Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Domburg verdeeld zijn.

Top restaurant. Enkele weken geleden hier gegeten met familie. Zowel wijn als eten van zeer goede kwaliteit. Bediening uitstekend!

2. Mexicaans Domburg

Heerlijk! Biefstuk van zeer goede kwaliteit elke keer weer. Nog niet teleur gesteld. Kom hier graag terug

3. Mexicaans Domburg

A Teeuwen

Jessie Delsing

De tafel aan het raam was volgens wens gereserveerd en ook werd er rekening gehouden met de vegetarische wens van 1 persoon van ons gezelschap. De bediening is uiterst vriendelijk en behulpzaam, we hebben lekker gegeten en genoten van ons avondje uit.

Hans Sleijpen

Fish en chips te donker gebakken waardoor het eten minder lekker was. Onvriendelijke ober waar echt geen lach vanaf kon!

6. Internationaal Domburg

Saskia Mollee

Goed qua eten maar zeer onvriendelijke en ongeïnteresseerde bediening door één van de medewerkers. Duidelijk niet de juiste job voor deze jongen.

Komen regelmatig bij dit restaurant, eten is heerlijk maar service was vandaag ronduit slecht. De bediende (Danique) was erg onbeleefd en kwam geërgerd over. Eerdere ervaringen zijn echter goed met dit restaurant maar als we niet beter wisten was dit de laatste keer dat we hier naartoe zouden gaan.

8. Italiaans Domburg

Heerlijk gegeten vandaar dat we ook voor de 2 e keer deze week zijn geweest!
    Zelden zo n lekkere pizza gegeten. Goeie bodem en verse producten! En een hele aardige eigenaar, die snel en hard meewerkt en oog heeft voor de klant!

9. Pannenkoekenhuis Domburg

Brigitte van Tongeren

Op zaterdagmiddag 18 augustus 2018 werden we helemaal blij, toen we een pannenkoek gingen eten bij pannenkoekenhuis Vierwegen in Domburg, terwijl we vergezeld waren van onze labradoodle Maatje. We werden allemaal van harte welkom geheten, ook onze hond. Er was alle begrip voor de onrust, die een jonge hond met zich mee kan brengen. Al het personeel had aandacht voor ons én ons Maatje. We werden bovendien vlot en bijzonder vriendelijk bediend. De pannenkoeken waren heerlijk. We kunnen iedereen dit pannenkoekenrestaurant aanbevelen. Dit geldt overigens ook voor mensen met jonge kinderen. Ook zij werden supervriendelijk bejegend, terwijl de kinderen op tafel mochten tekenen.
    Een kleine tip: introduceer wat meer vers fruit op de pannenkoek, dan zullen ze nog heerlijker zijn.

Een aanrader wat ons betreft! We hebben genoten.

De aankleding van het restaurant doet zeer Duits aan. Met z’n paarse (…) licht lijkt het een goedkoop wegrestaurant. Helaas smaakte het eten ook zo. Het vlees van de mixed grill en de vis van de visschotel waren zeer droog en smaakte door het gebruik van zelfde marinade voor alles hetzelfde. Het was het geld echt niet waard. Ik zou niemand aanraden hier te eten.

11. Amerikaans Domburg

Ondanks telefonische toezegging geen invaliden wc. Wanneer gaat de horeca eens begrijpen dat invaliden ook klanten (lees omzet) zijn. Verder prima spare ribs.

Goede ervaringen met dit restaurant maar mij valt op dat veel recensies gaan over water! In alle landen van Europa is dit gratis en staat standaard op tafel! Kom ondernemer, maak er geen punt van!

