Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Dongen verdeeld zijn.

1. Pizzeria Dongen

We eten er regelmatig en het is altijd heel lekker en we worden vlug bediend! Vanavond waren we er weer en we maakten mee dat er een vreselijke ruzie was tussen 2 personeelsleden. Onacceptabel!

Prima eten en goede prijs.

3. Internationaal Dongen

Deze kok moet zijn opleiding toch echt opnieuw gaan doen! Menu van 29.75 Euro. Voorgerecht een terrine van geitenkaas met [bruine] granaatappelpitten, een zeer smakeloze hap wat niet naar geitenkaas smaakte met een toefje sla. Hoofdgerecht vlees was goed met wat blokjes courgette en een bruin sausje uit een zak of pot, maar op koude borden. Een klein mandje frietjes. Wil je buiten het menu sliptongetjes dat kan, maar wel 7,50 euro extra betalen wat je menu op 37.25 Euro laat komen. Toetje ijs of yoghurt met ijs. Het leek wel lijm bleef kleven in je mond. Voor dit bedrag kun je bij anderen toch echt beter eten. Dus voor ons "NIET VOORHERHALING VATBAAR HELAAS.

1,7
  4. Internationaal Dongen

Alvorens ik op de fiets stapte naar dongen dacht ik even googelen op gluten vrij Lunchen ivm. Gluten intolerantie in dongen. Ik kwam uit bij Winkk wij daar naar binnen bij de vraag gl. Vrij eten even verbazing we hebben het wel ik vraag het wel na(twijfelachtig) waarop ik zei het staat op de site vermeld! Ze hadden gl. Vrij brood dus kies maar uit wat u erop wil. Ik bestelde brood met carpaccio na 3 kwartier wachten werd er een koud bord geserveerd en u wilt het niet geloven met bevroren carpaccio. Ik heb het bord accuut teruggegeven met klomp ijs in de midden en vroeg om tosti kaas. Niet te geloven na 10 min. Wit brood met wat kaas gesmolten erop. Ik zei tegen de bediening stuur de kok maar naar mij voor een tosti te bakken. Wat een walgelijke ervaring had de kok een borrel téveel op! Voor de bediening vond ik het nog vervelend maar ik kom ik dus niet meer terug waardering in de hal stond op 8.2 Voor mij dus een Nul het was niet te eten.
    Een hele vervelende ervaring.

5. Pizzeria Dongen

Eten wel lekker maar vind je bepaalde ingredienten niet lekker, dan halen ze deze op verzoek niet uit. Of verdoezelen het met extra kaas als ze het zijn vergeten. Ipv een nieuw gerecht te geven.

Elisabeth

De lunch was lekker en de bediening goed voor herhaling vatbaar.

Slecht.

Vanavond met de kinderen er voor het eerst gaan eten. We bestelden friet (o.a. Oorlog) en wat snacks. De borden werden gebracht en de friet was nauwelijks te zien, omdat er allemaal saus overheen lag. Friet vond ik gewoon, niet de verse friet zoals ik elders wel eet. De pindasaus was te zoet. De salade erbij bestond uit paar blaadjes sla en een overdosis sladressing.

Zit je daar binnen te eten, komt er een echtpaar met een grote harige hond vlakbij jouw tafel zitten. Niet hygienisch en nog erger: de hond stonk vreselijk. Ik verbaas me erover dat dit in een eetgelegenheid toegelaten wordt. Het verpestte echt ons eetplezier. Tenslotte de prijzen: te hoog voor hetgeen je krijgt, qua kwaliteit en hoeveelheid.

Voor ons, eens en nooit meer!

1,7

Afgelopen week hier wezen dineren, uitstekende service die ons gelijk naar ons tafeltje bracht. Ook het eten was heel erg lekker, zeker voor herhaling vatbaar

broodjes hamburger speciaal zijn daar erg lekker. frietjes mogen wat langer gebakken worden.

Bij de bourgondier tasty tapas gedaan. Moest echt erg lang wachten eerste ronde duurde maar liefst meer als uur. Eten was niet smakelijk vooral doorgebakken alles. Bediening vonden wij niet erg gastvrij, kwamen teveel langs voor drinken te verkopen.

Chrisje

Gisteren heerlijk geluncht met een vriendin. Vriendelijke bediening, mooi opgemaakte borden en heerlijke broodjes. Zeker een aanrader.

R.Visser

We hebben heerlijk gegeten en onze vriendin zat in een rolstoel. Ik was vergeten dit te melden maar het werd voortreffelijk opgelost !!

Ik kom regelmatig bij de Bourgondiër. Voor lunch of avondeten. De prijs kwaliteit verhouding is er altijd goed. Je krijgt meer dan genoeg en het eten is vers. De bediening is erg vriendelijk. Ik raad anderen aan om hier eens te gaan eten.

Vorige week met een vriendin asperges gegeten bij de Bourgondier op het Looiersplein.
    We kregen boterkrieltje, beenham, hollandaisesaus en natuurlijk lekker asperges. We hebben gesmuld ervan.
    Zeker een aanrader.
    Komen zeker nog een keer eten.

reinieren

Heb lekker gegeten, sfeer was super. Top!!

