Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Doorwerth verdeeld zijn.

Met 45 man een hele gezellige goede avond gehad. Het smaakte heerlijk en de bediening was goed! Leuke ervaring. We hebben genoten.

Vandaag ben ik enorm verrast wat ons is gebeurd!
    Mijn zoontje en ik nemen plaats aan de kookplaat. Realiseer met te laat dat er ook mensen aan de plaat zitten die wel eens garnalen kunnen eten. Mijn zoon is hier allergisch voor dus ik hou alles scherp in de gaten. Ik heb het ook gemeld bij het personeel.
    Echter het gereedschap op de plaat word steeds aan het zelfde doekje afgeveegd. Smerig!!
    Ik word verteld dat het eten van ons apart zal worden gekookt, prima. Echter de groente was nog rauw.. Wij zijn opgestapt.

De dame zegt nog dit hebben wij de afgelopen 15 jaar niet meegemaakt. Wat heb ik daarmee te maken? Ik wil gehoord worden, zo jammer dit!!
    Wij zijn thuis, stinkend naar de olie, pizza in de oven....
    Maar blij dat wij niet in het ziekenhuis terecht zijn gekomen!....

Overpriced tot op het bot. Meermaals matig gebakken melige friet gehad. De naam van de toko doet vermoeden dat je met een luxe kwalitaria te maken hebt. Helaas wordt dat, behalve de inrichting en uitstraling, nergens waargemaakt.
    Het doet zelfs vermoeden dat men bang is voor het woord snackbar. Helaas voor hen is er ook in dat segment veel beter te krijgen.

Heeft groot voordeel van het feit de enige friettent te zijn in het dorp. Gemak dient de mens zullen we maar zeggen.

Wat een teleurstelling. Het ontvangst was al niet echt vriendelijk, de serveerster had er duidelijk geen zin in. Er kon geen lachje vanaf. We voelden ons bijna bezwaard dat we er kwamen eten. We hadden het buffet. Nu snap ik dat je voor 18,50 euro geen culinair hoogstandje kan verwachten maar het was niet lekker. Het vlees was zo uitgedroogd en zout en de groenten waren ook erg zout en smaakte onderhand hetzelfde. De mini loempia's waren zo uitgedroogd die leken wel opgewarmd. Het ijs ging dan wel als toetje maar waar het vers gesneden fruit inlag, zaten al fijn fruitvliegjes onder. Nee alles behalve smakelijk gegeten. We waren ook al na een half uur weg gegaan. Je kan beter voor dat geld ergens anders gaan eten. Wij komen nooit meer terug.

TOP restaurant, wij verblijven in het Fletcher hotel en zijn hier wezen eten. Uitstekende service en eten! Een echte aanrader voor iemand die onbekend is in Doorwerth en heerlijk wilt eten!

6. Chinees-Indisch Doorwerth

van der scheur

We hebben als sportgroep heerlijk gegeten het is beslist een aanrader

Hebben hier, werkelijk!, nog nooit slecht gegeten. Degelijk eten, verse en ruime porties. Geen Italiaanse fratsen. Geen flauwekul en komedie. Vriendelijke en bescheiden bediening. Koks hebben duidelijk verstand van gegrilled vlees/vis. Mixed grill kip shoarma is persoonlijke favoriet. Net als lamskoteletjes en ossenhaas. (afhaal)Pizza's gaan als een raket. Leuke en prijsvriendelijke formules. Limoncello staat ijskoud en de huisgemaakte Tiramisu bevat nu ook alcoholische likeur. Moderne inrichting in sfeervolle omgeving. Parkeren is gratis en ruim voldoende. Mooie omgeving. Is onze buurt Italiaan.

We werden heel gastvrij ontvangen door Rumo en de kok nemen we mee naar Brabant omdat hij zo goed is ! Echt de moeite waard om hier te eten

Marcel Groot

Heerlijk lunch genoten. Prima kwaliteit en zeer vriendelijke bediening!

Zojuist heerlijk gegeten bij dit restaurant! Zeer tevreden over het eten en service. Zeker een aanrader voor degene die lekker gezellig een hapje willen eten.

11. Chinees-Indisch Doorwerth

We hebben heerlijk gegeten en een hele leuke avond gehad. De bediening was ontzettend aardig. Doen we zeker nog een keer over.

Wij hebben onze maaltijd gehaald en thuis gegeten. Het begon met een smaakloze loempia. Na deze teleurstelling kon het nog erger. Onze nasiramis was ronduit vreemd en niet lekker. De kip in een gefrituurd korstje behorende bij dit gerecht was te vet om te eten. In het verleden kwamen we af en toe eten halen. Dit is ons laatste bezoek aan de Kievitsdel geweest. Nog nooit hebben wij een recensie op internet gegeven, omdat we dit niet zo sympathiek vinden. Nu zijn we ronduit verbolgen en teleurgesteld over onze maaltijd vandaar.

Elke vrijdag halen wij eten van bella Italia, een tijdje geleden werd er verbouwd en "moesten" wij noodgedwongen ergens anders afhalen. Diverse pizzeria's in omtrek van 5 km. geprobeerd maar overal viel het tegen.......of de prijs was te duur, inhoud te mager en de smaak was niks. Kortom voor ons niks anders meer dan bella italia!!!!

