Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Domburg verdeeld zijn.

1. 1e Kerstdag, gezellig familietentje gepland bij den Walcherse Dolfijn. We verheugden ons op een lekker diner, maar wat moesten we lang wachten. Sneu ook voor de aanwezige kinderen, we moesten na het voorgerecht meer dan twee uur wachten op het hoofdgerecht. Ook over het dessert deed men vervolgens eindeloos lang. Nul gebaar van het restaurant in de tussentijd, geen mandje brood, olijfje of wellicht een amuse, niets van dit alles. Het water moest ook betaald worden. Erg karig alles bij elkaar, ook al was het eten verder wel lekker. Er werd niet op tijd opgeruimd, de oesterschalen stonden er nog toen het hoofdgerecht werd gereserveerd (en ook zoiets: geen groente bij de tournedos, alleen brood!, wil je frietjes erbij of groente? Bijbetalen!). Nee, dit was geen gastvrijheid. En dan moet je afrekenen en denk je: au. Dit wil je niet, zeker niet met de Kerst.

2. Fam schaap

Vorige maand gegeten bij dit restaurant want sinds kort onder leiding staat van 2, zo blijkt, bevlogen eigenaren
    We hebben werkelijk nog nooit zo lekker gegeten!!
    Sfeer dik in orde.
    Bediening vlot, tja wij houden nu eenmaal niet van te stijfjes maar ik denk dat men zich prima aanpast aan het aanwezige publiek.
    Ga zo door wat ons betreft!

3. Pizzeria Domburg

B, T and A

Prima pizza en pasta. Maar de arrogantie waarmee ons een karafje kraanwater werd geweigerd, naast onze karaf wijn, was stuitend. Jammer. Wij zijn voor de tweede karaf wijn en de koffie naar de buren gegaan. Die kregen de fooi.

5,7
  4. Als wij in Domburg verblijven is ons vaste restaurant El Fuego.
    Heerlijk eten, mijn man kiest voor de verrukkelijke spareribs, ik voor
    de ossehaas. Op vrijdag kiezen wij voor het buffet, ook super lekker en
    heel gevarieerd. Het personeel is heel vriendelijk. Lang te wachten hoe
    je hier zeker niet.
    Voor ons staat in Walcheren El Fuego op no. 1 hoor.

Jeanette en Ron Domenie.

5. Achterlijk duur, bestel pizza doner, krijg een pizza gehakt met spek, die €15 is!!!!! Afzetters

6. Vanavond super lekker gegeten bij El Fuego!
    Echt een aanrader!
    Heerlijke twister friet, super lekker!
    Mijn man had super lekkere ossenhaas met pepersaus.
    Super gebakken 👌🏻👌🏻
    En ik had Sizzling Fajita Tenloin.
    Echt ook een aanrader!
    Nog nooit zo lekker Mexicaans gegeten!
    Wij komen als we in de buurt zijn zeker terug en we zouden zelfs vanaf onze woonplaats 1 uur rijden het er voor over hebben om daar te gaan eten!

7. Ellen Veerhoek

Vandaag samen met mn vriendin van een werkelijk verrukkelijke lunch genoten op gezellig sfeervol overdekt terras. De bediening was buitengewoon vriendelijk en dacht met ons mee. 'Zal ik er wat olijvenbrood en kruidenboter bijdoen? '
    'Zal ik ipv 2× spablauw een halve liter doen? Dat is goedkoper' zelden zo'n vriendelijkheid ervaren… echt top! We gaan hier absoluut vaker naartoe!

8. Het was fantastisch!!! Ik heb genoten van alles daar! Het was een beetje koud, maar er lagen gewoon lekker warme dekens! Het is zeker een aanrader. Laurens, 1 jaar

9. Laurens ten Wolde

10. Ik vond het niet lekker eten het vlees was erg vet echt niet lekker zeker geen aanrader echt geldverspilling.

11. L. Zegwaard

Alles prima. Eten, service en aandacht voor de klant.
    Gewoon doen!

12. Internationaal Domburg

17-10 Hier naartoe geweest voor ons jaarlijkse middagje strandtent en zeer goed bevallen!

Na aankomst en een paar biertjes later in gesprek geraakt met medewerker Maurice, die ook een liefhebber en kenner blijkt te zijn van speciaalbier.

Gevraagd of ze iets hadden als een proeverij qua bier en spontaan met hem besloten om die middag een soortgelijk evenement voor ons 2'en uit te voeren, omdat ze van plan zijn dit in de toekomst op de kaart te gaan zetten.

Onze tip aan Brooklyn Beach is om dit zeker te doen, ook vanwege de kleine porties hapjes die we erbij kregen (stukje spare-rib en brood met pulled pork uit eigen keuken), die de proeverij compleet maakten.

Leuk dat een medewerker open staat voor suggesties en daar spontaan op in speelt.

Een dikke 10 voor Brooklyn Beach!

