Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Domburg verdeeld zijn.

1. Zuid-Amerikaans Domburg

Over het eten niets dan lof, de steaks waren geweldig en mals.
    Het voorgerecht niet normaal lekker met verrassend aardbeien bij de carpaccio.
    De bediening rade me de rode huiswijn aan wat een heerlijk wijntje was dit.
    Over het nagerecht ijs met whisky en walnoten wat een traktatie voor je smaakpapillen.
    Kortom dit is voor herhaling vatbaar.
    Verbeter puntje, de jassen hadden wel aangepakt mogen worden.

2. Pizzeria Domburg

Voornamelijk 0 sterren… 1 voor de sfeer die we zelf dan maakten.
    Eten en drinken… 0 ster… Zou het niet weten want we kregen niks.
    Service… 0 ster… Er kwam na een dik kwartier op het terras wachten nog niemand.
    Prijs/kwaliteit… 0 ster… hoefde uiteraard niets af te rekenen…
    Tip: kijk ook eens naar het gedeelte terras om de hoek of er iemand zit, niet enkel naar het deel terras voor de deur…

3. Pizzeria Domburg

I F-dM

4. Chinees-Indisch Domburg

Heerlijk gegeten. Geen grote kaart, maar wat we kozen was erg lekker. Beter dan doorsnee Chinees restaurant! Goede prijs/ kwaliteits verhouding.
    Eigenaar erg aardig.

5. Zuid-Amerikaans Domburg

Cindy Schenkels

Wij hebben hier met een groep van 8 personen héél lekker gegeten. De steak is pure perfectie, ideale bakwijze en enorm lekker vlees. Ook zeer verzorgde borden met smakelijke groentjes en lekkere frietjes. De bediening is super vriendelijk, je komt niets tekort. Wij waren een weekendje in Domburg op vakantie, als wij nog eens in de buurt zijn komen wij zeker terug.

6. Internationaal Domburg

Het was heerlijk, zag er goed uit, goede bediening zeer vriendelijk en prijs kwaliteit ook goed.

7. Hebben er Zaterdag gegeten. Super. Is met ons hondje, was superwelkom...

8. jan kools

We hebben hier heerlijk gegeten. De bediening was zeer vriendelijk. Dit is zeker een aanrader en gaan als we weer in Domburg zijn hier zeker weer heen. We hebben erg genoten.

9. Gezellige plek gekregen. Goede bediening. Gewoon lekker gegeten. De kwaliteit en prijs verhouding is prima.

10. Zuid-Amerikaans Domburg

Han en Hanneke van Iwaarden

Via social deal prima gegeten, goeie prijs/kwaliteitverhouding, prettige bediening.

11. El Fuego in Domburg is een fijn restaurant met vriendelijke personeel een goede bediening, en de keuken is uitstekend. En de sangria is een aanrader

12. Met mijn kinderen en moeder geluncht. Bij het opnemen van de gerechten vroeg ik of mijn dochter haar eigen broodje mocht eten, omdat zij Coeliakie heeft (een auto imuunziekte). De ober zei dat ze zelf ook glutenvrij brood hadden, maar wel met sporen van gluten. Dit mag mijn dochter dan ook niet eten. Ik heb uitgelegd wat de situatie is. Het antwoord was: dan moet ik wel 8 euro voor de lunch rekenen (het zelf meegebrachte broodje) voor een kindje van 2.5 jaar.
    Ik was en ben met stomheid geslagen. Wij hebben allemaal een lunchgerecht besteld en mijn zoon heeft uiteindelijk zelfs 2 lunchgerechten gegeten (2 pannenkoeken) en toch stond op de rekening de 8 euro voor een zelf meebracht broodje.
    2 weken na de lunch heb ik een contact formulier ingevuld op de website en tot op heden heb ik niets gehoord.

De service is echt slecht en onvriendelijk! Hier komen wij nooit meer!

1,8
  13. Zuid-Amerikaans Domburg

Ahmad Sahil Rahimi

Lekkere eten 🥩🍖🍗! Echt een aanrader en krijgt 5 sterren!

14. Wat een vrolijke vriendelijke bediening. We hebben genoten van het lekker ijs, de koffie was top! Prijzen zijn in Domburg overal, een beetje gelijk, maar deze zaak steek met kop en schouders boven de rest uit qua kwaliteit en personeel

15. Badgast

Die vrolijke medewerker achter de ijsvitrine is wel het enige lichtpuntje hier, verder chagerijnig, zeer onvriendelijk en ongeïnteresseerd personeel, 2 euro per bolletje en het ijs is niet eens huisgemaakt, mooie zaak, veel meer uit te halen, veel te klein terras ook. IJs en klantvriendelijkheid bij een zaak even verderop heel veel beter.

1,4
  16. Internationaal Domburg

Badgast

Friet en snacks aan de zijkant besteld, via een scherm, een vraag stellen niet mogelijk, want buitenlands personeel, traag, ongeïnteresseerd. Veel harde stukken friet, satesaus en kroket ok. Zoals bij zoveel zaken in Domburg gaat de kwaliteit en service hard achteruit en schieten de prijzen omhoog, want de toerist betaalt toch wel, erg jammer.

