Eethuis Van Holst in Dongen

1205072953 89
1212023436 83
1420537917 75
1469191296 63

1. Personeel loopt met elkaar te klooien. De friet was veel te hard gebakken en koud en de hamburger was aan de onderkant aangebrand.

2. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Plezierig personeel. Zelfs een lekker glas wijn (dat zou je niet zo snel verwachten in een cafetaria) sfeer niet maximaal omdat het daar niet echt om draait bij van Holst. Als ik sfeervol wil dineren dan ga ik naar een andere tent!
    Heerlijk terras ook en fantastische ijssalon!
    Komen er zeker terug.

3. Ik rij er voor om!

Altijd zeer vriendelijk personeel. Je moet denk ik wel een verdeling maken tussen de snackbar en het 'restaurant' ik zit eigenlijk als ik er kom in het restaurant, en zie het als een stevig alternatief voor als ik geen zin heb om te koken. Tevens ligt het voor mij op de route voor het woon/werk verkeer en rij ik er nog wel eens naar toe met de motor. Als ik zou moeten schatten betaal je z'n 15 euro voor een goed gevuld bord eten, ik vind dat goed te doen.
    Mij hoor je niet klagen.
    Nadeel: het kan er binnen nog wel eens zeer rumoerig zijn…

4. Slecht.

Vanavond met de kinderen er voor het eerst gaan eten. We bestelden friet (o.a. Oorlog) en wat snacks. De borden werden gebracht en de friet was nauwelijks te zien, omdat er allemaal saus overheen lag. Friet vond ik gewoon, niet de verse friet zoals ik elders wel eet. De pindasaus was te zoet. De salade erbij bestond uit paar blaadjes sla en een overdosis sladressing.

Zit je daar binnen te eten, komt er een echtpaar met een grote harige hond vlakbij jouw tafel zitten. Niet hygienisch en nog erger: de hond stonk vreselijk. Ik verbaas me erover dat dit in een eetgelegenheid toegelaten wordt. Het verpestte echt ons eetplezier. Tenslotte de prijzen: te hoog voor hetgeen je krijgt, qua kwaliteit en hoeveelheid.

Voor ons, eens en nooit meer!

1,7
  5. Ik heb het helemaal gehad met Van Holst met mijn bestellingen. Friet veel te hard, snacks niet warm, had laatst halve haan, was niet te eten. Ik bestel voortaan wel bij een ander, zullen nu de top 100 niet meer bereiken.

6. Peter mastenbroek

Met mijn Belgische vriend bij de hoog gekwalificeerde snackbar gegeten.
    Helaas de serveerde rode wijn terug gegeven wegens inferieure smaak. Varkenshaas saté besteld, die eerst gekookt blijkt te zijn en zonder enige marinade wordt opgediend.
    Triest en te zoete saté saus. Kortom smakeloos.

7. Vraag me af hoe ze die prijs gewonnen (gekocht) hebben, want dat is zeker niet met de kwaliteit van het eten behaald. Bediend personeel was overigens zeer netjes en beleefd, maar dat zal ook wel moeten als je zoveel teleurgestelde gasten te woord moet staan.Eigenaar vind dat al zijn producten fantastisch zijn en lijkt de denken dat hij een 3 sterren restaurant heeft.

Kortom: Lijkt op een doorsnee aflevering van helse keukens (gordon ramsay)

1,7
  8. Ervaring? Slecht.

Meer dan een uur moeten wachten op het eten waarbij slechts één keer is gevraagd of we iets wilden drinken. We hadden van te voren nog aangegeven dat we op tijd weg moesten i.v.m. een voorstelling, wat geen probleem was.
    Uiteindelijk 5 min voordat we weg moesten gevraagd of het nog wel ging lukken waarna het eten kwam.

Mijn biefstuk was gewoon koud van binnen.. Deze teruggestuurd waarna ik binnen een paar minuten een andere kreeg. Deze was ook rood zoals besteld, maar onwijs warm van binnen, ik vermoed dat deze uit de magnetron kwam. Bij tafels om ons heen ging ook van alles mis, waarbij bestellingen vergeten werden, drinken verkeerd opgenomen, etc.

