Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Domburg verdeeld zijn.

1. Amerikaans Domburg

Leuk jaren 50, 60 restaurant, ook de muziek is uit deze jaren.
    Vlees was heerlijk en zitten lekkere grote frieten bij.
    Groot pluspunt is dat het vlees geen zwarte strepen had ondanks dat het op de grill was klaargemaakt.

Wij komen zeker terug

2. Amerikaans Domburg

The Grill

3. Pannenkoekenhuis Domburg

Restaurant waar je je gelijk thuis voelt! Heerlijk eten.

4. Mooie strandtent maar eten is onder de maat. Waardeloze prijs kwaliteit verhouding. Muf waterig vissoepje met paar garnaaltjes voor bijna tientje. Prijs is niet erg maar maak er dan niet zoiets liefdeloos van.

5. Prachtig terras en uitzicht!
    Maar prijs kwaliteit niet in verhouding!
    Brood met smeerseltjes 7 euro!
    Wat krijg je 4 zeer kleine stukjes brood met genoeg sausjes, maar geen brood.
    Echt schandalig!
    Snap ze wat willen verdienen want er zitten ook gezinnen hele middag grote tafel bezet te houden met 1 fles water maar jammer dat mensen die wel iets bestellen zich bedonderd voelen!

2,4
  6. Een van de betere ijsjes die ik de laatste tijd heb gegeten. Lekkere volle romige smaak, ik had oreo & pure choco.

7. Internationaal Domburg

Obbo de Jong

Prima kaart met een redelijk aantal gerechten. We hebben er drie dagen achter elkaar gegeten. Jammer dat niet alles geserveerd kan worden, zeker als dat pas verteld wordt als je zit te wachten op het gerecht. Dat hoort het personeel te weten zodra je bestelt, of in ieder geval binnen 5 minuten daarna. Ook jammer dat er voor een heel piepklein bakje mayonaise extra betaald moet worden (als of het een soort kaviaar is). Wat er geserveerd wordt is wél heel smaakvol, en opgediend met oog voor detail.

8. Goed gegeten in een sfeervol restaurant. De gastvrouwen en heren verstaan hun vak. Met het glutenvrij dieet is heel goed rekening gehouden. Wij kunnen het restaurant zeker aanbevelen.

9. Marloes During

Genoten van een heerlijke lunch met goede service! Zeker een aanrader.

10. Pizzeria Domburg

Constanze Fausten

Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Sehr freundliche Bedienung.
    Gutes Preis-Leistung Verhältnis.
    Auch wenn es oft sehr voll ist wird sich sofort gekümmert so das man relativ schnell einen Platz bekommt.
    Verdi ist in Domburg unser Lieblingsrestaurante.

11. Kom, kijk, proef en beleef!
    Wat een uitzicht aan zee, het eten was een geweldige ervaring, complimenten aan de keuken.
    We hebben genoten!
    Kortom een feestje om te mogen eten bij Het Badpaviljoen.
    Mijn favoriete gerecht? Daar is 1 bezoek echt te kort voor dus gaan we gauw terug om meer te mogen proeven uit jullie menukaart!
    Dank voor jullie gastvrijheid allemaal en tot snel ziens!

Hartelijke groet, Milli.

12. Milli

13. Petra Bonte

14. Heerlijk ijs top! Jongens doe wat aan die wc lucht want daar zou ik voor wegblijven.

15. Rita sallet

Dit is nu al onze tweede keer. Het was sfeervol en heel lekker eten, dus jullie krijgen een 10.

16. Lekker gegeten, mooie kaart. Veel en vriendelijk personeel.

17. Bij deze Italiaan afgehaald was super lekker.

18. m bustraan

Het begon met de vissoep die zeer goed gevuld en romig was.
    Het hoofdgerecht voldeed ook goed aan de normen.
    Het nagerecht van ijs voldeed ook weer zeer goed aan mijn verwachtingen.
    De bediening was vriendelijk en attent.

19. Internationaal Domburg

Christine Allaerts

Een gezellige avond gehad en zeer lekker gegeten! We waren met 10 personen en iedereen kon kiezen wat hij zelf wilde! Ook de huiswijn was prima! Een 8 voor sfeer omdat het wat druk was (op zich een goed teken;-)

20. Wij zijn vandaag wezen eten en we werden echt goed geserveerd door de super leuke bediening en de pizza’s waren verrukkelijk!

