Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Dongen verdeeld zijn.

1. Wilma van Dongen

2. Jan van Heek

3. Mooi restaurant met super lekkere spare ribs. De bediening was deze avond door een dame en heer opmerkelijk dat de man wat kribbig werd naar gelang de avond vorderde. Een opmerking als ik ben al om 11 uur begonnen is toch echt iets waar ik als gasr niet echt een boodschap aan heb

4. Chinees-Indisch Dongen

Elly van der Linden

Nieuw China heeft vandaag weer een prachtig buffet verzorgd voor onze cliënten in de Volckaert Dongen.
    De mensen vonden het heerlijk en hebben er heel goed van gesmuld.
    Wij zijn weer super tevreden!!!
    Bedankt Nieuw China voor de goede service weer.

5. Het pepermuntje aan de kassa was het hoogtepuntje van de avond.

Het kan een keer minder zijn, maar vanavond was het echt slecht, zowel de friet als de snack. Hoezo 'dagelijks verse friet'? Kleine, keiharde stukjes, satésaus met een vel er over, en de snack helemaal verpieterd. De friet nog een keer opnieuw laten bakken, maar hetzelfde resultaat. Wij zijn er klaar mee, dat is zeker.

2,7
  6. Internationaal Dongen

De tafel stond gedekt en werden welkom geheten door de gastvrouw.
    Drankjes snel op tafel, belangrijk voor de kinderen(6).
    Maaltijden redelijk snel voor zo’n grotegroep.
    Vriendelijke bediening.

7. Pizzeria Dongen

Nergens anders lekkerdere pizza’s gegeten. Eigenaren en personeel altijd bijzonder vriendelijk. Een top zaak. 👍

8. Internationaal Dongen

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
    Goede prijs-kwaliteitverhouding.
    Komen zeker een keer terug.

9. Inmiddels 15.10€ voor een salade...nota bene in een cafetaria. Na drietal prijsverhogingen afgelopen jaren, aangevuld met aan klant doorberekende BTW verhoging bereikt van Holst laatste rek in prijselasticiteit.

Maar nog erger: kwaliteit en kwantiteit salade is substantieel afgenomen. Hoe dan ook, lijkt alsof succes naar het hoofd is gestegen; in kader 'klant betaalt 't toch wel'.

Wat ons betreft, van vaste klant naar geen klant.

10. Wilde met 3 pers. Lunchen zochten op kaart voor broodje, dan breng ik eerst uw koffie en neem dan bestelling op. 2 Capucino werd gebracht 1 netjes met schuimkraag ander niets, zij is dit ook Capucino, ja alleen die is andersom gemaakt en weg was bediening zonder lunch op te nemen. Riep bediening Ivm mislukte capucino. Pakte kopje zonder iets te zeggen kwam terug zette kopje neer en weg, weer zonder bestelling op te nemen. Naar desk gelopen en gevraagd kunnen we nog lunch bestellen. Antwoord, we hebben het druk. Zijn toen maar gegaan.

11. Internationaal Dongen

Varkenshaas medaillons waren niet echt warm. Er werd wel aangeboden om nieuwe te maken maar dan zit je apart te eten. Later bleek dat ook het vispannetje niet geheel warm was. Een keer geprobeerd maar niet voor herhaling vatbaar.

4,9
  12. W. Mathijsen-Peeters

Eten, bediening en sfeer was perfect.

13. Zo lekker gegeten en thanx eindelijk een cafetaria die thuis bezorgd vanaf 12,50 euro!
    Bij andere zaak vanaf 25 euro maar ja dan moet je echt wel een HEEL grote familie hebben 😊
    Kwaliteit van jullie top 👍

14. Wat een bagger tent. Steppegras met biefstuk besteld. Biefstuk was dan wel juist van kleur, maar qua temperatuur erg lauw, al bij het opdienen. De steppegras was zo hard dat mijn tanden bijna braken, je kon door er door helemaal doorheen kijken. Als je zin hebt in steppegras, moet je hier niet zijn. De friet chips uit de supermarkt is nog beter en minder hard. Toen we hier wat van zeiden was de bediening ook niet blij.
    Ze hebben onze 2 volle borden steppegras meegenomen en we hebben gevraagd of de biefstuk opgewarmd mocht worden. We kregen er maar 1 bord steppegras voor terug, het andere bord was niet van het bonnetje gehaald, de biefstuk was welliswaar 2 graden warmer. Echt slechte service, en daar reken je dan 50 euro voor af! De eigenaar moet zich diep schamen!!!

