Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Domburg verdeeld zijn.

1. Internationaal Domburg

Christine Allaerts

Een gezellige avond gehad en zeer lekker gegeten! We waren met 10 personen en iedereen kon kiezen wat hij zelf wilde! Ook de huiswijn was prima! Een 8 voor sfeer omdat het wat druk was (op zich een goed teken;-)

2. Italiaans Domburg

Wij zijn vandaag wezen eten en we werden echt goed geserveerd door de super leuke bediening en de pizza’s waren verrukkelijk!

Eerst werkelijk heerlijke oesters. Daarna moules et frites en fish & chips. Eerst plaste de hond van de achterbuurten het deel terras onder. Waar zijn oude baasjes zaten. Alles laat men gebeuren en liggen voor de volgende gast! Oesters werden liefdevol geserveerd. Goede oesters zoals gezegd en een leuk hartelijk meisje wat bediende. Daarna tweede gerecht. Abominabele slechte moules. Kapot en kleiner dan een dubbeltje en walgelijke Fish (vette smaakloze vis onder pastei korst) op de chips (lees frites) wat is er mis gegaan met jullie leuke Parijse tent? Vaak geweest en zo slecht nog nooit gegeten?

4. Internationaal Domburg

Goeie kwaliteit eten en vriendelijk personeel. Je hoeft niet lang op je eten te wachten. Meer heb je niet nodig!

5. Mexicaans Domburg

Quelque peu déçu.
    Le bouritos était bon mais pas chaud assez, de même pour les spares-rips( très bons mais pas chauds assez dommage à ce prix là, 22 euros!!!)
    De plus il faut payer pour les frites où quelconque accompagnement tel que pomme de terre... pomme de terre qui était tiède.
    Un dernier bémol, le buffet salade qui n'est pas digne d'un restaurant qui se revendique comme tel.
    Par contre le vin du patron était bon.
    Adresse à revoir en espérant manger CHAUD!!!

Vrije vertaling door Eet.nu:
    Een beetje teleurgesteld.
    De burrito was goed maar niet warm genoeg, hetzelfde voor de spareribs (zeer goed maar niet warm genoeg, jammer voor die prijs, 22 euro!!!)
    Ook moet er betaald worden voor frietjes of andere bijgerechten zoals aardappel... aardappel die lauw was.
    Een laatste nadeel, het saladebuffet is niet restaurantwaardig.
    Daarentegen was de wijn van de baas goed.
    Adres om opnieuw te bezoeken met hopelijk WARM eten!!!

6. Pannenkoekenhuis Domburg

Niet duur voor overheerlijke pannenkoeken! Zeker een aanrader!

Je voelt je onmiddellijk thuis zeer plezierige bediening menu heeft mogelijkheden voor grote en kleine eters en het eten wordt zeer smakelijk bereid. Ga er zeker heen, je bent er erg welkom.

Slechte bediening en de kwaliteit van het eten is ook zeer slecht. Zelfs na dat besteld eten niet meer op voorraad is. Word er een slecht bereide aldi maaltijd geserveerd.

9. Mexicaans Domburg

Voor een toeristen restaurant is dit eigenlijk uitzonderlijk goed. Je wordt netjes behandeld en het eten is ook gewoon goed. De spare ribs zijn zeer goed bereid. De te kiezen combinaties in het menu ook zeer interessant. Wat een beetje jammer is dat je dan met een piepklein bordje eenmalig een beetje salade mag opscheppen. Jongens gooi dat buffet gewoon open! Het komt zo zunig over. Er staan vrij veel tafels, want de tent mag wel 2 x volledig vol gestuwd worden per avond. Maar alles bij elkaar is dit toch echt wel een aanrader als je in Domburg wat wil gaan eten.

10. Internationaal Domburg

Zo'n lekkere bruchetta heb ik nog niet eerder gegeten! Bij Juuls voeg ik toe aan mijn favorieten, niet in het minst vanwege de bijzonder attente medewerkers.

11. Internationaal Domburg

Gisterenmorgen plek gereserveerd voor 's avonds om 18.30 uur. Bij aankomst plek al vergeven. Half uur moeten wachten voordat er plek was. We kregen van de bediening een drankje aangeboden. Dit werd echter na afloop gewoon op de rekening gezet. Niet netjes en zeker niet klantvriendelijk. Beetje een domper op onze stranddag...

12. Internationaal Domburg

Leuk ontvangen en lekker gegeten. Voor herhaling zeker een bezoek waard.

