Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Doorn verdeeld zijn.

1. Internationaal Doorn

Armen Mnatsian

Ik eet en drink regelmatig in restaurant Plein 6. Vergader ook af en toe met vrienden. Bediening is vriendelijk en eten is goed. Zeker goede prijs kwaliteit verhouding.

2. Internationaal Doorn

Afgelopen zaterdag hier heerlijk een 3 gangen menu gegeten met een paar vriendinnen. Wat een leuk, gezellig restaurant. Mooi inrichting. We werden vriendelijk ontvangen en naar onze tafel gebracht. Leuk, vlot en jong personeel. Wij hebben genoten. bedankt team plein 6

3. Internationaal Doorn

Dit restaurant verdient zeker een pluim! Ben er al een aantal keer wezen eten in klein en met een groot gezelschap. Niks is teveel en alles kan. Personeel is zeer vriendelijk en laat je echt voelen dat je een avondje uit bent. Ook toen we in een groot gezelschap waren en nog lekker aan het natafelen waren werden de glazen gewoon bijgevuld. Het personeel was al naar huis maar de manager liet ons gewoon zitten en werden geenzins weggekeken. Dat is nu gastvrijheid! Al met al een goed gezellig restaurant voor een goede prijs.

4. Internationaal Doorn

Inmiddels ben ik de tel kwijt geraakt v.w.b. het aantal keer dat ik bij Plein 6 heb mogen genieten van de culinaire hoogstandjes, eigenlijk zegt dit op alle vlakken al voldoende, maar toch een recensie omdat zij het verdienen!

De bediening van Plein 6 is altijd erg vriendelijke en doen hun werk altijd met groot plezier. Je wordt warm onthaalt, jas wordt aangenomen en naar je tafel gebracht.

De gerechten zijn qua hoeveelheid altijd perfect, de presentatie erg goed en uiteraard last but not least, de smaak is perfect!

De eigenaar, welke in inmiddels persoonlijk ken via mijn vriendin, is een erg ambiteuse man welke erg betrokken is bij het restaurant.

Kortom, een top restaurant waar ik zeker nog vele malen zal gaan eten!

5. Internationaal Doorn

Super gezellig en heerlijk gegeten, we komen zeker weer terug!

6. Internationaal Doorn

Dit is nu de derde keer dat we bij plein 6 gegeten hebben en dit is zeker om een reden. Je kunt er heerlijk eten en de bediening is bijzonder aardig en gastvrij. De tijdsverdeling tussen de gangen door is ook prima, het gevoel echt een avondje uit te zijn. Een vierde keer zit er binnenkort zeker aan te komen! Tot snel

7. Internationaal Doorn

Wij zijn al een paar keer geweest en elke keer was het goed je kunt gewoon patat of salade bij bestellen. Het personeel is echt heel aardig. Wij komen zeker terug.

8. Internationaal Doorn

Familie Landschot

Gister uit eten geweest bij plein 6 met de familie inclusief 2 kinderen. Bij binnenkomst meteen hartelijk verwelkomd door het personeel die ook meteen vroegen of zij onze jassen konden aannemen. Tafel stond netjes gereserveerd en ook werd gevraagd of ze kinderstoelen konden aanschuiven voor de kleintjes.
    Eenmaal aan tafel werden we uitstekend geholpen, heerlijk gegeten, voldoende ook, en ikzelf persoonlijk kan de varkenshaas aanraden! Het dessert was ook voortreffelijk, het zag er mooi uit en smaakte nog beter!

Kortom, goede service, prijs/kwaliteit ook uitstekend en wij komen binnenkort zeker terug!
    Bedankt Plein 6

9. Internationaal Doorn

Miriam Oosterwijk

Met z´n vieren hier wezen eten. Als je het pand van buiten ziet denk je niet gelijk dat het er binnen zo gezellig uit ziet. Sfeer is echt ideaal voor een gezellig diner. De dinerkaart is uitgebreid en het eten voortreffelijk. Zeker als je ervan uit gaat dat een driegangendiner maar € 26,50. De gerechten die op de kaart staan verwacht je dan ook niet voor dit geld. Zelf had ik coquilles met gamba's vooraf. Heerlijk. Een tournedos die om weg te zuigen was. Zelden zo'n malse tournedos gehad. En als dessert een eigengemaakte cheesecake. Al met al een tongstrelende ervaring en absoluut een aanrader.