2,2
  17. Bettina Bruyninckx

De visbar is in 1 woord fantastisch! Super lekker eten, lieve service…omdat het zo subliem was, hebben we onmiddellijk opnieuw gereserveerd voor de dag erna! We waren met een hondje komen eten, iedereen was super attent voor de hond, we voelden ons echt welkom!

18. Zuid-Amerikaans Domburg

We waren hier met een Social Deal en hebben heel lekker gegeten. Vriendelijke correcte bediening. Jammer dat het niet op zichtlocatie ligt. Dan zou het vast elk weekend vol zitten. De kwaliteit was er zeker naar.

19. Internationaal Domburg

Gerrit van der Laan

Een heerlijke salade met tonijn gegeten, met daarbij een heerlijke witte wijn.
    De bediening was vriendelijk en vlot.
    Komen hier zeker terug.
    Bij Markt 6 weten ze hoe het moet. TOP!

20. Erwin

Noordduine heeft een winterdeal waarbij je een voucher kan aanschaffen van € 25,50 voor een drie-gangen menu met keuze van de kaart in plaats van € 35,50. We zijn hier al eerder geweest en de ervaring is wisselend geweest, van heel goed tot gemiddeld. Nooit slecht geweest dus we gaan het nog eens bekijken. De menukaart is aangepast en aanzienlijk verkort. Dat is normaal gesproken een goed teken.

Wanneer we binnenkomen valt op dat het binnen is opgeknapt. Er is een sluis gemaakt waardoor de koude buitenlucht buiten blijft en niet meteen door het restaurant waait. Ook staan er wat meer planten en is de indeling wat aangepast. Zeker een verbetering al wat het voordien niet ongezellig, het doet nu wat “warmer” aan. Wat verder opvalt is dat er nieuwe menukaarten zijn. Een klein boekwerkje wat er keurig uit ziet. Helaas is bij het drukken de fout op de oude kaart meegenomen en staat er, net als boven de bar op het krijtbord, quadruppel in plaats van quadrupel. Enfin, men is hier wel consequent. Het is niet druk vanavond, men moet het toch in deze tijd van het jaar van de zonnige dagen hebben en hoewel zonnig geweest, nu zijn de dagjesmensen wel thuis. Er zijn 3 tafels bezet en later op de avond alleen onze tafel nog. Toch blijft men wel alert en worden we niet vergeten. Wel wordt de zaak al aangeveegd om de hoeveelheid zand weg te werken. Niet vervelend maar geeft ons toch ergens een gevoel dat we niet lang moeten natafelen. Deze indruk wekt men verder overigens geheel niet in het persoonlijk contact moet ik wel aangeven!

We beginnen met een voorgerecht met bladerdeeg en geitenkaas en de welbekende rundercarpaccio. Het voorgerecht met de geitenkaas ziet er smakelijk uit en dat is het ook al is dit wat schaars. Mogelijk met twee stroken bladerdeeg en verder dezelfde hoeveelheid ingrediënten oogt het bord wat voller. Misschien komt het ook omdat het bladerdeeg niet erg in volume is toegenomen. Smaak is prima en mooi in balans. Het zuurtje komt van een compote van rode ui en de bietencrème mist gelukkig de gronderige smaak. Geitenkaas is in een mooie hoeveelheid aanwezig in de vorm van een crème.

Het voorgerecht met carpaccio is ook goed. Niet koud, niet nat. Smakelijk vlees van de bekende dunne plakjes, Iets meer truffelmayonaise had gemogen maar niet per sé. De salade is vers en lekker met wat dressing aangemaakt. Kleine kappertjes zorgen voor het zuurtje. Twee verse stukken brood en een kuipje echte boter waarbij ik moet zeggen dat het echt smakelijke volle boter is. Daarnaast nog wat cherrytomaatjes, dun gesneden rode paprika en een heerlijke hoeveelheid kaas.

Het hoofdgerecht is ook een schot in de roos. Varkenshaas is een heerlijk stukje vlees maar kan volledig worden drooggebakken. Hier is de gaarheid exact zoals deze naar mijn mening moet zijn, gaar doch nog heel licht roze van binnen met een mooie bakrand aan de buitenzijde. Top! Er is een takje rozemarijn in gestoken wat subtiel de smaak aan het vlees heeft gegeven. Samen met een cranberry saus een bekende maar smakelijke combinatie. De pastinaak crème is koud, dat is jammer maar het lijkt de bedoeling te zijn. Dit geldt ook voor de gepofte cherrytomaatjes. Ik voorzichtig proeven want die krengen kunnen erg heet zijn maar ze komen helemaal niet uit de oven nu. Er ligt nog een lekkere groene asperge op het bord en het vlees ligt op zijn bekende bedje maar nu van heerlijk gebakken champignons. Dit zijn zulke sponsjes van smaak, erg lekker.. We krijgen er een kom friet bij. Eindelijk een hoeveelheid waar we niet voor hoeven bij te bestellen bovendien netjes gefrituurd, beetje krokant en mooi van kleur. Mayonaise komt in een papieren bakje. Gaat dat nog uitmaken in de spoelkeuken om dit niet ook in een schaaltje te doen? We mogen nog mayo bijbestellen maar dit blijkt net niet nodig.

