Eethuis Van Holst in Dongen

1381937426 87
1466722065 61
1477320145 65
1519712464 55

1. Na lange tijd toch maar weer eens eten afgehaald hier, maar wat gaat deze zaak hard achteruit. Vorige week 2 broodjes filet american, zak friet en snacks afgehaald. Ruim 25 minuten gewacht op de bestelling. (het enige wat je hoorde naar de keuken toe was, waar blijven de broodjes). Thuisgekomen broodjes uitgepakt, zachte broodjes besteld, harde broodjes gekregen. Het filterdunne laagje filet american was maar net zichtbaar, de friet was lauw, en de snacks maar half gebakken. Klacht ingediend per mail, en na 1,5 week, daar nog geen reactie op gekregen. Misschien een goede tip, om de zaak niet alleen door 16 jarigen te laten draaien, maar er ervaren mensen bijzetten.
    Een soortgelijke ervaring ook al een jaar eerder daar gehad, maar nu was de bestelling nog slechter. Alleen toen werd de klacht wel afgehandeld.

2. We dachten heerlijk te gaan eten.
    Was altijd heerlijk bij van Holst.
    Was! Wat een blamage was het.
    Lang wachten. 5 minuten eerder je friet krijgen daarna pas je vlees.
    Biefstuk medium…. Ooo nee het is rauw en koud!
    Heerlijke salade is verruild voor diepvries wortel bloemkoolstronk.
    Service van serveerster nul komma nul.
    Al het personeel was onder de 20 zo te zien.

3. Wat een bagger tent tegenwoordig. Snacks hebben amper het frituurvet gevoeld, en hebben drank nodig om doorgespoeld te worden. 35 minuten wachten op koffie. Personeel wist niet hoe de bonen in de machine moesten. Hiervoor moest eerst de baas gebeld worden.
    Bij de koffie een glaasje "iets". Glaasje had geen bovenkant meer, zo kapot en scherp. Ingeleverd aan de balie, met de vraag wat daar aan gedaan wordt. Het antwoord : "euh, niets. U wilde betalen?"

Mijn serveerster was geweldig. Haar excuus was dat deze tent tegenwoordig gerund wordt door 16 jarigen. Ook de keuken. Ze was blij dat ze intussen ontslag genomen heeft.

De eigenaar zal het wel niet meer lezen, maar wat een bagger tent is het geworden. Schaam je ogen uit je kop, ipv de popie jopie uithangen.

2,8
  4. Vandaag weer een nare ervaring met v Holst. Gisteren was onze bestellingen niet compleet maar kan gebeuren, vandaag was drama (en nee wij bestellen beslist niet dagelijks). Voor €68,00 besteld, niet goed, dus bellen wij, kregen een brutaal onbeschofte medewerkster aan de telefoon, later pakte een collega het over en deze heeft het perfect afgehandeld. Netjes opgelost maar let op je personeel en vooral op vaste klanten.

3,1
  5. Patrick Smeekens

Op zich prima gegeten, maar als de prijs voor de zoveelste keer omhoog gaat van een maaltijd, en je treft na het openen van de bak ook nog eens een sterk verkleinde portie aan (2 stokjes saté ipv 3, weinig saus, paar stukjes kroepoek en een plukje atjar) dan houd het voor mij wel op! Vroeger zat er nog een lekkere rijk gevulde salade bij, nu moet je het hier mee doen. Voel me voor de gek gehouden…

3,7
  6. Tweede keer eten besteld bij van holst. Meer dan 2,5 uur wachttijd voor een beetje friet!
    Als je belt dan hoor je dat het komt door Corona. Je zou denken juist dan zou het sneller komen. Dit is voor mij de laatste keer dat ik hier besteld. Zelf sushi uit Oosterhout komt sneller. Nooit meer.

2,6
  7. Voor de gene die eten willen bestellen bij van holst, en je verwacht goede friet en snacks dat is zeker niet het geval!
    De friet is X op X slap en lauw de bitterballen en kroketten zijn ook lauw en totaal niet krokant, en de frikadel speciaal was gewoon koud.
    En dan niet te spreken over de spareribs BAR slecht dit x. Voorheen was het wel goeie spareribs maar nu gewoon smaakloos en de salade 🥗 ook gewoon zonder saus??
    Dit was echt de laatste X dat ik hier m'n geld aan verspil.

3,9
  8. 30 Min wachten op broodje ham en broodje rosbief. De zaak had ongeveer 4 klanten. Bij navraag als antwoord dat de rosbief nog gesneden moest worden… Dat snap ik… Maar gezien de dikte van de plakken(niet normaal) had dat binnen 2 min gepiept moeten zijn. Heel slecht en ook geen excuses voor het lange wachten.

