1168519396 75
1204213036 91
1389819964 67
1461207244 73

1. J lierop

Goed gegeten voor een normaal prijs.

2. J van der pols

Over het eten niks op aan te merken... maar de vrouwelijke serveerster... worden nog net niet als een hond behandelt op 2de paasdag . Een goeie morgen kon er bij ons en aan meerdere tafeltjes buiten niet af ! Kaart wordt op tafel gegooit en als wij naast elkaar gaan zitten is het het hek helemaal van de dam !!

3. Zeer slecht behandeld door één van de bedienden, alle eten is kant en klaar, en zegen dat huisgemaakte is,

2,1
  4. Wij vonden het een verademing om tussen alle te dure restaurants in Domburg (toeristenprijzen voor onvoldoende kwaliteit) een restaurant te vinden waar je heerlijk eten krijgt voor een eerlijke prijs. Zeer vriendelijk personeel wat meedenkt. Wij hebben genoten en de volgende keer dat we in Domburg zijn gaan we zeker terug.

5. Slechte bediening tegenwoordig. Ober vroeg vorige maand om fooi. Je zat met mooi weer op elkaars schoot.
    Serveerster te beroerd om glaasje water te geven bij glas wijn, terwijl je genoeg besteed. Kon alleen flesjes water bestellen, terwijl dit normaal is en bij velen er al automatisch wordt bijgegeven.

6. Leuk restaurant, gezellig druk. Wij waren er twee keer in de middag voor een lekker kopje koffie. Er mag wel wat meer gelachen worden door de bediening (vrolijkere houding).

7. Het verbaast mij dat er zo weinig lange positieve reacties worden geschreven over dit restaurant? Ik bezoek veel italianen door het hele land maar ik heb allang niet meer zo lekker gegeten als bij deze italiaan. Een leuk familiebedrijf! Alles was heerlijk, genoeg/zelfs te veel, bediening was zeer vriendelijk en de zaak zat erg vol voor een dinsdagavond! Erg leuk zitten, leuke familie- en omgevingsfoto's aan de wand. Het eten was perfect! Grote borden spaghetti en een perfect gebakken tournedos! Ik had de spaghetti met scampi's en daar zaten zoveel garnalen in dat heb ik al heel lang niet meer meegemaakt! Een persoon vroeg om extra saus bij haar spaghetti en kreeg netjes een hele bak extra saus. Een persoon vroeg om een half/half pizza en ook dit werd zonder klagen perfect opgediend. Vriendelijk, enorm snel binnen 10 minuten eten, grote porties brood als voorgerecht dus zeer zeker een aanrader! Ook buiten tegen de gevel onder de warmtelampen leuk zitten.

8. Leuk restaurant. Erg lekkere pizza funghi. Bediening vriendelijk en snel. Waren net op tijd want toen we al even zaten werd het ontzettend druk en toen we weer weggingen weer. Je kan er smakelijk eten, voor herhaling vatbaar

9. Afgelopen donderdag een theetje wezen drinken met een vriendin, zeer slecht behandeld door één van de bedienden. Totaal niet vriendelijk en er kon geen glimlachje vanaf komen!

10. Pizza Perfekt!!! Man kann zwar nicht reservieren, wartet aber meist nicht sehr lange.

11. john en yvonne

De lange wachtrij is iedere keer de moeite waard. Goed eten met een vriendelijke bediening.

12. Bertrams

Lekker op het verwarmd terras gezeten onder het genot van een drankje, heerlijk eten en prettige bediening! Prijs/kwaliteit helemaal oké!

13. Snelle bediening goed eten. We hadden zelf een lasagne en spaghetti carbonara, erg lekker! Teramisu is een aanrader. Op het terras een leuke sfeer binnen een minder.