15. Leuke brasserie met een gezellige sfeer. Lekker gegeten en zeker niet duur. Met een volle buik van tafel, een aanrader.

16. Pizzeria Dongen

Pizza’s waren heerlijk en precies op tijd gratis bezorgd. Ik had online besteld en betaald. Echt een aanrader.

17. Personeel loopt met elkaar te klooien. De friet was veel te hard gebakken en koud en de hamburger was aan de onderkant aangebrand.

2,4
  18. vanderwaal

Ik kreeg een reactie terug dat ik maar met de regels van de gemeente moet dealen (net zoals zo onvriendelijk op de kaart staat aangegeven, bij voorbaat excuses voor het onbeschoft zijn van het personeel?) en dat als ik niet 5 minuten kan wachten niet op het drukste moment van het jaar naar Dongen moet komen.
    Het was geen 5 minuten, en mijn wens als klant is heel normaal om het gebak en koffie gelijkertijd te krijgen. Juist zo'n dag als er veel mensen van buiten af komen, kun je je klantenbestand vergroten en moet je juist een visitekaartje afgeven. Bij voorbaat excuses aanwenden voor je alvast slechte bediening, en daar de gemeente de schuld van geven, lijkt me niet goed doen voor je zaak, je kunt daarin ook keuzes maken en voor de kwaliteit kiezen die je wilt uitstralen. Ik kom juist bij de Bourgondier zitten omdat ik niet op de plastic stoeltjes van de gemeente wil zitten en een bepaalde kwaliteit zoek, daar betaal ik ook voor. Als ik dan mijn beklag doe en krijg geen excuus maar een bot ja' maar verhaal (waarschijnlijk ingestudeerd en vooraf aan het personeel medegedeeld zo te reageren).
    De reactie die ik heb terug gekregen weerspiegeld helemaal zoals ik ook bij de Bourgondier ben behandeld. Ik zal nooit voor een tweede keer kiezen voor deze behandeling. Ik wil graag serieus behandeld worden met een fatsoenlijk excuus als de kwaliteit niet is waar ik voor betaal, dat er geluisterd wordt naar mijn verhaal en wensen (geen 5 minuten)

19. van der waal

Als je tijdens een braderie niet gelijkertijd de koffie en de appeltaart kunt brengen, en met "ja--maar wij hebben het ook heeel druk'' reageert, ben dan niet open. Ik heb alle begrip voor het van te voren afrekenen, maar als je dan vervolgens een behoorlijke tijd op je appeltaart moet wachten en dan ook nog eens het kopje koffie 20 minuten later komt. Ik weet dat ik alle tijd heb, maar ik heb de appeltaart en de koffie graag gelijkertijd. Ook de tekst in de menukaart met de tekst dat je klachten hebt maar naar de gemeente moet stappen, vind ik zeer klantonvriendelijk en niet kunnen. Okniet ok.

20. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Plezierig personeel. Zelfs een lekker glas wijn (dat zou je niet zo snel verwachten in een cafetaria) sfeer niet maximaal omdat het daar niet echt om draait bij van Holst. Als ik sfeervol wil dineren dan ga ik naar een andere tent!
    Heerlijk terras ook en fantastische ijssalon!
    Komen er zeker terug.

