Nieuwste foto's in Doorwerth

Laatste updates in Doorwerth

1. H. De Bruin's profielfoto
    H. De Bruin heeft een recensie geschreven voor Restaurant Adriano

H. De Bruin

Uitstekende kaart, alle gerechten van ons gekozen 5-gangen menu superbe! Zeker een aanrader voor de liefhebber van de Italiaanse keuken. De entre-cote die wij genoten heb ik werkelijk nergens anders zo gehad, in een woord geweldig. Pastagerechten vol fantasie en zeer smakelijk. Dessert (we hebben het 'zoet' en het 'kaas' gehad: met zorg en zeer smakelijk.
    Omlooptijd wat lang (een Italiaan zou zeggen: we hebben de tijd, het hoeft niet meteen op) wel een minpunt van deze Veluwnaar: slechts 1 soort bier om uit te kiezen (Swinckels 'speciaal' pilsner) is te weing. Een mooi Belg zou niet misstaan.

2. Ron Schijfs's profielfoto
    Ron Schijfs heeft een recensie geschreven voor Bella Italia

Ron Schijfs

Vriendelijke ontvangst.
    Heerlijk hoofdgerecht. Ijs na was wat minder. Twee bolletjes al gesmolten voordat ze op mijn tafel stonden. Wel direct excuus van de ober van dienst.
    Heb me echt fijn gevoeld tijdens dit etentje!

3. Bea van Westbroek's profielfoto
    Bea van Westbroek heeft een recensie geschreven voor Bella Italia

Bea van Westbroek

Erg vriendelijk personeel en superlekker gegeten. De sfeer was erg gezellig. Zeker een 10 waard, maar als ik een 20 mocht geven, zou ik dat zeker hebben gedaan.

4. Hans's profielfoto
    Hans heeft een recensie geschreven voor Bilderberg Kasteel Doorwerth

Geluncht, maar dat viel tegen, vooral de prijzen staan niet in verhouding tot wat je krijgt. Voor deze prijzen zelf halen en opruimen kan echt niet. De smaak van het eten was goed maar de onbeboterde sneden brood maakten het wel heel droog. In plaats van boerenbrood (allergie) vroeg ik witbrood. Ik kreeg 2 sneetjes witbrood, geen boter en enkele plakjes gerookte zalm en een blaadje sla (de piccalilly-mayonaise was compleet vergeten) en dat voor € 12,50.
    Je moet bovendien erg oppassen dat je met je dienblad niet struikelt over de keitjes op de vloer; leuk dat middeleeuwse maar wel erg gevaarlijk.

5. Charly's profielfoto
    Charly heeft een recensie geschreven voor Restaurant Kievitsdel

We hebben Japans gegeten aan de plaat. Het eten was vers en heerlijk! Interieur van het restaurant is gedateerd, maar het eten is prima. Bediening ook. Het duurde alleen wat lang voor de kok begon met eten bereiden aan tafel. Misschien kwam dat omdat het druk was, maar we hadden wel gereserveerd. Kortom; een aanrader!!

6. Schilder's profielfoto
    Schilder heeft een recensie geschreven voor Restaurant Kievitsdel

Schilder

Heerlijk gegeten voor een leuke prijs!

7. H Breederveld's profielfoto
    H Breederveld heeft een recensie geschreven voor Bella Italia

H Breederveld

Herrlijk gegeten. Goede bediening al met al gezellige avond gehad.

8. Theo van Brakel's profielfoto
    Theo van Brakel heeft een recensie geschreven voor Restaurant Kievitsdel

Theo van Brakel

Eten was goed, sfeer niet zo, er waren naar 8 mensen aanwezig, service was redelijk.

9. wil achterberg's profielfoto
    wil achterberg heeft een recensie geschreven voor Bella Italia

Wij hebben als zussen een gezellige avond gehad met heerlijk eten

10. Adriaan's profielfoto
    Adriaan heeft een recensie geschreven voor Restaurant Kievitsdel

Met 45 man een hele gezellige goede avond gehad. Het smaakte heerlijk en de bediening was goed! Leuke ervaring. We hebben genoten.

