Ruime gratis parkeergelegenheid (>100)

Bus; lijnen 14, 15 & 19 stoppen voor de deur.

Bezorgrestaurants in de buurt van 't Witte Huis

1301905731 79
1317251912 75
1417002091 71
1532098451 70

1. Lekker gegeten (de Friese runderstoofschotel). Vriendelijke bediening.

2. Henk Kremer

Ik heb hier lekker gegeten (sate + patat) maar ik vond het wel wat aan de dure kant, verder was het personeel erg vriendelijk dus ik kom hier zeker terug!

3. Vandaag geluncht bij Het Witte Huis maar wat een tegenvaller. We moesten tijden op ons kopje koffie wachten en geen aandacht van het personeel. Ik had de Cesar salade besteld met gerookte kip maar er zaten een paar flinterdunne stukjes in. De snitzel van mijn man was taai en de friet ook niet lekker en simpele rauwkost en niet mooi opgeserveerd. De smaak van alles is vlak en geen extra aandacht van de koks… Niet de prestatie van een restautant maar meer een wegrestaurant.

4. G. Hooghiemstra

5. Vandaag na een lange reis van 700 kilometer uit de omgeving van Vittel bij Het Witte Huis aangeschoven. Gisteren hadden wij gezien dat er stoofpotjes waren gedurende de gehele maand januari 2018. Nu blijkt dat de vloer in de keuken moest worden vervangen en dus de keuken niet optimaal gebruikt kon worden. Dan is de idee van de stoofpotjes- klaargemaakt op slechts 4 pitjes in een vertrek boven wel een goede. Helaas hoorden wij veel klachten om ons heen. Te koude producten, te lange wachttijden etc. De tafel naast de onze vertrok zelfs na 50 minuten wachttijd ná het voorgerecht (kopje soep). Nou was aan onze tafel de Coq au Vin Witte Huis uitstekend. De frieten lekker, de sla had iets meer mogen zijn qua hoeveelheid. Wij hebben 3 kwartier moeten wachten, maar hadden de tijd en het zit er altijd lekker warm! Het Caribisch stoofpotje was te gaar en vrij vlak qua smaak. Daar kan nog wat aan verbeterd worden. Huiswijn en vers geperste sinaasappelsap smaakten prima. Wij hebben er wel veel beter gegeten! Na afloop nog even met de eigenaresse van gedachten gewisseld. De klachten gemeld. Jammer dat haar reactie was dat het aan het personeel lag! Leer nu van ons , dat dat nooit het geval is. Dan ligt het aan de aansturing. Dat er mensen ziek zijn (o.a. zijzelf) mag geen reden zijn tot kritiek op het personeel! Wij komen in de komende weken vast wel weer eens aanwaaien en hopen dat zowel het humeur van mevrouw als de keuken opgeknapt zijn.

6. Lammert Mink

Komen regelmatig eten in Het Witte Huis. Je kunt daar prima eten, het zit er gezellig, laagdrempelig en je voelt je daar thuis. Indien er tijd voor is, een praatje met het personeel. Als men vraagt of het gesmaakt heeft, is mijn standaard antwoord: prima, anders komen wij niet weer.

7. Karen de Vries

Lekker gegeten en goede prijs/kwaliteits verhouding. Leuk en vlot personeel, alleen wat oudbollige uitstraling. (Kleding beetje jaren 80, wat dan wel weer matched met t interieur) verder dikke prima en kom er vast nog wel een keer!

8. Van Dalen

Lekker en genoeg gegeten.

