Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Doorn verdeeld zijn.

1. Mexicaans Doorn

Als voorgerecht hadden wij een pasteitje met vlees. Deze smaakte goed. Mijn man had een salade met verschillende soorten vis. Hij vond het te veel sla en de vis was smakeloos. Als hoofdgerecht had ik een specialiteit van het huis. Ossenhaas met gebakken uien en champignons. Het smaakte goed, niet botermals, maar oké. Mijn man had een mixed grill met 5 soorten vlees. Deze was echt matig. De lamskoteletjes waren deels nog rauw, de spareribs vielen niet van het bot af, varkenshaas was heel zacht maar smakeloos net als de kipfilet. Het worstje was wel erg lekker. Voor de rauwe lamskoteletjes kregen we als compensatie extra spareribs. Wij bezochten El Rio voor de tweede keer, vorige keer was het heel goed. Een derde keer zal er niet komen.

2. Chinees-Indisch Doorn

Met zes personen half uur in het restaurant gezeten want toen kregen we te horen dat je allen of 'a la carte' kan eten of allen 'all you can eat'. Je mag toch wel bepalen wat je wilt eten? Argument is dat men bang is dat er misbruik wordt gemaakt van de all you can eat eters. Belachelijk natuurlijk! Een a la carte menu is iets goedkoper en waarom zou je nog meer willen eten? Toen maar naar een echte chinees geweest waar je wel als klant is koning wordt behandeld..

3. Chinees-Indisch Doorn

Patrick Holleeder

Happy Garden is een waanzinnig restaurant met een gigantische menukaart. Je kan de hele avond alles afstemmen op je eigen culinaire wensen en behoeften. Sushi's zijn heerlijk en veelzijdig van smaak. Diverse vleesgerechten bijzonder lekker en de Chinese Tomatensoep gewoon top!
    Behulpzaam personeel! De keuken moet wel goed blijven opletten of alles wat de klant heeft besteld wel uitgeserveerd wordt. Heb in een aantal rondes enkele gerechten moeten nabestellen bij de bediening. Je krijgt erg veel eten voor de prijs!

4. Chinees-Indisch Doorn

S. Schat

Tweede Paasdag, maar rust en lekker eten en geen stress. Wij worden hier wel happy van!

5. Hele chille kok, ik geniet van de broodjes en de sfeer is daar fijn. Ik ga daar altijd met vrienden om lekkere broodjes te eten met shoarma. Top zaak!

6. Chinees-Indisch Doorn

Selena Shao

Mijn vriend en ik wilde in eerste instantie in het restaurant zelf eten, maar na het restaurant te zien, besloten we om toch maar af te halen. Binnen was het rumoerig en het zag er ongezellig uit. We besloten toch een Indische rijsttafel mee te nemen. Ik ben zelf Indisch en was nieuwsgierig naar de kwaliteit van dit eten. Het duurde vervolgens 20 minuten voordat we ons eten kregen, een redelijke wachttijd voor het tijdstip.

Eenmaal thuis gekomen, leek het in eerste instantie een prima hoeveelheid, totdat we de pakketjes openden: ze waren de rijst en de kroepoek vergeten. Na gebeld te hebben (we werden verbonden met 4 verschillende personen, voordat hun fout eindelijk werd toegegeven), kwam er na 15 minuten eindelijk een bezorger aanzetten. Een behoorlijk lange tijd voor een bakje rijst, zeker aangezien we slechts 2 minuten van restaurant af wonen. Het was dat ik van veraf kon zien dat de bezorger een pakketje in zijn handen had, want anders had hij er waarschijnlijk vandaag nog gestaan. Wie stuurt en nou een bezorger op een fiets, compleet in het zwart gehuld?

Het eten zelf was echt een enorme teleurstelling. Ik heb nog nooit in mijn leven zulk vies Indisch eten geproefd. Alles was in de magnetron gepleurd, met een enorme hoeveelheid suiker erbij. De groentes waren zo zacht dat het meer op een moes leek, de kip was nog koud van binnen en de eend was enorm droog. Ook de ananas kwam uit de magnetron, de sauzen leken allemaal uit een pakje van Conimex. Ik ben echt diep teleurgesteld. Ronduit smerig. Een ding is zeker: ik ga hier nooit meer naartoe!

2,6
  7. Nederlands Doorn

Jammer dat de telefoon de hele week niet wordt opgenomen. Bezorgen pannenkoeken maar telefoon opnemen om een bestelling te plaatsen kan niet. Daarom een dikke onvoldoende.

8. Heel snelle bediening. Goedkoop en heel schone toiletten.

9. Nederlands Doorn

Afgelopen donderdag heb ik hier gegeten met mijn moeder en oma. Alles was heel goed verzorgd. Ik woon er naast en kan me geen betere buren wensen.

10. Nederlands Doorn

Wat een waardeloos restaurant!! Wilde mijn dochter leuk verassen door een pannenkoek op te laten halen in doorn!! Voor de zekerheid gebeld, want ik weet dat ze bezorgen.. Het kon, maar degene aan de telefoon controleert even of ik het over kwartiertje kan ophalen. Hoor het gesprek gewoon en hoor "kom maar over 45 minuten want we hebben het druk". Nou ja, 45 min. Wat nu al ik gewoon was langsgekomen? Laat je me dan ook 45 min wachten! Slecht hoor.. Als je wel aanbiedt maar niet aankan!! Doe het dan niet!! Maak het dan wel zelf, dochter teleurgesteld!!! Slechte service!!

