Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Doorwerth verdeeld zijn.

Doomernik

In Kievitsdel zijn wij een aantal keren geweest in de afgelopen jaren. Gisteren waren wij er weer op vaderdag. Vooraf een soepje (keuze uit drie soepen), daarna even kijken wat de schalen bevatten van het Chinees buffet. Tsja, bijna alle schalen leeg, dus even wachten tot alles wordt bijgevuld. Na 10 minuten waren alle schalen bijgevuld, nieuwe vers gemaakte gerechten worden in de oude schalen gedeponeerd, waardoor de onderste laag begint aan te koeken. Dit herhaalt zich een paar keer per uur, dus even wachten, schalen bijvullen op de oude resten, die niet verwijderd worden. Mijn dochters hadden er genoeg van en wilden niet meer verder eten, mijn schoonzoon inclusief. Bij het betalen heb ik dit gemeld, de serveerster zou het aan de keuken doorgeven (ja, ja). Dat was dus voor ons de laatste keer bij Kievitsdel in Doorwerth.

Gisteren als genodigde gasten in een groot gezelschap lunch gebruikt bij Adriano's, een feest!! Heerlijke gerechten, idem wijn, de gastvrouw is bijzonder attent, doet alles om het iedereen naar de zin te maken. Je gaat bij Adriano's niet "even wat eten", dat bewaar je voor bijzondere gelegenheden!
    Het was geweldig, tot ziens, Ellen en Will, Oosterbeek

G. Timmermans

Het is een fijn restaurant waarbij de eigenaren garant staan voor heerlijke lunch of diner met de mooiste producten! Ook de wijnen zijn van bijzondere kwaliteit uit Italië.

Zeer onvriendelijk personeel met belachelijk hoge prijzen voor een snackbar.

5. Chinees-Indisch Doorwerth

Vd Beek

Met familie genoten van het heerlijke, lopende, buffet!
    We komen zeker terug!

6. Chinees-Indisch Doorwerth

Lucy

7. Internationaal Doorwerth

Enige tijd geleden hier een erg leuk familie arrangement geboekt in dit bijzonder fraaie hotel, met prima service, een aardig (inclusief) diner en lekker uitgebreid ontbijt. Helaas werd mijn zoontje de dag na zijn kinderbuffet ziek. Het causale verband zullen we nooit weten. We moesten naar huis, maar mochten de misgelopen 2e nacht van het arrangement op een latere datum gewoon inhalen. Heel fijn!

Helaas blijkt de prijs van dit arrangement onlangs met maar liefst Euro 40 te zijn verhoogd. We hadden zeker plannen om terug te komen, maar zien daar nu vanaf. Over het snijden in eigen vingers gesproken.

8. Chinees-Indisch Doorwerth

aartje stuivenberg

R. van Ewijk

Heerlijk gegeten! Vriendelijke bediening en gezellige sfeer! Met een groep van 12 personen gegeten. Het eten was erg lekker en een goede bediening. Een deel van deze groep was hier al vaker geweest.

R. Van Ewijk

10. Chinees-Indisch Doorwerth

Deze Chinees is zowel met afhalen als zitten erg goed. Vriendelijke bediening. Goede prijs/kwaliteit. De kip met cashewnoten is erg lekker, evenals de gebakken banaan.

Prima restaurant waar ook de kinderen met smaak hebben gegeten. De pizza's waren erg lekker. De lasagne heb ik wel eens smeuïger gegeten. Het ijs was heerlijk. Bediening vriendelijk. De prijs viel on reuze mee. Een aanrader....

Afgelopen weekend eens gegeten hier ter ere van verjaardag. Aankleding (= eerste indruk) was verzorgd, toch viel allemaal beetje tegen. Sfeer was een beetje gemaakt. Lang gewacht op het eten. Eten was goed, niet bijzonder. Voor de prijs echt meer verwacht.

Wij halen hier af en toe wat voor thuis. De indische rijsttafel is erg lekker en uitgebreid. Is het geld zeker waard.

Wij halen hier 1x in de maand wat voor op een luie avond. Nette inrichting. Kwaliteit van het eten is de laatste tijd merkbaar vooruit gegaan. De prijzen zijn nog wel aan de hoge kant. Toch halen wij liever hier wat dan dat we naar Renkum of Oosterbeek rijden. Afnemen van de bestellingen mag wel wat zorgvuldiger, we hebben een paar keer een verkeerde bestelling meegekregen. Wel heel fijn dat we hier in Doorwerth een cafetaria hebben. Ga zo door!

