Nieuwste foto's in Dongen

Laatste updates in Dongen

1. W. Mathijsen-Peeters's profielfoto
    W. Mathijsen-Peeters heeft een recensie geschreven voor Janssen en Janssen

W. Mathijsen-Peeters

Eten, bediening en sfeer was perfect.

2. B. Van B's profielfoto
    B. Van B heeft een recensie geschreven voor Snackbar-Catering De Biezen

Zo lekker gegeten en thanx eindelijk een cafetaria die thuis bezorgd vanaf 12,50 euro!
    Bij andere zaak vanaf 25 euro maar ja dan moet je echt wel een HEEL grote familie hebben 😊
    Kwaliteit van jullie top 👍

3. Rene Roks's profielfoto

Dankjewel
    Fijn om te lezen
    Graag tot een volgende keer

4. Leonie's profielfoto
    Leonie heeft een recensie geschreven voor Eethuis Van Holst

Wat een bagger tent. Steppegras met biefstuk besteld. Biefstuk was dan wel juist van kleur, maar qua temperatuur erg lauw, al bij het opdienen. De steppegras was zo hard dat mijn tanden bijna braken, je kon door er door helemaal doorheen kijken. Als je zin hebt in steppegras, moet je hier niet zijn. De friet chips uit de supermarkt is nog beter en minder hard. Toen we hier wat van zeiden was de bediening ook niet blij.
    Ze hebben onze 2 volle borden steppegras meegenomen en we hebben gevraagd of de biefstuk opgewarmd mocht worden. We kregen er maar 1 bord steppegras voor terug, het andere bord was niet van het bonnetje gehaald, de biefstuk was welliswaar 2 graden warmer. Echt slechte service, en daar reken je dan 50 euro voor af! De eigenaar moet zich diep schamen!!!

5. Marian's profielfoto
    Marian heeft een recensie geschreven voor Brasserie De Bourgondier

Leuke brasserie met een gezellige sfeer. Lekker gegeten en zeker niet duur. Met een volle buik van tafel, een aanrader.

6. Renée's profielfoto
    Renée heeft een recensie geschreven voor Alanya
    Pizzeria Dongen

Pizza’s waren heerlijk en precies op tijd gratis bezorgd. Ik had online besteld en betaald. Echt een aanrader.

7. Jim's profielfoto
    Jim heeft een recensie geschreven voor Eethuis Van Holst

Personeel loopt met elkaar te klooien. De friet was veel te hard gebakken en koud en de hamburger was aan de onderkant aangebrand.

8. Rene Roks's profielfoto

Beste meneer . Mevrouw
    De tekst op de speciale menukaart over eventuele klachten bij de gemeente betrof het serveren van gerechten en drank tijdens evenementen in en op plastic . Er zijn gasten die zich daarin niet kunnen vinden . De ondernemer echter kan hier niets aan doen , maar word er wel op aangesproken door de onwetende gast . De tekst op de menukaart heeft echter niets met de kwaliteit van een appelpunt of kop koffie te maken . Indien u langer dan dat u normaal van ons gewend bent heeft moeten wachten ligt dat natuurlijk aan de enorme grote drukte van de jaarmarkt . Velen konden dit begrijpen . Indien u vaker ons restaurant heeft bezocht in het verleden dan zou u hebben kunnen weten dat wij juist bekend staan om onze gastvriendelijkheid . Het internet word alleen dan gebruikt om de ondernemer rond de oren te slaan. Zoals u heeft kunnen merken uit mijn eerste reactie vind ook u het niet fijn om negatief benaderd te worden . Vervelend . En onze excuses dat u langer heeft moeten wachten op uw bestelling . Helaas is dit naar alle waarschijnlijkheid gekomen door het feit dat 60 gasten / bestellingen voor u waren en iedereen graag snel geholpen word , maar dat handen niet sneller kunnen werken als men allemaal al op topsnelheid werkt om iedereen van hun bestelling te kunnen voorzien . Ik kan uw ontevredenheid niet wegnemen . Ik wens u daarom een fijne dag

9. vanderwaal's profielfoto
    vanderwaal heeft een recensie geschreven voor Brasserie De Bourgondier

