Bezorgrestaurants in de buurt van Grenzeloos

Online eten bestellen

vr lunch vanaf 12:00 diner tot 20:00
za lunch vanaf 12:00 diner tot 20:00
zo lunch vanaf 12:00 diner tot 20:00

1. De groot

Afgelopen zaterdag voor het eerst hier gegeten.
    Wij kozen voor de "generaal" voor twee personen waar het voorgerecht in de vorm van lekker brood en smeersels al bijzat.
    Een heerlijke mix van wild-vis en kip in verrukelijke saus waar ook het brood nog goed van pas kwam. (Ff soppen in de saus!) een smakelijk koffieplankje completeerde het geheel met een likeur en mascarpone.
    De bediening was uiterst vriendelijk en er was tijd voor een praatje.
    Komen zeker nog een keer terug.

2. Kimberley Westerveen

Wat een heerlijk restaurant dit! We waren blij verrast toen we kwamen, het lijkt enigzins klein aan de buitenkant, maar er is behoorlijk wat ruimte binnen! Prachtig ingericht met leuke, landelijke attributen, ademt de binnenkant sfeer. Ook kun je hier buiten zitten, al weet ik niet zeker of dit alleen voor de B&B gasten is (dit is nl ook een B&B). Mijn man vond zijn varkenshaasje iets aan de droge kant, maar dat is een kwestie van smaak. Mijn spareribs waren zo lekker, ze vielen zo van het bot. Probeer hier de rabarber, enorm lekker! Het duurde alleen even voor ons hoofdgerecht werd weggehaald, maar op dit moment zat ook bijna het hele binnen gedeelte vol. Wil je lekker eten, in een leuke ambiance, dan is dit zeker een pareltje die ik anders nooit gevonden had!