Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Doorn verdeeld zijn.

1. Nederlands Doorn

Jammer dat de telefoon de hele week niet wordt opgenomen. Bezorgen pannenkoeken maar telefoon opnemen om een bestelling te plaatsen kan niet. Daarom een dikke onvoldoende.

2. Italiaans Doorn

Heel snelle bediening. Goedkoop en heel schone toiletten.

Afgelopen donderdag heb ik hier gegeten met mijn moeder en oma. Alles was heel goed verzorgd. Ik woon er naast en kan me geen betere buren wensen.

4. Nederlands Doorn

Wat een waardeloos restaurant!! Wilde mijn dochter leuk verassen door een pannenkoek op te laten halen in doorn!! Voor de zekerheid gebeld, want ik weet dat ze bezorgen.. Het kon, maar degene aan de telefoon controleert even of ik het over kwartiertje kan ophalen. Hoor het gesprek gewoon en hoor "kom maar over 45 minuten want we hebben het druk". Nou ja, 45 min. Wat nu al ik gewoon was langsgekomen? Laat je me dan ook 45 min wachten! Slecht hoor.. Als je wel aanbiedt maar niet aankan!! Doe het dan niet!! Maak het dan wel zelf, dochter teleurgesteld!!! Slechte service!!

Kapsalon besteld a 7,50. Kreeg een klein portie waarvan je de friet en vlees echt moest zoeken. Friet was ook bleek, vlees daar in tegen te lang door gegaard. De tafel waar ik aan zat plakte vreselijk erg.
    Had een vieze bij smaak na afloop van de kapsalon.
    Niet voor herhaling vatbaar

6. IJssalon Doorn

Geweldig ijs en hele vriendelijke mensen

Omdat wij op tijd stonden op zoek gegaan naar een restaurant waar de keuken vroeg open is.
    Op de site wordt aangegeven dat de keuken van 12:00 tot 20:30 uur open is.
    Om 16:15 komen wij in het restaurant aan, we worden vriendelijk te woord gestaan maar krijgen de mededeling dat de keuken tussen 16:00 en 17:00 uur gesloten is.

Aangegeven dat dit niet op de site staan, de dame achter de bar zou dit doorgeven maar kon verder niets betekenen voor ons.

Wij zijn dus met een lege maag weer vertrokken......

Heijmans

Matig tot slecht.
    Koffie en thee lauw, kwamen rechtstreeks uit een goedkoop apparaat, wel de volle mep berekenen.
    Pannenkoek gegeten, niet helemaal gaar, appeltaart en slagroom ok.
    Entourage: oubollig. Op het terras mag wel eens geveegd worden, spinnenwebben verwijderen, het groen snoeien en ga zo maar door.
    Personeel vriendelijk, erg jeugdig en wordt hier geen bedrijfskleding gedragen.
    Een muziekje op de achtergrond is aan te bevelen.

9. Mexicaans Doorn

Een paar jaar geleden ben ik hier al eens wezen eten, maar daarna heb ik steeds laten bezorgen. Het eten is altijd goed en veel. Als je er gaat eten zie je dat het personeel heel vriendelijk en behulpzaam is. Ik kon de menukaart niet lezen, omdat ik blind ben, maar die werd gelijk voorgelezen. Ik hoop dat ik er ook weer eens naartoe kan.

J.van Rouwendaal

Heerlijke gegeten in fantastische gezellige entourage. Vriendelijke bediening. Een echte aanrader voor een heerlijk avondje uit met een zeer goede prijs / kwaliteit voor het eten.

11. Chinees-Indisch Doorn

Kees Edelman

Wij hebben gisterenavond heerlijk gegeten bij Happy Garden in Doorn. Een aanrader.

12. Chinees-Indisch Doorn

Waren hier met Moederdag. Restaurant was warm en propvol zaten in de bijvleugel, moesten extreem lang op het eten wachten, bediening zeer ongemotiveerd, jammer... Wat meer aandacht voor de klanten lijkt mij niet veel moeite.

Snackbar Doorn
    Chinees-Indisch Doorn
  14. Snackbar Doorn

Prima mini restaurant, snackbar. Zowel om even te zitten of om mee te nemen. Vriendelijke mensen.

15. Internationaal Doorn

Lekker gegeten. Goede bediening. Prima prijs.