Het personeel liep echt de benen onder hun kont vandaan, maar liep als een kip zonder kop rond.

Waardeloos, ik ga er niet meer heen.

9. Bij Eethuis van Holst wordt je altijd snel geholpen. Ze zijn zeer gastgericht en trots op hun vak. Er wordt gewerkt met producten van een kwaliteit slager en de aardappelen komen uit de regio en dat proef je! De strakke inrichting is super. Mooie sfeer met de verlichting. En in de zomer als het terras er bij betrokken wordt is het helemaal fijn vertoeven. Je ziet iedereen om je genieten en zeker als ze net een ijsje hebben gehaald bij hun IJssalon Smaak. Als je in de buurt bent moet je er zeker gaan eten!

10. Frank Smulders

11. llewis 1530 punten

Nieuwsgierig naar het beste cafetaria van Nederland togen wij naar Dongen om daar de ongetwijfeld lekkere friet te proberen. Wat een tegenvaller! De friet was niet vers, lichtgelig van kleur, keihard van buiten en kurkdroog van binnen! Het stoofvlees maakte qua smaak nog iets goed, maar de drie ministukjes vlees vielen weer tegen. Dit cafetaria is waarschijnlijk winnaar geworden vanwege het keurige interieur. Zeker niet vanwege de friet. Eens maar nooit meer!

12. Versluis

Vanavond wederom lekker gegeten. Ook voor de kinderen was er genoeg te doen, zij hebben heerlijk gespeeld en frietjes gegeten. Service was prima, ook het verzetten van de tijd van reservering omdat we de geplande tijd niet gingen halen was geen probleem. En wat betreft het ijs: super goed!

13. Erg mooie en nette zaak. Vaak erg druk, maar toch altijd vlotte bediening. Goed eten lekkere verse frietjes en heerlijke vleesgerechten. Heerlijk ijsje vanuit de ijssalon als nagerecht. In 1 woord super!

14. marcilla

Super gegeten. Lekkere verse friet, netjes geserveerd en erg correct bediend. Komen hier graag weer terug net als altijd!

15. Anoniem 2014

Wij zijn altijd tevreden geweest over het eten, drinken, sfeer en kwaliteit. Het is een prima plek om met de kinderen te eten... mede, omdat ze een leuke kinderhoek hebben (met springkussen en toezicht). Vandaag (zondag) was het druk in het eetgedeelte. Het was een chaos voor de bediening. In de ijssalon stond één dame... met een rij tot aan de straat tot gevolg. De frustratie bij de bediening in het eetgedeelte was ook zichtbaar groot. Meerdere bestellingen liepen door elkaar. In alle chaos kon de eigenaar zijn emotie niet onder controle houden. Hij vond het passend om op een zeer achterbakse en stiekeme manier tekeer te gaan tegen de kinderen die op het springkussen aan het springen waren. Hij vond de herrie waarschijnlijk te groot, waardoor hij dreigend tegen 4,5 6,7 en 8 jarigen brulde dat het zachter moest. "Zo hard gil je toch thuis ook niet...als je niet zachter doet, zet ik jullie uit mijn restaurant". De wijze waarop hij dat deed, was ronduit intimiderend en schokkend (zeker voor de kinderen).

Tip: laat je toezicht het netjes oplossen... dat meisje was wel sociaal... of zet er geen springkussen neer. Vier je emoties niet bot op de kinderen van je klanten.

