaanse gerechten die, alhoewel zeer goed te eten, veel te duur zijn. Vooral in verhouding tot de grootte van de porties.

Ik ging naar buiten zonder gevuld gevoel. Het bezoek betreft veelal gefortuneerden die op zoek naar een lekker en bijzonder uitje in een prachtige omgeving willen dineren. Ik, mezelf beschouwende als culinair kenner, ben in zeer vele horecageleden geweest waarbij ik deze als duur, exclusief maar wel autenthiek beschouw. Voor de liefhebber!

26. Eten viel nogal tegen. Bediening ook. We werden totaal genegeerd. Veel kouwe kak. Prijs-/kwaliteitverhouding is heel ver te zoeken.

27. Het was errug lekker en zeer sfeervol. Dankzij het mooie weer buiten gegeten. Heerlijk. Toen het begon te regenen met hulp onder een grote parasol toch buiten kunnen blijven. Het eten was Italiaans, zonder de Hollandse pizza en pasta. Echt af. Het is niet echt goedkoop, maar zeker zijn geld waard. Een aanrader.

28. Een prachtige ambiance waar je echt heerlijk italiaans kunt eten. In het restaurant hangt echt een Italiaanse sfeer, zoals je die ook in Italie aantreft. Wij zijn hier al meerdere malen geweest. De prijs/kwaliteit verhouding is goed. Het is nooit voorgekomen dat wij de zaak verlieten met het gevoel 'ik heb nog honger'.

29. Hubert Mulder

Al meerdere keren daar geweest, altijd vriendelijke ontvangst, goede wijnbegeleiding en het eten is echt puur Italiaans, let wel voor een pizza moet je daar niet zijn. Dit is een restaurant die de Italiaanse gastromonie 100% respecteerd

30. Maria de Hoop

Mooie zaak,bediening (eigenaresse?) goed, erg aardig. Prijs/kwaliteit beetje scheef, kleine porties.

31. Een echte Italiaan!!!!! met echte Italiaan in de keuken en dat proef je.
    4 keer hier gegeten.HEERLIJK gerechten! Geen liflafjes.
    Ruime keuze met top Italiaanse wijnen per glas en zeer goede wijnadviesen
    Prijs kwaliteit verhouding zijn prima in orde.
    Behalve goed eten is dit ook een restaurant waar je je op je gemak voelt,
    Je voelt je er echt thuis.
    Eindelijk weer eens weer iets goeds gevonden. Een aanrader!

32. Erg duur voor een heel klein beetje eten. Je verlaat het restaurant met trek.