3,1
  9. Jan van Heek

10. Het pepermuntje aan de kassa was het hoogtepuntje van de avond.

Het kan een keer minder zijn, maar vanavond was het echt slecht, zowel de friet als de snack. Hoezo 'dagelijks verse friet'? Kleine, keiharde stukjes, satésaus met een vel er over, en de snack helemaal verpieterd. De friet nog een keer opnieuw laten bakken, maar hetzelfde resultaat. Wij zijn er klaar mee, dat is zeker.

2,7
  11. Inmiddels 15.10€ voor een salade...nota bene in een cafetaria. Na drietal prijsverhogingen afgelopen jaren, aangevuld met aan klant doorberekende BTW verhoging bereikt van Holst laatste rek in prijselasticiteit.

Maar nog erger: kwaliteit en kwantiteit salade is substantieel afgenomen. Hoe dan ook, lijkt alsof succes naar het hoofd is gestegen; in kader 'klant betaalt 't toch wel'.

Wat ons betreft, van vaste klant naar geen klant.

12. Wat een bagger tent. Steppegras met biefstuk besteld. Biefstuk was dan wel juist van kleur, maar qua temperatuur erg lauw, al bij het opdienen. De steppegras was zo hard dat mijn tanden bijna braken, je kon door er door helemaal doorheen kijken. Als je zin hebt in steppegras, moet je hier niet zijn. De friet chips uit de supermarkt is nog beter en minder hard. Toen we hier wat van zeiden was de bediening ook niet blij.
    Ze hebben onze 2 volle borden steppegras meegenomen en we hebben gevraagd of de biefstuk opgewarmd mocht worden. We kregen er maar 1 bord steppegras voor terug, het andere bord was niet van het bonnetje gehaald, de biefstuk was welliswaar 2 graden warmer. Echt slechte service, en daar reken je dan 50 euro voor af! De eigenaar moet zich diep schamen!!!

13. Personeel loopt met elkaar te klooien. De friet was veel te hard gebakken en koud en de hamburger was aan de onderkant aangebrand.

2,4
  14. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Plezierig personeel. Zelfs een lekker glas wijn (dat zou je niet zo snel verwachten in een cafetaria) sfeer niet maximaal omdat het daar niet echt om draait bij van Holst. Als ik sfeervol wil dineren dan ga ik naar een andere tent!
    Heerlijk terras ook en fantastische ijssalon!
    Komen er zeker terug.

15. Ik rij er voor om!

Altijd zeer vriendelijk personeel. Je moet denk ik wel een verdeling maken tussen de snackbar en het 'restaurant' ik zit eigenlijk als ik er kom in het restaurant, en zie het als een stevig alternatief voor als ik geen zin heb om te koken. Tevens ligt het voor mij op de route voor het woon/werk verkeer en rij ik er nog wel eens naar toe met de motor. Als ik zou moeten schatten betaal je z'n 15 euro voor een goed gevuld bord eten, ik vind dat goed te doen.
    Mij hoor je niet klagen.
    Nadeel: het kan er binnen nog wel eens zeer rumoerig zijn…

16. Slecht.

Vanavond met de kinderen er voor het eerst gaan eten. We bestelden friet (o.a. Oorlog) en wat snacks. De borden werden gebracht en de friet was nauwelijks te zien, omdat er allemaal saus overheen lag. Friet vond ik gewoon, niet de verse friet zoals ik elders wel eet. De pindasaus was te zoet. De salade erbij bestond uit paar blaadjes sla en een overdosis sladressing.

Zit je daar binnen te eten, komt er een echtpaar met een grote harige hond vlakbij jouw tafel zitten. Niet hygienisch en nog erger: de hond stonk vreselijk. Ik verbaas me erover dat dit in een eetgelegenheid toegelaten wordt. Het verpestte echt ons eetplezier. Tenslotte de prijzen: te hoog voor hetgeen je krijgt, qua kwaliteit en hoeveelheid.

Voor ons, eens en nooit meer!

1,7
  17. Ik heb het helemaal gehad met Van Holst met mijn bestellingen. Friet veel te hard, snacks niet warm, had laatst halve haan, was niet te eten. Ik bestel voortaan wel bij een ander, zullen nu de top 100 niet meer bereiken.

18. Peter mastenbroek

Met mijn Belgische vriend bij de hoog gekwalificeerde snackbar gegeten.
    Helaas de serveerde rode wijn terug gegeven wegens inferieure smaak. Varkenshaas saté besteld, die eerst gekookt blijkt te zijn en zonder enige marinade wordt opgediend.
    Triest en te zoete saté saus. Kortom smakeloos.