16. Tot vorig jaar waren onze ervaringen met van Holst uitstekend. Helaas mocht het niet duren. De laatste tijd hebben we o.a. half rauwe friet (de friet was de afgelopen 3 keer verschrikkelijk slecht gebakken), een tot de helft uitgedroogd bakje mayo, een niet goed doorgebakken goulashkroket, een onvolledige bestelling, een hamburger super zonder saus etc. meegekregen bij van Holst. Omdat dit nu meerdere keren op een rij is voorgevallen lijkt de verminderde kwaliteit structureel te zijn. Daarnaast lijkt de sfeer onder de medewerkers van van Holst niet meer wat die is geweest - er wordt nog wel vriendelijk gedaan maar men lijkt niet erg gemotiveerd meer - het straalt al met al niet veel positiefs meer uit. Dit, in combinatie met het slechte eten dat, ons inziens, niet meer in verhouding is met de prijs, heeft ons doen besluiten niet meer naar van Holst te gaan.

Ik hoop dat andere bezoekers deze slechte ervaring bespaard kan blijven en dat van Holst haar kwaliteit weer op het oude niveau (of tenminste acceptabel) kan krijgen. Als het bij een incident was gebleven waren we nog graag terug gegaan naar van Holst maar na keer op keer zo slecht te zijn bediend hebben we er geen goed gevoel meer bij. Gelukkig hebben we inmiddels een goed ander adres want we blijven natuurlijk dol op af en toe een frietje!

17. Inge Reinieren

18. Was kei leuk en lekker. De ijssalon is ook geweldig!

19. Sinds kort hebben we dit Eethuis "ontdekt". En gelukkig maar, want hier krijg je meer dan genoeg, en het is bijzonder smakelijk allemaal. Van de soep t/m het nagerecht in 1 woord: super. En de bediening is netjes, vlot, beleefd. Prijs - kwaliteitverhouding prima. Wij gaan hier nog wel meer naar toe, dat is zeker !

20. Goede service, lekker eten. Kortom gewoon super!
    Alleen jammer dat ze alleen in Dongen bezorgen en niet in omliggende dorpen.

21. Lekker eten en een eigengemaakt ijsje na in de ijssalon!

22. Heerlijk gegeten bij van Holst!

Lekkere verse friet en een lekker stukje vlees!

En de nieuwe ijssalon die er tegenwoordig zit is in één woord; GEWELDIG.

Wat een positief punt is, is dat er een mooie speelkamer met luchtkussen, televisie, kleurplaten etc. etc. is mét oppasmeisje, zodat ouders rustig kunnen eten!

Verder vriendelijke bediening en mooie inrichting!

Ga zo door...

23. Hier kunnen veel food ondernemers iets van leren!

24. Dennis Emmers

Goede frieten, heerlijk van smaak. Satesaus prima.

Frikandel speciaal goed, alles goed.

Verse olie gebruikt.

25. Heerlijke tent!

Lekker als je eens een simpele maar toch heerlijke hap wilt eten!

Bediening is ook goed!

26. Perfect! Zeer mooie zaak, na grondige verbouwing.

Wel erg veel personeel, maar loopt elkaar blijkbaar niet in de weg. Kom er graag. Eten en service uitstekend!

27. Kees 7 punten

Ik vind het eten echt heel slecht. Friet half slap en snack aangebrand. Bediening wel erg vriendelijk maar de bedrijfsleiding daarentegen erg slecht. Blafte het personeel gewoon af in bijzijn van de klanten. Erg onprofessioneel.

28. Prima eetcafe, we komen er regelmatig en de zelfgemaakte frieten zijn uitstekend. Het vlees is ook altijd van goede kwaliteit.

29. Prima snackbar die de naam restaurant mag gaan dragen! Na de verbouwing d'n ambiance nog beter.

30. Marion Sijbrandij

Bij mijn schoonfamilie staat de naam Zoetsuikerbol nog steeds hoog!

En heerlijk die salades en patatten. Specialiteit!

31. Bij van Holst werken ze altijd erg snel, ze zijn zeer vriendelijk en het eten is altijd superlekker!
    Ook de thuisbezorgservice is uitstekend!

32. goed eten, vriendelijke bediening, ook thuisbezorging uitstekend!

33. jeannet

heel goed ook als je met kinderen gaat eten ,een echte aanrader

34. uitstekend

35. geweldige bediening, die dames zijn super