10. Internationaal Doorn

Inge Versteeg

We afloop hadden we absoluut niet voldoende. Vlees en vis waren beide niet lekker. Serveerster gaf aan dat we weinig eten kregen omdat we via vakantie veilingen hadden geboekt. Toen we aan de manager onze ontevredenheid vertelde werden we enorm onbeschoft te woord gestaan. Dit nooit meer!

11. Nederlands Doorn

sem ter beek

Ik ging hier laatst uiteten met mijn vriendin, we waren er al een paar keer langsgekomen en het leek ons een leuk idee om er eens te gaan eten. Dit raad ik u dus meteen af, we werden niet eens verwelkomd toen we binnen kwamen alsof ze door ons heen keken, hierna lang moeten wachten tot er iemand naar ons toe kwam om ons een drankje aan te bieden, uiteindelijk opgenomen erg lang moeten wachten op het drinken en eten nog langer, dit was zeker de enige en laatste keer hier. Het personeel lijkt het allemaal maar niks te interesseren, heb ze totaal geen inspanning zien tonen om een goeie service of sfeer neer te zetten. Neem vooral geen moeite om hier eens proberen lekker te eten!

3,9
  12. Nederlands Doorn

Service is erg slecht. Lang wachten op ons drankje en nog langer op het eten. Personeel loop er onverzorgd bij en niet hygiënisch. Het eten was flauw en smaakte niet heel erg zoals ik ervan verwachtte. Sorry dat ik dit zeg maar het is echt een slechte zaak. Nooit meer!

13. Nederlands Doorn

Na minstens 30 jaar regelmatige klant te zijn in dit restaurant hebben wij vandaag ervaren dat dit totaal niet gewaardeerd wordt. Wij hebben er met onze kleine kinderen, later met aanhang en soms met opa en oma en/of broers en zussen altijd prima gegeten en behandeld. Maar vandaag waren we maar samen. Bij binnenkomst merkte we al direct dat wij niet op prijs gesteld werden. De eigenaar melde ons vluchtig dat er geen tafel vrij was en het waarschijnlijk wel lang kon duren eer we aan de beurt waren. Maar we mochten wachten in de wachtruimte, waar we overigens de enige waren. Nog geen 2 minuten later kwamen er 4 personen binnen, die vriendelijk door de eigenaar naar een (lege) tafel werden gebracht. Hierop liep mijn man op de eigenaar af om te vragen waarom zij wel een tafel kregen, waarop hij snauwend vertelde dat hij zelf bepaald hoe hij zijn zaak runt! Terwijl wij op willen stappen krijgen we nog een heel cynische" goedendag, ik lees het wel op internet!" toegeroepen.
    Zoals u wilt meneer! Wijzelf denken wel te weten waar de schoen wringt, maar dat had heel anders opgelost kunnen worden. Een vorige keer hadden wij onze hond in de auto laten zitten, maar toen bleek dat er honden werden toegelaten want er waren er 2 aanwezig. Dus wij dachten dit keer, laten we hem meenemen naar binnen. Waarschijnlijk vond meneer de eigenaar dit niet meer goed, wat ik best kan begrijpen, maar dat kan toch op een fatsoenlijke manier gecommuniceerd worden...Op zo een behandeling zitten wij niet te wachten en voor ons was dit het laatste bezoek. Bedankt voor het warme afscheid na 30 jaar!

3,5
  14. Internationaal Doorn

Voor de eerste keer uiteten geweest bij Plein6. Het is ons goed bevallen, het eten en bediening was uitstekend. Jong en gastvrij personeel. De sfeer was ook goed en gezellig.