Een vaste prijs van €9,,50 voor het voorgerecht en hoofdgerecht wekt achteraf de indruk van de slimme marge verbetering. De beperkte hoeveelheid op het bord was wel goed van smaak. Met uitzondering van het nagerecht; de zéér bepekte hoeveelheid van de chocolade stond in geen enkele verhouding met de smaak.
    Alom een afrader.

Gezellig buiten gezeten. Eten was oke, maar de zalmtartaar echt te zuinig. 2 lepeltjes op wat groente. Het zou worden doorgegeven aan de kok, maar niets meer van gehoord. Dat is jammer.

18. Chinees-Indisch Doorn

Wij hebben hier voor de eerste keer gegeten en het was heel erg lekker. Wij hadden alleen het gevoel dat de sushi van de rol kwam, dus niet vers gemaakt. Wat ons ook erg opviel, was dat de vrouw, waarschijnlijk 1 van de eigenaren niet echt vriendelijk was, eigenlijk een beetje verveeld. Totdat het blonde meisje kwam, toen werd het al veel beter. Je merkt dat er in de omgeving niet veel van dit soort restaurants zijn, daar is ook de houding na. Men zou er goed aan doen om iets meer voor de klant te betekenen. Van dit soort restaurants zijn er 1000 in een dozijn, dus ietsie meer je best doen, mag best! Mensen komen toch met hun geld, en dan mag je wel iets meer laten blijken dat je blij bent met hun bezoek!

Johannes

Muziek stond veel te hard en het was geen neutrale muziek. Erg duur in verhouding wat je krijgt, ook opvallend dat de "verse" sla bruinig was. De flessen van de saus waren grofweg gezegd gewoon goor. Ver uitgedroogde stukken kleefden nog aan de spuitmond.

Ik dacht lekker te gaan eten. Echter werd de bestelling gebakken in vieze pannen die even onder de oven vandaan werden gehaald.
    Tevens eten ook niet lekker warm.

21. Internationaal Doorn

Els Brouwer

Erg leuk restaurant met een leuk concept voor kleine gerechten!

22. Italiaans Doorn

Intiem en gezellig eethuisje met beperkte, beetje onhandige seating. Goed parkeren tegenover de zaak, vriendelijk en goed personeel. Prijzen redelijk, kortom aanbevelingswaardig!

23. Italiaans Doorn

Heerlijk gegeten met lekker vlees en patat en sla, heerlijk. Bediening is aardig en vraagt regelmatig of alles naar wens is, top.

24. Snackbar Doorn

Heerlijke malse kip saté gehad !! ;) Goede service en aardig personeel!

25. Snackbar Doorn

1 woord: Verschrikkelijk. Ik bestelde een frikandel en kreeg een kroket. Iedereen maakt fouten, dus vroeg ik of ik dan nu wel een frikandel mocht. Ik moest er (WEER!!) voor betalen. Na een half uur te hebben gewacht, vroeg ik het opnieuw en toen kreeg ik mijn frikandel wel ineens binnen 3 minuten. Ik ga door deze ervaring niet meer naar Lucullus. Ik raad het niet aan om naar deze snackbar te gaan!!

26. Snackbar Doorn

Thomas-Marijn

Was niet echt dat je denkt, wat een top zaak! Een medewerker had moeite om alles correct op tafel te serveren. En de friet was niet helemaal doorbakken, maar voor een normale snackbar wel een redelijke tent.

Ten eerste was het eten erg smakelijk en ik was verrast over de hoeveelheid die er werd geserveerd. Wat een onverwacht iets. Je denkt even naar een snackbar te gaan, maar deze zaak valt zeker onder de naam Petit restaurant. Zeer netjes verzorgd.

Daarnaast viel het mij op dat er door de medewerkers gevraagd werd of alles naar wens was. In mijn ervaring gebeurd dit te weinig in het algemeen.

Zeker een leuk gewoon dorpsbedrijfje om eens lekker te lunchen of een snack te halen.

28. Chinees-Indisch Doorn

Zeer matig eten, geen sambal of kroepoek etc. erbij geserveerd. Ongezellige ruimte. Prijs/kwaliteit verhouding = abominabel. Kortom: nooit meer naar toe.

2,1