14. Slecht eten en te duur.

15. Elke vakantie gaan we hier eten, super leuk en lekkere pizza.

16. Veel te lang wachten op hoofdgerecht, 1uur! En we waren er als 1ste.

17. Heel trage bediening, heb 3 uur moeten wachten.

18. Super Restaurant, sehr gute Speisen wie immer in Holland etwas überteuert, sehr freundliche Bedienung - vor allem der Chef Seb.

(Vertaling door Eet.nu)

Super restaurant, zeer goed eten. Zoals altijd in Nederland, een beetje te duur. Zeer vriendelijk personeel, vooral de Chefkok Seb.

19. Dianne 121 punten

Pasta Carbanara en pasta met spinazie en ei gekozen. Dat was prima. Fijn dat er op tafel een pot geraspte kaas stond en een pepermolen. Ook zout was aanwezig, maar niet in een molen.

Aanrader is de voortreffelijke huisgemaakte tiramisu. Leuk opgediend en zeer smakelijk.

Een van de bedienden is een heel gezellig type, kent zijn klanten, maakt met iedereen een praatje en maakt regelmatig een grapje. Zijn charme past bij de Italiaanse sfeer. Er liep echter ook iemand rond die vrij verbeten keek, hij leek chagrijnig omdat hij ook niet glimlachte of groette naar klanten. Hopelijk had hij gewoon z'n dag niet. Die andere maakte veel goed.

20. Chantal

Gisteren hier gegeten, heerlijke warme geitenkaas en mijn vriend de uiensoep. Daarna allebei een pizza op, deze waren ook heerlijk. De bediening was top, jongen was erg vrolijk en werkte hard! De sfeer op het terras was top, erg gezellig.

21. Ad en Marina

Prima sfeer, goede prijs/kwaliteitsverhouding.
    Bijzondere ervaring!

22. Vandaag samen met een vriendin neergestreken op het buitenterras voor een avondmaaltijd. We hadden allebei een pastagerecht gekozen: lasagne en tortellini spinaci. De lasagne was net tomatensoep met een deeg. Het gehakt en de groenten waren ver te zoeken. De tortellini viel ook tegen. Volgens mij simpele Grand'Italia tortellini met enkele slierten spinazie en smaakloze witte saus. Vijf minuten na het serveren werd er nog een potje parmezaanse kaas neergezet. Hierdoor kon in ieder geval nog wat smaak aan het eten worden toegevoegd. De combinatie prijs/kwaliteit verhouding vind ik buitenproportioneel hoog. De sfeer was goed en verder niet echt iets aan te merken op de bediening, maar vanwege het teleurstellende eten gaan wij hier niet meer naar terug.

23. Leuke sfeer en no nonsense eten. Pizza lekker, gewoon zoals een pizza hoort te zijn. De zaak is onlangs verbouwd, het is nu mooi ruim van binnen en er is ook een enorm terras. De bediening moet heel wat (kilo)metertjes maken en hard lopen voor hun centen! De eigenaar is er altijd en dat merk je, het is een strakke geoliede machine.
    Drukste terras van Domburg, zien en gezien worden dus. Bediening prima en verdienenden een extra fooi voor al hun kilometers rennen voor de (verwende) toerist.

24. Hoogseizoen betekent wachten op je eten. In ons geval drie kwartier. Wel heerlijk hete pizza's van goede kwaliteit. Al met al prima gegeten. Aardige bediening.

25. Ben afhaal klant, personeel geeft aan dat het te druk is, wat ook aan de gezichten van de klanten is af te lezen. De baas wil me niet laten lopen en neemt de bestelling aan, duurt 15 min zegt men bij het afrekenen. Na het personeel nagevraagd te hebben zou men het nu aan het snijden zijn.
    Wachttijd volgens opgave: 15min
    Levertijd werkelijk: 35 min

26. Leukste terras in het centrum van het mondaine Domburg. Hier zie je iedereen langs komen. Eigenaar Seb is een echte gastheer. Altijd leuke sfeer. Eten is simpel en goed.