11. Kapsalon besteld a 7,50. Kreeg een klein portie waarvan je de friet en vlees echt moest zoeken. Friet was ook bleek, vlees daar in tegen te lang door gegaard. De tafel waar ik aan zat plakte vreselijk erg.
    Had een vieze bij smaak na afloop van de kapsalon.
    Niet voor herhaling vatbaar

2,9
  12. Geweldig ijs en hele vriendelijke mensen

13. Omdat wij op tijd stonden op zoek gegaan naar een restaurant waar de keuken vroeg open is.
    Op de site wordt aangegeven dat de keuken van 12:00 tot 20:30 uur open is.
    Om 16:15 komen wij in het restaurant aan, we worden vriendelijk te woord gestaan maar krijgen de mededeling dat de keuken tussen 16:00 en 17:00 uur gesloten is.

Aangegeven dat dit niet op de site staan, de dame achter de bar zou dit doorgeven maar kon verder niets betekenen voor ons.

Wij zijn dus met een lege maag weer vertrokken......

14. Heijmans

Matig tot slecht.
    Koffie en thee lauw, kwamen rechtstreeks uit een goedkoop apparaat, wel de volle mep berekenen.
    Pannenkoek gegeten, niet helemaal gaar, appeltaart en slagroom ok.
    Entourage: oubollig. Op het terras mag wel eens geveegd worden, spinnenwebben verwijderen, het groen snoeien en ga zo maar door.
    Personeel vriendelijk, erg jeugdig en wordt hier geen bedrijfskleding gedragen.
    Een muziekje op de achtergrond is aan te bevelen.

1,2
  15. Mexicaans Doorn

Een paar jaar geleden ben ik hier al eens wezen eten, maar daarna heb ik steeds laten bezorgen. Het eten is altijd goed en veel. Als je er gaat eten zie je dat het personeel heel vriendelijk en behulpzaam is. Ik kon de menukaart niet lezen, omdat ik blind ben, maar die werd gelijk voorgelezen. Ik hoop dat ik er ook weer eens naartoe kan.

16. J.van Rouwendaal

Heerlijke gegeten in fantastische gezellige entourage. Vriendelijke bediening. Een echte aanrader voor een heerlijk avondje uit met een zeer goede prijs / kwaliteit voor het eten.

17. Chinees-Indisch Doorn

Kees Edelman

Wij hebben gisterenavond heerlijk gegeten bij Happy Garden in Doorn. Een aanrader.

18. Chinees-Indisch Doorn

Waren hier met Moederdag. Restaurant was warm en propvol zaten in de bijvleugel, moesten extreem lang op het eten wachten, bediening zeer ongemotiveerd, jammer... Wat meer aandacht voor de klanten lijkt mij niet veel moeite.

19. Sonia van Soolingen

20. Sonia van Soolingen

21. Chinees-Indisch Doorn

Sonia van Soolingen

22. Prima mini restaurant, snackbar. Zowel om even te zitten of om mee te nemen. Vriendelijke mensen.

23. Lekker gegeten. Goede bediening. Prima prijs.

24. Een vaste prijs van €9,,50 voor het voorgerecht en hoofdgerecht wekt achteraf de indruk van de slimme marge verbetering. De beperkte hoeveelheid op het bord was wel goed van smaak. Met uitzondering van het nagerecht; de zéér bepekte hoeveelheid van de chocolade stond in geen enkele verhouding met de smaak.
    Alom een afrader.

3,9
  25. Gezellig buiten gezeten. Eten was oke, maar de zalmtartaar echt te zuinig. 2 lepeltjes op wat groente. Het zou worden doorgegeven aan de kok, maar niets meer van gehoord. Dat is jammer.

4,3
  26. Chinees-Indisch Doorn

Wij hebben hier voor de eerste keer gegeten en het was heel erg lekker. Wij hadden alleen het gevoel dat de sushi van de rol kwam, dus niet vers gemaakt. Wat ons ook erg opviel, was dat de vrouw, waarschijnlijk 1 van de eigenaren niet echt vriendelijk was, eigenlijk een beetje verveeld. Totdat het blonde meisje kwam, toen werd het al veel beter. Je merkt dat er in de omgeving niet veel van dit soort restaurants zijn, daar is ook de houding na. Men zou er goed aan doen om iets meer voor de klant te betekenen. Van dit soort restaurants zijn er 1000 in een dozijn, dus ietsie meer je best doen, mag best! Mensen komen toch met hun geld, en dan mag je wel iets meer laten blijken dat je blij bent met hun bezoek!

27. Johannes

Muziek stond veel te hard en het was geen neutrale muziek. Erg duur in verhouding wat je krijgt, ook opvallend dat de "verse" sla bruinig was. De flessen van de saus waren grofweg gezegd gewoon goor. Ver uitgedroogde stukken kleefden nog aan de spuitmond.

1,5
  28. Ik dacht lekker te gaan eten. Echter werd de bestelling gebakken in vieze pannen die even onder de oven vandaan werden gehaald.
    Tevens eten ook niet lekker warm.

2,8
  29. Els Brouwer

Erg leuk restaurant met een leuk concept voor kleine gerechten!

30. Italiaans Doorn

Intiem en gezellig eethuisje met beperkte, beetje onhandige seating. Goed parkeren tegenover de zaak, vriendelijk en goed personeel. Prijzen redelijk, kortom aanbevelingswaardig!