Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Dokkum verdeeld zijn.

1. Super gezellige avond gehad met vriendinnen. Het zit er erg knus en het eten is er heerlijk!

2. Fam v/d/M

We hebben genoten. Iedereen was meer dan tevreden en verrast door het lekkere eten.

(Misschien is het een idee om de koffie "speciaal" los van elkaar te presenteren i p v alles bij elkaar in het glas te doen)

we hopen weer eens terug te komen!

3. Chinees-Indisch Dokkum

Prima gegeten. Normaliter gaat de kok pas wokken om 19.00. We waren drie kwartier eerder en vroegen of dat misschien wat eerder mocht. Dat was geen probleem! Uitstekende service. Heerlijke verse artikelen. Ook het buffet was keurig. Het all in pakket is niet duur. Echt een aanrader.

4. D. Rekker

Op een prachtige locatie heerlijke hapjes eten in goed gezelschap. Dat noem ik genieten!
    Dank voor jullie vlotte bediening en naast de hapjes voor het heeeerlijke toetje! ;-)

5. Lysbeth wienia

Heerlijk gegeten, gezellige sfeer!
    Aangenaam verrast.

6. Heerlijk gegeten, vlotte en vriendelijke bediening. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

7. A. Hamstra

Heerlijk tapas gegeten met onze kinderen en hun partners. Een gemoedelijke sfeer in een mooie ambiance. Met een prettige bediening. Helemaal goed, een aanrader, wij komen zeker terug.

8. Wij kwamen altijd graag bij de leckerbeck. Maar vandaag zondag 21 januari viel het eten vies tegen. Wij bestelden bakje kibbelingen met saus, lekkerbekje en grote patat 15,45 moesten we betalen achteraf klopte dit bedrag niet. Bestelling werd gebracht klopte niet werd weer meegenomen later alsnog weer gebracht we moesten de vis eerst maar opeten bak patat werd later wel gebracht geld terug. Ik had twee staarten lekkerbek op mijn bord smaakte nergens naar grote graten er uit gehaald, kibbelingen waren koud en veel te zout, patat was niet gaar… we snapten niet dat de anders zo lekkere patat zo vies kon smaken, jammer. Later had ik een vieze baklucht in mijn neus ver niet heet genoeg of oud vet. Wat mij opviel was dat er allemaal jonge mensen aan het bakken waren en bedienen, nee zo komt het niet goed met deze zaak. Jammer.

9. We hebben een heerlijke avond gehad bij de houtkachel. Vriendelijke bedienen en gemoedelijke sfeer. De hapjes zijn lekker en niet teveel. Zo kun je vanalles kiezen. Het ligt net buiten dokkum maar zeker de moeite waard om heen te rijden.

10. Hedda

11. We hebben heerlijk gegeten in een zeeeer gezellige sfeer! Hulde, hier komen we weer terug.

12. Marjan Middelkoop

13. Het eten was heerlijk.
    Geen tijdsbeperking dus lekker lang zitten tafelen.

14. Nynke Sytsma

15. Lekkere proeverij van voorgerechten gehad! Heerlijk creatief van de kok. Super bediening, fijn "thuis" gevoel.

16. Chinees-Indisch Dokkum

Afgelopen zaterdag lekker met ze vieren gegeten, hele gezellige werknemers! Kok is ook heel sociaal. Eten was tip top in orde, snap alle commotie niet van slechte ervaring? Is gewoon een goeie restaurant en eten altijd in orde tot nu toe.

17. Pauline Kessels

Heerlijk romantisch gegeten met geweldige, goede bediening. Buiten sneeuwvlokken en heerlijke sfeermuziek met een houtkachel. Een sfeervol avondje uit. Een aanrader!

18. Lekker en ontzettend gastvrij! Leuke warme sfeer binnen.

19. W.P. de Jager

Heerlijke, ontspannen avond tapas gegeten. Een aanrader!

20. familie j toole

Voor de eerste keer IJsherberg gegeten en we moeten echt zeggen naar onze tevredenheid. We vonden het eten en de bediening heel goed, voor herhaling vatbaar.

21. Internationaal Dokkum

Echt lekker gegeten, vooraf steak tataar, heerlijk, zelf nog wel wat peper en zout toegevoegen. Hoofd, biefstuk ossenhaas 250 gram. Had hem heel rood besteld en gekregen, garing perfect, complimenten aan de kok, zat ook een lekker smaak aan van de bereiding op de greenegg, gegrilde groente er bij, na cheescake. Mijn zus had gamba’s, kippedij, chocolade verrassing ofzo, was ook heerlijk. Vriendelijke meisjes in de bediening, soms moest je even wachten maar het was ook erg druk… niet storend in ieder geval… zaterdagavond.

22. Internationaal Dokkum

Erg leuk gezeten, helaas begon het al fout zonder verwelkoming en vliegjes in mn drinken. Erg lang moeten wachten totdat er iemand bij ons kwam. Eten was verder prima, alleen korsten van het brood waren zo hard als beton.