27. Onlangs met mijn partner bij Verdi gegeten. In eerste instantie leek alles op rolletjes te gaan. Op een gegeven moment hadden we drankjes besteld, de drankjes waren inmiddels op tafel, komt er bediening om te vragen wat we willen drinken!

Bediening laat van alles vallen, messen, vorken...

Bij de pizza kreeg ik olijfolie met knoflook, in een potje. Puur geluk dat ik niet helemaal onder de olie ben komen te zitten want die aardige meneer had het niet goed beet en had al een spoor achtergelaten tot aan onze tafel en op de stoelbekleding.

Bij de pizza kon jij extra's bestellen. Op de kaart staan ze allemaal beschreven, maar zonder prijzen erbij. Logisch dat je dan denkt dat het gratis is... Niets is minder waar: Ruccola (3 blaadjes) : 1,75. Parmaham (5 sneetjes) : boven de 3 euro. Garnaaltjes (10 stuks) : boven de 4 euro.
    Opletten dus want een pizza kan dan oplopen tot boven de 15 euro.

Toen ik de rekening kreeg zag ik pas alle extra's staan. Bij mijn vraag aan de eigenaar hoe dit mogelijk was terwijl dit niet aangegeven staat op de kaart kreeg ik een enorme snauw en later een flinke uitbrander (is me gevolgd tot aan de overkant al scheldend) "we selecteren onze gasten, donder op, jij bent hier niet welkom..."

Zoveel redenen om daar niet meer te gaan eten!

Eten is ook zeer matig.

28. We hebben hier goed gegeten. De bediening was mij vergeten in het voorgerecht en in het leveren van het bestek viel ik weer buiten de boot. De irritatie werd genegeerd. Tevens kennen ze hier de etiquette qua restaurantregels (bestek van buiten naar binnen, opdienen rechts) niet. Gemiste kans. Eten was redelijk.

29. Wij komen hier regelmatig met de motor langs, en stoppen dan altijd even om wat bij Verdi te eten.
    De pizza's zijn daar namelijk zo ontzettend lekker!
    Ook is het personeel enorm aardig, en is het altijd gezellig druk.
    Echt een aanrader om hier te gaan eten als je in de buurt bent. Je zult er geen spijt van krijgen.

30. In Zeeland beland tijdens oud en nieuw. Waar gaan we eten? Per toeval in Domburg beland bij Verdi. Echt heel erg lekker gegeten! De volgende dag weer terug gegaan en ..... wéér erg lekker gegeten! En wij zijn behoorlijk kieskeurig! Vriendelijke bediening, snel (maar niet te snel zodat er genoeg tijd zit tussen de gerechten) en geen absurde prijzen. Heerlijke vis, smakelijk vlees, lekkere pasta, zalig toetje.. wat wil je nog meer? Het was er beide dagen al vroeg druk en dat zegt meestal wel genoeg. Als wij weer in Zeeland zijn, gaan we zeker terug naar dit restaurant! Het enige nadeel is dat de tafeltjes vrij dicht op elkaar staan en je dus bij veel tafels 'gezellig' (?) met je buren eet.

31. Al een jaar of 6, in juni een weekje lekker eten en drinken op het terras bij Verdi's. Gezellig en betaalbaar. Wij hebben zelf alleen maar goede ervaringen en het smaakt altijd lekker.
    De bediening Seb, Harry en hun team zijn leuk en gezellig en er wordt altijd een plekje geregeld waar je mooi kunt zitten, soms moet je even wachten, maar dat is logisch en hebben wij er graag voor over.
    Op maandagavond in het seizoen een gezellig bandje met super entertainer erbij, het hele terras doet mee.

32. stella 141 punten

We kwamen hier altijd voor een lunch.

Maar bij de laatste keer bestelden wij een broodje bij de eigenaar. Wat we toen zagen waren we niet zo blij mee omdat we zelf het broodje ging snijden zonder zijn handen te wassen terwij hij vlak daarvoor meerdere keren in kassa heeft gegraaid.