Lekker gegeten voor een betaalbare prijs. Super bediening.

Ik heb het helemaal gehad met Van Holst met mijn bestellingen. Friet veel te hard, snacks niet warm, had laatst halve haan, was niet te eten. Ik bestel voortaan wel bij een ander, zullen nu de top 100 niet meer bereiken.

18. Snackbar Dongen

Vanavond friet gaan halen.
    Ondanks de drukte erg snel geholpen en heerlijk gegeten. Erg tevreden en zeker voor herhaling vatbaar!!

19. Internationaal Dongen

Samen met familie heerlijk gegeten. Mooi pand, geweldige sfeer en betrokken personeel. Dat gaan we zeker nog een keer doen!

20. Internationaal Dongen

Weer heerlijk gegeten bij Winkk. Een geweldige sfeer en zoals altijd bijzonder vriendelijk personeel. Zeer behulpzaam bij het kiezen van een goede wijn bij de verschillende gangen. En wat smaakte het heerlijk!
    Wij komen zeker weer snel terug. Bedankt.

21. Chinees-Indisch Dongen

Gisteren is er een fantastisch en zeer goed buffet neergezet voor onze cliënten in de Volckaert in Dongen.
    De mensen hebben weer ontzettend genoten en dit was de 2e keer.
    Weer top gedaan van Nieuw China!!!

Een uur moeten wachten op de bestelling op 11 maart 2017. Omdat wij om 19.35 uur weg moesten dus om 18.30 uur besteld. Twee keer gebeld waar het bleef, 2 keer hetzelfde verhaal staan zo voor u deur! Om 19.32 uur levering en resultaat, koude friet en vlees was koud en broodjes slap en klef. Echt waardeloos en geen aanrader.

23. Internationaal Dongen

Fabienne

Al meerdere malen mogen genieten in dit prachtig restaurant.
    Ontvangst zeer goed altijd even vriendelijk.
    Laatst nog genoten van een 5-gangen lunch, wat een SUPER leuke actie en wat een VERRASSING en dat niet alleen, voor het oog het was in 1 woord voortreffelijk.
    Ik ben een meer dan tevreden gast en jullie zien mij zeker terug.
    Dank jullie wel team Winkk voor jullie gastvrijheid.

24. Snackbar Dongen

Frietjes waren heel lekker!

25. Snackbar Dongen

P. De Jong

Afgelopen zondag speciaal naar Dongen gereden om frietjes te halen met de kinderen. De Kids helemaal blij met een kidsbox en papa lekkere frietjes. Al met al heerlijk gegeten en echt een aanrader en voor herhaling vatbaar!

26. Snackbar Dongen

Heerlijke Friet Enzo! Dit weekend geweest en ben snel geholpen en met goede producten naar huis gegaan! 8,5 in de AD Friettest zeker waard geweest, vooral het stoofvlees is een aanrader!!!

27. Snackbar Dongen

Jan van Ginkel

Bestellen duurde erg lang en bestelling was niet compleet. Friet is ook nog erg slap en smakeloos.

28. Internationaal Dongen

Via Social Deal een 5-gangen lunch gereserveerd, terugkijkend schat ik de 5 gangen op een totaalgewicht van ongeveer 150 gram.
    De carpaccio ging nog wel, een smakeloos theekopje soep volgde, een hap varken bleek de derde gang.
    De hoofdgang biefstuk van ongeveer 15 gram was well done, dit gemeld hebbende kregen we na enig aandringen een nieuw stuk, wat van binnen nog volledig rauw was.

De eigenaar die de stukken niet gezien heeft, kwam erbij en wilde niks meer doen want we hadden al een nieuw stuk gehad.
    U bent hier zeker via social deal wist hij uit te brengen...
    Vervolgens wilde hij de rauwe biefstuk nog steeds niet zien om daarna te zeggen als u binnen 1 minuut ophoepelt hoeft u de drankjes niet te betalen.

De vijfde ¨gang¨ hebben we dus niet gehad, echter schat ik in daar we hier niks aan gemist hebben.

Ook de (menu)kaart heeft pretenties die m.i. niet waargemaakt worden, bv. de vermelding van de vallei van de Chileense wijn (28,75) kwam niet overeen met die op de fles zelf, tevens smaakt deze beter als deze in een conditioneringskast had gelegen, was te warm.

Wij eten regelmatig extern, echter zo scheef als de verhoudingen bij Winkk liggen, is vrij zeldzaam...

Tip voor Winkk eigenaar; trakteer jezelf en je personeel, zeker de koks op een steak elders.

29. Snackbar Dongen

Vergeten te vaak bestellingen compleet uit te leveren! Balen want wel goede friet.

Peter mastenbroek

Met mijn Belgische vriend bij de hoog gekwalificeerde snackbar gegeten.
    Helaas de serveerde rode wijn terug gegeven wegens inferieure smaak. Varkenshaas saté besteld, die eerst gekookt blijkt te zijn en zonder enige marinade wordt opgediend.
    Triest en te zoete saté saus. Kortom smakeloos.