Chinees-Indisch Restaurant

Hao yuan

Ons restaurant biedt een unieke combinatie van authentieke Chinese en Indische gerechten, bereid met de beste en verse ingrediënten en kruiden. Laat je verrassen door onze smaakvolle gerechten en gastvrije service.

Kom langs en proef de heerlijke smaken van het Verre Oosten bij Hao Yuan in Doorwerth!

Catering

Op locatie

Wist je dat wij ook een uitstekende catering service bieden voor al jouw evenementen en feesten?

Laat ons je gasten verwennen met onze smaakvolle en authentieke gerechten, terwijl jij je volledig kunt focussen op je gasten.

Lopend buffet

Bent u op zoek naar een gemakkelijke en smakelijke manier om te dineren zonder het gedoe van het kiezen van a la carte gerechten of het afhalen van eten? Ons uitgebreide lopend buffet is de perfecte oplossing! Geniet van een onbeperkte keuze aan heerlijke gerechten die zeker aan uw smaakpapillen zullen voldoen.

Voor slechts €21,95 voor volwassenen en €13,95 voor kinderen tussen 3 en 12 jaar oud, kunt u genieten van ons heerlijke lopend buffet. Dit is alleen beschikbaar op vrijdag, zaterdag en zondag, inclusief feestdagen. Wacht niet langer, bel en reserveer nu een tafel bij ons!

We nemen

allergieën serieus

We nemen allergieën zeer serieus bij Hao Yuan. Laat ons tijdig weten of je allergieën hebt wanneer je bij ons komt eten, zodat we onze gerechten kunnen aanpassen om aan jouw dieetvereisten te voldoen en je een heerlijke en veilige maaltijd te bezorgen.

Aangepaste openingstijden

Oudejaarsdag (31 december) zijn wij tot 20:00 uur geopend!

Nieuwjaarsdag (1 januari 2024) zijn wij geopend!

Woensdag 3 januari zijn wij gesloten!