9. Jan de Vries

Vandaag 7 mei 2017, 17.50 met z'n vieren aangeschoven in Donkerbroek bij Het Witte Huis, even wat eten. Nou dat ging niet van een leien dakje, het drinken was er zo en ook de bestelde mosterdsoep van mij was er zomaar. Maar daarna was het al voorbij half 7 eer wij het warme eten opgediend kregen.
    De varkenshaas met Stroganofsaus, de schnitsel en het stoofpotje, voor 4 personen een heel klein bakje gebakken aardappelen, een heel klein bakje friet, een beetje sla waar ik alleen nog te weinig aan had, een beetje rabarber en een beetje fijngesneden warme witlof. Wij gingen eten en natuurlijk was er te weinig dus wij vroegen nog wat gebakken aardappeltjes. Toen dit vervolgens werd gebracht waren er al weer 12 minuten verstreken en was ons vlees wel op.
    Toen wij de serveerster vroegen dat het allemaal wel heel erg duurde en dat de hoeveelheid ook te wensen overliet, kregen wij als antwoord, als we teveel geven kunnen we alles weggooien en ja, de keuken liep wat achter, maar dat kwam omdat ze met verse producten werken. Stroganofsaus uit een potje vers? De serveerster heeft het op een voor haar prima wijze opgelost, zij vond het blijkbaar ook allemaal lang duren. Onze consumpties hoefden we niet te betalen, maar dat neemt vervolgens je teleurstelling en het gevoel dat je vervelend vindt om te klagen, niet weg. Wij zijn helaas beter gewend en hoeven feitelijk nooit te klagen. We zullen Het Witte Huis daarom niet snel weer binnengaan.

10. Ik heb heerlijk gegeten, prijzen zijn relatief stabiel! Goede sfeer en leuke mensen.

Kortom tot de volgende keer!

11. Nynke Hoekstra

Heerlijk gegeten, leuk personeel en een gezellige sfeer!

13. Arina Jelsma

Met mijn ouders en zus na een dagje fietsen in Drenthe, heerlijk gegeten bij 't Witte Huis in Donkerbroek. Het personeel was heel netjes en vriendelijk, de service was geweldig en het eten was heerlijk. Wij komen zeker nog een keer terug.

14. auke de bruin

Afgelopen zaterdag de 6e september een neven en nichtendag afgesloten met een warm en koud buffer, jammer weinig keus voor een vegetarier.
    De zalm wordt geserveerd met parmaham jammer, maar toch na aandringen een zalm gekregen wat niet goed bereid was, helaas een voedselvergiftiging ervan opgelopen.
    Een en ander telefonisch ook gemeld en ze zouden het doorgeven.

15. Afgelopen zondag hier heerlijk gegeten. Lekker vlees en ook voldoende aardappels en verschillende groenten. Veel keuze dus zoals het hoort. Daar houden wij friezen van veel aardappels en groente. Mooie inrichting en de jonge ober was heel vriendelijk en had aandacht voor de gasten.
    Prima locatie.

16. sasja

17. We hebben nu en aantal keren uitstekend gegeten. Altijd een zeer goede kwaliteit en voortreffelijke bediening. We komen zeker met regelmaat terug.

18. We hadden een gezellig samenzijn als broers en zussen.
    Eten was voortreffelijk en de bediening prima.

Ook de prijs viel erg mee.

Komen graag eens terug!

19. Wij komen al heel wat jaren bij het Witte huis. Op weg naar de tt assen 2 keer per jaar gp en de superbike dan gaan we een koppie doen met appeltaart en slagroom en dan komt de grote groep motors aan en staat de parkeer plaats goed vol en dat al om 7.30 uur. En op de terug weg gaan we weer op het buiten terras zitten, volop zon, lekker koud frisdrankje en zat weer vol met mensen en het personeel waren jonge meiden die met een lach ons drankje kwam brengen. Ik vind het een top tent. Tot de volgde tt/superbike 2013, een groep van 23 man uit noordholland. Jullie zijn meer dan een 10 waard

20. J.dillerop

3-02-2012 gegeten

We bestelden gebakken lever de vorige keer (meer dan een jaar geleden) was de lever rosé niet onze smaak.
    Vanavond bestelden we lever met de mededeling graag doorgebakken en wat verbaasde het bloed lekte op het bord het ging terug naar de kok en even later kwam het terug nog steeds rood van binnen.
    Bediening niks mis mee maar voor ons nooit meer Het Witte Huis in Donkerbroek.

