Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Doornenburg verdeeld zijn.

1. Aziatisch Doornenburg

S.F. Walravens

Vriendelijk ontvangen .Het concept goed uitgelegd. Het restaurant is erg ruim opgezet.

2. Aziatisch Doornenburg

Naud en Vera

Spijt dat we hier zijn gaan eten. Het eten was ronduit onder de maat. Weinig keuze, lauw en gewoon echt niet smakelijk. Het bakken op de plaat ging niet goed. Soms wel knoflook, soms niet. Biefstuk te doorbakken en hij vergat heel veel van wat je bestelde. Hij neemt eerst alle bestellingen op en gaat dan bakken. Alles wordt even lang gebakken. Dus je geloofd wel dat de biefstuk niet meer te eten was. De sushi was echt niet lekker en geen sushi te noemen. Ook de hygiëne was niet goed. Lauwe gerechten, vieze wc's, urinoirs komen uit bij soort van open riool en bij het doortrekken kletterde de spetters van de urine weer over mijn kleding. Ze konden het slecht bijbenen met aanvullen. Gelukkig was het niet druk (op een zaterdag), maar we snappen inmiddels waarom!

3. Aziatisch Doornenburg

Eten was mwhau, ging wel. Weinig keuze en vaak koud! Service prima, niks van te zeggen. Leuk voor een keer. Sfeer beetje ongezellig.

4. Aziatisch Doornenburg

Laatst hier gegeten ivm feestje. Bediening was erg vriendelijk. Aanbod eten was minder uitgebreid dan op website aangegeven, maar was redelijk. Wel goed aanbod van grillvlees. Wel leuk dat feestvarken een klein presentje kreeg.

5. Aziatisch Doornenburg

Heerlijk lekker gegeten. Veel keuze zowel qua eten als wat drank betreft. Omdat het onze eerste keer was dat we er waren werd ons vriendelijk een rondleiding aangeboden en uitgelegd hoe alles werkte. Vriendelijk personeel. We komen zeker nog eens terug!

6. Aziatisch Doornenburg

Deze kerst wezen eten en jammer te moeten vermelden dat het ronduit slecht was. Het was veel te druk waardoor er slecht aangevuld werd (bijv. anderhalf uur op sushi moeten wachtten en toen het eenmaal was aangevuld bleek het gewoon een schaal met gefrituurde garnalen in rijst gewikkeld). Echt geen sushi (met variatie) zoals op de foto's getoond. Rest van het aanbod was veelal smakeloos, niet warm genoeg of eveneens slecht aangevuld. Wij zijn van mening dat ze veel te veel reserveringen hebben aangenomen en dit helemaal niet aankonden. Wilde je iets van de grill dan mocht je in een lange rij gaan staan, omdat er maar 2 en op een geven moment nog maar 1 kok aan het bakken was. Kortom, voor de prijs van 35 euro was het ronduit slecht en niet lekker. Jammer, maar voor ons echt de laatste keer.

7. Aziatisch Doornenburg

Lekker eten en drinken voor 2,5 uur voor een redelijke prijs. Eten van de grill vers bereid, en buffet goed gevuld.

8. Aziatisch Doornenburg

bibi3

Hier alweer een tijdje geleden geweest en helaas erg achteruit gegaan sinds de vorige keren. Toetjes die zo lang staan dat er velletjes op de mousse zitten, warme gerechten die lauw zijn en ontzettend zout, vlees voor bakplaat was bruin en nasmaak aan, kroepoek taai. Nee helaas voor ons geen Ancari meer. Jammer.

9. Aziatisch Doornenburg

Bij binnenkomst geen ontvangst. Sushi weinig keus, moest zelf vragen of zij het wilden aanvullen. Weinig variatie qua Chinese keuken. Het eten lag te lang in de bakken, het was niet altijd warm. De grill was wel goed, alleen was de kok niet altijd op zijn afdeling en moest een van de bediening hem roepen wanneer je wat wilde laten bereiden. Persoonlijk zal ik zelf niet nog eens daar gaan eten.

10. Aziatisch Doornenburg

Het lijkt veel, maar het was gewoon niet lekker. De tomatensoep was niet zoet...de kip was glazig, de babi pangang niet krokant gebakken. De gebakken banaan te kort gebakken, de nassie geen smaak.

11. Aziatisch Doornenburg

Theo

Erg lekker eten, hoeft niet lang te wachten. Bediening is erg aardig behalve de man achter de bakplaat. Bij een eerder bezoek stond hier een aardige Chinees, jammer dat hij weg is. Nu is het eten veel minder zorgvuldig dan eerst, jammer, maar een een zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Speelhoek erg leuk voor kids.

12. Aziatisch Doornenburg

Gezellige ontspannen sfeer waar voor de prijs van 24.95 euro
    Onbeperkt gegeten en gedronken kan worden.
    Kinderen voor de helft van de prijs.

Alles mag je zelf pakken ook de dranken.
    Goed grillbuffet waar op goede manier het vlees en vis bereid wordt.

Als er toch een kritisch puntje is dan is het de sfeerverlichting.
    Dit kan beter. En een tip; als het minder druk is een afscheidingswand gebruiken dan lijkt het niet zo leeg.

13. Aziatisch Doornenburg

in een woord geweldig en ideaal met kleine kinderen. Daar hebben ze een speelkamer voor!! Zeker voor herhaling vatbaar!!