15. Chinees-Indisch Doorwerth

We waren op vakantie in de buurt. Restaurant gevonden op Eet.nu. Ontzettend lekker eten,chinese gerechten in een buffet.Vriendelijke mensen. Top

Ik neem altijd een heerlijke vegetarische pizza, stokbroodje, soms salade erbij en toetje. Allemaal heerlijk en gezellige sfeer, goede bediening. Allemaal top. We komen er dan ook al ruim 4 jaar

Bij binnenkomst zaten er 4 tafels en werd ons netjes een tafel aangewezen waar we konden zitten.
    De kaart werd gegeven en er werd gelijk een drankje opgenomen. Bediening was niet erg vriendelijk, er liepen 3 meisjes en er kon bij geen van allen een glimlach af. Toen we hadden gekeken wat we wilde eten kwam er een meisje naar onze tafel of we een keuze hadden gemaakt. Dus ze vroeg letterlijk (zonder glimlach) "en weten jullie t?' Best onaardig, dus bestelling opgenomen, op naar het voorgerecht, was niet bijzonder vooral erg simpel. (dat mag voor die prijs). Het meisje kwam onze borden weghalen zonder te vragen of het naar wens was, onze glazen waren ondertussen leeg. Na een kwartier aandacht gevraagd te hebben, zag een kok ons zwaaien en stuurde een meisje naar onze tafel en bleef stilzwijgend staan wachten tot wij uiteindelijk wat gingen bestellen (nog steeds niet vriendelijk). Ons hoofdgerecht werd op tafel gezet en verder werd er niks gezegd. De bodems van de pizza's waren erg flauw en de pasta's hadden ook niks bijzonders. Vervolgens werd weer ons bord stilletjes weggehaald en om dessert gevraagd.

Kortom, slechte chagrijnige onoplettende bediening en niet heel erg bijzonder eten. Wij hebben met elkaar gelukkig wel een leuke avond gehad, omdat we de slappe lach kregen van de service.

In ieder geval was dit de eerste en laatste keer dat we hier geweest zijn.

Vanmiddag even iets gegeten. De sla was heel vers en lekker. Bruinbrood was heerlijk en ook vers. De gehaktbal uit eigen keuken prima. De bediening was snel en goed.

19. Chinees-Indisch Doorwerth

Een gezellig echt Chinees restaurant, met een voortreffelijke keuken en een uitermate vriendelijke bediening!
    De prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend.

20. Chinees-Indisch Doorwerth

We hebben jarenlang de maaltijd afgehaald. We hebben er nu drie keer in het restaurant gegeten. Heel goed buffet en gezellige bediening. We komen er bij gezondheid vaker. Een aanrader

Mooi eethuys vriendelijk personeel .
    Gaan we zeker vaker eten het was heerlijk.
    Echt een aanrader

We hebben alleen maar goede ervaringen bij Bella Italia en komen er dan ook al jaren. Inderdaad zijn de gerechten "af", niet alleen lekker, maar ook het aanzien waard .Bella Italia is een geweldige aanrader in de regio

23. Internationaal Doorwerth

De lange

Wij hebben een ontzettende goede ervaring gehad. Ontbijt is erg uitgebreid en luxe. Avondmaaltijden zijn wat exclusief en een goede hoeveelheid. De service is hier uitermate goed. We hebben niet vaak zo een goed hotel mee gemaakt en zouden dit dus echt aanraden aan vrienden!

Wij komen hier regelmatig, maken dan gebruik van het buffet. Je begint indien gewenst met de keuze uit 3 soorten soep. Het buffet is uitgebreid met verschillende gerechten (vlees, vis, groentes) sushi, en de keuze uit nasi, mie, bami. Als desert kan je kiezen uit vruchten, ijs en diverse soorten gebak. De bediening is netjes en niet opdringerig.

Ook kan je hier a la carte en japans eten, dit hebben wij nog niet gedaan, dus daar kunnen wij niks over zeggen.

C. van den Hoogen & Familie

Wij zijn enkele keren met kinderen en kleinkinderen gaan eten bij Restaurant "Bella Italia" in Doorwerth. Samen waren wij dan met 9 personen. De gerechten waren van zeer goede kwaliteit, de geserveerde wijnen uitstekend en dat alles tegen redelijke prijzen. Dit alles werd omringd met een servicegerichte goede en vriendelijke bediening, speelmogelijkheden voor de kleine kinderen, en een leuke ambiance. Wat ons betreft mag dit restaurant een Michelin-ster verkrijgen, zeker ook, omdat de gerechten een echte delicatesse vormen in een uitnemende kwaliteit-prijsverhouding.

26. Chinees-Indisch Doorwerth

Zaterdagavond met vrienden buffet gegeten,het viel mij wat tegen,niet zo vers als ik daar gewend ben,het varkensvlees was droog en taai en het was net of het te lang in de bakken had gelegen.De baas vertelde dat zijn kok met vakantie was en hij het alleen moest doen.mischien kwam het daar door,bediening was goed en vriendelijk,hoop dat het weer beter word.

Zakenlunch met 6 man. Ondanks beperkte kaart prima broodjes, lekker soepje en een vriendelijke bediening. In ons geval (gelukkig) geen zelfbediening!

j.j. van der wetering

Heerlijk gegeten met 2 kinderen. Zij konden even spelen, terwijl ik wachtte op het eten. Kwaliteit is goed. Personeel vriendelijk.

Het eten was heel lekker maar de prijzen aan de hoge kant. Hopelijk zakken de prijzen vanwege de crisis die de meeste horeca gelegenheden treft maar dat is helaas niet te checken op de website omdat daar geen prijzen zijn vermeld.

Mochten ze de prijzen goedkoper maken, zal ik zeker daar vaker gaan eten.

Wij komen hier regelmatig en zijn zeer tevreden, smaken zijn goed, sfeer is goed en de prijs is goed.