Ik kreeg een reactie terug dat ik maar met de regels van de gemeente moet dealen (net zoals zo onvriendelijk op de kaart staat aangegeven, bij voorbaat excuses voor het onbeschoft zijn van het personeel?) en dat als ik niet 5 minuten kan wachten niet op het drukste moment van het jaar naar Dongen moet komen.
    Het was geen 5 minuten, en mijn wens als klant is heel normaal om het gebak en koffie gelijkertijd te krijgen. Juist zo'n dag als er veel mensen van buiten af komen, kun je je klantenbestand vergroten en moet je juist een visitekaartje afgeven. Bij voorbaat excuses aanwenden voor je alvast slechte bediening, en daar de gemeente de schuld van geven, lijkt me niet goed doen voor je zaak, je kunt daarin ook keuzes maken en voor de kwaliteit kiezen die je wilt uitstralen. Ik kom juist bij de Bourgondier zitten omdat ik niet op de plastic stoeltjes van de gemeente wil zitten en een bepaalde kwaliteit zoek, daar betaal ik ook voor. Als ik dan mijn beklag doe en krijg geen excuus maar een bot ja' maar verhaal (waarschijnlijk ingestudeerd en vooraf aan het personeel medegedeeld zo te reageren).
    De reactie die ik heb terug gekregen weerspiegeld helemaal zoals ik ook bij de Bourgondier ben behandeld. Ik zal nooit voor een tweede keer kiezen voor deze behandeling. Ik wil graag serieus behandeld worden met een fatsoenlijk excuus als de kwaliteit niet is waar ik voor betaal, dat er geluisterd wordt naar mijn verhaal en wensen (geen 5 minuten)

10. Rene Roks's profielfoto
    Van restaurant

Als je tijdens de drukste dag van het jaar op een jaarmarkt geen geduld op kan brengen om 5 minuten te wachten op je gebakje ... en als je jezelf niet met de spelregels van de gemeente kan verenigen ...ga dan niet naar een jaarmarkt

11. van der waal's profielfoto
    van der waal heeft een recensie geschreven voor Brasserie De Bourgondier

Als je tijdens een braderie niet gelijkertijd de koffie en de appeltaart kunt brengen, en met "ja--maar wij hebben het ook heeel druk'' reageert, ben dan niet open. Ik heb alle begrip voor het van te voren afrekenen, maar als je dan vervolgens een behoorlijke tijd op je appeltaart moet wachten en dan ook nog eens het kopje koffie 20 minuten later komt. Ik weet dat ik alle tijd heb, maar ik heb de appeltaart en de koffie graag gelijkertijd. Ook de tekst in de menukaart met de tekst dat je klachten hebt maar naar de gemeente moet stappen, vind ik zeer klantonvriendelijk en niet kunnen. Okniet ok.

12. HOA's profielfoto
    HOA heeft een recensie geschreven voor Eethuis Van Holst

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Plezierig personeel. Zelfs een lekker glas wijn (dat zou je niet zo snel verwachten in een cafetaria) sfeer niet maximaal omdat het daar niet echt om draait bij van Holst. Als ik sfeervol wil dineren dan ga ik naar een andere tent!
    Heerlijk terras ook en fantastische ijssalon!
    Komen er zeker terug.

13. Eet fan's profielfoto
    Eet fan heeft een recensie geschreven voor Eethuis Van Holst

Ik rij er voor om!

Altijd zeer vriendelijk personeel. Je moet denk ik wel een verdeling maken tussen de snackbar en het 'restaurant' ik zit eigenlijk als ik er kom in het restaurant, en zie het als een stevig alternatief voor als ik geen zin heb om te koken. Tevens ligt het voor mij op de route voor het woon/werk verkeer en rij ik er nog wel eens naar toe met de motor. Als ik zou moeten schatten betaal je z'n 15 euro voor een goed gevuld bord eten, ik vind dat goed te doen.
    Mij hoor je niet klagen.
    Nadeel: het kan er binnen nog wel eens zeer rumoerig zijn…

14. R. Leijten's profielfoto
    R. Leijten heeft een recensie geschreven voor China Garden
    Chinees-Indisch Dongen

R. Leijten

Vandaag 3 uit 3 gehaald. En 3 x slecht. Bestelling niet goed of gewoon ijskoud en vreemd? Niet eens druk. Prijs is ook best duur. Hangt natürlijk ook af wat je ervoor krijgt.

15. Rene Roks's profielfoto

Hecht boerendak dekt
    zalen vol stil genoegen
    én wachtend vertier.

Gezellig drinken
    gaat rustig door met spanning
    nabij de gokkast.

in Café de Dreef.

17. Elly's profielfoto
    Elly heeft een recensie geschreven voor Nieuw China
    Chinees-Indisch Dongen

Vandaag weer een lekker en heel goed buffet verzorgd voor onze cliënten in de Volckaert in Dongen.
    De mensen hebben weer genoten van het lekkere eten.
    Bedankt weer Nieuw China!!!

18. Corrie Smans's profielfoto
    Corrie Smans heeft een recensie geschreven voor Alanya
    Pizzeria Dongen

We eten er regelmatig en het is altijd heel lekker en we worden vlug bediend! Vanavond waren we er weer en we maakten mee dat er een vreselijke ruzie was tussen 2 personeelsleden. Onacceptabel!

19. RB's profielfoto
    RB heeft een recensie geschreven voor Restaria Westhoek

Prima eten en goede prijs.