Sorry maar geld is VIES.

33. De blauwe capuchon truien brigade

Gisteren samen met een maat van mij bij Verdi's op t terras gezeten, lekker wat gedronken en gegeten! Pasta met scampi's knoflook en basilicum saus! Was erg goed, stokbrood kruidenboter vooraf, het was zeer goed te doen! Was erg gezellig, goede vriendelijke bediening en leuke gezellige aangename terrasgasten! Oef! Onvergetelijk! Waarom hebben we geen achternaam!

34. Diana Roodhart

Goedenmiddag,

Elk jaar keren ik en mijn familie weer terug naar Domburg, en gaan we naar (meestal dezelfde eettentjes toe)

Mijn kinderen wouden graag pizza eten, dus besloten we om bij Verdi's te gaan eten.

Toen we daar aankwamen moesten we eerst in de rij wachten, hooguit 15minuten. Dat was dan nog niet zo erg, uiteindelijk kregen we een tafel, achterin de zaak bij te toiletten. Het stonk naar riool, maar omdat de kinderen honger hadden, besloten we toch wat te gaan eten.

Na een halfuur kwam er eindelijk iemand of we iets te eten en drinken wouden, al vrij snel hadden we het eten op tafel maar misten we nog eens 2pizza's. Toen iedereen het eten had, was de helft al koud, en niet smakelijk. We hebben betaald en werden zowat weggebonjourd, aangezien er al een andere familie aan die tafel wou gaan zitten. We hebben later een frientje gegeten om onze magen te vullen. Maar nee Verdi's, wordt het geen 2e keer meer..

Je betaalt de hoofdprijs terwijl het eten onder de maat is.

En het personeel mag ook wel wat vriendelijker!

35. Dit was, met nadruk op "was" de tent van Domburg.

Zo af en toe wippen we hier binnen, temeer het is altijd open en je kan er zelfs nog laat in de avond terecht voor een hapje. De baas zelf een prima gastheer.

Wat me wel van het hart moet is dat de kwaliteit de laatste tijd hard achteruitgaat. Men is duidelijk de boel aan het uitmelken. Vies en versleten. Typisch genoeg komt men wel met allerlei dure auto's voor de deur staan. Jammer. Hoop dat ze snel inzien dat ze wat aan de kwaliteit moeten gaan doen.

36. Op aanraden bij Verdi's gegeten, en zijn hier meerdere malen terug gegaan!

Het eten is lekker, bediening gezellig en gastvrij.

Zelfs nog een avondje met het personeel opstap geweest, kortom top!

37. Snelle bediening, goede organisatie, prima eten.

38. Wij hebben hier met zijn tweeën gegeten. Voorgerechten erg simpel, wel eetbaar maar niet goed. Pizza was beneden alle peil. Voorverpakte bodems worden gebruikt en niet eens vers deeg. Voor een Italiaan is dat wel een vereiste. Pasta was ook erg slecht, niet goed op smaak. Drinken werd in een vies glas geserveerd. Kortom geen aanrader. Simpel eten en niet goed. Olijven waren ook erg slecht, verdroogd en uit blik.

39. Adje van Stokkum

Het eten past perfect bij de uitstraling van de zaak: pure massa met dito smaakervaring.

Typisch geval van "One Size Fits All" of was het...Nobody.

Ben bang dat ik hier nooit meer kom. Niet slecht, maar ik laat het aan me voorbij gaan.

40. Jeffrey Soutum

Afgelopen weekend wezen eten. Begonnen met een garnalencocktail en een portie oesters! Uitstekend! Heb er geen ander woord voor. Daarna bestelden wij pizza die uiterst perfect was belegd! Heerlijk gegegeten in het hoekje van het terras! Heerlijk onder de warmte lampen. De prijs/kwaliteit is perfect. Niks op aan te merken. Zelfs ons hondje die onder de tafel lag kreeg een bak water toegeschoven. Bediening is zeer snel en vriendelijk! Prettige meiden om naar te kijken en erg sociaal!

