Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Dokkum verdeeld zijn.

1. Internationaal Dokkum

Fam emaar ( met 11personen)

Niemand had commentaar alles voortreffelijk! MERCI!

2. Willem Dantuma

Gisteren hier gegeten, een super bediening in een prachtig restaurant. Mijn vrouw had een vegetarische tournedos en ik had een mais kipfilet. We waren beide tevreden over het eten en de bediening. Een hele mooie avond goed eten en geweldige bediening (Mooie muziek op de achtergrond). Wij waren beide enthousiast en tevreden over deze mooie avond. We komen hier zeker nog eens terug.

3. Vriendelijke bediening, lekkere pizza's. Reserveren was handiig en noodzakelijk.

4. all you can eat plank en diner gehad. Letterlijk de vingers erbij afgelikt. We hebben genoten, konden bij bestellen maar er was meer dan voldoende. Een kacheltje extra werd aangezet om de kou buiten te houden en je gezellig binnen te vermaken. Prima plek, aanrader voor allen.

5. Italiaans Dokkum

Hallo.
    Nou eeh.. d,angelo bestaat dus niet meer. Het is een ander restaurant geworden dus niet gegaan helaas. Toch een reserveringsbevestiging gekregen wat ik dus niet snap eigenlijk!

6. Het eten was lauw verder lekker, het nagerecht was prima

7. 10.65 euro is veel te duur voor een “grote” kibbeling met saus, in andere vistenten is dit een kleine. De “niet-kabeljauw” reststukjes; klein, meer deeg dan vis waren aan de droge kant. Ik weet weer waarom ik hier zolang niet geweest ben! Voortaan maar weer bij een echte vistent mijn kibbelingetje halen!
    PS; een kleine kibbeling vriendelijk verkopen voor een grote blijft slechte service! En nee, de mening van de medewerker is dan niet relevant meer.

2,3
  8. eten gehaald bij deze Thai wok. Mini loempia's erg lekker met pittige saus. De kip saté was een ander verhaal; saus zeer flauw en de kip was niet gekruid of gemarineerd. Een weinig smakelijk gerecht.
    Omdat ik niet had besteld moest ik even wachten en dat was geen pretje in die wok lucht. De aanwezige afzuiging stond duidelijk niet aan met als gevolg dat ik 's avonds mijn kleren ter luchting moest ophangen. Geen goede ervaring, dit kan veel beter dames

9. Lunchroom Dokkum

Durk Bouma

Goed eten en vers, vriendelijk personeel en de bestelling via internet heel vlot en komt overeen met de opgegeven tijd van afhalen. Top :)

10. Chinees-Indisch Dokkum

L Renkema

Woensdagavond lekker gegeten.
    Volop keus
    Bediende bij onze tafel was heel geschikt!

11. Bediening was vriendelijk. Kibbeling echt te lang gebakken en droog, niet vers. De patat was te lang gebakken, was heel donker en hard. Vroeger kwamen we hier vaker, was het echt goed eten. Zeer jammer.

2,2
  12. Schnitzel was veel te hard gebakken en uien waren(niet allemaal)zwart.
    Zo wil je toch je eten niet geserveerd krijgen. Salade en patat goed.

13. Chinees-Indisch Dokkum

Een stukje staaldraad in mijn eten. Na deze constatering was mijn eetlust voorbij. De manager aangesproken. Een lauwe reactie. Oh, vervelend. Ik zal tegen de kok zeggen..
    Geen compensatie of iets dergelijks, erg klantonvriendelijk. Zal hier niet meer naar toe gaan.

14. Vanavond dachten wij Dokkum af te sluiten met een etentje in de IJsherberg
    Het voorgerecht bestaande uit een proeverij van meerdere voorgerechtjes liet te wensen over. Prijs kwaliteit zijn niet in verhouding voor wat je krijgt. Het was meer een borrelplank. Ook de Bavette die ik besteld had was doorbakken, ook de tweede was niet best.
    Misschien een tip voor de keukenbrigade. Dat ze alle bereide gerechten zelf eens kritisch gaat beoordelen op smaak en kwaliteit en prijs verhouding, dat zou de zaak ten goede komen.
    Met vriendelijke groet Sjoerd

15. Lang moeten wachten, zelf maar eens gaan vragen of er iemand een bestelling kon opnemen. Antwoord: "kom zo bij u". Uiteindelijk kwam er iemand en wij bestelden cappuccino en een smoothie. Weer behoorlijk lang moeten wachten (het was niet bijzonder druk in de zaak) totdat onze consumpties gebracht werden. Het schoteltje van de cappuccino lag vol melk. Er werd wel aangeboden om nieuwe te halen maar dan zeker weer een kwartier wachten dus nee, laat maar. Bij het afrekenen werd gevraagd of alles naar wens was geweest? Nee, helaas niet, lang gewacht en de cappuccino is niet opgedronken, die smaakte nergens naar..
    Reactie: fijn dat u het meldt, we gaan er iets aan doen. Vervolgens 9,25 (!) afgerekend en dat was het.