15. Internationaal Doorn

Allereerst een geweldig restaurant. Goed geholpen met keuze van de wijn en het eten was hartstikke lekker. Een gezellige en warme sfeer in het restaurant. Uitstekende bediening en prima eten. Al met al een fijne avond gehad en we komen hier zeker nog een keer terug.

16. Afgelopen weekend met de kids gegeten in Doorn. Ten negatieve valt op, de vette gerechten, pasta carbonara is een blok, slibtong uit de frituur, de muziek en de aankleding die echt jaren 80 zijn. Positief zijn de persoonlijke bediening, en de prijs, het is niet echt duur.

17. Internationaal Doorn

Gegeten met mijn ouders, broer en mijn zoontje van 2. We hadden van tevoren gereserveerd voor 4 volwassen en 1 kind. Daar aangekomen, moest ze eerst nog even een kinderstoel zoeken. Na ons kwamen er ook mensen met een kindje en die moest noodgedwongen op een gewone stiel zitten?! Ze hadden maar 1 kinderstoel en daarnaast ook geen mogelijkheid binnen om je kind te verschonen, lekker klantvriendelijk! Verder werd er aan mij niet gevraagd wat ik voor de kleine wilde bestellen, hij kreeg niet eens een bord! Toen kwam de schaal vlees waarop ook een beetje sla lag en wat stukjes courgette, aubergine en tomaat... van elke 4 en een paar stukjes vlees... daar moesten we het mee doen. Alleen de sausjes, patatjes en brood mocht je onbeperkt bij bestellen. De vraag wat het kost om nog zo'n bordje met vlees te krijgen, was het antwoord 11,50 pp! Laat maar, echt belachelijk!
    De vriendelijkheid van het personeel was ver te zoeken, echt een zooitje ongeïnteresseerde mensen, vroegen niet of alles naar wens was, letten ook niet op of er glazen bij gevuld moet worden en als je ze nodig hebt, dan moet je naar binnen om iemand te halen! Nee Plein 6 nooit meer!

18. G. Kaptein

Wij komen er al jaren. En zijn dus zeer tevreden. Vooral de eenvoudigere gerechten zijn er prima. Een aanrader voor mosselen, pannenkoeken, kroketten, uitsmijters enzovoort. Gezellige sfeer en prima bediening. We komen er bijna maandelijks.

19. Nederlands Doorn

Een grote verandering, super lunchkaart met mooie salades en de rest ook zeer uitgebreid, top lokatie. The place to be in provincie utrecht.
    Vriendelijke volwassen bediening.

20. Holle bolle gijs

Erg lekkere broodjes, mijn naamgenoot doet zijn naam eer aan!

21. Vroeger regelmatig hier naar alle tevredenheid gegeten. Nu een keer met een bon van Vakantieveilingen... Vreselijk! De porties waren 3x kleiner dan als je a la carte besteld. De buren bestelden bijv. ook keftedakia als voorgerecht, maar via de kaart en deze waren echt 3x zo groot. De feta moest je zoeken tussen de tomaatjes. Kipfilet als hoofdgerecht dreef in de olie en was zeker geen kipfilet, maar reststukjes. Gewoon vies. De mixed grill was ook veel minder dan normaal. Gelukkig konden ze aan de griekse yoghurt met honing niet veel verprutsen. Nooit meer! Als ze mee doen aan vakantieveilingen om klanten te binden, gaat ze dat op deze manier zeker niet lukken!

1,2
  22. Nederlands Doorn

Eten en bediening was goed, en lekker ook nog eens in de zon!

23. Familie Verheuvel

Gisteravond heerlijk gegeten bij Aphrodie Doorn via vakantieveilingen. Porties ruim voldoende en heerlijk van smaak. Bediening zeer klantvriendelijk. Een heerlijke avond gehad. Zeker aan te raden!