11. Monique's profielfoto
    Monique heeft een recensie geschreven voor Restaurant Kievitsdel

Vandaag ben ik enorm verrast wat ons is gebeurd!
    Mijn zoontje en ik nemen plaats aan de kookplaat. Realiseer met te laat dat er ook mensen aan de plaat zitten die wel eens garnalen kunnen eten. Mijn zoon is hier allergisch voor dus ik hou alles scherp in de gaten. Ik heb het ook gemeld bij het personeel.
    Echter het gereedschap op de plaat word steeds aan het zelfde doekje afgeveegd. Smerig!!
    Ik word verteld dat het eten van ons apart zal worden gekookt, prima. Echter de groente was nog rauw.. Wij zijn opgestapt.

De dame zegt nog dit hebben wij de afgelopen 15 jaar niet meegemaakt. Wat heb ik daarmee te maken? Ik wil gehoord worden, zo jammer dit!!
    Wij zijn thuis, stinkend naar de olie, pizza in de oven....
    Maar blij dat wij niet in het ziekenhuis terecht zijn gekomen!....

12. Troy's profielfoto
    Troy heeft een recensie geschreven voor Eethuys Doorwerth

Overpriced tot op het bot. Meermaals matig gebakken melige friet gehad. De naam van de toko doet vermoeden dat je met een luxe kwalitaria te maken hebt. Helaas wordt dat, behalve de inrichting en uitstraling, nergens waargemaakt.
    Het doet zelfs vermoeden dat men bang is voor het woord snackbar. Helaas voor hen is er ook in dat segment veel beter te krijgen.

Heeft groot voordeel van het feit de enige friettent te zijn in het dorp. Gemak dient de mens zullen we maar zeggen.

13. Jean's profielfoto
    Jean heeft een recensie geschreven voor Restaurant Kievitsdel

Wat een teleurstelling. Het ontvangst was al niet echt vriendelijk, de serveerster had er duidelijk geen zin in. Er kon geen lachje vanaf. We voelden ons bijna bezwaard dat we er kwamen eten. We hadden het buffet. Nu snap ik dat je voor 18,50 euro geen culinair hoogstandje kan verwachten maar het was niet lekker. Het vlees was zo uitgedroogd en zout en de groenten waren ook erg zout en smaakte onderhand hetzelfde. De mini loempia's waren zo uitgedroogd die leken wel opgewarmd. Het ijs ging dan wel als toetje maar waar het vers gesneden fruit inlag, zaten al fijn fruitvliegjes onder. Nee alles behalve smakelijk gegeten. We waren ook al na een half uur weg gegaan. Je kan beter voor dat geld ergens anders gaan eten. Wij komen nooit meer terug.

14. Imke's profielfoto
    Imke heeft een recensie geschreven voor Bella Italia

TOP restaurant, wij verblijven in het Fletcher hotel en zijn hier wezen eten. Uitstekende service en eten! Een echte aanrader voor iemand die onbekend is in Doorwerth en heerlijk wilt eten!

15. van der scheur's profielfoto
    van der scheur heeft een recensie geschreven voor Hao Yuan

van der scheur

We hebben als sportgroep heerlijk gegeten het is beslist een aanrader

16. Dick's profielfoto
    Dick heeft een recensie geschreven voor Bella Italia

Hebben hier, werkelijk!, nog nooit slecht gegeten. Degelijk eten, verse en ruime porties. Geen Italiaanse fratsen. Geen flauwekul en komedie. Vriendelijke en bescheiden bediening. Koks hebben duidelijk verstand van gegrilled vlees/vis. Mixed grill kip shoarma is persoonlijke favoriet. Net als lamskoteletjes en ossenhaas. (afhaal)Pizza's gaan als een raket. Leuke en prijsvriendelijke formules. Limoncello staat ijskoud en de huisgemaakte Tiramisu bevat nu ook alcoholische likeur. Moderne inrichting in sfeervolle omgeving. Parkeren is gratis en ruim voldoende. Mooie omgeving. Is onze buurt Italiaan.

17. Katia's profielfoto
    Katia heeft een recensie geschreven voor Bella Italia

We werden heel gastvrij ontvangen door Rumo en de kok nemen we mee naar Brabant omdat hij zo goed is ! Echt de moeite waard om hier te eten

18. Marcel Groot's profielfoto
    Marcel Groot heeft een recensie geschreven voor Eethuys Doorwerth

Marcel Groot

Heerlijk lunch genoten. Prima kwaliteit en zeer vriendelijke bediening!

19. Layla's profielfoto
    Layla heeft een recensie geschreven voor Bella Italia

Zojuist heerlijk gegeten bij dit restaurant! Zeer tevreden over het eten en service. Zeker een aanrader voor degene die lekker gezellig een hapje willen eten.

20. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor Hao Yuan
    Chinees-Indisch Doorwerth

We hebben heerlijk gegeten en een hele leuke avond gehad. De bediening was ontzettend aardig. Doen we zeker nog een keer over.

21. Karin's profielfoto
    Karin heeft een recensie geschreven voor Restaurant Kievitsdel

Wij hebben onze maaltijd gehaald en thuis gegeten. Het begon met een smaakloze loempia. Na deze teleurstelling kon het nog erger. Onze nasiramis was ronduit vreemd en niet lekker. De kip in een gefrituurd korstje behorende bij dit gerecht was te vet om te eten. In het verleden kwamen we af en toe eten halen. Dit is ons laatste bezoek aan de Kievitsdel geweest. Nog nooit hebben wij een recensie op internet gegeven, omdat we dit niet zo sympathiek vinden. Nu zijn we ronduit verbolgen en teleurgesteld over onze maaltijd vandaar.

22. R's profielfoto
    R heeft een recensie geschreven voor Bella Italia

Elke vrijdag halen wij eten van bella Italia, een tijdje geleden werd er verbouwd en "moesten" wij noodgedwongen ergens anders afhalen. Diverse pizzeria's in omtrek van 5 km. geprobeerd maar overal viel het tegen.......of de prijs was te duur, inhoud te mager en de smaak was niks. Kortom voor ons niks anders meer dan bella italia!!!!

23. F's profielfoto
    F heeft een recensie geschreven voor Hao Yuan
    Chinees-Indisch Doorwerth

Erg zonde vroeger was het beter. Babi pangang bestaat meer uit vet dan uit vlees. Vriendelijk zijn ze ook niet tegenwoordig. En moeilijk doen is een sport geworden daar. Ik kom er niet meer.

24. Gen J's profielfoto
    Gen J heeft een recensie geschreven voor Bella Italia

Gisteren voor het eerst gegeten bij dit restaurant. Zowel eten als de vriendelijkheid van het personeel overtroffen ruimschoots onze verwachtingen.

Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening. Komen zeker terug.

25. Lucio Ryan's profielfoto
    Lucio Ryan heeft Restaurant Kievitsdel toegevoegd als favoriet restaurant
    €€ -
    • Chinees
    • Japans
    Utrechtseweg 454 Doorwerth
  26. Marleen's profielfoto
    Marleen heeft een recensie geschreven voor Eethuys Doorwerth

Eten opzich wel oke maar aan de dure kant. Het personeel is ontzettend onvriendelijk.

27. Diana's profielfoto
    Diana heeft een recensie geschreven voor Restaurant Kievitsdel

Wij hebben hier vaker gegeten maar na vandaag komen wij niet meer terug zeer onvriendelijk personeel begon al bij binnekomst dat we eigenlijk te vroeg hadden gereserveert?! Zelfs de kok aan onze bakplaat was geirriteert en alles moest snel snel de mensen die na ons kwamen kregen hun eten tegelijk waardoor ze bijna hun hele menu binnen 10min voor hun hadden opmerkingen was het personeel niet van gedient gingen ook uitgebreid net naast de klant staan kletsen in het japans ging duidelijk over onze tafel heel raar deze manier van doen voor deze prijzen mag je toch een beetje service verwachten een glimlach doet al een hoop! Het eten is gewoon goed porties zijn voldoende.. het interieur valt van ellende uitelkaar en het is voor ons niet de eerste keer dat het personeel ons zo behandelt dachten vorige keer nog agh iedereen heeft wel eens een slechte dag maar niet dus zou vooral niet voor 7uur reserveren dan zijn ze niet van gedient mensen die vroeg komen eten. Gaan zeer zeker nooit meer terug.

28. P&J's profielfoto
    P&J heeft een recensie geschreven voor Restaurant Kievitsdel

Goede afhaalservice op tijd klaar. Minpunt: Grote loempia's zijn erg vettig, veel frituurolie bij het uitpakken.
    Gerechten zijn verder heerlijk!

29. Pieter's profielfoto
    Pieter heeft een recensie geschreven voor Bella Italia

Heerlijk gegeten en gedronken. Lekker overzichtelijke kaart. Een prima service. Leuk tentje. Komen zeker een keer terug!

30. Kim's profielfoto
    Kim heeft een recensie geschreven voor Eethuys Doorwerth

Kim

Ondanks de drukte snel en netjes bediend.
    Iets duurdere snackbar maar je krijgt een goed bord eten.