2,6
  19. Vraag me af hoe ze die prijs gewonnen (gekocht) hebben, want dat is zeker niet met de kwaliteit van het eten behaald. Bediend personeel was overigens zeer netjes en beleefd, maar dat zal ook wel moeten als je zoveel teleurgestelde gasten te woord moet staan.Eigenaar vind dat al zijn producten fantastisch zijn en lijkt de denken dat hij een 3 sterren restaurant heeft.

Kortom: Lijkt op een doorsnee aflevering van helse keukens (gordon ramsay)

1,7
  20. Ervaring? Slecht.

Meer dan een uur moeten wachten op het eten waarbij slechts één keer is gevraagd of we iets wilden drinken. We hadden van te voren nog aangegeven dat we op tijd weg moesten i.v.m. een voorstelling, wat geen probleem was.
    Uiteindelijk 5 min voordat we weg moesten gevraagd of het nog wel ging lukken waarna het eten kwam.

Mijn biefstuk was gewoon koud van binnen.. Deze teruggestuurd waarna ik binnen een paar minuten een andere kreeg. Deze was ook rood zoals besteld, maar onwijs warm van binnen, ik vermoed dat deze uit de magnetron kwam. Bij tafels om ons heen ging ook van alles mis, waarbij bestellingen vergeten werden, drinken verkeerd opgenomen, etc.

Het personeel liep echt de benen onder hun kont vandaan, maar liep als een kip zonder kop rond.

Waardeloos, ik ga er niet meer heen.

3,9
  21. Bij Eethuis van Holst wordt je altijd snel geholpen. Ze zijn zeer gastgericht en trots op hun vak. Er wordt gewerkt met producten van een kwaliteit slager en de aardappelen komen uit de regio en dat proef je! De strakke inrichting is super. Mooie sfeer met de verlichting. En in de zomer als het terras er bij betrokken wordt is het helemaal fijn vertoeven. Je ziet iedereen om je genieten en zeker als ze net een ijsje hebben gehaald bij hun IJssalon Smaak. Als je in de buurt bent moet je er zeker gaan eten!

22. Frank Smulders

23. llewis 1652 punten

Nieuwsgierig naar het beste cafetaria van Nederland togen wij naar Dongen om daar de ongetwijfeld lekkere friet te proberen. Wat een tegenvaller! De friet was niet vers, lichtgelig van kleur, keihard van buiten en kurkdroog van binnen! Het stoofvlees maakte qua smaak nog iets goed, maar de drie ministukjes vlees vielen weer tegen. Dit cafetaria is waarschijnlijk winnaar geworden vanwege het keurige interieur. Zeker niet vanwege de friet. Eens maar nooit meer!

4,3
  24. Versluis

Vanavond wederom lekker gegeten. Ook voor de kinderen was er genoeg te doen, zij hebben heerlijk gespeeld en frietjes gegeten. Service was prima, ook het verzetten van de tijd van reservering omdat we de geplande tijd niet gingen halen was geen probleem. En wat betreft het ijs: super goed!

25. Erg mooie en nette zaak. Vaak erg druk, maar toch altijd vlotte bediening. Goed eten lekkere verse frietjes en heerlijke vleesgerechten. Heerlijk ijsje vanuit de ijssalon als nagerecht. In 1 woord super!

26. marcilla

Super gegeten. Lekkere verse friet, netjes geserveerd en erg correct bediend. Komen hier graag weer terug net als altijd!

27. Anoniem 2014

Wij zijn altijd tevreden geweest over het eten, drinken, sfeer en kwaliteit. Het is een prima plek om met de kinderen te eten... mede, omdat ze een leuke kinderhoek hebben (met springkussen en toezicht). Vandaag (zondag) was het druk in het eetgedeelte. Het was een chaos voor de bediening. In de ijssalon stond één dame... met een rij tot aan de straat tot gevolg. De frustratie bij de bediening in het eetgedeelte was ook zichtbaar groot. Meerdere bestellingen liepen door elkaar. In alle chaos kon de eigenaar zijn emotie niet onder controle houden. Hij vond het passend om op een zeer achterbakse en stiekeme manier tekeer te gaan tegen de kinderen die op het springkussen aan het springen waren. Hij vond de herrie waarschijnlijk te groot, waardoor hij dreigend tegen 4,5 6,7 en 8 jarigen brulde dat het zachter moest. "Zo hard gil je toch thuis ook niet...als je niet zachter doet, zet ik jullie uit mijn restaurant". De wijze waarop hij dat deed, was ronduit intimiderend en schokkend (zeker voor de kinderen).