14. Chinees-Indisch Doorwerth

Erg zonde vroeger was het beter. Babi pangang bestaat meer uit vet dan uit vlees. Vriendelijk zijn ze ook niet tegenwoordig. En moeilijk doen is een sport geworden daar. Ik kom er niet meer.

Gisteren voor het eerst gegeten bij dit restaurant. Zowel eten als de vriendelijkheid van het personeel overtroffen ruimschoots onze verwachtingen.

Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening. Komen zeker terug.

Lucio Ryan

Eten opzich wel oke maar aan de dure kant. Het personeel is ontzettend onvriendelijk.

Wij hebben hier vaker gegeten maar na vandaag komen wij niet meer terug zeer onvriendelijk personeel begon al bij binnekomst dat we eigenlijk te vroeg hadden gereserveert?! Zelfs de kok aan onze bakplaat was geirriteert en alles moest snel snel de mensen die na ons kwamen kregen hun eten tegelijk waardoor ze bijna hun hele menu binnen 10min voor hun hadden opmerkingen was het personeel niet van gedient gingen ook uitgebreid net naast de klant staan kletsen in het japans ging duidelijk over onze tafel heel raar deze manier van doen voor deze prijzen mag je toch een beetje service verwachten een glimlach doet al een hoop! Het eten is gewoon goed porties zijn voldoende.. het interieur valt van ellende uitelkaar en het is voor ons niet de eerste keer dat het personeel ons zo behandelt dachten vorige keer nog agh iedereen heeft wel eens een slechte dag maar niet dus zou vooral niet voor 7uur reserveren dan zijn ze niet van gedient mensen die vroeg komen eten. Gaan zeer zeker nooit meer terug.

Goede afhaalservice op tijd klaar. Minpunt: Grote loempia's zijn erg vettig, veel frituurolie bij het uitpakken.
    Gerechten zijn verder heerlijk!

Heerlijk gegeten en gedronken. Lekker overzichtelijke kaart. Een prima service. Leuk tentje. Komen zeker een keer terug!

Kim

Ondanks de drukte snel en netjes bediend.
    Iets duurdere snackbar maar je krijgt een goed bord eten.

Deze snackbar is misschien wat duurder dan gemiddeld, maar de kwaliteit is dan ook uitstekend. De persoon die de saté niet lekker vond heeft dan niet de saté schotel gehad. Die is geweldig! Goede stukken vlees met een lekker pittige saté saus.

24. Chinees-Indisch Doorwerth

Zondag gehaald, heerlijk, alles vers en goed verpakt. Een aanrader!

Jan-Simon

Vandaag genoten van het buffet. Personeel is vriendelijk en houdt perfect in de gaten wanneer een gerecht van het buffet dreigt op te raken. Buffet is uitgebreid en de smaak was prima. Voor eur 18,50 een prima prijs-kwaliteitsverhouding.

26. Chinees-Indisch Doorwerth

Wij zijn er vandaag wezen eten, super lekker eten, vrij veel goede service en leuk personeel zeer welwillend. Gaan er volgende keer weer heen als wij in de buurt zijn, zeker de moeite waard!

27. Chinees-Indisch Doorwerth

Zaak compleet gemoderniseerd. Uitstekende kwaliteit en service, wij zijn er vaste klanten.

28. Chinees-Indisch Doorwerth

Charlotte

Schitterend vernieuwd restaurant. Eten goed op smaak, warm en constant bijgevuld. Gastvrij en vriendelijk personeel. Ze nemen de tijd voor de klant.

Woensdag 23 december in dit restaurant gegeten met z'n tweetjes, omdat wij op die dag 8 jaar bij elkaar waren. We kozen voor een 5 gangen verrassingsmenu en mijn vriend met een wijn arrangement erbij, ik was de bob.

Ik moet eerlijk toegeven dat we in principe prima gegeten hebben hier en de bediening was ook goed. Alleen vond ik een haar van 15 cm. in mijn hoofdgerecht en daar was ik wat minder blij mee. Ze vonden het erg vervelend dat dit gebeurd was en ze doen dat natuurlijk niet expres. Diner ook gewoon afgemaakt en afgewacht wat ze hier mee zouden doen. Na een kopje koffie en thee naderhand de rekening gevraagd en die was niet mis. We moesten €156,95 afrekenen. Nu vinden we dat niet erg, want als iets goed is dan betalen we daar graag voor. Vanwege het incident (de haar in mijn eten) kregen we het kopje koffie en thee van het huis.

Nu heb ik lang getwijfeld of ik een recensie zou schrijven. Ik kon nl. duidelijk zien dat ze het erg vervelend vonden dat er een haar in mijn eten zat. Maar hoe langer ik er over nadenk, hoe meer ik zoiets heb van... Gratis kopje koffie en thee op zo'n rekening vind ik wel een beetje karig. We hebben er prima gegeten, maar gaan hierdoor niet meer terug.

30. Chinees-Indisch Doorwerth

Bob en Jenny

Fijn restaurant. Fijne eigenaars, goed eten. Ik schrijf deze recensie omdat wij hier vaak eten en nu hun hele zaak is afgebrand. Ik hoop en wens hen alle klanten en meer terug! Eerlijk eten voor een eerlijke prijs, schone en leuke accommodatie. Voor nu alleen afhalen, wij komen zeker terug als u weer open gaat! Alle goeds!