16. Familie van Raaij

Wij hebben heerlijke avond gehad in Het Paviljoen.
    Heerlijk eten en super gastvrij personeel.
    Prachtig terras met uitzicht over het water waar de bootjes voorbij varen.
    Een echte aanrader als je een ontspannen avondje uit wilt gaan.

17. Angelique

Eten afgehaald op een vrijdagavond. Het was druk maar alsnog niet lang hoeven wachten. De friet was erg lekker, niet te zout, lekker knapperig.
    De rest van de menu's waren ook voor herhaling vatbaar!

18. Monique

Bij toeval hier gegeten. Omdat dokkum onbekend voor ons is en we er langs kwamen.
    Het was geweldig. We zaten lekker buiten en kregen voldoende en erg lekker eten.
    De bediening was wat onzeker, maar alles moet geleerd worden, ze deed goed haar best. Echt zeer tevreden en het maakte ons weekend wadlopen mede tot een succes.

19. Chinees-Indisch Dokkum

Eerlijker zijn als de klant te veel betaald, €59,70 moeten betalen en per ongeluk €110 neer leggen ipv €60. Ga je apart terug en krijg je te horen (na het zogenaamd nakijken van camerabeelden) dan er volgens hun maar 2 briefjes waren neergelegd. Ja dikke doei, die €50 willen we terug.

20. Chinees-Indisch Dokkum

J. Koree

Gister 20-5 weekmenu afgehaald.
    Jammergenoeg was de babi pangang weer erg hard gebakken en taai. Waarschijnlijk geven we t nog wel n keertje n kans. 3 maal is scheepsrecht. Hoop dat ‘t dan goed is.

21. Ger en Marion

Zelden zo'n heerlijk bereide forel gegeten. Ook het wildstoofpotje was verrukkelijk. De opgewekte, vrolijke jongedame in de bediening droeg ook bij aan ons geslaagde etentje op vrijdagavond 24 maart 2023.

Ger en Marion uit Schagen

22. Lilian Veen

Heerlijk gegeten, en goede bediening.

23. Met de nieuwe eigenaren heeft Artisante een ware upgrade gekregen in alle opzichten. Het eten is heerlijk, de gastvrouwen zijn enthousiast, hebben aandacht voor iedere gast en zijn ook een beetje ontwapenend. Dat samen met het warme en gezellige interieur de ingrediënten voor een gezellige avond met fantastisch eten. Een aanrader!

24. Super gezellige plek met vriendelijk personeel en lekker eten. Vooral de heerlijke wijnen waren top. Echt een aanrader!

25. Sylvia Bats

Vanmorgen heerlijk Illy koffie gedronken met een stukje apple crumble! Top sfeer!

26. Wat een leuke tent! Vriendelijk personeel, snelle service en goede sfeer. We hebben heerlijk gegeten, alle gerechten waren heerlijk. Wij komen zeker terug.

27. Heerlijke koffie en beste lunch van Dokkum (we zijn al overal wezen eten in Dokkum en Artisante staat met stip op nummer 1). De service is snel en correct. Dank voor de goede zorgen! Groetjes vanuit de Randstad en we komen zeker terug.

28. Geschrokken klant

2 x patat, 2 portie kibbeling en 1 klein bekertje saus: €29.70.
    Ik snap dat alles duurder is geworden maar dit niet best!
    Ondanks dat het lekker was hoeft dit voor ons niet weer.

5,7
  29. Fam. de Boer

Heerlijke plates gegeten met gebakken aardappeltjes. Alles netjes geserveerd en een frisse salade erbij. Nette meiden in de bediening, fijn dat je bestelling aan tafel wordt opgenomen.
    De sorbet als toetje was ook heerlijk.
    Een aanrader wij komen zeker terug, nette zaak, vriendelijk personeel.