21. A.DUURSMA

22. Leuke bediening die de tent vlot runnen. De bestelde schnitzel was erg lekker. Zeker voor herhaling vatbaar!

23. H.Hofstede

Erg fijn (zakelijk) lunchen. Als wij in de buurt zijn van het Witte huis lunchen wij hier altijd met klanten en collega's. Goed eten voor een hele goede prijs!

24. Sjoerd Veenstra

Leuk restaurant waar ik zowel zakelijk als prive gebruik van maak.
    De verbouwing heeft het restaurant een eigentijdse uitstraling gegeven wat de sfeer zeker ten goede is gekomen.
    De moderne menukaart is leuk bedacht, hierop staan de actualiteiten van dezelfde dag.

25. Wander Netters

Ala ambulance bemanning komen we elke dag eten. Altijd even gastvrij en vriendelijk. Eten zeker van een zeer goede kwaliteit. Erg lekker en gevarieerd.
    Hopen nog lang te mogen komen eten.

26. Gezellig restaurant en hele aardige bediening. Vooral de kaart is erg leuk en je kunt merken dat er een nieuwe chefkok is. Wij komen nl. vaker, vandaar dat we dat weten en nu komen we ook zeker weer!!! Zo doorgaan

27. Het was onze 1e keer dat we bij u aten. wat betreft de kwaliteit van het eten: redelijk. maar wel veel te duur.en er was te weinig groente. we dachten toen we de bestelling kregen waar is de groente. Bleek de salade (die we als extra besteld hadden) de enige groente zijn. Bij het opnmen van de bestelling had de serveerster ons even duidelijk moeten maken dat dat eigenlijk de enige groente zou zijn. Wij zagen het als extra en dachten dat er nog een groente bij zou zijn. Verder vind ik het vervelend dat er verschillnede serveersters bij je tafel komen en daardoor dingen dubbel vragen. De ene vraag je om extra eten, komt een ander die je bord weg wil halen omdat ze denkt dat je klaar bent. Dan het dessert: was veel te duur na wat je ervoor krijgt. 1 klein bolletje ijs (advocaat smaak) + 2 chocolaatjes + slagroom € 5,75

28. Regelmatig gaan wij naar het Witte Huis in Donkerbroek.

Soms om even snel wat te eten, een andere keer uitgebreid.

Altijd vlotte bediening en het eten is gewoon prima, zeker als je naar de prijs kijkt!

Een aanrader: de voortreffelijke eigengemaakte rabarber!

Maar ook de verse groenten en de gebakken aardappelen.

29. Ter gelegenheid van onze 5 jarige trouwdag hebben we eerder deze week in Het Witte Huis gedineerd. De verwachtingen waren hoog en daarin werden we niet teleurgesteld. Het was een voortreffelijk en zeer smakelijk diner (enkele aanraders; de gekookte witlof en de garnituur Witte Huis). En, het is ook nog eens goed betaalbaar.

30. Voor de verbouwing kwam ik al graag, na de verbouwing ook. Was even wennen aan de nieuwe inrichting, alleen de afstapjes blijven gevaarlijk. Kom morgen weer, neem 2 vrienden mee voor de lunch. Prima allemaal.
    Ps vooral de menukaart met nieuws vind ik super lekker. Bij de uitsmijter om te lezen dat er een vliegtuig is neergestort, hou wel van zwarte humor.

31. M.van Bruggen Visser

Onze binnenkomst met ons vijven als buurtjes, dachten nog even gezellig een zeer gezellige avond met de paardetram aftesluiten met een kop koffie en wat lekkers. Maar de verbouwing, die plaats heeft gevonden is achter een buro bedacht en niet in de praktijk getoetst. Eén van ons (mevr. Is 80) viel bij binnenkomst languit in de zaal. We hoorden dat het niet de eerste keer was dat er hier mensen onderuit waren gegaan en er dan niks aan doen? Nee, voor senioren is het er bij jullie niet beter opgeworden. En niet even spontaan belangstelling tonen. Nu mevr. heeft vandaag de hele dag het bed moeten houden en daar zullen nog meer dagen op volgen voor dat zij deze val weer te boven is. U ziet ons niet weer verschijnen.