23. Internationaal Dokkum

Thea Bakker

In ėėn woord samen te vatten. Super! Vlotte bediening, gezellige sfeer, leuk opgediend en heerlijk eten.
    Bijzonder vond ik de keuze uit verschillende groenten en niet standaard een schaaltje met rauwkost salade wat je tegenwoordig meestal krijgt aangeboden. Bovendien had je de keuze uit verschillende sauzen!

24. Alles wat we gegeten hebben was heerlijk. Verrassende gerechten. Vriendelijke bediening. Leuk opgezet en gezellig restaurant.

25. Gewoon lekker restaurant met een gezellige bar! Geen poespas, vlot ontvangen en heerlijk gegeten! Komen terug.

26. Wanneer je door drukte weinig tijd hebt om te eten, is het fijn om even snel ergens te eten. Een gehaast meisje vroeg letterlijk: nou, moet ik jullie dan ook nog maar even helpen? (Ik geloof dat ze blij was en dacht dat haar dienst afgelopen was want na het opnemen was ze direct gevlogen) een broodje kip en een kapsalon besteld. We waren de enige en de sfeer was ongezellig. Ik vroeg of ik friet mocht in plaats van aardappels, ik werd afgesnauwd omdat er op de kaart zou staan dat er geen friet was. Ik voelde me redelijk dom en na het melden dat aardappeltjes ook goed waren sloeg ik nogmaals de kaart open om te kijken waarom ik dat gemist had. Nergens te lezen. De minuten verstreken. Maar met onze bestelling bezig ho maar. De tijd begon te dringen voor ons en besloten het ivm de sfeer maar thuis op te eten. Na welgeteld 23 minuten was het eten wat al voorgebakken was klaar. We zien 2 kapsalon achtige gerechten in een tasje gaan waarop wij zeggen. Sorry maar we hebben een kapsalon en een broodje kip. Zijn haastende collega heeft dit blijkbaar verkeerd genoteerd. Onze tijd was nu echt op. We vragen om het broodje kip en meneer geeft aan dat hij de laatste kip gebruikt heeft voor de kapsalon. Om geen problemen te veroorzaken en omdat we het toch sneu vinden dat er een gerecht de prullenbak in gaat en wij weer moeten wachten op nieuw eten terwijl het andere afkoelt. Zeggen we uit coulance. Ach geef dit dan maar mee. Rekent hij nog de volle pond voor die kapsalon ook! We wilden die 2e kapsalon niet eens, en probeerden begripvol met de situatie om te gaan. Zonder na te denken is er al afgerekend. Tot ik erachter kom dat het broodje die ik echt wilde 3 euro goedkoper was. Dus maar terug gelopen. Zegt die al zo vriendelijke meneer ook nog: je hebt de kapsalon toch mee? Je had ook kunnen wachten op een nieuw Broodje kip! Dus we zeggen: nou er js geen tijd meer! En ik vond het niet leuk dat u ondanks dat het onze fout niet is eten weg moet gooien! Zegt die man: ja dan Had je moeten wachten op je nieuwe broodje kip! Werkelijk waar. Mij zakt de de broek hier van af! Hij gaf net nog aan de laatste kip die klaar is verspilt is aan een kapsalon die we niet eens hoefden! En in plaats van dat hij er in ieder geval een broodje bij geeft, onder het mom van ‘die klant wilde een broodje’ vraagt ie de volle mep voor iets waar we nee tegen gezegd hadden als ons meteen excuus gemaakt werd en de keuze gegeven werd om een snel broodje kip te krijgen! Maar omdat het gas er niet echt op zat, en we in de veronderstelling waren dat dit de enige snelle optie was, helaas voor deze optie gegaan.

Een once in a lifetime experience zullen we maar zeggen. Dit niet weer.

27. Zeer goed en lekker eten👍👍

28. Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten in dit vernieuwde restaurant. We werden vriendelijk ontvangen door een jongedame en naar onze tafel gebracht. Gelukkig hadden we gereserveerd want het zat behoorlijk vol. De sfeer is goed en de drankjes en kaart kwamen al snel. (Ze draaien goede muziek) Het eten was verrukkelijk! Na drie gangen zit je behoorlijk vol en het is niet duur. We lieten ons vertellen dat ze bezig zijn met een verbouwing (de keuken en restaurant werd uitgebreid) we zijn erg nieuwsgierig en gaan zeker terug komen! Bedankt en tot ziens!!

29. Grietje Marinus

Zoals altijd was de pizza weer heerlijk. De sfeer was gezellig en de bediening top!

30. Om half 10 na werk hadden we zin in een pizza. Er staat duidelijk tot 10 uur open op de website zo als op de deur. Kom je daar aan zijn ze dicht. En dit voor de 5e keer al… erg jammer dit…