13. Pizzeria Domburg

Marga Korff

14. Pannenkoekenhuis Domburg

Kim

Ontzettend slecht restaurant met idem personeel. Eerst worden de drankjes vergeten en niet opgemerkt. Vervolgens komen de pannenkoeken waarvan die van het kind vergeten wordt. Ja degene waarvoor je naar een pannenkoekhuis erachterna gaat. Daarna komt de "manager" (hoop ik eerlijk gezegd niet voor dit bedrijf) dat het er aan komt maar vergeet even te zeggen dat ze het gewoon weer vergeten zijn met een lacherig: excuuuuss. Nee. Deze mensen snappen het niet. Misschien ook je personeel wat begeleiding geven ipv een jonhen van net 16 het hele restaurant te laten regelen. We hebben 1 pannenkoek gratis gekregen, maar daardoor is de beleving niet minder verpest. Wij komen hier nooit meer en raden het iedereen af.

dounoontje

16. Amerikaans Domburg

Leuk jaren 50, 60 restaurant, ook de muziek is uit deze jaren.
    Vlees was heerlijk en zitten lekkere grote frieten bij.
    Groot pluspunt is dat het vlees geen zwarte strepen had ondanks dat het op de grill was klaargemaakt.

Wij komen zeker terug

17. Amerikaans Domburg

The Grill

18. Pannenkoekenhuis Domburg

Restaurant waar je je gelijk thuis voelt! Heerlijk eten.

Mooie strandtent maar eten is onder de maat. Waardeloze prijs kwaliteit verhouding. Muf waterig vissoepje met paar garnaaltjes voor bijna tientje. Prijs is niet erg maar maak er dan niet zoiets liefdeloos van.

Prachtig terras en uitzicht!
    Maar prijs kwaliteit niet in verhouding!
    Brood met smeerseltjes 7 euro!
    Wat krijg je 4 zeer kleine stukjes brood met genoeg sausjes, maar geen brood.
    Echt schandalig!
    Snap ze wat willen verdienen want er zitten ook gezinnen hele middag grote tafel bezet te houden met 1 fles water maar jammer dat mensen die wel iets bestellen zich bedonderd voelen!

Een van de betere ijsjes die ik de laatste tijd heb gegeten. Lekkere volle romige smaak, ik had oreo & pure choco.

22. Internationaal Domburg

Obbo de Jong

Prima kaart met een redelijk aantal gerechten. We hebben er drie dagen achter elkaar gegeten. Jammer dat niet alles geserveerd kan worden, zeker als dat pas verteld wordt als je zit te wachten op het gerecht. Dat hoort het personeel te weten zodra je bestelt, of in ieder geval binnen 5 minuten daarna. Ook jammer dat er voor een heel piepklein bakje mayonaise extra betaald moet worden (als of het een soort kaviaar is). Wat er geserveerd wordt is wél heel smaakvol, en opgediend met oog voor detail.

Goed gegeten in een sfeervol restaurant. De gastvrouwen en heren verstaan hun vak. Met het glutenvrij dieet is heel goed rekening gehouden. Wij kunnen het restaurant zeker aanbevelen.

Marloes During

Genoten van een heerlijke lunch met goede service! Zeker een aanrader.

25. Pizzeria Domburg

Constanze Fausten

Vertaal van de naar Nederlands

Sehr freundliche Bedienung.
    Gutes Preis-Leistung Verhältnis.
    Auch wenn es oft sehr voll ist wird sich sofort gekümmert so das man relativ schnell einen Platz bekommt.
    Verdi ist in Domburg unser Lieblingsrestaurante.

Kom, kijk, proef en beleef!
    Wat een uitzicht aan zee, het eten was een geweldige ervaring, complimenten aan de keuken.
    We hebben genoten!
    Kortom een feestje om te mogen eten bij Het Badpaviljoen.
    Mijn favoriete gerecht? Daar is 1 bezoek echt te kort voor dus gaan we gauw terug om meer te mogen proeven uit jullie menukaart!
    Dank voor jullie gastvrijheid allemaal en tot snel ziens!

Hartelijke groet, Milli.

Milli

28. Mexicaans Domburg

Petra Bonte

Heerlijk ijs top! Jongens doe wat aan die wc lucht want daar zou ik voor wegblijven.

Rita sallet

Dit is nu al onze tweede keer. Het was sfeervol en heel lekker eten, dus jullie krijgen een 10.