13. Pizzeria Domburg

Jorian Leerling

Erg vriendelijke bediening, zelfs bij drukte. Ze bieden zelfs pizza's aan waarbij je twee soorten op 1 pizza kan krijgen. Zeker een aanrader.

14. Mexicaans Domburg

Fantastisch mexicaans restaurant, wij komen uit Nijmegen maar als we in de buurt zijn gaan we hier altijd eten! 5 x geweest altijd perfect heerlijk eten gehad, goede en vriendelijke bediening ( zijn ook super lief voor kinderen ze krijgen een kleurplaat met kleurtjes en een cadeautje uit de grabbelton op het eind). Wij raden dit restaurant iedereen aan!

Was zeer gezellig, konden wel wat meer friet en gebakken aardappels bij, want later om vragen vinden de meeste mensen niet zo fijn.

Hondsbrutaal personeel, te lui om een menukaart te halen, matig eten, harde friet, heaters kapot. Amateuristische bedrijfsleiding. Voor ons nooit meer strand90 in Domburg!

17. Internationaal Domburg

Jaap Labrujere

Gisteravond heerlijk gegeten. De zeetong was fantastisch en ook het toetje (ijs met chocolade) uniek en heerlijk. Bediening zeer gastvrij en behulpzaam dus… een aanrader om hier eens te gaan tafelen.

18. Internationaal Domburg

Bokhove

Geweldige bediening, eten ook voortreffelijk maar bediening maakt de avond.

Maikel en vrienden

19. Internationaal Domburg

Tiny en Josef

Wij hebben net voor de derde keer heerlijk gegeten. De porties zijn meer dan voldoende en van goede kwaliteit. Mede door het vriendelijke en attente personeel is dit een aanrader.

20. Internationaal Domburg

Super service en goed eten

21. Internationaal Domburg

Super gegeten, fijne sfeer, leuke bediening voor de speciale gelegenheid waarvoor wij er waren!
    Helemaal top!

22. Internationaal Domburg

Beste ervaring die ik ooit in Domburg tegemoet kwam.
    Wij komen all over 20 jaar naar Domburg, maar bij Juuls vinden wij het best.
    Het klopt allemaal, de sfeer is bijna perfect, helaas zijn er gasten die dit niet waarderen kunnen. Het personeel is altijd vriendeljk en tegemoet komend, zelf als de zaak compleet vol is, Proficiat.

Wij komen graag bij Juuls.
    André

23. Internationaal Domburg

Karin Oomen

Gisteren op terras gezeten ..duurde bijna kwartier voor koffie of thee er waren ..mijn gevraagde wijn was er na 20 minuten nog niet ...dus zijn we maar gegaan ...helaas

Tijdens het Hemelvaartweekend hier beland omdat hier net een tafel vrij kwam. Daar hebben wij geen spijt van gehad. 2 Kinderpannenkoeken (met snoepjes, een cadeautje en een ijsje na) een cheeseburger en burgermeester (aanrader!) na 30 minuten op tafel ondanks de enorme drukte. Hamburgers enorm groot en perfect gebakken met lekkere dikke friet en salade. Omdat de kinderen een ijsje na kregen, bestelde wij samen een ijscoupe Het Begin: echt erg lekker, huisgemaakt ijs. Bediening erg vriendelijk en attent

25. Italiaans Domburg

Sandra

Heerlijk gegeten. Zeker een aanrader !!

26. Pizzeria Domburg

J lierop

Goed gegeten voor een normaal prijs.

27. Pizzeria Domburg

J van der pols

Over het eten niks op aan te merken... maar de vrouwelijke serveerster... worden nog net niet als een hond behandelt op 2de paasdag . Een goeie morgen kon er bij ons en aan meerdere tafeltjes buiten niet af ! Kaart wordt op tafel gegooit en als wij naast elkaar gaan zitten is het het hek helemaal van de dam !!

Geweldige avond gehad, met name door de dienstdoende bediening. Eten was heerlijk. Omdat het mijn verjaardag was kreeg ik naast het vuurwerk bij het toetje een flesje wijn mee naar huis als cadeau.

Marion ter Stege

Zeer vriendelijke bediening. Zodra er een plaatsje vrij was met uitzicht op zee, werd dit geregeld! Lekker eten en heel relaxed!

30. Pizzeria Domburg

Zeer slecht behandeld door één van de bedienden, alle eten is kant en klaar, en zegen dat huisgemaakte is,

2,1