Echt een aanrader! Volgend jaar komen we zeker terug!

41. Zeer goed, een aanrader als je in Domburg bent.

Wij zijn er zeer tevreden over.

42. Heerlijke Pizza! Wij verheugen ons altijd weer op terugkomst in Domburg om dan ook weer lekker bij Verdi's te gaan eten.

Goede kwaliteit, service uitstekend.

Gezellige bediening. Een ontspannen sfeer.

Interieur is wat smoetselig en mag best wel een keer vervangen worden, al heeft het ook wel wat... dat oude huiskamer sfeertje!

43. Werner & Nadine

Hallo,

Als we een dagje Domburg plannen sluiten wij deze af met een pizza bij Verdi's.....zalig gewoon.

Service en kwaliteit zijn zeer goed.

Grts.

De Belgen van Antwerpen.

44. Geweldig restaurant en geweldige bediening van de 3 broers.

Heerlijke pizza 's en ook de maaltijdsalades zijn geweldig, vooral de Roquefortsalade.

Op het terras is het ook leuk toeven en vriendelijke en leuke bediening.

Reserveren gaat niet, maar als je kenbaar maakt aan Seb of Harry dat je een tafeltje wilt, dan ben je best snel aan de beurt.

Daarna heb je snel je drank en eten. Mocht je dat niet willen dan maak je dat kenbaar. Als je gegeten hebt dan kun je altijd vragen of er een plekje is op het terras en dan heb je grote kans dat de bediening zorgt dat je lekker kan uitbuiken op het terras.

45. Op aanraden van de ANWB test heb ik hier een pizza gegeten. De prijs/kwaliteit was verschrikkelijk. Veel te duur en je krijgt een kleine pizza. De pizza was aan de koude kant en veel te zout.

46. Het eten is heerlijk! Je word snel bediend en de bediening is erg aardig.

Elke vakantie gaan wij minimaal 1 keer naar Verdi, het is ons lievelings restaurant!

Snel weer!

Tot gauw.

47. fam blommers

Moesten helaas even wachten op een tafel, reserveren ging niet.

Mooie plek bij het raam gekregen. Begonnen met een heerlijke salade, echt super! Vervolgd door de pizza! Geweldig en super snel en wat een heerlijke bediening! Voor herhaling vatbaar! Super.

48. De 2 meiden

Heerlijk eten! Bijna elke week gaan wij naar Verdi's om een pizza!

Tot volgende week,

Groetjes Marlie & Inge-lize.

49. Echt waardeloze pizza's, je kan merken dat ze uit een lopende band oven komen want 9 van de 10 keer is je pizza niet gaar. Een echte fop Italiaan.

50. kok uit domburg

echt top,wat een drukte en dan nog zo snel je eten.super jongens kan niet beter

51. piero de kok

heerlijk en gezellig gegeten.

52. Je wordt binnengelokt door de Turkse eigenaar, die zich als Italiaan voordoet. Eten van slechte kwaliteit. Dit is er een van de vele in de categorie jammer maar ga iets anders doen.

53. Twee salades: veel groen, dressing uit een flesje en tonijn uit blik. Veel te veel ui en brood was niet voldoende afgebakken.

54. Nuray Aydin

Op en top goed

55. De sfeer is altijd geweldig, het eten altijd lekker, goede bediening!
    De prijzen zijn prima.

De keuken is altijd lang open, dus als je om 23.00 honger hebt kun je daar gezellig wat eten op het verwarmd terras!

56. Sheriny

echt leuke bediening, alles was top!

57. Vakantiegangster

Het was een leuk restaurantje en we hebben er onze avond van het leven gehad. De bediening was gezellig en Robbert was heel erg knap. zeker de moeite waard om alleen al naar hem te gaan kijken. Het eten was ook heel lekker en ging redelijk snel.