21. Ik rij er voor om!

Altijd zeer vriendelijk personeel. Je moet denk ik wel een verdeling maken tussen de snackbar en het 'restaurant' ik zit eigenlijk als ik er kom in het restaurant, en zie het als een stevig alternatief voor als ik geen zin heb om te koken. Tevens ligt het voor mij op de route voor het woon/werk verkeer en rij ik er nog wel eens naar toe met de motor. Als ik zou moeten schatten betaal je z'n 15 euro voor een goed gevuld bord eten, ik vind dat goed te doen.
    Mij hoor je niet klagen.
    Nadeel: het kan er binnen nog wel eens zeer rumoerig zijn…

22. Chinees-Indisch Dongen

R. Leijten

Vandaag 3 uit 3 gehaald. En 3 x slecht. Bestelling niet goed of gewoon ijskoud en vreemd? Niet eens druk. Prijs is ook best duur. Hangt natürlijk ook af wat je ervoor krijgt.

23. VERBLIJF

Dongense weiden
    schenken zuivere adem
    aan een geliefd huis.

Hecht boerendak dekt
    zalen vol stil genoegen
    én wachtend vertier.

Gezellig drinken
    gaat rustig door met spanning
    nabij de gokkast.

een heerlijke poze wacht
    in Café de Dreef.

24. Han Messie

25. Chinees-Indisch Dongen

Vandaag weer een lekker en heel goed buffet verzorgd voor onze cliënten in de Volckaert in Dongen.
    De mensen hebben weer genoten van het lekkere eten.
    Bedankt weer Nieuw China!!!

26. Pizzeria Dongen

We eten er regelmatig en het is altijd heel lekker en we worden vlug bediend! Vanavond waren we er weer en we maakten mee dat er een vreselijke ruzie was tussen 2 personeelsleden. Onacceptabel!

27. Prima eten en goede prijs.

28. Internationaal Dongen

Deze kok moet zijn opleiding toch echt opnieuw gaan doen! Menu van 29.75 Euro. Voorgerecht een terrine van geitenkaas met [bruine] granaatappelpitten, een zeer smakeloze hap wat niet naar geitenkaas smaakte met een toefje sla. Hoofdgerecht vlees was goed met wat blokjes courgette en een bruin sausje uit een zak of pot, maar op koude borden. Een klein mandje frietjes. Wil je buiten het menu sliptongetjes dat kan, maar wel 7,50 euro extra betalen wat je menu op 37.25 Euro laat komen. Toetje ijs of yoghurt met ijs. Het leek wel lijm bleef kleven in je mond. Voor dit bedrag kun je bij anderen toch echt beter eten. Dus voor ons "NIET VOORHERHALING VATBAAR HELAAS.

1,7
  29. Internationaal Dongen

Alvorens ik op de fiets stapte naar dongen dacht ik even googelen op gluten vrij Lunchen ivm. Gluten intolerantie in dongen. Ik kwam uit bij Winkk wij daar naar binnen bij de vraag gl. Vrij eten even verbazing we hebben het wel ik vraag het wel na(twijfelachtig) waarop ik zei het staat op de site vermeld! Ze hadden gl. Vrij brood dus kies maar uit wat u erop wil. Ik bestelde brood met carpaccio na 3 kwartier wachten werd er een koud bord geserveerd en u wilt het niet geloven met bevroren carpaccio. Ik heb het bord accuut teruggegeven met klomp ijs in de midden en vroeg om tosti kaas. Niet te geloven na 10 min. Wit brood met wat kaas gesmolten erop. Ik zei tegen de bediening stuur de kok maar naar mij voor een tosti te bakken. Wat een walgelijke ervaring had de kok een borrel téveel op! Voor de bediening vond ik het nog vervelend maar ik kom ik dus niet meer terug waardering in de hal stond op 8.2 Voor mij dus een Nul het was niet te eten.
    Een hele vervelende ervaring.

30. Pizzeria Dongen

Eten wel lekker maar vind je bepaalde ingredienten niet lekker, dan halen ze deze op verzoek niet uit. Of verdoezelen het met extra kaas als ze het zijn vergeten. Ipv een nieuw gerecht te geven.

3,1