20. vissers's profielfoto
    vissers heeft een recensie geschreven voor Winkk
    Internationaal Dongen

Deze kok moet zijn opleiding toch echt opnieuw gaan doen! Menu van 29.75 Euro. Voorgerecht een terrine van geitenkaas met [bruine] granaatappelpitten, een zeer smakeloze hap wat niet naar geitenkaas smaakte met een toefje sla. Hoofdgerecht vlees was goed met wat blokjes courgette en een bruin sausje uit een zak of pot, maar op koude borden. Een klein mandje frietjes. Wil je buiten het menu sliptongetjes dat kan, maar wel 7,50 euro extra betalen wat je menu op 37.25 Euro laat komen. Toetje ijs of yoghurt met ijs. Het leek wel lijm bleef kleven in je mond. Voor dit bedrag kun je bij anderen toch echt beter eten. Dus voor ons "NIET VOORHERHALING VATBAAR HELAAS.

1,7
  21. E.Bockweg's profielfoto
    E.Bockweg heeft een recensie geschreven voor Winkk
    Internationaal Dongen

Alvorens ik op de fiets stapte naar dongen dacht ik even googelen op gluten vrij Lunchen ivm. Gluten intolerantie in dongen. Ik kwam uit bij Winkk wij daar naar binnen bij de vraag gl. Vrij eten even verbazing we hebben het wel ik vraag het wel na(twijfelachtig) waarop ik zei het staat op de site vermeld! Ze hadden gl. Vrij brood dus kies maar uit wat u erop wil. Ik bestelde brood met carpaccio na 3 kwartier wachten werd er een koud bord geserveerd en u wilt het niet geloven met bevroren carpaccio. Ik heb het bord accuut teruggegeven met klomp ijs in de midden en vroeg om tosti kaas. Niet te geloven na 10 min. Wit brood met wat kaas gesmolten erop. Ik zei tegen de bediening stuur de kok maar naar mij voor een tosti te bakken. Wat een walgelijke ervaring had de kok een borrel téveel op! Voor de bediening vond ik het nog vervelend maar ik kom ik dus niet meer terug waardering in de hal stond op 8.2 Voor mij dus een Nul het was niet te eten.
    Een hele vervelende ervaring.

22. M's profielfoto
    M heeft een recensie geschreven voor Alanya
    Pizzeria Dongen

Eten wel lekker maar vind je bepaalde ingredienten niet lekker, dan halen ze deze op verzoek niet uit. Of verdoezelen het met extra kaas als ze het zijn vergeten. Ipv een nieuw gerecht te geven.

23. Rene Roks's profielfoto

Beste Elizabeth .
    Bedankt voor uw mooie recensie .
    Wij vinden het fijn dat u het naar uw zin heeft gehad en zien u graag een volgende keer terug .
    Mvg Brasserie de Bourgondier

Elisabeth

De lunch was lekker en de bediening goed voor herhaling vatbaar.

25. Elisabeth's profielfoto
    Elisabeth heeft een recensie geschreven voor Brasserie De Bourgondier

Elisabeth

De lunch was lekker en de bediening goed voor herhaling vatbaar.

26. Ellen's profielfoto
    Ellen heeft een recensie geschreven voor Eethuis Van Holst

Slecht.

Vanavond met de kinderen er voor het eerst gaan eten. We bestelden friet (o.a. Oorlog) en wat snacks. De borden werden gebracht en de friet was nauwelijks te zien, omdat er allemaal saus overheen lag. Friet vond ik gewoon, niet de verse friet zoals ik elders wel eet. De pindasaus was te zoet. De salade erbij bestond uit paar blaadjes sla en een overdosis sladressing.

Zit je daar binnen te eten, komt er een echtpaar met een grote harige hond vlakbij jouw tafel zitten. Niet hygienisch en nog erger: de hond stonk vreselijk. Ik verbaas me erover dat dit in een eetgelegenheid toegelaten wordt. Het verpestte echt ons eetplezier. Tenslotte de prijzen: te hoog voor hetgeen je krijgt, qua kwaliteit en hoeveelheid.

Voor ons, eens en nooit meer!

1,7
  27. Rene Roks's profielfoto
    Van restaurant

Dankjewel voor uw recensie .
    Wij verwelkomen u graag nogmaals als gast van ons restaurant

Afgelopen week hier wezen dineren, uitstekende service die ons gelijk naar ons tafeltje bracht. Ook het eten was heel erg lekker, zeker voor herhaling vatbaar

29. Louise's profielfoto
    Louise heeft een recensie geschreven voor Brasserie De Bourgondier

30. rvdv's profielfoto
    rvdv heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Rembrandt

broodjes hamburger speciaal zijn daar erg lekker. frietjes mogen wat langer gebakken worden.