24. Internationaal Doorn

rachelle

Onlangs hier gegeten.
    Prijs/kwaliteit niet in balans. Te lange wachttijden.
    Wijnen o.k. maar te duur voor de prijs.
    Spareribs gegeten. Het vlees was niet smakelijk, de marinade niet doordrongen tot het bot.
    Apflelstrudel met bolletje ijs toe.
    Een kleiner bolletje bestaat niet en de strudel was volgens mij zo uit de vriezer gehaald en opgewarmd.
    Nee nooit meer.

4,5
  25. Henk

Een gezellig en sfeervol restaurant waar leuke muziek gedraaid wordt.
    Het meubilair op het buitenterras aan de achterkant stelt weinig voor.
    De vleesgerechten zijn redelijk geprijsd, dus dit keer geen pizza gekozen.
    De tomatensoep had een beetje zoete smaak en deed hierdoor aan Chinese tomatensoep denken (wel lekker).
    Als hoofdgerecht lamsbout gekozen en ik verwachtte vlees aan het bot, maar het werden plakjes vlees die overigens goed smaakten.
    Het hoofdgerecht was voorzien van in de schil gekookte aardappel, salade en een schaaltje friet.
    De dames kregen bij het afscheid een roos en zoiets is toch altijd weer een verrassing.

26. Vertaal van English naar Nederlands

Met veel plezier kwamen wij in de Pizzeria San Marco in Doorn. Afgelopen zaterdag aten wij er weer met onze gasten die wij tevoren erg enthousiast hadden gemaakt en hadden wij een minder goede ervaring. Er was een enorme haast bij het personeel. Ook waren de pizza's niet zoals we dat gewend waren. Erg harde korst met nog rauwe champignons en paprika en een met veel teveel vette kip.
    We aten buiten en de tafels waren kaal en zonder placemat (net een kantine). Helaas veel vliegen maar daar is weinig aan te doen. Wel leuk altijd de roos die je meekrijgt.
    Van gezellig tafelen was geen sprake meer.
    Jammer en hopelijk is het eenmalig.

5,7
  27. "De menukaart van Taverna Aphrodite wisselt gemiddeld 3 keer per jaar. Sakis, de eigenaar, doet voortdurend nieuwe inspiratie op en deelt dit graag met zijn gasten."

De menu kaart is al jaren hetzelfde....

Griekse Taverna Aphrodite in Doorn? Nooit weer...... We hebben niet lekker gegeten, eten was koud, paar vieze stukjes vlees en een bolletje ijs als nagerecht. Bier glaasjes (erg kleine glaasjes) vullen ze niet goed, half glas vocht en half glas schuim. Dit zijn nog maar een paar dingen die me niet bevallen...

1,8
  28. skatieas

Via vakantieveilingen hier gegeten. Het eten was niet bijzonder. Het was niet slecht maar we hadden beiden niet het idee dat we Grieks aan het eten waren. Valt tegen als je het eten in Griekenland gegeten hebt. Porties waren aan de kleine kant maar voor mij net voldoende. Nagerecht was een éénhapsgerecht. Jammer! Bediening was vriendelijk en behulpzaam.

6,7
  29. Heerlijk gegeten met man en kinderen. Alles smaakvol, van kindermenu met kipfilet tot doradefilet met heerlijke gesmoorde tomaat en schijfjes appel. De mosselen als voorgerecht in een lekker sausje waren ook overheerlijk! Van alles voldoende en we hadden onze buiken zo vol dat we niet toe kwamen aan het nagerecht.
    Jammer, volgende keer zeker een nagerecht.

30. Hans Phaff

Met zn tweeen heerlijk Grieks gegeten!!
    Origineel Grieks eten, gebakken feta in een jasje met sesam en Griekse wraps met kruidenboter..
    Heerlijke Griekse half- zoete wijn en heerlijk gegrild vlees...
    Met goed bereide pasta en koolsalade , bonen en frites..
    Goede bediening en service...kortom..
    Goed adres en wij komen zeker terug!!