Ik kan er niets aan doen maar de nagerechten spreken ons ook aan. Mijn vrouw heeft voor het chocoladetrio gekozen en zelf neem ik de appeltartelette. Een tartelette is een bakje van gebakken deeg. Hier dus gevuld met gebakken appelschijven. Het is nog warm. Daarop ligt een bol kaneelijs. Het ijs smelt een beetje maar dat maakt het gerecht eigenlijk nog lekkerder, een deel van het ijs wordt zo eigenlijk een soort kaneelsausje. Het is genieten. Wel haal ik het bolletje van de appel weg zodat niet alles smelt en ik nog wat ijs over houd. Er zou nog sinaasappellikeur bij het nagerecht moeten zitten maar dat heb ik niet geproefd. Mogelijk vergeten.
    Het chocoladegerecht blijkt ook in de smaak te vallen. Het is een stukje chocoladetaart, een glaasje chocolademousse en chocolade ijs. Stukjes aardbei en bosbes zorgen bij beide gerechten voor het aangename frisje.

21. Stephanie

22. timo

23. Om 15.00 uur een reservering gedaan, nooit meer iets gehoord. Daarna maar naar een andere zaak gegaan om een hapje te eten en wat te drinken.

24. Zuid-Amerikaans Domburg

Liek v Beijsterveldt

Heerlijk gegeten en gedronken. Het personeel (zowel bediening als de kok)is erg vriendelijk en behulpzaam.
    Echt een aanrader!

25. Just a waste of money and time at Dolce pizza on Stationsstraat 9 in Domburg. Staff are rude and aggressive. Their food is not hygienic. Smells very old burned oil. You order halal, but they bring you pork.

26. Zuid-Amerikaans Domburg

Erwin

Bij binnenkomst worden de jassen niet aangenomen, een minpuntje want het blijkt dat er achter in de zaak nog een kapstok staat terwijl die voorin het restaurant helemaal vol hangt. Ik heb er een hekel aan dat de jas over de stoel hangt maar dat is nu niet anders. Gelukkig is de gastvrijheid verder in orde, zo blijkt de rest van de avond.
    Vanavond wordt het vooraf de sopa criolla Agentina, Argentijnse goulashsoep en chorizos, worst van de grill. Hoofdgerecht wordt de bife de cuadrill (steak van de grill 180 gram) en als nagerecht nemen we de dame blanche en de Don Pedro (walnotenijs met whisky).
    De worstjes zien er aardig uit, ze zijn opengesneden en dat is op zich wel prettig. Het risico dat je je vork in de worst steekt en er spuit vet uit is daarmee geweken. De worst is gelukkig ook niet droog. Het vlees is wel wat grof gemalen, dat is even wennen maar niet verkeerd, smaak is goed maar lijkt niet op de chorizo zoals we dat kennen van de Spaanse variant.
    De soep is ook lekker, goed gevuld en gebonden. Ik proef wat zoets wat vijg blijkt te zijn. Apart maar wel lekker. Het is geen soep uit een pakje.
    Het hoofdgerecht ziet er netjes uit al lijkt de steak wat klein. Ik vraag mij af of we de 180 gram zouden halen. Al met al is het voldoende. Het vlees is wel heerlijk mals en goed op smaak. We krijgen er een schaaltje huisgemaakte pepersaus en huisgemaakte champignonsaus bij. Lekker! Ook wat gebakken groente, friet en een tomaat uit de oven. Prima gerecht.
    De dame blanche is met een huisgemaakte chocoladesaus, van pure chocolade. Top! Duidelijk niet uit een potje. Men levert hier wel kwaliteit en is duidelijk niet alleen voor de snelle toerist bezig. Ook de Don Pedro is lekker, walnotenijs, slagroom en wat whisky. Prima afsluiter van een smakelijke avond. Het drie gangendiner is geprijsd voor € 42,45. Niet goedkoop maar prima in verhouding.

27. Niet te eten mosselen. Zeker overschot van vorige klanten. Trouwens hebben ze tijdens onze maaltijd hun bord op terras met hun mosselen menu weggehaald omdat al hun mosselen op waren. We hebben het vermeld maar tevergeefs. Schandalig!

1,7
  28. Leuke tent, lekker eten. Bijzonder charmante gastheer!

29. Chinees-Indisch Domburg

Ruud van de beurcht

Echt heerlijk eten en uitermate vriendelijke eigenaar en vrouw.
    Wij hebben in augustus 3 weken regelmatig afgehaald, super lekker.

30. mieke janssen

Zeer leuke en mooie verzorgde zaak. Vriendelijk personeel en zeer snelle service, heerlijk gegeten. Extra frietjes of extra salade; geen probleem. Heerlijke mosselen en de steak on stone is zeker een aanrader.