21. Eerst werkelijk heerlijke oesters. Daarna moules et frites en fish & chips. Eerst plaste de hond van de achterbuurten het deel terras onder. Waar zijn oude baasjes zaten. Alles laat men gebeuren en liggen voor de volgende gast! Oesters werden liefdevol geserveerd. Goede oesters zoals gezegd en een leuk hartelijk meisje wat bediende. Daarna tweede gerecht. Abominabele slechte moules. Kapot en kleiner dan een dubbeltje en walgelijke Fish (vette smaakloze vis onder pastei korst) op de chips (lees frites) wat is er mis gegaan met jullie leuke Parijse tent? Vaak geweest en zo slecht nog nooit gegeten?

3,4
  22. Internationaal Domburg

Goeie kwaliteit eten en vriendelijk personeel. Je hoeft niet lang op je eten te wachten. Meer heb je niet nodig!

23. Quelque peu déçu.
    Le bouritos était bon mais pas chaud assez, de même pour les spares-rips( très bons mais pas chauds assez dommage à ce prix là, 22 euros!!!)
    De plus il faut payer pour les frites où quelconque accompagnement tel que pomme de terre... pomme de terre qui était tiède.
    Un dernier bémol, le buffet salade qui n'est pas digne d'un restaurant qui se revendique comme tel.
    Par contre le vin du patron était bon.
    Adresse à revoir en espérant manger CHAUD!!!

Vrije vertaling door Eet.nu:
    Een beetje teleurgesteld.
    De burrito was goed maar niet warm genoeg, hetzelfde voor de spareribs (zeer goed maar niet warm genoeg, jammer voor die prijs, 22 euro!!!)
    Ook moet er betaald worden voor frietjes of andere bijgerechten zoals aardappel... aardappel die lauw was.
    Een laatste nadeel, het saladebuffet is niet restaurantwaardig.
    Daarentegen was de wijn van de baas goed.
    Adres om opnieuw te bezoeken met hopelijk WARM eten!!!

24. Pannenkoekenhuis Domburg

Niet duur voor overheerlijke pannenkoeken! Zeker een aanrader!

25. Je voelt je onmiddellijk thuis zeer plezierige bediening menu heeft mogelijkheden voor grote en kleine eters en het eten wordt zeer smakelijk bereid. Ga er zeker heen, je bent er erg welkom.

26. Slechte bediening en de kwaliteit van het eten is ook zeer slecht. Zelfs na dat besteld eten niet meer op voorraad is. Word er een slecht bereide aldi maaltijd geserveerd.

2,8
  27. Voor een toeristen restaurant is dit eigenlijk uitzonderlijk goed. Je wordt netjes behandeld en het eten is ook gewoon goed. De spare ribs zijn zeer goed bereid. De te kiezen combinaties in het menu ook zeer interessant. Wat een beetje jammer is dat je dan met een piepklein bordje eenmalig een beetje salade mag opscheppen. Jongens gooi dat buffet gewoon open! Het komt zo zunig over. Er staan vrij veel tafels, want de tent mag wel 2 x volledig vol gestuwd worden per avond. Maar alles bij elkaar is dit toch echt wel een aanrader als je in Domburg wat wil gaan eten.

28. Internationaal Domburg

Zo'n lekkere bruchetta heb ik nog niet eerder gegeten! Bij Juuls voeg ik toe aan mijn favorieten, niet in het minst vanwege de bijzonder attente medewerkers.

29. Internationaal Domburg

Gisterenmorgen plek gereserveerd voor 's avonds om 18.30 uur. Bij aankomst plek al vergeven. Half uur moeten wachten voordat er plek was. We kregen van de bediening een drankje aangeboden. Dit werd echter na afloop gewoon op de rekening gezet. Niet netjes en zeker niet klantvriendelijk. Beetje een domper op onze stranddag...

30. Internationaal Domburg

Leuk ontvangen en lekker gegeten. Voor herhaling zeker een bezoek waard.