Tip: laat je toezicht het netjes oplossen... dat meisje was wel sociaal... of zet er geen springkussen neer. Vier je emoties niet bot op de kinderen van je klanten.

28. Tot vorig jaar waren onze ervaringen met van Holst uitstekend. Helaas mocht het niet duren. De laatste tijd hebben we o.a. half rauwe friet (de friet was de afgelopen 3 keer verschrikkelijk slecht gebakken), een tot de helft uitgedroogd bakje mayo, een niet goed doorgebakken goulashkroket, een onvolledige bestelling, een hamburger super zonder saus etc. meegekregen bij van Holst. Omdat dit nu meerdere keren op een rij is voorgevallen lijkt de verminderde kwaliteit structureel te zijn. Daarnaast lijkt de sfeer onder de medewerkers van van Holst niet meer wat die is geweest - er wordt nog wel vriendelijk gedaan maar men lijkt niet erg gemotiveerd meer - het straalt al met al niet veel positiefs meer uit. Dit, in combinatie met het slechte eten dat, ons inziens, niet meer in verhouding is met de prijs, heeft ons doen besluiten niet meer naar van Holst te gaan.

Ik hoop dat andere bezoekers deze slechte ervaring bespaard kan blijven en dat van Holst haar kwaliteit weer op het oude niveau (of tenminste acceptabel) kan krijgen. Als het bij een incident was gebleven waren we nog graag terug gegaan naar van Holst maar na keer op keer zo slecht te zijn bediend hebben we er geen goed gevoel meer bij. Gelukkig hebben we inmiddels een goed ander adres want we blijven natuurlijk dol op af en toe een frietje!

3,7
  29. Inge Reinieren

30. Was kei leuk en lekker. De ijssalon is ook geweldig!

31. Sinds kort hebben we dit Eethuis "ontdekt". En gelukkig maar, want hier krijg je meer dan genoeg, en het is bijzonder smakelijk allemaal. Van de soep t/m het nagerecht in 1 woord: super. En de bediening is netjes, vlot, beleefd. Prijs - kwaliteitverhouding prima. Wij gaan hier nog wel meer naar toe, dat is zeker !

32. Goede service, lekker eten. Kortom gewoon super!
    Alleen jammer dat ze alleen in Dongen bezorgen en niet in omliggende dorpen.

33. Lekker eten en een eigengemaakt ijsje na in de ijssalon!

34. Heerlijk gegeten bij van Holst!

Lekkere verse friet en een lekker stukje vlees!

En de nieuwe ijssalon die er tegenwoordig zit is in één woord; GEWELDIG.

Wat een positief punt is, is dat er een mooie speelkamer met luchtkussen, televisie, kleurplaten etc. etc. is mét oppasmeisje, zodat ouders rustig kunnen eten!

Verder vriendelijke bediening en mooie inrichting!

Ga zo door...

35. Hier kunnen veel food ondernemers iets van leren!

36. Dennis Emmers

Goede frieten, heerlijk van smaak. Satesaus prima.

Frikandel speciaal goed, alles goed.

Verse olie gebruikt.

37. Heerlijke tent!

Lekker als je eens een simpele maar toch heerlijke hap wilt eten!

Bediening is ook goed!

38. Perfect! Zeer mooie zaak, na grondige verbouwing.

Wel erg veel personeel, maar loopt elkaar blijkbaar niet in de weg. Kom er graag. Eten en service uitstekend!

39. Kees 7 punten

Ik vind het eten echt heel slecht. Friet half slap en snack aangebrand. Bediening wel erg vriendelijk maar de bedrijfsleiding daarentegen erg slecht. Blafte het personeel gewoon af in bijzijn van de klanten. Erg onprofessioneel.

5,3
  40. Prima eetcafe, we komen er regelmatig en de zelfgemaakte frieten zijn uitstekend. Het vlees is ook altijd van goede kwaliteit.

41. Prima snackbar die de naam restaurant mag gaan dragen! Na de verbouwing d'n ambiance nog beter.

42. Marion Sijbrandij

Bij mijn schoonfamilie staat de naam Zoetsuikerbol nog steeds hoog!

En heerlijk die salades en patatten. Specialiteit!

43. Bij van Holst werken ze altijd erg snel, ze zijn zeer vriendelijk en het eten is altijd superlekker!
    Ook de thuisbezorgservice is uitstekend!

44. goed eten, vriendelijke bediening, ook thuisbezorging uitstekend!

45. jeannet

heel goed ook als je met kinderen gaat eten ,een echte aanrader

46. uitstekend

47. geweldige bediening, die dames zijn super