32. Ook het feesten is hier goed geregeld!

We hadden afgelopen vrijdag een bruiloft in het Witte Huis en het was top geregeld. Gezellige zaal, vlotte bediening.. Alles klopte. (Band was ook super trouwens).

Ben al getrouwd helaas anders zou ik ´t hier overdoen.

33. Hoeksema

Af en toe eet ik hier, tot volle tevredenheid. Restaurant is erg mooi geworden na de verbouwing een jaar geleden. Lekker eten in ongedwongen sfeer met vlotte bediening.

34. Jammer...
    Bij het opnieuw inrichten ging niet alleen het hele interieur over de kop, ook de prijzen en de porties werden aangepast. Zo werden de porties 25% kleiner en de prijzen werden met 10% verhoogt.
    Duidelijk dat de klant nu de rekening gepresenteert krijgt. Daarbij weet het personeel het bezoek niet te waarderen en wordt een opmerking over voornoemde met een grote mond afgedaan.
    Jammer, Het Witte Huis verliest mij als klant.

35. Fijn personeel, goed eten tegen een betaalbare prijs.

Onze zoon kreeg gelijk een leuke kleurplaat.

De nieuwe inrichting is zeer mooi.

We komen zeker weer terug.

36. Nog nooit van Donkerbroek gehoord, maar er nu heerlijk gegeten.

Het restaurant is makkelijk te bereiken en binnen is het gezellig ingericht. De menukaart biedt de mogelijkheid om het zo duur te maken als je zelf wilt door gerechten te serveren oplopend van 10 euro en dan steeds 2,- hoger. We werden vlot bediend en het eten was van goede kwaliteit. Ook leuk dat de menukaart tevens de placemat was. Kortom: leuke avond en volle maag voor 54 euro met zijn tweeën. :-)

37. Het eten was goed, bediening heel attent.

38. Eten is goed.

Wel aan de prijs.

39. G. Hoeksma

Vandaag samen met kinderen en grootouders gegeten hier, de ambiance, service en bediening was uitzonderlijk goed.

Prijs-kwaliteit verhouding is ook zeer gunstig te noemen en de huisgemaakte rabarber is ook zeker een aanrader.

Een dikke pluim voor deze zaak welke met de gerealiseerde verbouwing een echte aanrader mag zijn!

40. Op de site www.eet.nu wordt steeds meer gelet en dat verplicht je om zorgvuldig om te gaan met je recensie. Niet zomaar wat roepen maar goed opletten en dan pas jouw mening weergeven.

Welnu; het is alweer een klein jaar geleden dat ik deze bekende zaak voor het laatst bezocht en inmiddels blijkt het interieur van de zaak grondig aangepakt te zijn. Dat was nodig. Het motiveert klanten om er een bezoek te brengen en het motiveert het personeel om er lekker tegenaan te gaan.

Fijn dat op deze plek volgens onderstaande bezoekers het weer zo goed toeven is. Ik ben nieuwsgierig!

41. Wegrestaurant met een zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Uit de keuken komen heerlijkheden van prima niveau. Vriendelijk personeel, gemoedelijke sfeer.

Recent is de inrichting aangepakt, goede zaak. Alhoewel er nog een zonwering ontbreekt is de inrichting nu redelijk 21e eeuw.

42. Heerlijk eten in een goed restaurant,leuke vlotte bediening,goede keuken,geweldig!!

Aanrader

43. Dit restaurant presteert het om witlof niet te bewerken, maar zo vanuit de winkel in de kaas en ham te wikkelen; resultaat: keihard, bitter en van binnen koud.
    De soep is van Knorr aangemaakt met een beetje uien en wat verse kruiden. De saus is niks van hunzelf en alles van maggi.
    De smaken zijn slecht op elkaar afgestemd, nog slechter dan bij Van der Valk.
    Tijd voor een nieuwe kok.

44. leuk restaurant,leuke vlotte bediening en goeie keuken

45. de bediening is slecht