13. Pizzeria Domburg

De pizza’s zijn zonder twijfel erg smakelijk. Personeel heeft echter weinig tijd om de bestelling op te nemen. Dat gebeurt meestal met grote haast. Ondanks dat kwamen wij regelmatig een pizza eten als wij in Domburg zijn. Helaas plaatste een gestresste eigenaar botte opmerkingen, die ons heeft doen besluiten Verdi een volgende keer aan ons voorbij te laten gaan.

14. Top restaurant. Enkele weken geleden hier gegeten met familie. Zowel wijn als eten van zeer goede kwaliteit. Bediening uitstekend!

15. Heerlijk! Biefstuk van zeer goede kwaliteit elke keer weer. Nog niet teleur gesteld. Kom hier graag terug

16. A Teeuwen

17. Jessie Delsing

De tafel aan het raam was volgens wens gereserveerd en ook werd er rekening gehouden met de vegetarische wens van 1 persoon van ons gezelschap. De bediening is uiterst vriendelijk en behulpzaam, we hebben lekker gegeten en genoten van ons avondje uit.

18. Hans Sleijpen

Fish en chips te donker gebakken waardoor het eten minder lekker was. Onvriendelijke ober waar echt geen lach vanaf kon!

5,5
  19. Internationaal Domburg

Saskia Mollee

Goed qua eten maar zeer onvriendelijke en ongeïnteresseerde bediening door één van de medewerkers. Duidelijk niet de juiste job voor deze jongen.

5,9
  20. Komen regelmatig bij dit restaurant, eten is heerlijk maar service was vandaag ronduit slecht. De bediende (Danique) was erg onbeleefd en kwam geërgerd over. Eerdere ervaringen zijn echter goed met dit restaurant maar als we niet beter wisten was dit de laatste keer dat we hier naartoe zouden gaan.

21. Heerlijk gegeten vandaar dat we ook voor de 2 e keer deze week zijn geweest!
    Zelden zo n lekkere pizza gegeten. Goeie bodem en verse producten! En een hele aardige eigenaar, die snel en hard meewerkt en oog heeft voor de klant!

22. Pannenkoekenhuis Domburg

Brigitte van Tongeren

Op zaterdagmiddag 18 augustus 2018 werden we helemaal blij, toen we een pannenkoek gingen eten bij pannenkoekenhuis Vierwegen in Domburg, terwijl we vergezeld waren van onze labradoodle Maatje. We werden allemaal van harte welkom geheten, ook onze hond. Er was alle begrip voor de onrust, die een jonge hond met zich mee kan brengen. Al het personeel had aandacht voor ons én ons Maatje. We werden bovendien vlot en bijzonder vriendelijk bediend. De pannenkoeken waren heerlijk. We kunnen iedereen dit pannenkoekenrestaurant aanbevelen. Dit geldt overigens ook voor mensen met jonge kinderen. Ook zij werden supervriendelijk bejegend, terwijl de kinderen op tafel mochten tekenen.
    Een kleine tip: introduceer wat meer vers fruit op de pannenkoek, dan zullen ze nog heerlijker zijn.

Een aanrader wat ons betreft! We hebben genoten.

23. De aankleding van het restaurant doet zeer Duits aan. Met z’n paarse (…) licht lijkt het een goedkoop wegrestaurant. Helaas smaakte het eten ook zo. Het vlees van de mixed grill en de vis van de visschotel waren zeer droog en smaakte door het gebruik van zelfde marinade voor alles hetzelfde. Het was het geld echt niet waard. Ik zou niemand aanraden hier te eten.

3,1
  24. Amerikaans Domburg

Ondanks telefonische toezegging geen invaliden wc. Wanneer gaat de horeca eens begrijpen dat invaliden ook klanten (lees omzet) zijn. Verder prima spare ribs.

3,6
  25. Goede ervaringen met dit restaurant maar mij valt op dat veel recensies gaan over water! In alle landen van Europa is dit gratis en staat standaard op tafel! Kom ondernemer, maak er geen punt van!

5,1
  26. Pizzeria Domburg

Marga Korff

27. Pannenkoekenhuis Domburg

Kim

Ontzettend slecht restaurant met idem personeel. Eerst worden de drankjes vergeten en niet opgemerkt. Vervolgens komen de pannenkoeken waarvan die van het kind vergeten wordt. Ja degene waarvoor je naar een pannenkoekhuis erachterna gaat. Daarna komt de "manager" (hoop ik eerlijk gezegd niet voor dit bedrijf) dat het er aan komt maar vergeet even te zeggen dat ze het gewoon weer vergeten zijn met een lacherig: excuuuuss. Nee. Deze mensen snappen het niet. Misschien ook je personeel wat begeleiding geven ipv een jonhen van net 16 het hele restaurant te laten regelen. We hebben 1 pannenkoek gratis gekregen, maar daardoor is de beleving niet minder verpest. Wij komen hier nooit meer en raden het iedereen af.

3,3
  28. dounoontje

29. Amerikaans Domburg

Leuk jaren 50, 60 restaurant, ook de muziek is uit deze jaren.
    Vlees was heerlijk en zitten lekkere grote frieten bij.
    Groot pluspunt is dat het vlees geen zwarte strepen had ondanks dat het op de grill was klaargemaakt.

Wij komen zeker terug

30. Amerikaans Domburg